- One mobilszolgáltatások
- Motorola Edge 60 és Edge 60 Pro - és a vas?
- Amazfit Active 2 NFC - jó kör
- Motorola Edge 50 Neo - az egyensúly gyengesége
- Sony Xperia 1 V - kizárólag igényeseknek
- Magisk
- iOS alkalmazások
- Samsung Galaxy A56 - megbízható középszerűség
- Nem növel telepméretet a Galaxy S26 Ultra
- iPhone topik
Aktív témák
-
Neoteric
addikt
válasz
hunnylander #30492 üzenetére
Jó látni, hogy nem csak mi vagyunk ilyen elmaradottak a 4:3-as aránnyal..
-
stvnppp
senior tag
válasz
hunnylander #29572 üzenetére
Közben találtam hozzá cikket is, ha forrás kell, itt is ezt fejtegetik [link]
"The most intriguing case is McLaren. The team opted to come here with a relatively high downforce package, i.e. a ‘normal’ one, rather than a Canada specific lower downforce rear wing."
-
Oliverda
titán
válasz
hunnylander #29572 üzenetére
Ez nem igazán válasz a kérdésemre, de ha te erre építettél akkor jó.
-
Oliverda
titán
válasz
hunnylander #29566 üzenetére
Végre valami konkrétum a sok ködösítés helyett.
Rosberg 321.3-at ment és tőle 86 ezreddel maradt el Hamilton az utolsó szektorban.
-
Oliverda
titán
válasz
hunnylander #29560 üzenetére
Vettel mennyivel hamarabb ért el egy nagyobb sebességet mint Hamilton a kisebbet?
-
Oliverda
titán
válasz
hunnylander #29554 üzenetére
Ezt is Lewis mondta?
-
MPowerPH
félisten
válasz
hunnylander #29527 üzenetére
Ne légy ennyire pesszimista. Az biztos, hogy a Meki száraz tempója itt most nem volt elég az RBR-hez és a Ferrarihoz sem. Talán ezért húzták meg ezt a lehetőséget. Mit veszíthetnek? Ha száraz futam lesz, akkor így is, úgy is csak üldözők lettek volna. Ellenben esőben ott a bizonytalan, optimális beállításnál óriásit lehet vele nyerni. Nagyobbat, mint szárazon bukni. Márpedig erős esőben akár 1s-et is jelenthet. Magyarul bedarálják a mezőnyt.
.bableWes: Igen, de egyébként is sok minden más. Az áttételezés, ezt írták. Meredekebb szárnyak, ami meredekebb hátsó szárnyat jelent leginkább. Tehát az egész autó balance -a megváltozik. Magyarul a súlyelosztás is más lesz ilyen beállítás mellett. Aztán a hasmagasság ami még fontos. Én a rugókról, és csillapításról nem tudok. Esőben nem használják úgy a kerékvetőket, tehát a csillapítás nem olyan fontos, lehet keményíteni. Puhítani miért puhítanák? Szvsz, az idővesztéssel járna az aszfalton a kerékvetők nélkül.
-
Oliverda
titán
válasz
hunnylander #29527 üzenetére
"Elkalkuláltak, -konfiguráltak minimum egy kardinális dolgot, vagy többet!"
Pontosan miket? Mondhatnál pár hihető konkrétumot.
"Lewis az időmérő után azt mondta, hogy leginkább száraz futamot preferálna."
Lewis egyszer ezt mond egyszer azt. Egyszer még elküldi melegebb éghajlatra a pilótatársakat, pár nappal később meg már teljesen mást mond. Ergo amit ő mond azt nem lehet komolyan venni, most speciel több szempontból sem.
Alonso:
"„Az előrejelzések szerint eső lesz, és eddig még nem versenyeztünk vizes körülmények közt. Rajthelyezésük ellenére nem feledkezhetünk meg a McLarenről, a beállításaikkal és a sebességükkel, a nagy leszorítóerejükkel esőben nagyon jók lehetnek. A körülmények valószínűleg megváltoznak vasárnapig, így talán ez a mostani volt az idei év legkevésbé fontos időmérője."
-
Oliverda
titán
válasz
hunnylander #29522 üzenetére
Vagy te érted félre az egészet. Gyakorlatilag nem számít, hogy most miért ennyi a leszorítóerő az autón. Esőre ez az optimálisabb beállítás.
Erről a váltós dologról hol lehet olvasni?
-
Oliverda
titán
válasz
hunnylander #29519 üzenetére
Szerintem ez is elég belsős infó:[link]
proof88: Gondolom a szárnyállásnak megfelelően kisebb az áttét.
-
proof88
addikt
válasz
hunnylander #29519 üzenetére
mi a gond a 7. fokozattal?
-
rocket
nagyúr
válasz
hunnylander #29488 üzenetére
Mindket balesetnel az Audik agressziv modon probaltak egy Ferrarit elozni, ezert tortent a ket horror baleset.
Nagy makjuk van nem lett semmi bajuk, nalam az 1999-es Le Mansi szalto meg mindig viszi a palmat, egyebkent a volanjanal Mark Webbert ult.Emlekszem par masodperccel elotte kapcsoltam az adora ahol kozvetitettek es egyszer csak foldkoruli palyara allt az egyik Mercedes, alig hittem a szememnek.
-
hack69
aktív tag
válasz
hunnylander #28141 üzenetére
Tényleg. Összekevertem a "bi"-t a "do"-val.
-
Nowhereman
őstag
válasz
hunnylander #28103 üzenetére
Én nem bánom, ha az alváz aerodinamikáját elrontja egy kicsit a nagyobb lökhárító.
Különben ha már ilyen jól informált vagy:
A kipufogója hideg, vagy meleg táplálású? /-mostanság divatos téma.../
Mekkora a végsebessége? /ugye nem mindegy, hogy milyen gyorsan lehet elmenni vele.../
Milyen gyorsan koptatja a gumit? /hány garnitúra megy el vele egy délután?/
Mekkora a löketaránya?
Szívós vagy turbós? -
proof88
addikt
válasz
hunnylander #28100 üzenetére
egy élmény lehet ez a csaj
-
Oliverda
titán
válasz
hunnylander #28100 üzenetére
Tőled valami módosított padlólemezt vártam volna inkább.
-
Pompi
nagyúr
válasz
hunnylander #28069 üzenetére
Kép megnyitása új lapon művelettel nekem megnyílt, ez az:
-
Oliverda
titán
válasz
hunnylander #28004 üzenetére
Ez is egy Renault volt?
-
Oliverda
titán
válasz
hunnylander #27978 üzenetére
Az igaz, hogy Silverstone-ban érkezik egy jelentősen átdolgozott McLaren?
-
attisx
addikt
válasz
hunnylander #27981 üzenetére
Nagyszerű szakkommentátoraink mit összeértetlenkedtek, mikor a végén Vet és Ham is újra kemény keveréket kapott...
-
Oliverda
titán
válasz
hunnylander #27773 üzenetére
Nekem ettől függetlenül is jobban tetszik a Pirelli munkássága, mint az amit a Bridgestone művel az utóbbi években. Nem mellesleg a Bridgestone mögött már laza 13 év F1-es tapasztalat állt.
Amúgy ha már a teljes futamot kibíró keverékeknél tartunk, ott a Bridgestone 2005-ben egy szép vereséget szenvedett el a Michelin-től.
-
ronaldo
őstag
válasz
hunnylander #27728 üzenetére
Az egész időmérő egy nyitott DRS. Szerintem abban meg pont gyenge a Ferrari.
Buttontól meg nem áll távol egy közepes kör, ahogy Hamiltontól sem a sűrű elfékezés. Nyilván azért fékezte el, mert határon autózott. Alonso is a határon autózott, ő meg nem fékezte el.
A Ferrari meg szemmel láthatóan jobban mozog akkor, ha meg van tankolva és hosszú etapot kell futnia. Két hete Törökországban is leginkább a verseny kétharmadáig ment jó tempót, folyamatosan pofozkodtak a jobb időkkel a két Red Bullal. Mire kezdett a verseny végére érni a dolog - azon túl, hogy Webber nyilván kitaposta a Red Bull padlólemezét -, egyszerűen megint előjött az a 6-7-8 tized, ami azon az egész hétvégén megvolt a két autó között.
-
Pá
addikt
válasz
hunnylander #27741 üzenetére
Nemtudtam, hogy ilyeneket csinálhatnak.
-
MPowerPH
félisten
válasz
hunnylander #27728 üzenetére
Ahhoz képest a futamon a Ferrari jobb tempóra képes, mint a Meki.
-
Motion_Blur
félisten
válasz
hunnylander #27706 üzenetére
'A topcsapatok, mint pl. Mark Webber'
-
Motion_Blur
félisten
válasz
hunnylander #27683 üzenetére
Jól hallottam hogy mindkét McLarenben váltót cseréltek?
Webber 1:21.7
-
eXodus
őstag
válasz
hunnylander #27666 üzenetére
A szabálykönyvben mi szerepel? Miért gondolták h szabályos és miért szabálytalan?
-
Gubro
senior tag
válasz
hunnylander #27618 üzenetére
Egeszen konkretan a blick.ch azt irja, hogy szivesen megfogja a magyarok szerzodeset, es a Magyarorszag nevet atirja Torokorszagra, mar irhatjak is ala.
Magyarul ugyanolyan felteteleket ajanl Torokorszagnak, mint Magyarorszagnak. -
Oliverda
titán
válasz
hunnylander #27593 üzenetére
Kár. Pedig elég jó hangja volt a retarded ignition-nak.
Ahogy olvasgattam, csak Silverstone-ban eshet ki legkorábban a játékból.
-
attisx
addikt
válasz
hunnylander #27601 üzenetére
Ijesztő, hogy az fia milyen érzékkel képes újra és újra lejáratni magát...
-
-Mike-
addikt
válasz
hunnylander #27585 üzenetére
Szélesebb hátsó szárnyat nem szorgalmaz senki?
-
AMD Power
titán
válasz
hunnylander #27593 üzenetére
És ez nekünk (McLaren) jó lesz?
-
Nowhereman
őstag
válasz
hunnylander #27585 üzenetére
Azért ha már első szárny, a keréklyukasztó kis oldalvackokat igazán száműzhetnék. Rühes dolog, ha az akcióhős az előzés után mehet ki a boxutcába...
-
shteer
titán
válasz
hunnylander #27580 üzenetére
pedig már hosszászoktam ezekhez a formákhoz és tetszik is :/ nagy felni brutálisan néz ki a terveken
-
Motion_Blur
félisten
válasz
hunnylander #27580 üzenetére
* az első szárny szélességének csökkentése 1800mm-ről 1650mm-re
2009-re pont fordítva változtatták a szabályt, marhák
-
darál0w
Jómunkásember
válasz
hunnylander #27580 üzenetére
vissza a régi időkbe.
-
Motion_Blur
félisten
válasz
hunnylander #27515 üzenetére
-
Male
nagyúr
válasz
hunnylander #27498 üzenetére
Köszi!
-
darál0w
Jómunkásember
válasz
hunnylander #27435 üzenetére
ez üt.
#27438) JColee ugy értem, h rendszerFail
-
hoffman_
nagyúr
válasz
hunnylander #27455 üzenetére
Az tényleg patentos is volt. Nekem ez az ami még szívem csücske
-
Motion_Blur
félisten
válasz
hunnylander #27447 üzenetére
Pozícióváltozás, vagy konkrét előzés?
kis érdekesség, Vettel utóbbi 8 futamán mutatott teljesítmény:
- 7 pole
- 6 győzelemKoreában motorhiba, Kínában taktikai, ezért nem 100-as a mérleg
-
hoffman_
nagyúr
válasz
hunnylander #27447 üzenetére
Ebből 3-ra emlékszem
-
shteer
titán
válasz
hunnylander #27223 üzenetére
nemcsúnya -
sekli
addikt
válasz
hunnylander #27212 üzenetére
Igen, azt hiszem Allianz.
Ja, hogy a lassulás besegít, ez a fránya fizika. Viszont ha akár csak egy pillanatra is ilyen nagy erőt kell kifejteniük, felveti a kérdést, hogy nem fordíthatnák-e hasznosabb dolgokra az energiáikat. F1 versenyzők nyilván nagyon fittek, de jellemzően elég kis figurák. Ahhoz képest, hogy a Schumacher egyszer beszólt talán a Barichellonak és az Ivine-nak, hogy ők sose jártak kondizni...
ilyenkor jó ez a topik, futam előtt vagy után 4-5 nappal...
-
IreN!CuS
addikt
válasz
hunnylander #27202 üzenetére
Szerinted mennyi az esélye annak,hogy egy esetlegesen működő "octopus" rendszert raknak össze a Mekinél akár már erre a versenyre vagy az elkövetkezendő versenyre?
Szerinted van ennyi potencia ebben a fejlesztésben,hogy megérje erre fordítani a legtöbb időt?Érdekes adatok az isztambuli 8-as kanyarról
"Az autók a teljes kör 10 százalékát, 8.5 másodpercet töltenek el benne..."
"...Ezek azonban lassabbak az isztambuli 8-asnál, amelyben az autók 270 km/órás átlagsebességet érnek el, s még a leglassabb csúcspontjánál is 260 km/órásat, ami azt jelenti, hogy átlagosan 3.5 G-s oldalterelés éri benne a versenyzőket; a csúcsterhelés 5 G, de 4.5 G is két másodpercen át hat rájuk" -
sekli
addikt
válasz
hunnylander #27189 üzenetére
Én hiszek Neked, plusz nem is vagyok annyira fanatikus, hogy a hátsó felfüggesztést hasonlítgassam a két héttel ezelőttihez.
-
sekli
addikt
válasz
hunnylander #27171 üzenetére
-
P00By
nagyúr
válasz
hunnylander #27173 üzenetére
-
P00By
nagyúr
válasz
hunnylander #27171 üzenetére
Zsír
Akkor eddig is magasabban volt a hátsója? Vagy csak szar a kép?
-
shteer
titán
válasz
hunnylander #27157 üzenetére
korrekt
nagyon nagy valószínűséggel repce
-
TESCO-Zsömle
titán
válasz
hunnylander #27150 üzenetére
Magyarán a Lotus Renault egy/a gyári csapat, míg a maláj Lotus a versenyistálló.
Jól mondom?
-
brownus
veterán
válasz
hunnylander #27145 üzenetére
szép!
amúgy most mi van a lotus márka névvel? mert van a lotus renault, és a malaysia lotus f1, most melyik az "igazi"?
vagy jövőben is két lotus néven futó csapat lesz?
-
TESCO-Zsömle
titán
válasz
hunnylander #27140 üzenetére
A kis dögnek jól áll a festés.
-
P00By
nagyúr
válasz
hunnylander #27140 üzenetére
Végül a bíróság elvette a névhasználati jogot tőlük? Vagy mivan?
-
sfdrakex
nagyúr
válasz
hunnylander #27133 üzenetére
Írtam már, nekem nem gond a 4 hengeres turbó se, de ne 600 lóerős legyen hanem minimum 800 és a KERS arra dobjon még 150-200 lóerőt körönként mondjuk 15 mp használhatósággal. A DRS-t pedig vegyük ki. A KERS-t pedig mindenki ott használja ahol akarja. Nincs bajom azzal hogy haladni kell a korral, nekem a túlzott visszafogással van bajom, azt nem szeretem. Továbbá jobban tetszene ha a pilótáknak nagyobb szerepe lenne, mert jelenleg az autó a legfontosabb. Igaz a pilóták is sokkal közelebb állnak egymáshoz tudásban és kondiban mint 10-20 éve. Ma már minden pilóta tudatosan F1 re felkészített "gép".
-
brownus
veterán
válasz
hunnylander #27133 üzenetére
Mi az a l4?
-
sfdrakex
nagyúr
válasz
hunnylander #27131 üzenetére
Ezt ismerem én is. Nem azt mondom hogy egyen autók legyenek, csak lehessen fejleszteni tesztelni, kevesebb korlátozás kellene. Legyen inkább korlátozva a futamon elhasználható üzemanyag mennyisége.
-
kpal
nagyúr
válasz
hunnylander #26987 üzenetére
Nekem külsőre jobban bejön ez a mostani nagy szárny
#26993) Motion_Blur:Hamilton hogy fog irigykedni az italgyártóra
-
Pá
addikt
válasz
hunnylander #26987 üzenetére
Akkor lett volna esélyes, hogy a FIA csinál valamit a RB szárnyával, ha nagyon elhúznak a mezőnytől. De így, hogy a Meki kvázi utolérte őket esélytelen, hogy bármi is történni fog az ügyben.
-
Oliverda
titán
válasz
hunnylander #26987 üzenetére
"és majd jön az új formula 2013-tól, kicsi első szárnyakkal."
Két éve szélesítették ki, most meg már az sem jó? Komolyan vicc ez a sok b@szakodás. Egy dolgot kellene befagyasztani az F1-ben vagy 5 évere, azok pedig a technikai előírások lennének.
-
Motion_Blur
félisten
válasz
hunnylander #26917 üzenetére
Visszanéztem, és mind az ausztrál, mind a maláj futamokon kint volt a nyalóka mindkét pilóta esetében.
-
Motion_Blur
félisten
válasz
hunnylander #26915 üzenetére
Nyalókás ember kint állt a helyén? Én nem láttam.
-
cyberkind
félisten
válasz
hunnylander #26483 üzenetére
Ha nagyon sokat kell várni, akkor szerencse hogy azt nem élem meg, mert a végén a tv előtt halnék meg !
(#26485) adyz.
Inkább törjön ki a nyakam, hogy ezt meglássam ! -
adyz.
aktív tag
válasz
hunnylander #26483 üzenetére
sokat várni? kers?
már itt van a nyakunkon a technika -
darál0w
Jómunkásember
válasz
hunnylander #26321 üzenetére
azt mondod tul könnyű dolguk lesz?
-
Pá
addikt
válasz
hunnylander #26308 üzenetére
Nem vagyok benne biztos, de én úgy értelmeztem, hogy a kolléga a tavaly nyáron spontán megszakadt és azóta eltűnt ráczger féle PH!-s tippjátékot keresi.
De lehet, hogy én értettem félre. -
Incubus
tag
válasz
hunnylander #26305 üzenetére
A másikra gondoltam.
A ph-s F1-re, ahol mindenki a saját nickjével szerepel -
Motion_Blur
félisten
válasz
hunnylander #26296 üzenetére
Érdekes, erre nem gondoltam volna. Mármint az áteső áramaltokra az autó elején.
-
Frenky89
addikt
válasz
hunnylander #26296 üzenetére
Én az eredetiről lemaradtam
, úgyhogy kösz az ismétlést.
-
Frenky89
addikt
válasz
hunnylander #26292 üzenetére
Amögött, hogy a meki eleje folyton össze-vissza pattog van valami koncepció és van ez összefüggésben azzal, hogy egy jó pár első kerék lock-olást lehet látni mind Lewis-tól, mint Jenson-től?
-
kpal
nagyúr
válasz
hunnylander #26292 üzenetére
Most látom Vettel alkotott megint
-
darál0w
Jómunkásember
válasz
hunnylander #25830 üzenetére
árgus szemekkel...
-
ToBeY
nagyúr
válasz
hunnylander #25830 üzenetére
Ez nagyon nagy kép!
Biztos nézi hogy mit másoltak le RB-ról ilyen jól.
-
Motion_Blur
félisten
válasz
hunnylander #25666 üzenetére
Mekkora feje van ennek az embernek!?
-
hoffman_
nagyúr
válasz
hunnylander #25666 üzenetére
A 300 odab@szós
-
attisx
addikt
válasz
hunnylander #25666 üzenetére
-
válasz
hunnylander #25662 üzenetére
Tavaly emlékszem, hogy Kobayashinak volt pár nagyon szép emlékezetes előzése olyan helyeken ahol mások meg sem próbálták volna.
-Ilyen szempontból a DSR-nél meg joggal mondja majd a csapat, hogy ne kockáztass, ott van a DSR zóna várj addig, és ott előzd meg az ellenfeled.
-Nekem az is tetszett, ha egy erősebb autó beragadt egy gyengébb mögé, és nem tudta megoldani az erősebb autóval a feladatot, lásd pl. ha jól emlékszem Glock-ot talán Szingapúrban
-Ugyanígy ha a kvalifikáció rosszul sült el egy nagyobb csapatnál, érdekes volt nézni, hogy ki mit tud kihozni a hátsó régióból startolva. -
eXodus
őstag
válasz
hunnylander #25524 üzenetére
Elég lenne egy egyszerű hajó szárny, ami illegális, de ráfognák h ez is olyan mint a redbullé. (persze futamon nem használnák) Ezt már csak kicsit túlzásba kell vinni pl: leér a szárny az egyenesben, vagy valami látványosat produkálni. Aztán kicsit beleset veszélyes, kicsit ütközik a szabályok szellemiségével és nyomást helyeznek az FIAra. Látnák h ezt a továbbgondolt változatot talán már nem kellene erőltetni (mint pl ferrari féle f csatorna)
Régebben mintha nagyobb lett volna a sírás ha kihasznált valamelyik csapat iylen kiskaput...
-
Motion_Blur
félisten
válasz
hunnylander #25526 üzenetére
még visszatérhet
-
adman
tag
válasz
hunnylander #25519 üzenetére
jaja, elhiszem h a mekinek nem kell flexiszárny mert anélkül is átlép majd a RB-on. nyilván felmerült, végiggondolták, majd elindultak teljesen más irányba és ezért elvetették. betiltani gondolom csak akkor fogják ha a RB nagyon ellépne a pontversenyben. majd meglátjuk.
-
Oliverda
titán
válasz
hunnylander #25519 üzenetére
Mi az az octopus kipufogó?
Amúgy szvsz a Ferrari túl konzervatív volt az idei autójával. Még a hátsó felfüggesztés is push-rod maradt. Valami azt súgja, hogy nincs benne annyi potenciál mint a radikálisabb konstrukciókban. Briós már meg is mondta nekik a tutit.
-
eXodus
őstag
válasz
hunnylander #25519 üzenetére
Pénteki szabadedzéseken használhatnak a csapatok illegális alkatrészeket?
-
adman
tag
válasz
hunnylander #25504 üzenetére
Viszont illegális elemet nem egyszerű téma másolni, főleg ezt.
Ez a projekt már nem ér túl nagy erőforrás-ráfordítást, technikai okokból sem.stb..
ezt röviden úgy mondják h nem tudják lemásolni. ill ahogy írtad nem tudják beleintegrálni a gépükbe, mert túlságosan összetett a kérdés. nyilván ha akár csak egy kicsi esélyt látna a meki arra h alkalmazzon egy hasonló rendszert, akkor nem lenne most panaszkodás.
Ők nem orrhajlításra és szárnytartóhajlításra vannak berendezkedve és nem is szeretnének erre berendezkedni, mivel egyértelműen illegálisnak tartják...
ugye te sem gondolod komolyan h a ferkát meg a mekit csak a legális megoldások érdeklik?
nem beszélve arról h ez a felxi szárny is legális. -
Male
nagyúr
válasz
hunnylander #25504 üzenetére
Tavaly amikor megemelték a terhelést, stb., akkor volt valami a tesztmódszer változtatással kapcsolatban is, de nem emlékszem már pontosan... mi volt a végeredmény? Nem az, hogy előzetes figyelmeztetés nélkül változtathatnak rajta? Vagy csak annyi, hogy bármikor változtathatnak, de azért időben szólnak?
Amúgy a Ferrari vagy a McLaren helyében én legyártanék egy brutál hajló verziót, ami már tényleg az aszfalton csúszik ( nem kell, hogy jó legyen, csak attól hajoljon, amitől a Red Bullé, a jelenlegi teszten meg menjen át ), és beküldeném az FIA-nak, hogy ezt szeretnénk használni, legális-e... aztán még esetleg egy szabadedzésre feltenni, hogy nagyon látványos legyen... szerintem órákon belül változna a mérési módszer...
-
Templomegere
senior tag
válasz
hunnylander #25486 üzenetére
-
hoffman_
nagyúr
válasz
hunnylander #25369 üzenetére
Ez de komoly, köszönet érte
Jóféle oldal
"TommyB, aki egyébként Vettel és Hamilton szurkoló. Érdekes éve lesz. "
Épp mondani akartam, hogy ezt így hogy a rákba találta ki?
-
Oliverda
titán
válasz
hunnylander #25273 üzenetére
Na, akkor jöhet a bulvárcikk ami leírja, hogy Hamilton-nál nem simán letört a bib, hanem szándékosan rosszul volt felrakva, hogy az első szárny lejjebb mehessen.
-
qfm
őstag
válasz
hunnylander #25254 üzenetére
Én is a mercin buktam sokat, meg azon hogy alonso megelőzte webbert ez további 10 pontba fájt
-
sh4d0w
félisten
válasz
hunnylander #25172 üzenetére
Button nem a KERS és a DRS miatt előzte Massát, hanem azért, mert ő tapadt, Massa meg nem.
-
válasz
hunnylander #25190 üzenetére
Ha olvastál akkor nem kérdés mit akarok (szeretnék). Eltüntetni az autókból minden felesleges szart, kiszélesíteni a pályákat és nem számolni hányszor mozdul az aki védekezik........
-
válasz
hunnylander #25186 üzenetére
Te olvastad az előző hozzászólásomat??
Pont azt mondom, hogy a védekezőt gúzsba kötik. Szintén itt írtam, hogy a kersz és a szárnyálíttás nem autóverseny és egyikre sem lenne szükség.
Nézz már meg egy futamot pl. Mansel idejéből és számold meg az előzések és izgalmas szituációk számát aztán hasonlísd össze a mai futammal...... Láttál előzést gratulálok ez már nem semmi egy versenyen! -
válasz
hunnylander #25183 üzenetére
"túl könnyűvé tenni az előzést"
Nézel te futamot? Lassan már nincs is előzés, vagyis van pár ...a boxban.....
Amúgy minek is kell kersz? 10-20 éve nem volt, voltak viszont izgalmas versenyek. -
Sanya595
senior tag
válasz
hunnylander #25176 üzenetére
Pontosan igy láttom Én is.
Egybböl az jutott eszembe mikkor a végén Gyulámék azt firtatták,hogy Alo befogja Petrovot és megelözi,hogy ezt már tavaly az utolso futamon eljátszotta....ott sem tudta megelözni,akkor itt mért tudta volna.... -
Oliverda
titán
válasz
hunnylander #25176 üzenetére
Szerintem az sem volna nagy hülyeség, ha ez is hasonló korlátozással működhetne mint a KERS. Pozíciótól függetlenül mindenki használhatja x másodpercre egy körben. Persze nem lenne túl sok az az x.
-
D@ni88
addikt
válasz
hunnylander #25176 üzenetére
Malajziában azért jó lenne látni ha a kettő hosszú egyenesben küldhetnék neki...
-
hoffman_
nagyúr
válasz
hunnylander #25172 üzenetére
És az előzési készség pilótafüggő is. Button egy olyan pilóta, aki azért hibázik nagyon keveset, mert nem is kockáztat akkorákat, mint pl. egy Hamilton vagy Kobayashi- Éppezért egy Hamilton másként viselkedett volna Massa mögött. Lehet, hogy a sóderágyban vagy falban végzi nagyobb eséllyel, mint Button, de nagyobb eséllyel és hamarabb is előzött volna, ebben biztos vagyok.
Hamiltoooooooooooooon!!
-
Peat;)
veterán
válasz
hunnylander #24962 üzenetére
Az idei évben verseny közben viszont mindenképp hátrány ha igazak a hírek, nem csak előnye van az is tény. Idén nem arról van szó hogy csak lekörözés lesz, hanem rengeteg pozíciót kell majd visszavenni a boxkiállások után, ezek alapján már nem is véletlen hogy pont Vettel emelte fel a szavát a túl rövid előzési zóna miatt. Csak a szárnyállítással valóban túl kevés lehet pl hogy elmenjen egy Schumi mellett a Renault motoros autóval. Pont ezért várható káosz, az időmérő csak azt mutatja meg hogy steril pályán verhetetlen a Red Bull..remélem csak ott
-
Oliverda
titán
válasz
hunnylander #24962 üzenetére
-
Oliverda
titán
válasz
hunnylander #24947 üzenetére
Képek helyett inkább megoszthatnál velünk némi háttérinfót az éppen aktuális témával kapcsolatban..
-
sekli
addikt
válasz
hunnylander #24875 üzenetére
Ezeket a képeket a csapatoktól kapod közvetlen?
A visszaszámláló az oldaladon bugos, remélem már nincs ennyi hátra...Pá: Én nem tiltanám be, ha a többi csapatnak sem tilos a konnektorból feltölteni a rajt előtt. Ráadásul nem hiszem, hogy ez a későbbiekben is így maradna...
Aktív témák
Hirdetés
- One mobilszolgáltatások
- Motorola Edge 60 és Edge 60 Pro - és a vas?
- Autós topik
- Star Trek
- Okos Otthon / Smart Home
- Azonnali fáradt gőzös kérdések órája
- Audi, Cupra, Seat, Skoda, Volkswagen topik
- Motorolaj, hajtóműolaj, hűtőfolyadék, adalékok és szűrők topikja
- ubyegon2: Airfryer XL XXL forrólevegős sütő gyakorlati tanácsok, ötletek, receptek
- Horgász topik
- További aktív témák...
- BESZÁMÍTÁS! MSI B450 R5 5500 16GB DDR4 512GB SSD RTX 2060 Super 8GB Rampage SHIVA TT 500W
- BESZÁMÍTÁS! GIGABYTE B660M i7 13700 32GB DDR4 512GB SSD RX 6800 16GB Thermaltake Core X5 GB 850W
- BESZÁMÍTÁS! MSI B450 R5 5500 16GB DDR4 512GB SSD RTX 2060 Super 8GB SilentiumPC Signum SG1V TT 500W
- BESZÁMÍTÁS! Asus B550M R5 5600X 32GB DDR4 512GB SSD RTX 3060 12GB THERMALTAKE Commander G41 700W
- BESZÁMÍTÁS! MSI B460M i5 10400F 32GB DDR4 512GB SSD RTX 2060 Super 8GB Zalman S4 Plus TT 500W
- DDR5 8/ 16/ 32GB 4800-5600MHz SODIMM laptop RAM, több db- számla, garancia
- ÁRGARANCIA!Épített KomPhone i5 10600KF 16/32/64GB RAM RX 6600 8GB GAMER PC termékbeszámítással
- Külföldi csomagszállítás Packeta csomagpontokon keresztül!
- ÁRGARANCIA!Épített KomPhone Ryzen 7 5700X 16/32/64GB RAM RTX 3060 12GB GAMER PC termékbeszámítással
- Bomba ár HP X360 11 G5 - Intel 4020 I 4GB I 128GB SSD I 11,6" HD Touch I Cam I W11 I Garancia!
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: CAMERA-PRO Hungary Kft
Város: Budapest