- iPhone topik
- Xiaomi 14 - párátlanul jó lehetne
- A lapkakészlet és az akku különbözteti meg a Motorola Edge 60 és Edge 60 Pro-t
- Mobil flották
- One mobilszolgáltatások
- Három modellel indul a Tecno Spark 40 széria
- Google Pixel topik
- Magisk
- Korrekt belépőt hozott az Infinix
- Youtube Android alkalmazás alternatívák reklámszűréssel / videók letöltése
Aktív témák
-
Oliverda
titán
A Damon Hill eset a Bridgestone gumik és a pálya karakterisztikája miatt volt. Már 97'-ben is magasan a Good Year felett állt a Bridgestone, csak éppen nem a legjobb autókra kerültek fel azok a gumik.
Berger és a (Benetton)rendszeresen jól ment Hockenheim-ben. 94'-ben még a Ferraival nyerni is tudott, 96-ban pedig az élről állt ki a motor meghibásodása miatt. Egyikben sem volt semmi irracionális.
-
lenox
veterán
Ja es visszaterve az osszeeskuveselmeletekhez, nekem regen is gyanus volt, amit nemelyik csavo az utolso eveben tudott. Pl. Damon Hill Hungaroring, vagy Gerhard Berger Hockenheim. Nem tudom hogy csinaltak, nekem kb. ilyen minusz 20 kilo titkosan engedelyezve volt az otletem.
Szoval MC-val kapcsolatban az jutott eszembe, hogy ez valoszinuleg Sumi utolso eve... -
werszomjas
addikt
Nem hiszem, hogy Schumi még ezek után csapatot vált, sztem ha nem marad a Mercinél, akkor sehol, inkább visszavonul (ismét)
Szégyen azért ez a németeknek, a nagy precizitás.... nem tudnak egy olyan autót adni neki amivel körbe ér 1 futamon
Tavaly még rosszabb volt a Merci, akkor Schumi azért nem tudta megmutatni, hogy mit tud, most már azért jobb a helyzet, a sebesség talán meglenne, de....
Szeretném végre megnézni, hogy egy versenyképes nem több sebből vérző autóval mire menne Schumi az elejében, főleg így, hogy a taktika is nagyon sokat számít.
-
#70869248
törölt tag
Valami erősen nem stimmel nála, mert a legfontosabb szektorban nagyon gyenge az elért sebessége, a tapadással nem lehetett baja, stratégiája az Hamilton-hoz közeli..szinte azonos, majd megnézem milyen állapotú azonos gumikat használtak.
A leggyorsabb köre is Hamilton-hoz mérhető....egyedül ott bukott, de nagyot, hogy nem tudott előrelépni, nem tudott előzni a 3. szektor DRS szitujában...
pont az a 4-5km/h hiányzott, nem sok, de ha pl az előzendő autónak akár DRS-l akár anélkül jó/jobb a végsebessége az már csúnya tud lenni...márpedig ott a Marussia és HRT autókon kívül mindenkinek jobb volt a helyzete mint Webber-nek. -
IreN!CuS
addikt
Mivel sosem lehet pontosan ugyan azt a helyzetet megadni két különböző pilótának így értelemszerűen nem tudod pontosan eldönteni ki a jobb.
Ezek után mire tudsz támaszkodni ha nem az elért eredményekre,akár egy adott évben akár egy pályafutás alatt.Lehet hogy pl 2009ben Mark statisztikája jobb volt(ami ugye köszönhető a kocsinak is nagy mértékben,ugyan ez vonatkozik Hamilton 2007es 2008as évére is)mint Hamiltoné,de ez fordítva is igaz például 2008ra,ergo az évenkénti összehasonlításnak szerintem nincs sok értelme.Azt nagy %-ban úgy is a kocsi dönti el,hogy kinek milyen éve lesz,lásd 2008 ban Mclaren vb aztán 2009ben meg éppen egy const 3. hely.Itt tisztán látszik,hogy nem a pilóták felejtettek el vezetni hanem a kocsi felejtett el gyors lenni.De mivel egy pályafutás alatt azért sokszor kerül az ember fel és le is(lásd akár Mark akár Hamilton,Button,Alonso szinte bárki)így szerintem ezt jobb összehasonlítani,és mivel több adatott kapsz ha több évet nézel jobban kijöhetnek az esetleges különbségek pilóta és pilóta között.
Kb ennyi a véleményem tudom nem fogsz vele egyetérteni mert Minardi
Én megmaradok annál hogy megnézzem ki mennyit ért el aztán kész te meg nézd 2009töl nekem teljesen mindegy hidd el
-
IreN!CuS
addikt
Nagy sóhaj
Van "x" és van "y" mindketten versenyzők ugyan abban a ligában!
"x"-nek 2x annyi versenye van mint "y"-nak!
De "y" ennek ellenére több eredményt ért el mint "x" !
Akkor ki a tehetségesebb/jobb/szerencsésebb/ügyesebb/szebb/okosabb/stb/stb? "x" vagy "y" ?
Komolyan hihetetlen mennyire rossz a felfogásod,vagy nem vagy képes elfogadni valamit amivel nem értesz egyet,pedig konkrét számot mutatják.
Makacsul ragaszkodsz ahhoz hogy 2009-2011et nézzük csak azért mert akkor neked lenne igazad pedig asszem itt nem arról volt hogy hogy ki volt a JOBB 2009-2011!!! között hanem úgy egészében.Amit te képtelen vagy felfogni......vagdalkozol mindenféle "kettős mérce és ehhez hasonló szavakkal" amikor egy konkrét adatott nem írtál le csak hajtogatod a jól betanult 1-3 érved (Minardi, RBR gyengesége 2007-2008ban/stb/stb)csak nem fogadod el amit pl. 2009ről írtam hajtogatod hogy akkor is 2009től nézzük.
Tényleg befejeztem veled,nincs nekem ehhez kedvem/erőm/energiám.
-
IreN!CuS
addikt
Az a baj hogy te csak azt látod(maradjunk az egyik példánál) hogy 2009ben az RBR 2 Mclaren 3 de azt már nem nézed hogy RBR kétszer annyi pontot gyűjtött vagy a Mclaren csak azért lett 3. mert a Ferrarinál Massa kiesett a Hringen a balesete miatt,különben nem lett volna a Mclaren 3ik constban.Ha nézted a tavalyi versenyeket és figyelted hogy az RBR mennyivel is gyorsabb volt az egész mezőnynél meglepő hogy a Ferrarinak és a Mclarenek egyáltalán volt még esélyes az utolsó futamon,ami csak is az RBR csapatnak köszönhető vezetéstől kezdve a versenyzőkön át és itt a lényeg ha Webber akkora lenne mint aminek itt most ti beállítjátok akkor csont nélkül meg kellett volna hogy nyerje,nem pedig 3ik helyen zárni.
-
IreN!CuS
addikt
"szerinted tenyleg azert jobb Hamilton, mert a masodik legjobb autoval gyorsabb volt? Ez nyilvanvaloan csak egy vicc lehet.)"
De akkor ez fordítva is igaz kéne hogy legyen mivel jelenleg Webber azért jobb mert 0.5-1 mp-t dob az RBR a Mclarenre idén meg tavaly,2009ben meg 6 tized alsó hangon.Vagy ez csak akkor számít amikor Hamiltonnak volt jobb autója?
2010-2011(eddig) Webber 4 első 5 második 6 harmadik
Hamilton 4 első 7 második 1 harmadikTavaly 2 ponttal szerzet Mark többet (MW 242 - LH 240. Hamiltonnak 3 kiesése volt(2010ben) abból egy műszaki míg Marnak 2 kiesése volt abból egy sem volt műszaki, ha jól emlékszem.(2011ben egy kiesés Hamiltonnál Canadai versenyen,Mark eddig kiesés nélkül áll)
Ha ehhez hozzárakjuk a RBR fölényt és hogy Mark csapattársa VB lett ezzel az autóval és idén is a mezőny előtt áll az RBR nem nagy szám hogy harmadik helyezésben 5el veri Hamilton igaz második helyezésben 2 mínuszban van(eddig ha csak ezt a két évet nézzük)A lényeg hogy kurvára unom már,úgyhogy neked van igazad csak hagyjuk abba
-
IreN!CuS
addikt
Én sosem beszéltem csapatról amíg valaki -lehet te- fel nem hoztad én szimplán megnéztem Webber eredményeit és utána Hamilton eredményeit,amit egy korábbi hszben írtam erre jöttetek,hogy ez nem jó mert Webber Minardival kezdett.De ez engem hol érdekeljen már ne haragudj én azt látom hogy Webber ~ 160 verseny x pont y dobogó stb stb míg Hamilton fele annyiból többet kihozott.És igen Hamiltonnak ugyan úgy megvolt a kötelező gyenge éve a 2009es.Én hivatalos számokat írtam le neked amiket te kis kereséssel ugyan úgy megtalálsz,de az hogy csapat ponttól kezdve a bálna párzási szokásait is beleveszed hülyeség.
"mikor Hamilton nem volt az F1-ben, illetve amikor Webber sereghajto csapatban volt. Igy marad a 2009-2011"
2007 miért marad ki meg a 2008 ha már TE a 2009es évet beleveszed amikor a Mclaren fapados volt.
Nézzük meg amióta Hamilton az f1ben van(2007től) és ugyan azokat a számokat fogod találni mint amiket én leírtam de gondolom 2007-2008as idénnyel már nem a neked megfelelő dolgok jönnének ki.
-
IreN!CuS
addikt
Látom nem vagy figyelmes én azt írtam hogy év elején 12+ helyre volt jó a Mclaren míg RBR elől harcolt.
Na ugye 2009ben amikor csak egyetlen egy hely volt a két csapat között ami a te nagy érvelésed akkor az RBR 153.5 pontot gyűjtött kevesebb mint 20 ponttal maradt el a const VB-töl.A Mclaren kemény 71 pontot gyűjtött fele annyit mint az RBR és a Ferrarit(70 pont) is egyetlen egy ponttal tudta csak megverni.Ergo ha azt nézzük hogy 2. az RBR 3. Mclaren akkor az RBR kétszer olyan erős volt
vagy akkor hogy akarod összehasonlítani?
2009 Ausztrália Vettel 3 Webber 8 míg Hamilton 13 Kov 12. több mint 6 tized volt a q2ben a két csapat legjobb ideje között,ami az idény első felében meg is maradt.
Ebből jöttek fel és nyertek futamot, és lettek const 3.
-
IreN!CuS
addikt
Gondolom kimaradt a 2009es év amikor is év elején 12+ helyre volt jó az akkori kocsi,majd futamot nyert vele
2009-2011 között az RBR verte a Mclaren-t 2009ben messze jobb volt az RBR,tavaly meg idén is jobb, szerintem ez nem kérdés hogy 0.5-1 mp-vel gyorsabb autó a jobb autó,főleg hogy eltűntek a megbízhatósági problémák amik még tavaly néha néha előjöttek(pl fék)
Amúgy a tavalyi Mclaren szerinted VB autó volt?Szerintem nem és Alonsohoz hasonlóan életben tartotta az utolsó futamig a reményt a VB re(ez az igazi klasszis szerintem).Míg egy sokkal gyorsabb autóval rendelkező Vettelnek csak az utolsó futamon sikerült behúznia.
-
IreN!CuS
addikt
Fele annyi versenyből hozott egy VB-t,több mint kétszer annyi pole-t, több mint kétszer annyi győzelmet,első évében pariban volt egy kétszeres Vb-vel,14el több dobogó ezek a számok mit mutatnak?
Igen máshol kezdett Webber igen pontot szerzet egy Minardival stb stb de ha ekkora tehetség miért nem került be egy Ferrariba/Mclarenbe,vagy Renulthoz Alonso mellé(ugye Flavio juttatta be az f1be)?
-
Oliverda
titán
Jó helyen volt jó időben. A régi ciklusban köré építettek mindent, most nem. Ennyit számít. Ráadásul olyan erős csapattársa sosem volt mint most Rosberg. Az pedig hogy egy versenyképes autó nélkül mire képes, már 2003 elején is látható volt, amikor csak esett-kelt az előző évi konstrukcióval. Vagy ott volt 2005, amit nem kell talán nagyon feleleveníteni. Négyszer esett ki valamilyen balhéba keveredve. Akkor és most. Nem sok minden változott.
BMW001: Nem bántasz meg, igazad van. A Rascasse valóban nem előzési pont (max. parkolási zóna
), ezt tavaly Trulli és Chandok is bizonyították.
Mike: Az igen.
-
Mastre
tag
Scumachernek megvan még néhány régi mozdulata. Csak mostanság nem megy ez hosszú távon. Többek között az autó miatt. Tényleg kíváncsi lennék rá egy gyors kocsiban, amin nem hal be minden futamon valami. Az más kérdés, hogy eddig soha sem volt olyan gyors csapattársa, mint Rosberg. Az, meg hogy másfél éve folyamatosan pechje van, az már szinte hihetetlen...
-
Oliverda
titán
Az utolsóra inkább nem mondok semmit. Az eredmények amúgy is beszédesebbek.
Mondjuk ha már így egy mondatba összehoztad a két versenyzőt, akkor ezt a mai akciót még érdemes visszanézni legalább egyszer.
Mastre: A videó alapján szerintem Massa nem tudott volna bemenni Webber mellé. Elég messze volt tőle.
-
#70869248
törölt tag
sztem sincs,...a versenyzők az egy másik/következő probléma lehet...de az is előfordulhat hogy az első probléma megoldása magával hozza ennek a megoldását is.
De a technika éves felvonultatása hozható 30 (lesz) millából, sztem ez az összeg nem hasra ütésből került be a köztudatba Mosley által. -
shteer
titán
ha ezt egy gyors kanyarban csinálja, ahol 120-140-nel mennek, akkor ok
ha a célegyenesben 270-280 tempónál, az életveszély.
nem volt elég hely. nézd meg hol ment a brazil... a fehér vonalon kívűl. tehát a pályán kívűl. már mellette volt, esélye sem volt a németnek hogy megakadályozza az előzést szabályos keretek között
-
-
MPowerPH
félisten
Ha a pilóták lenyilatkozzák amit kell, akkor őket nem éri büntetés. Ezért Alonso-t nem fogják megróni. Rádióbeszélgetések ki lesznek elemezve, ha nem közöltek olyat vele, hogy Massa el fog engedni, és ő se rikácsolt, akkor nem fogják bántani.
Horner meg már befoghatná, neki a legnagyobb a képe most. Nézzem már kicsit magába...Van bőr a képén rendesen, annyi biztos.
hobizoli: Dehogy, utólag tudták meg.
-
MPowerPH
félisten
Ha nem ismerik el, akkor nincs semmi. Nyilatkozatokon fog ez múlni. Közvetlen bizonyíték nincs, a rádió üzenet egy sima információ volt, felkiáltó jellel, mellette pedig kértek egy megerősítést. Ez semmit nem jelent.
Barichellonak is mondták anno Brazil nagydíjon, hogy "Michael behind you, Michael behind you...", és? -
#70869248
törölt tag
Nekem nem tetszene, korrektebb lenne, de nem tudom kell-e, ha másként is lehet.
Én nem a csapatnak drukkolok, és annak a régi vágású felfogásnak vagyok híve, hogy a világbajnoknak a mezőny minden versenyzőjét le kell győznie.
Meg tudom érteni bizonyos helyzetekben, és persze logikusnak is találom, de az ne a győzelemről szóljon, hanem az utána következő pozíciók esetleges cseréjéről...néha, mivel a második már az első vesztes, így a győzelem trófeáját védeni kellene. -
TESCO-Zsömle
titán
Ez is egy újabb szabály, ami egy újabb lehetőség az FIA kezében a versenyek befolyásolására. Ha úgy ítáli a saját "pártatlan" bírájuk akkor bizonyított, ha nem, akkor meg nem. Ennyi.
Írtam már... Ha valakit ki akarnak herélni, akkor a BOX-ban véletlenül nem jön le a bal hátsó... Vagy nem találják a beállításokat, mint most Webbernél...
-
Nem a csapatfőnök szólt Massának, az Rob Smedley volt, csak az rtl kommentátorok nem ismerték meg.
Eddie Jordan még ezért is kritizálta a Ferrarit, hogy ilyen utasításokat egyértelműen a csapatfőnöknek kell adnia, mert elronthatja a versenymérnök és a versenyző viszonyát pár ilyen eset.
-
Motion_Blur
félisten
-
#70869248
törölt tag
ááá ez olyan hogy én örültem a dumának, mert le voltam robbanva testileg
Én nem pöcsölök
...nálam nincs leszorítóerő az autó alatt, de mikor régen az ETZ-hez (ellopták száradjon le a t'ke) faragtunk kipufogót ott is szívóhatásról beszéltünk az ürítés-töltés segítéséhez.
pl:
"
* Leömlő:
Feladata a motor hengeréből kiáramló kipufogógáz szűkítése egy csővezetékbe, valamint a hengerekben keletkező nagy hő elvitele, zajcsökkentés. Tömítése a hengernél kipufogó-tömítéssel történik, mely egyszer használatos.* Diffúzor:
A kiszélesedő rész az egyre táguló jellegétől fogva kiszívja a hengerből a már elégett gázokat (kipufogógáz), de attól függően, hogy a dugattyú az alsó holtponthoz közelítve az átömlő csatornákat is nyitja, még egy kis friss keveréket (benzin-levegő) is.* Konfúzor:
Amikor a kipufogógáz, és egy kevés friss keverék is eljutott hozzá, szűkülő jellegéből adódóan az egész folyamat megtorpan, és így egy ellentétes nyomáshullám indul el, ami a friss keverék egy részét visszanyomja az égéstérbe, ezáltal jobban feltöltve azt, és akadályozza ezzel a hengerbe került friss keverék kipufogóba áramlását (hasonlóan, mint a 4 ütemű motorok kipufogószelepének zárásánál történik).
"
Olyan szinten le lehet rontani egy 2takkos motor teljesítményét egy rossz rendszerrel hogy muszáj volt vele foglalkozni. -
#70869248
törölt tag
buék
Természetesen nem, a leszorítóerőt értsd mint lefelé mutató erőt, míg a szívó hatás ebben az esetben egy lerről fel azaz nem az.
Teszem azt ez a szívóhatás meg is tud szűnni, ha nincs az autó alatt áramló levegő, míg uezt nehéz elképzelni a leszorítóerőről.
Ez pl:
már egy összetettebb elem, az áramló levegő útjában áll egy vízszintes lap...márpedig a szárnyakra vonatkozó előírások egy más részegységre vonatkoznak....teszem azt ha kitételek vannak arra hogy ne keltsen zavaró légőrvényt a mögötte haladó autóra, akkor az erre az elemre is kell vonatkozzon. -
Integra
titán
ez így van, és nem is vitatom ezt.
ugyanakkor balesetre kényszeríteni valakit, a saját egészségét kockáztatva, ez teljesen más szint. ez nem az hogy a fasz meklárenes a ferrarinak fénymásol, vagy diffúzorral trükköznek, vagy éppen a tankot használják ballasztnak etc..
legközelebb már ben hur féle autóval nyomták volna? hol a vége? ez már bőven betette a lécet. szerintem. -
hunnylander
őstag
Nagysebességű kanyarok eszik a legjobban a gumit, ott szintén nagymértékű a leszorítőerő. Kissebességű kanyarban meg értelemszerűen kisebb leszorítóerő hat, tehát a terhelés is kisebb.
Viszont a Bridgestone erősíteni fog az abroncsok terhelhetőségén és a keveréken is, vagyis jövőre is probléma lehet a gumik felmelegítése, pl időmérőn.
-
hunnylander
őstag
Aztán még a végén mehetnének a csapatok a 'bótba', mert a kutyát sem érdekelné, hogy drága pénzért abroncsot fejlesszen nekik.
Megfelelő high performance abroncsok lennének, meg amúgy is, az is elkopik, szemcsésedik, hólyagosodik, eldurran, amit drága 'pízért' fejlesztenek exkluzívan. Minek nagyzolni.
-
#70869248
törölt tag
Akartam válaszolni még Wild'-nak csak hihetelen bizonytalan volt a rendszer aztán meg leléptem.
Szal ja, idén kicsit összetettebb a probléma, hisz a nagysebességű kanyarokban hátsó leszorítórővel (vagy szivóerő..diffúzor ami ebben a kifacsart megvalósításban mégis leszorítőerőt is termel), vagy a fix súlyokkal lehetne ellensúlyozni az eltolódást.
Viszont a kissebeségű túlkormányozottság akár még jó is lehet a gumik viselkedésében, ideális hőfokon tartásában.
Mindez megspékelve azzal hogy jövőre egy nagyobb üzemanyagmennyiség cipelésére, és (a kellő gyorsaság mellett) elviselésére kell tervezni az autókat. -
#70869248
törölt tag
Az első gumi szélessgének változása nem is annyira szabályváltozás, mint inkább helyesbítés.Keskenyebb első gumival kellett volna jönniük az idei autóknak is, csak elcseszték. Ezért cikkeztek arról az év eleji tesztek alkalmával, hogy a slick túl nagyot fog az autó elején...kicsit borul az autó ez miatt, azaz menettulajdonságát tekintve alulkormányozott hatást mutat.
-
#70869248
törölt tag
Sztem elképzelhető...elvileg elég hasonló görbéik kell hogy legyenek az F1-ben szereplő jelenlegi autóknak, de különbségek vannak, és ezáltal előny és hátrány is kell hogy létezzen.
De hogy ez mennyire jelentős..kelene a jelenlegi F1-s motorok motorképe, de ezzel az erővel sztem 100millát is kérhetnék a csapatoktólA gumikérdésben engem az riaszt, a múltban is és a jelenben is, hogy ha egy gondolatmenetet nem igazol a valóság, akkor meg sem próbálod (vagy mások) megtalálni hogy miért, és ezért nekem kellene köröket futni hogy cáfoljak egy olyan törvényszerűséget amit 1 perc alatt megtalálni a neten, mégis mindenki abba kapaszkodik bele, mintha ráakadt volna a pontra ahonnan ki lehet fordítani a világot (honnan és hova ne firtassuk
).
Én úgy gondolom, hogy akit a probléma csak ennyire érdekel, azzal felesleges leállni vitázni, ezért írtam amit. Gondolom okosabbnak tartod magad a 'gumisnál', és mégsem foglalkoztál vele elget hogy rájöjj miért is tapad jobban a széles gumi mint az uolyan tömegű keskeny.
Én tudom (még utaltam is rá)...de mint Bárány János a Hat év Las Vegas-ban, ülök rajta
-
#70869248
törölt tag
Olvasd el még egyszer amit írtam az első reagálásomban, és ne rögtön felhorgadva olvasd.
Mert én elrendezésről és lökethosszról beszéltem, a 2.4-s motort lehet nyomatékra és lóerőre is hegyezni...az egyiknek az a feltétele hogy pörgős legyen a másiknak hogy nyomatékos. Mindkettőnek van lóerőcsúcsa és nyomatékcsúcsa is..adott cc több hengerre elosztva több lóerőt és kevesebb nyomatékot fog termelni,..még továbbmenve a lökethoszt rövidítve és inkább az átmérőt növelve még további fordulatot és teljesítményt tudsz kinyerni..még továbbfinomítva változó szelepvezérléssel még továbbhangolhatod..továbbmenve..stb, ezeket inkább egy autószerelővel beszéld meg, de gondolom gumisnál sem voltál aki elmondta volna hogy a gumi és az aszfalt miért nem egyforma súrlódással bír....tom, hogy izé..de ez már nekem mindig előjön és mindig jókat vigyorgok rajtaDe komolyra, szal nem tudom köszörültél-e már hengerfejből..az már sokat segítene.
Nekem nem kell vitáznom, illetve szoktam de nem azon a szinten hgoy a széles gumi a súlya miatt tapad jobban(sry megen)
több veterán motort újítottam fel (egy lemezvillásom még van is), van egy épített autóm (Ford coupe és Mercury XR7-s cougar elejével Capri V6-l szerelve), ezek közben vitáztam eleget.
-
#70869248
törölt tag
A nyomaték elvész magas fordulaton...helyesebben az a motor ami nagy nyomaték leadására képes az kevésbé használható magas fordulatra (belsőégésű).
Ezekből a motorokból is lehetne jobb nyomatékgörbét kihozni, ha teszem azt nem 8hengeresek lennének hanem V4 és nagyobb lökethosszal.De a nagy nyomaték nagyobb rezgést is fog produkálni (még V vagy W vagy akár csillag elrendezésben is),...sokkal használhatóbb ha lóerőre hegyeznek ki egy versenymotort, és beáldozzák a nyomatékot....ennek alacsonyabb fordulaton vannak hátrányai, azt viszont kiküszöbölik azzal hogy nem használnak alacsony fordulatot
(ezért aztán nem is fog alapjáraton elindulni a 2.4-es még akkor sem ha az autó súly ennyire alacsony).
Aktív témák
Hirdetés
- The Division 2 (PC, XO, PS4)
- DVB-T, DVB-S (2), DVB-C eszközök
- Futás, futópályák
- iPhone topik
- Xiaomi 14 - párátlanul jó lehetne
- iRacing.com - a legélethűbb -online- autós szimulátor bajnokság
- Építő/felújító topik
- Autós topik látogatók beszélgetős, offolós topikja
- Magas AI-költségek, csökkenő létszám: dolgozók ezreit rúgja ki a Microsoft
- Kompakt vízhűtés
- További aktív témák...
- X1 Carbon 11th 14" FHD+ IPS i5-1345U 16GB 512GB NVMe ujjlolv IR kam gar
- Dell Latitude 5290, 12,5" HD, I5-8350U CPU, 8GB DDR4, 256GB SSD, WIN 11
- LOQ 15AHP9 15.6" FHD IPS Ryzen 5 8645HS RTX 4050 16GB 1TB NVMe magyar vbill gar
- Gigabyte B850 AI top ATX+R9900X+Kingston 128gb 5600 kit "4x32gb"
- Latitude 5420 14" FHD IPS i5-1145G7 16GB 256GB NVMe magyar vbill új akku gar
- LG 55G4 - 55" OLED evo - 4K 144Hz & 0.1ms - MLA Plus - 3000 Nits - NVIDIA G-Sync - FreeSync Premium
- REFURBISHED és ÚJ - HP Thunderbolt Dock G2 230W docking station (3TR87AA)
- Bomba ár! Dell Inspiron 5405 - Ryzen5 4500U I 8GB I 256SSD I 14" FHD I HDMI I Cam I W11 I Garancia!
- Csere-Beszámítás! Asztali számítógép PC Játékra. I5 12400F / RTX 3070 / 32GB DDR4 / 1TB SSD
- Eladó Apple iPhone Xr 64GB fekete / ÚJ KIJELZŐ / 100% AKKU / 12 hónap jótállással!
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: CAMERA-PRO Hungary Kft
Város: Budapest