- Fotók, videók mobillal
- Xiaomi 13T és 13T Pro - nincs tétlenkedés
- Yettel topik
- Egyre közelebb a Poco F6 startja
- Telekom mobilszolgáltatások
- Samsung Galaxy Watch6 Classic - tekerd!
- Samsung Galaxy S23 Ultra - non plus ultra
- iPhone topik
- Honor Magic5 Pro - kamerák bűvöletében
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
Hirdetés
-
Célkeresztben az OnlyFans, amiért pornót nézhetnek a gyerekek
it Az életkorhitelesítési intézkedések miatt kezdenek vizsgálatot a britek az OnlyFans ellen.
-
Premier előzetest kapott a V Rising
gp Napokon belül befut a teljes PC-s kiadás, az év során pedig megkapjuk a PlayStation 5 változatot.
-
Az NVIDIA szerint a partnereik prémium AI PC-ket kínálnak
ph Megkezdődött az NPU-k elleni hadjárat, de egy fontos részletet nem említ a cég.
Aktív témák
-
Bandit21
addikt
válasz sfdrakex #27103 üzenetére
Jahhh... értem, itt a gazda! Próbálom maximálisan követni az f1-et, de ezt az oldalt ma mutatta e-mailben 1 haverom. Nekem 2007 foghíjasan, 2008-2009-2010-és 2011 eddig megvan, de pl 2005-ös suzukának nagyon örülnék, ha jól láttam nincs fent...
Meg lehet megkérlek majd 2007-ből is egy-két dologra. (gondolom lejött, h Kimit kedvelem)regisztrált: 2003-02-20 10:16, azaz .... 21 éve a PH!-n!
-
DEV_NULL
őstag
válasz sfdrakex #27112 üzenetére
Ilyet Én nem mondtam. Ha pedig már itt tartunk: az egyenesben a végsebességhez nem a leszórítő erő a fontos.
Egyébként az meg a másik a dolog, hogy nem vergődni kéne ha valaki leszórító erő hiányban szenved az előtte haladó miatt és iylen műmegoldásokat kicsicsikarni, mint a DRS. Az ha pilóta akkor menjen más kategóriába ahol nincsenek ilyen gondok, ha néző akkor szintén nézzen más kategíriát. Tudom, hogy ez itt mindekit hidegen hagy: nagy F1 rajongó vagyok, mégis pl. már egy WTCC futam is jobban érdekel. Az megint más, hogy ami ott megy egy ideje a 2. verseny rajtsorrendjével kapcsolatban, nagyobb röhej mint a DRS.
[ Szerkesztve ]
-
-Mike-
addikt
válasz sfdrakex #27124 üzenetére
De ettől még nem lennének izgalmasabb futamok. Miért, a 2004es év a v10esekkel neked izgi volt? A pilóták tudása meg kijön így is legyen szó v10ről, v8ról, v6ról, v4ről, v2-ről. A kers is fel fog fejlődni pár éven belül arra a szintre, hogy vele meglesz a 850-900paci is.
Tehát csak arra szerettem volna kilyukadni, hogy lehet itt dobálózni mindig a v10esekkel, az még nem váltaná meg a világot egy cseppet sem. Hangzatos mondatok, de már egyszer megcsinálták, szépen is lennénk ha visszamennénk az időben megint 10évet. Előre felé kell menni nem hátrafelé.
[ Szerkesztve ]
-
-Mike-
addikt
válasz sfdrakex #27126 üzenetére
Egyébként nem azt mondtam hogy vissza a V10, azt mondtam KERS, DRS ki, V10 vagy V12 be!
Tényleg.
Hogy fejlődésről szóljon ahogy azt te kívántad, miért raknák bele megint a v10-et? Miért butítsák le az autót egy 1996os szintre? Mert amiket te írsz az kb az az év vagy még visszább. Még ilyen szigorú szabályok mellett is sikerült elérni pl. a renaultnak, hogy idén az agregátuk 10%-al kevesebbet fogyaszt, mint tavaly ugyanakkora teljesítmény mellett. Kérdem én mi ez ha nem fejlődés?
[ Szerkesztve ]
-
hunnylander
őstag
válasz sfdrakex #27132 üzenetére
Már senki se választana V12-t, de V10-t se!
És megkockáztatom, hogy ha szabad motorfejlesztés lenne és az extra kicsi és könnyű (és releváns, modern high-tech!) motorok sem lennének szabályokkal tiltva, a motorgyártók nem a te hőn áhított V8-12-eseiddel szerencsétlenkednének, hanem L4 és V6-os turbókkal aláznák a V8-12-es csapatokat, (már ha lennének ilyen idióták, akik ehhez ragaszkodnának).
És a V6 vs L4 sem arra megy ki, hogy melyik több henger, és az a jobb. A L4 jobb választás, mert kisebb a hőtermelése és kompaktabb, könnyebb és jobb aerodinamikájú autó építhető vele, amihez kisebb hűtés is kell (és a hűtési igény az egyik legjelentősebb légellenállás-növelő).
[ Szerkesztve ]
www.HunnyF1.com
-
hoffman_
nagyúr
válasz sfdrakex #29024 üzenetére
Más idők jártak akkor, az már biztos Én ezen felbuzdulva, a sok precízitás és fejlődés ellenére is úgy érzem, hogy kissé elkurvult a Forma 1. Illetve nem szeretnék újra flémet kelteni, mindenkinek legyen meg a saját véleménye, ez elvárható, a másik véleményének helyessége fölött sincs joga itt ítélkezni senkinek. De kövezzetek meg, ezután a film után, Hamilton tényleg hasonlít Sennára. Egyértelmű, hogy nem mindenben, ez szerencsére képtelenség, de bizony vannak közös vonások. Ezek után már csak nevetni tudok azon, hogy ha Monacoi incidenshez hasonlók történnek, akkor csak a sarazás megy, meg a büntetések. Az pedig, hogy eljárást akarnak indítani ellene, kész vicc. Az egyetlen potens versenyző a mezőnyben, amire ma úgy tűnik nincs szükség.
Igenis vannak pilóták, akik jobbak és fontosabbak, mint mások. Ők többet tehetnek meg, én ezt vallom. Hamilton egy közülük, habár közel sincs egyedül.
"The time you enjoy wasting is not wasted time."
-
Nowhereman
őstag
válasz sfdrakex #29028 üzenetére
Legalább elolvasnád azt, amihez hozzászólsz?
a nevezett linken hol volt Massza?A Massa-féle manővernél nem volt senki sem hibás, és nem is volt eset. Hamilton betette, maszat meg hozta a külső íven, Lajos meg jól reagálta le, visszafogta a verdát, és letett az előzésről, nem úgy mint di Resta. Összeért? Hát összeért! Mit lehet tenni, hosszúakra sikeredtek az idei verdák, oszt nem fordulnak olyan szűken mint a régi szép időkben, amikor monacora még kurtítottak is rajtuk néhány centit. És akkor? Azért, mert megkarcolódott a lakkozás ment a falnak? Ez marhaság! Ez alapján a fél mezőny nem ért volna célba! Nem bírta a stresszt, oszt hibázott a következő kanyarban. Szokásához híven meg nem azt mondta, hogy elqrtam, hanem hogy Lajos... Persze rontották már el a kvalifikációs köreit, meg ugye bukta a versenyt, mert Bourdais nem szaladt félre tőle mikor őkelme kijött a boxból... Ebben az esetben csak a bírók hibáztak, és nekik ők tartoznak bocsánattal!
Utánam a kondenzcsik!
-
brownus
veterán
válasz sfdrakex #29106 üzenetére
itthon nem szabad zsidózni, cigányozni, de már feketézni se
tőlünk nyugatabbra mindenki leszarja, hogy mi vagy, ki vagy, hetero vagy homo, stb... egyszerűen nem téma. (szóval egy ilyen vicc csak egy vicc)
addig míg nem zavarod a másik privát szféráját. na, ez itthon még nem jellemző.(#29105) Pá, lol, hülye picsa
anno beckhamtől kérdezte meg a fűszeres lány, hogy te gyakran jársz ide? ezt a MU stadionjában...
[ Szerkesztve ]
-
Motion_Blur
félisten
-
Eastman
őstag
válasz sfdrakex #38334 üzenetére
Ez szerintem részben igaz. MSC egy gokart-pályán nőtt fel ezt tudjuk (ez kicsit több mint keményen edzett), és ő volt az aki pontosan meg tudta mondani a szerelőknek, hogy min állítsanak, hogy feküdjön neki az autó. Most nem megy alatta a gép, nincs benne elég kraft. Kanyarokban OK, egyenesben kevés. Ennyi.
https://logout.hu/tema/re_gerincserv_muteti_kezelese/keres.php?suser=Eastman ⮞ Műtét nélkül is lehet megoldás...
-
Eastman
őstag
válasz sfdrakex #38341 üzenetére
Kicsit olyannak érzem ezt, mint amikor a fél világ Hendrixet játszik.
Hendrix csak egy volt. Ha MSC újra a kezébe kapja a "Stratocastert", a többiek csak session-zenészek lesznek mögötte. Én beültetném jövőre egy zsír új Ferrariba....https://logout.hu/tema/re_gerincserv_muteti_kezelese/keres.php?suser=Eastman ⮞ Műtét nélkül is lehet megoldás...
-
proof88
addikt
válasz sfdrakex #38393 üzenetére
nem mondtam hogy nem lehet belőle galiba, csak azt hogy én is megtettem volna kicsit gépészkedett hozzá de pilótaként gondolom ez elvárható. Bukótér is volt.
veze:
nem azt mondtam h akárki megcsinálná, csak hogy más pilóta is megcsinálná. Jó lehet hogy nem mindegyik, de azért van jópár pilóta aki megcsinálta volna. Azért valljuk be, hogy az orúzsban bemutatni egy olyat más kategória. Persze lehet hogy Vettel is berakta volna Alonso mellé az orúzsban. Nem mondtam hogy Vettel semmit se tett, de hanyatt esni sem kell ettől a manővertől.amúgy meg sehol nem írtam hogy Vettel nem jó pilóta
[ Szerkesztve ]
-
#70869248
törölt tag
válasz sfdrakex #39015 üzenetére
hát....a Renault-nak 25%-a van a Lada-ban, és a Lada kifejezetten Petrov miatt fektetett a Renault-ba, nyilván kölcsönösen előnyös mindkét cégnek, de egy kicsit borulni látszanak a dolgok. A Renault-nak szüksége van Petrov-ra...sok szponzor aki jött (nem csak a vodka ), az szintén az orosz piac miatt jött.
Petrov dönthet úgy hogy nem lesz a 'sztár' pénzeszsákja, hanem elmegy...van még ülés, sőt ha Alonso vs. Kimi esetét nézzük akkor szinte az összes ülés szabad[ Szerkesztve ]
-
hunnylander
őstag
válasz sfdrakex #40207 üzenetére
OK, köszönöm szépen mindenkinek!
Ez egy WordPress téma, tehát WordPress szoftver alá kell installálni és onnan lehet konfigurálni. 'Gyárilag' van benne 3 stílus-variáció és természetesen lehetne buherálni a CSS-t, de az nekem kínai, mert ez egy nagyon komplex csomag, alapvetően nem egy szimpla WordPress téma, hanem egy 'framework'. Valószínűleg fejlesztésre szorulna, remélhetőleg lesz is még az alkotója által.
Egyébként a szürkésebb alapverzió sem rossz, csak én preferálnám inkább a bézs variációt. Igen, a böngészőm valószínűleg cacheből tölti ezt be, mert a kezelői felületen átkapcsolásnál megkapja, mert ott is betöltődik a weboldal egy ablakban.
De gondolkozok, hogy nem e a Mystique is megfelelne, de nekem ez túl csicsás. Most csekkoltam, ennek az Atom témának a fejlesztője már WP-clone szoftvert ír az egykori Atom WP-témából és úgyszintén ezt az Atom keretrendszert használja arra, hogy új témákat fejlesszen.
[ Szerkesztve ]
www.HunnyF1.com