Hirdetés

Hirdetés

Aktív témák

  • hunnylander

    őstag

    válasz Motion_Blur #27582 üzenetére

    De azt, hogy az új motorhoz új aero kell/lesz, már 2009 óta vagy még korábbról tudhatjuk. (Van is egy doksi, ami még letölthető az FIA.com-ról, ahol tárgyalták a jövőbeli törekvéseket; 2006-os vagy 2007-es vagy valami ilyesmi.) Szóval a jelenlegi formula már régóta csak 2009-2012-ként jött, kifuttatni a V8-at.

    A jelenlegi formula nem passzol az új mocihoz. Túl nagy rajta a légellenállás, illetve már túl sok rajta a leszorítóerő is. Az új szárnyak szerintem pont az optimális és esztétikus középút. Az első szárny végei olyan helyre fog esni, hogy a legjobban lehessen vele csökkenteni az első kerekek légellenállását is. A kérdés, hogy mi lesz a nyerő és legalkalmazottabb koncepciója; inwash, outwash vagy e kettő kombináltja. Szerintem a kombinált, persze attól is függ, hogy mit lehet majd csinálni az FWEP-kel (szabályozásilag). Inwash: befelé-terelő, stb.

    [ Szerkesztve ]

    www.HunnyF1.com

Aktív témák