- Google Pixel topik
- Garmin Instinct – küldetés teljesítve
- Milyen okostelefont vegyek?
- Nem növel telepméretet a Galaxy S26 Ultra
- Poco X3 Pro - hardverfrissítés
- Xiaomi 15 - kicsi telefon nagy energiával
- Megjelent a Poco F7, eurós ára is van már
- Milyen GPS-t vegyek?
- Huawei P20 Pro - profit csinál minden fotósból
- Fotók, videók mobillal
Aktív témák
-
-
-
-
simonzé
addikt
válasz
cyberkind #34328 üzenetére
Arnoux meg Gilles is ütközött párszor 79-ben Magny Coursban, és Istennek tartották őket hogy ennyire vagányak. Hamilton tényleg túlzásba viszi de bakker ez nem a Gokart a Cora parkolóban, hanem az F1.
A U T Ó V E R S E N Y.
Egyszer azért panaszkodtok, mert unalmas a futam, nincs előzés. Aztán azért mert túl veszélyesek az előzések. Hát igen. Azok voltak már 1905-ben is, megesik hogy valaki hibázik, de legalább megpróbálta. Aki nem szereti az izgalmakat, menjen csipkeverőnek, és hagyja a versenyzést.
B. Zsolt autóversenyző a GP2-ben 3-4 év alatt egyszer sem előzött versenyen. Egyetlen egyszer sem. Hamiltont láttam egy versenyen 17-et előzni. Az egyikükre 50 év múlva is fognak emlékezni. Szerinted melyik lesz az?
Mielőtt hamiltonbuzinak titulálnál - Az én kedvencem nincs a pontversenyben a top10-ben. Hamilton nekem csak 12 egy tucat. De legalább nem örülök ha kiesik, mert akkor egy kupac szarnak érezném magam.
-
Peat;)
veterán
válasz
cyberkind #27932 üzenetére
Pont azért élnek ezzel a lehetőséggel, hogy indulni tudjanak minden futamon és ne érje őket el a 107%-os szabály, elvégre ezzel akár egy másodperccel is közelebb kerülnek az elejéhez képest, de féllel 1000%, ezt ha fejlesztésekkel kéne elérniük az jó pár milla dollár.. Nem szép döntés, de mindenki meglépné ezt hogy életben maradjon a csapat.
Másrészt elnézve azt ahogy Heidfeld autója kigyulladt valóban érdekes ez az egész, Rönyónál nem is tudom mi lesz így, mert kompakt rendszernek tűnik, illetve még az F1 szinten is fura plusz motorjáratást belevesszük, akkor számomra bármennyire is szimpatikus okoskodások voltak ezek a dolgok, megértem hogy tesznek ellene. Ugyanakkor nem hinném hogy a Red Bullt érintené a leghátrányosabban...majd kiderül. Azt sem értem miért most kell ezzel foglalkozni, ha már eddig hagyták akkor inkább korlátozásokat kellett volna bevezetni, hogy idén ne lépjenek át egy határt és jövőre tiltani.. de ez szokásos az F1-ben.
-
MPowerPH
félisten
válasz
cyberkind #27669 üzenetére
Ez nem Bernie hibája. De 2012 után megeshet, hogy nem lesz hosszabbítás. A mini turbo mocik miatt is morognak. Ferkának nem érdeke az ilyen, míg ezzel beléphet a VW, mert így már vonzóvá válhat nekik ez a kategória is. Persze ki mit szeret... Nekem nem hiányzik az F1 -be a VW. Úgy ahogy a BMW sem, pedig a V10-es érában magasan a legerősebb motorokkal rendelkeztek
-
Nowhereman
őstag
válasz
cyberkind #27532 üzenetére
Lajos (vagy Lonzi)a Red Bulban? Ez úgy marhaság ahogy van. Lajos még a gyanúját se bírná elviselni a másodpilótaságnak. Szerintem ő helyből kiverte volna a balhét, ha az új diffuzorát leszedték volna, mert Sebi összetörte a sajátját. Webbo meg ilyesmire már rá se bagózik...
-
PazsitZ
addikt
válasz
cyberkind #26850 üzenetére
Ha a mostani hétvége kezdete és még futam első harmada is elég kiábrándító volt, még nekem is, nem hogy neki.
De ezek után, Webber nem adta fel, hanem még így is odatette és átrágta magaát a mezőnyön.
Ha ez neked nem elég tűz, kitartás és lelkesedés tőle, akkor tényleg nem tudom mit vársz.
Mit kellene tennie, hogy neked cyberkind fórumozónak megfeleljen. -
Nowhereman
őstag
válasz
cyberkind #26852 üzenetére
Miről beszélsz te? Spirituszról? Tudod mi az? Az, hogy tud küzdeni valaki, és feltalálja magát a nehéz szituban. No ha mondjuk csak olyan hipermagas spiritusza lenne, mint Vettelnek, és hagyta volna szopatni magát, mint Sebike Sutil által a tavaly Silverstone-ban, akkor valahol a pontszerző helyek végén maradt volna.
Az STR-s Monzai "legendá"-val meg ne égessétek magatokat. Az STR azon a versenyen az egyik leggyorsabb autó volt, és ha utána néznétek a két STR pilóta közül Bourdais tekert gyorsabban/nem is kevéssel/ - csak egy kis technikai hiba miatt a 4. hely helyett a boxból indulhatott. -
hoffman_
nagyúr
válasz
cyberkind #26839 üzenetére
másodhegedűs/átlagos pilóta
Hát, ha ezt Webbora érted, akkor nem értek egyet, csak abban az esetben, hogy ha Vettelt is átlagos pilótának titulálják. Vettel nem jobb mint Webber, és vicces, ahogy ezt Horner tussolja nonstop.
Motion_Blur:
Olyan szinten egyetértek, hogy van látható előnye is adott helyzetben a DRS-nek. De szüksége az viszont nincs. Szerintem
btw. Én örültem volna a legjobban, ha Button be hozza a harmadik helyen
mod:
Hát igen, fényezzétek csak Hamilton, dagad a májam rendesen
-
hoffman_
nagyúr
válasz
cyberkind #26834 üzenetére
Amikor működik
Webber meg KERS nélkül tolt olyan előzéseket, hogy a gatyám leszaladt. Mi kellett hozzá? Új gumi, erős autó. Miről beszélünk? Nem a a DRS és a hasonló világmegváltó szarok hozzák el a csodát. Ezt a mai futam többször is gyönyörűen bizonyította, szerintem mindenképp.
-
MPowerPH
félisten
válasz
cyberkind #26161 üzenetére
Az, hogy IM-en mi az a 1s-es lemaradás, ami a versenyen majd nullára olvad, elég egyszerű. A Ferrari gumival való bánásmódja az okozója, ami aerodinamikával van összefüggésben. Sajnos nem sikerül felmelegíteni az abroncsokat, nincs megfelelő tapadás azon az egy körön. Ugye ennek több hátránya is van, mivel a nem megfelelő hőmérsékletű guminak nem használ a sok csúszkálás.
Meg vasárnapra jobban felgumizódik az ideális ív, talán ez is elősegíti a tapadás javulását, ami a ferkánál hatványozottan előjön. Javítsatok ki, ha tévednék.Jah, meg talán tankoltan kedvezőbb az autó egyensúlya.
-
AMD Power
titán
válasz
cyberkind #26100 üzenetére
"Számítottam rá, hogy meg fognak büntetni. Nem vagyok meglepve"
Máskor nem kell cikázni és nem fognak megbüntetni.
-
darál0w
Jómunkásember
válasz
cyberkind #26021 üzenetére
oriási kép
de jo lenne egy sisakon belüli kamera is, hogy milyen fejet vághatott...mondjuk repülés közben is és amikor a kezében maradt a kormány résznél is
#26035) Oliverda mi volt az indoklás?
#26037) -Mike- itt a válasz. kössz.
és Alonso is megkapta, csak ő nem csuszott vissza. -
-Mike-
addikt
válasz
cyberkind #26036 üzenetére
Alonso, Hamilton hit with penalties
By Pablo Elizalde
Sunday, April 10th 2011, 12:09 GMT
Lewis Hamilton and Fernando Alonso were handed 20-second penalties following the Malaysian Grand Prix at Sepang.
The McLaren driver, who endured a difficult race and finished in seventh position, was handed the penalty for making more than one move to defend his position when fighting with Fernando Alonso.
Alonso was given the penalty after he made contact with Hamilton during their fight, the Spaniard damaging his front wing and having to pit to replace it.
The penalty has dropped Hamilton to eighth, with Sauber's Kamui Kobayashi taking seventh.
Alonso keeps sixth place.
-
Peat;)
veterán
válasz
cyberkind #26015 üzenetére
Nekem így is tetszett, ne várjon, pláne ne a csapat véleményére. A csapata egy hulladék, mindegy mit mondanak Alonsonak magának kell meghozni a döntéseket, ha a csapata azt mondja hogy Hispania van előtte akkor az lehet hogy egy Red Bull. Nincs olyan a Ferrarinal már több éve hogy a csapat tudja. Ezt meg kéne érteni. Ma is elvettek tőle 2-3 másodpercet a boxban, avagy dupla idő kell kereket cserélni nekik mint másoknak és akkor Massáról még nem is beszéltem.
Amikor mondták neki hogy nyomja és válaszolt a nyomom, nyugi, lekezelő hangszínstílusával abban minden benne volt. Időjárás jelentésre használta ezen a futamon a csapatát Alonso, azt még le tudták olvasni a monitorról a kis "taktikai zsenik". -
MPowerPH
félisten
válasz
cyberkind #25321 üzenetére
Igen. Ellenben utána való évben Massa érdemelte volna meg(rossz kimondani, nem is értem mi volt vele abban az évben...), Hamilton azt bemákolta. Ez sajnos ilyen. Ahogy mondod, tavaly a Ferrari is azért volt ilyen jó, mert Alonso ült a volán előtt. Az autó egy sz@rkupac volt, de kinyomta a szemét. Sajnos éppen nem volt elég, bár így is szerencséjük volt a folyamatos RBR-es bakik mellett. Schumira emlékeztet, 97-es, 98-as idény. Mindig a gyengébb autóban ült, és az utolsó versenyig életben tartotta a reményeket. Sőt, ha Coulthard Spa -ban nem teszi hidegre, akkor VB lehetett volna már akkor.
JColee: Talán jó az autója?
Kers nélkül odavágott annyit. Tavaly is ugyan ez volt, az sem az ő érdemük volt, mivel futamon általában eltűnt ez a különbség. Egyszerűen jó az autójuk, főleg IM-en. És ne Webber -ből indulj ki, ott tényleg valami probléma lehetett.
-
MPowerPH
félisten
válasz
cyberkind #25315 üzenetére
Hamilton -t tiszta szívből utáltam régebben... Van is pár szép hozzászólásom. De nem a bőrszíne miatt, mint mások, én az ilyennel nem foglalkozok. Hanem az arca miatt, és a pályán mutatott húzásai miatt. Ellenben ha az F1-et nézzük, talán ő az a pilóta, aki ha kell, tényleg tud előzni, tud váratlan dolgokat csinálni, és nem törődik bele semmibe. Az arcából is visszább vett, talán a VB címe után.
Ami pedig a legfontosabb, a mezőny két legjobb pilótája még mindig Hamilton és Alonso.(szerintem) A Vettel gyerek nálam nem ér fel hozzájuk. -
MPowerPH
félisten
válasz
cyberkind #25300 üzenetére
Na igen. De jogos, szemmel látható. Az más kérdés, hogy még a szigorított teszteken is átmentek vele. Tehát nem csak ügyesek, de rafkósak is.
mod: Igen. A Ferrari is úgy indult, hogy a 2001-es évtől volt egy nagyon jó alap, amit tovább fejlesztettek. Egészen addig megmaradt az előnyük, sőt, nőtt is, amíg nem következett be radikális szabálymódosítás. Szerintem itt is maximum az jelentene megoldást. Ámbár én a Mekiben óriási potenciált látok. Igaz, IM-en ők is el vannak verve, de futamon lehet keresni valójuk. Mondjuk Alonso sem volt lassú, talán tudta volna tartani Hamilton -t is. Csak ugye a Ferrari egy stabil, kitesztelt autó, míg a Mekiben rengeteg potenciál lappul, mivel nagyon új a csomagjuk. Én most őszintén szurkolok Hamiltonnak. Egy, mert mostanában kezd szimpatikus lenni. Kettő, mert az RBR, és maga Vettel egyáltalán nem az.
-
hoffman_
nagyúr
válasz
cyberkind #25305 üzenetére
Monaco-t ne is mondd... Ott is mi volt tavaly? Amikor Sumi brilliánsat előzött az utolsó kanyarban, és mi lett az eredménye? Atom-mega-brutál-szép-sz**patós büntetés
darál0w:
Nekünk azokon a hétvégéken eszünkbe se jut egy kocsmánál tovább verekedni magunkat, nem hogy a Ringre
cyberkind:
Az már pont belefért előzés volt szerintem, de akkor erről is lehetne vitázni rendesen, inkább temessük
btw. Monaco-t várom, szupi pálya.
Aktív témák
Hirdetés
- sziku69: Szólánc.
- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 9***(X) "Zen 5" (AM5)
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- Sub-ZeRo: Euro Truck Simulator 2 & American Truck Simulator 1 (esetleg 2 majd, ha lesz) :)
- Xbox Classic / Xbox 360
- KERÉKPÁR / BRINGA / ALKATRÉSZ beárazás
- Autós topik
- Milyen légkondit a lakásba?
- Milyen asztali (teljes vagy fél-) gépet vegyek?
- További aktív témák...
- Xiaomi Redmi Note 12 128GB Kártyafüggetlen 1Év Garanciával
- GIGABYTE Z490M Alaplap
- Playstation 4 500GB Destiny The Taken King Limited Edition
- P16 Gen1 16" FHD+ IPS i7-12850HX RTX A3000 32GB 1TB NVMe ujjlolv gar
- Bomba ár! Dell Latitude 5490 - i5-8GEN I 8GB I 256GB SSD I 14" FHD Touch I HDMI I Cam I W10 I Gari!
- Eredeti, új Lenovo 330W töltők - ADL330SDC3A
- Új, verhetetlen alaplap sok extrával!
- ÁRGARANCIA!Épített KomPhone Ryzen 5 4500 16/32/64GB RAM RX 6600 8GB GAMER PC termékbeszámítással
- ÁRGARANCIA!Épített KomPhone i7 14700KF 32/64GB RAM RTX 4070 Ti Super GAMER PC termékbeszámítással
- Kingston ValueRAM 4GB DDR3 1333MHz KVR1333D3N9
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest