Hirdetés
-
VR játék lesz az Batman: Arkham Shadow (Meta Quest 3)
gp Egyelőre csak egy teaser trailert kaptunk a teljes leleplezésre a Summer Game Festen kerül sor.
-
Az üzleti chatbot lehet az új fejőstehén
it Üzleti chatbotot indított az Anthropic, azt reméli, hogy sok pénz folyik majd be a cégektől.
-
Eleglide C1 - a középérték
ma Szintet lépett az Eleglide, az egyébként egész korrekt M2 után a C1 sokkal komfortosabb közlekedésre alkalmas.
Aktív témák
-
sfdrakex
nagyúr
válasz Bandit21 #27104 üzenetére
2007 ből fent van az összes futam. 2005 Suzukát meg holnap intézem
[ Szerkesztve ]
Nobody is perfect, but I'm pretty fucking close!
-
sfdrakex
nagyúr
-
sfdrakex
nagyúr
válasz -Mike- #27119 üzenetére
V10 esek, erősebbek, nyomatékosabbak, sok pályán a V8 asokkal padlógázon lehet venni kanyarokat, sikánokat míg a V10 essel nem, tehát a pilótán múlik mennyire ügyes és mennyire találja meg azt a legnagyobb sebességet amivel még át tud menni a kanyaron.
Nobody is perfect, but I'm pretty fucking close!
-
sfdrakex
nagyúr
válasz Bandit21 #27104 üzenetére
Fent is van a 2005 ös Japán nagydíj, a kérések bejegyzés alján megtalálod. Sumi rajongóknak feldobtam a 2006- os Brazíl nagydíjat is.
Nobody is perfect, but I'm pretty fucking close!
-
sfdrakex
nagyúr
válasz -Mike- #27125 üzenetére
A KERS-el most is meglenne a több lóerő, simán kihoznának belőle 5 ször ennyit is, DE korlátozzák a szabályok a teljesítményét. Ahogy a 2013tól érkező 4 hengeres turbó motorokét is. Az F1 a fejlődésről, előrehaladásról szóljon, ne arról hogy 600-700 lóerósre butitott egyen autók mit tudnak. Régen 1000+ lóerősek voltak a gépek, manapság lassan enne ka felét engedik a szabályok.
Egyébként nem azt mondtam hogy vissza a V10, azt mondtam KERS, DRS ki, V10 vagy V12 be! Kormányra kevés gomb, rádió, itató elég is, legyen beállítva az autó a verseny előtt és kész, ne kelljen versenyközbe még playstationözni is a kormánnyal. Ja és szabad gumi használat, ahogy régen is volt.
Nobody is perfect, but I'm pretty fucking close!
-
sfdrakex
nagyúr
válasz -Mike- #27127 üzenetére
Az is fejlődés, hogy a motorok fejlesztések be vannak fagyasztva, hogy a pilóták ha harcolnak egymással azt büntetik? Esetleg az hogy alig lehetnek eltérőek az autók annyira egyen minden? Az is hogy fixen 600 lóerősek lehetnek max a 4 hengeres turbó motorok és max 150 lóerő hozzá a KERS? Lassan az utcai autók jobban mennek mint az F1 es autók. Legyen fejlődés tőlem oké a 4 hengeres turbó motor DE lehessen 800-900 lóerős, lehessen a KERS erősebb és lehessen hosszabb ideig használni, de ettől függetlenül ne legyen előírva hogy milyen és mennyi gumit használhat valaki. Lehessen tesztelni.
Nobody is perfect, but I'm pretty fucking close!
-
sfdrakex
nagyúr
válasz hunnylander #27131 üzenetére
Ezt ismerem én is. Nem azt mondom hogy egyen autók legyenek, csak lehessen fejleszteni tesztelni, kevesebb korlátozás kellene. Legyen inkább korlátozva a futamon elhasználható üzemanyag mennyisége.
[ Szerkesztve ]
Nobody is perfect, but I'm pretty fucking close!
-
sfdrakex
nagyúr
válasz hunnylander #27133 üzenetére
Írtam már, nekem nem gond a 4 hengeres turbó se, de ne 600 lóerős legyen hanem minimum 800 és a KERS arra dobjon még 150-200 lóerőt körönként mondjuk 15 mp használhatósággal. A DRS-t pedig vegyük ki. A KERS-t pedig mindenki ott használja ahol akarja. Nincs bajom azzal hogy haladni kell a korral, nekem a túlzott visszafogással van bajom, azt nem szeretem. Továbbá jobban tetszene ha a pilótáknak nagyobb szerepe lenne, mert jelenleg az autó a legfontosabb. Igaz a pilóták is sokkal közelebb állnak egymáshoz tudásban és kondiban mint 10-20 éve. Ma már minden pilóta tudatosan F1 re felkészített "gép".
Nobody is perfect, but I'm pretty fucking close!
-
sfdrakex
nagyúr
Még nincs bírósági ítélet, csak Fernandes megvette a Caterhamet.
Nobody is perfect, but I'm pretty fucking close!
-
sfdrakex
nagyúr
A blogomra feldobtam a Formula 1 hősei 10. részét Ronnie Petersonról szól, és a kérések rovat is bővült lapozzatok az aljára
Nobody is perfect, but I'm pretty fucking close!
-
sfdrakex
nagyúr
Azért brutálisan jó a RB időmérőn, mert nagyon stabil az autójuk, ezért a szabadon használható DRS-t jobban tudják használni mint a többiek. A futam elején pedig a poleból indulva azért tud szerintem meglépni, mert előtte nincs senki, így tudja autózni a saját tempóját, esetleg a futam elején fel is van tekerve a motorja, továbbá ha egy kicsit ellép akkor nem kell hátra figyelni míg a másodikat támadja a harmadik, és feltartja az első ezért nehezebb a helyzetem és kicsit leszakad. Később pedig ha elszakad 4-8 mp re a msáodiktól beáll a mögötte haladók tempójára, kényelmes előnye van, vigyáz a gumikra, és letudja követni a többiek stratégiáját kényelmesen.
Nobody is perfect, but I'm pretty fucking close!
-
-
sfdrakex
nagyúr
válasz rocket #29003 üzenetére
Bernie be volt kötve, csak a hóna alatt vitte el az övet.
(#29017) hoffman_
Fent van a blogomon, ha valakit érdekel. Meg fent van pl a Formula 1 hősei sorozat is a DOQ TV ből felvett cucc. Azt is érdemes megnéznie mindenkinek. ott lehet látni régen milyen volt az F1 futam után egyből cigi sör a kocsi mellett. Manapság ez elképzelhetetlen, aki megteszi azt fikázza is mindenki egyből. Bár pár éve még csak Kimi ivott a pezsgőből sokan be is szóltak neki emiatt ma meg ismét mindenki iszik a dobogón.
http://my.opera.com/sfdrake/blog/senna-2010
http://my.opera.com/sfdrake/archive/
[ Szerkesztve ]
Nobody is perfect, but I'm pretty fucking close!
-
sfdrakex
nagyúr
válasz Nowhereman #29025 üzenetére
Te szólsz le mást, mikor le hülyegyerekezed Massát? Akkor más hsz-e a nívótlan? : D
Egyébként mindketten hibásak, Massa nem figyelt ezért nem hagyott elég helyet, Hamilton pedig úgy próbált ott bemenni hogy nem volt helye, és az F1 es autók nem is tudnak olyan kis ívben fordulni amire ott szüksége lett volna. Ezért úgy gondolom hibás Massa is, bár ő votl előbb védte a pozícióját Hamiltonnak kellett volna okosabban jönni hátulról, csak gondolom úgy volt vele ha Sumi el ment ott mellette neki is menni fog, csak ő külsőbb íven ment akkor, hogy miért azt nem tudom, azért mert figyelte hogy jön Sumi vagy azért mert megcsúszott. Mindegy is mindketten hibáztak, de Hamilton votl hátrébb ezért neki nagyobb a felelőssége a doogban. Az a baj hogy Hamilton nagyon látványosan és keményen vezet, ez eddig szerintem jó, nekem is tetszik, DE pont emiatt van benne sok zűrben melyeket sokszor ő maga okoz, az agresszív stílusának a velejárója ez nincs is ezzel gond, csak neki is tisztában kéne azzal lenni hogy ha keményen megy balesetet okozhat, és nem kell csodálkozni ha ezért büntetést kap. Még egyszer mondom nekem tetszik hogy keményen nyomja és látványosan vezet, csak ennek meg vannak a hátrányai is, több kétes szitu, több baleset.
Nobody is perfect, but I'm pretty fucking close!
-
sfdrakex
nagyúr
Szerintem ha továbbra is jól teljesít Kiss Pál Tamás akkor nem esélytelen az F1 a számára, a Favaro család van mellette, sok külföldi és magyar kapcsolattal, ha jól szerepel szerintem el fogja érni az F1 -et.
Nobody is perfect, but I'm pretty fucking close!
-
sfdrakex
nagyúr
válasz D@ni88 #38195 üzenetére
Webber teljesítményét mivel magyarázod? Az valószínű hogy a mezőny Vb pilótái hozták volna a VB címet a Red Bullal, de nem mindig és nem mindenki képes egy autó teljesítményét 100%-osan kihasználni, Vettel megcsinálta idén, és még páran képesek erre, de nem mindenki. láthattuk Rubenst ahogy sehol nem volt Sumi mögött, vagy fisico a közelébe se ért Alonsonak, néha 1-1 futamon tudtak jól menni, de éves szinten nem tudták mindig a maximumot kihozni az autóikból, arra csak a legjobbak képesek, Vettel is ilyen.
Nobody is perfect, but I'm pretty fucking close!
-
sfdrakex
nagyúr
válasz Eastman #38333 üzenetére
Az hülyeség lenne, itt az is fontos ki milyen autót épít. Egyébként 2000 körül még igaz lett vona mait írtál, DE Sumi most azért nincs azon a szinten mint volt 10 éve, és a mezőny is sokkal keményebb mint eddig valaha.
Sumi anno azzal emelkedett a mezőny fölé, hogy keményebben edzett mint a többiek, sokan a 90es években még nem is nagyon edzettek, a 2000-es évek elején kezdtek el érkezni az F1-re keményen készülő pilóták, mint Alonso és Raikkonen, most pedig már csak olyan pilóták vannak a mezőnyben kaik szinte tenyésztve vannak az F'-re. Sokkal keményebb a mostani mezőny mint eddig bármikor is, így Suminak sokkal nehezebb a dolga, már nem emelkedik a kondijával a mezőny fölé a többiek is jó kondiban vannak, tőle tanulták el hogyan kell dolgozni a csapattal, és ugyan olyan jól dolgoznak sokan mint ő.
Nobody is perfect, but I'm pretty fucking close!
-
sfdrakex
nagyúr
válasz Xirtam #38337 üzenetére
Ez így nem igaz, Trullinak voltak vele gondjai Kovánál nem volt baj.
#38336) D.Orion
Az igaz, hogy régen még lent is váltottak maguk mellett, DE azt is nézd meg a kormányon hány gomb volt, 3-5 talán, most meg kanyar bejáratnál, közepén kijáratánál állítanak fékerőt, KERS-t, motorvezérlést stb. Nem egyszerűbb a mostani autókat sem vezetni mint a régieket.
[ Szerkesztve ]
Nobody is perfect, but I'm pretty fucking close!
-
sfdrakex
nagyúr
válasz -Mike- #38993 üzenetére
10 napja van Petrovnak eldönteni marad-e a Lotusnál jövőre vagy lép, valószínűleg azért kapott ilyen opciót, mert ha felépül Kubica akkor Kimi mellett övé a másik autó, és Petrov most még dönthet, hogy vállalja, hogy átadja a kocsiját Kubicának ha az visszatér, vagy elhúz másik csapatba, ha talál helyet. Mondjuk sok minden nem fog kiderülni abból ha RK megy KR ellen, egyik 2 évet hagyott ki a másik csak 1 évet, de balesete volt.
[ Szerkesztve ]
Nobody is perfect, but I'm pretty fucking close!
-
sfdrakex
nagyúr
válasz MPowerPH #39002 üzenetére
Nem a Lada szponzorálja a Renaultot, hanem a Renaultnak van részesedése a Ladában, tulajdonképpen a saját cégüket reklámozzák az F1ben vele, de jövőre már nem Ranult a csapat hanem Lotus a Renault csak motorpartner lesz.
Nobody is perfect, but I'm pretty fucking close!
-
sfdrakex
nagyúr
válasz venember83 #39020 üzenetére
Nem pénzelnek ők senkit, motor szállítanak amiért kapnak pénzt. Illetve a Red Bull motorjait a Nissan/Infiniti fizeti, amiért fent vannak az autón.
Nobody is perfect, but I'm pretty fucking close!
-
sfdrakex
nagyúr
válasz Gabesz1019 #39029 üzenetére
F1.com-on épp az előbb néztem de érdekes mert úgy tudtam hogy a HRTnél de la Rosa és a Williamsnél Maldonado ahogy a Force Indiánál di Resta helyét már biztosnak mondták nem? Illetve ezek szerint mégsem, mert akkor nevezték volna őket, és a lista friss lehet ha Kimi rajta van.
Nobody is perfect, but I'm pretty fucking close!
-
sfdrakex
nagyúr
válasz TESCO-Zsömle #39046 üzenetére
Úgy tudom olyan csatornának adja a FOM a közvetítés jogát ami országosan elérhető, Britteknél van is ezen valami balhé a BBC valami fizetős csatornának akarta átadni a jogokat, de legalább a futamok felének élőben kell menni országosan elérhetően.
Nobody is perfect, but I'm pretty fucking close!
-
sfdrakex
nagyúr
Ez jó hír, ha igaz.
Nobody is perfect, but I'm pretty fucking close!
-
sfdrakex
nagyúr
válasz TESCO-Zsömle #39099 üzenetére
Nem tűnt fel hogy az egész egy reklám és egy vicc?
Nobody is perfect, but I'm pretty fucking close!
-
sfdrakex
nagyúr
válasz JJános #39245 üzenetére
Nem tudom mennyire hiteles a cikk, egy tévedés van benne:
"Räikkönen több mint húsz év után az első pilóta-tulajdonos lehet a Forma-1-ben."
Villeneuve társ tulajdonosa volt a BARnak. Utána is néztem, hogy nem csak én emlékszem-e rosszul:
"Pénzügyi természetű viták miatt 1998 végén távozott Frank Williams csapatától, majd barátjával és menedzserével, Craig Pollockkal új istállót alakított British American Racing néven."
Nobody is perfect, but I'm pretty fucking close!
-
sfdrakex
nagyúr
válasz Motion_Blur #39261 üzenetére
Tulajdonképpen tilos a pozíció védés, idióta új szabály, ha kimész a poros ívre védekezni maradj is ott a kanyarban, így tuti elmennek melletted, nagyon jó . . .
Nobody is perfect, but I'm pretty fucking close!
-
sfdrakex
nagyúr
válasz Motion_Blur #40024 üzenetére
Motorsportalon ezt írták:
"A beállításokon csak apróbb változtatásokat végeztünk, és magas üzemanyag-terhelés mellett tesztelt, mert ehhez még nincs hozzászokva, hiszen a tankolás betiltása előtt hagyta el az F1-et.
Permane elmondása szerint ugyan a program hasonló a tegnapihoz, de az üzemanyag-terhelés tekintetében több variációt is kipróbálnak."
Nobody is perfect, but I'm pretty fucking close!
Aktív témák
- A fociról könnyedén, egy baráti társaságban
- MIUI / HyperOS topik
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- Milyen autót vegyek?
- Az NVIDIA szerint a partnereik prémium AI PC-ket kínálnak
- Politika
- Milyen TV-t vegyek?
- sziku69: Szólánc.
- Milyen monitort vegyek?
- Milyen belső merevlemezt vegyek?
- További aktív témák...