Hirdetés

Keresés

Hirdetés

Aktív témák

  • hunnylander

    őstag

    válasz Oliverda #29555 üzenetére

    Nem hiszel nekem, na jól van. :P

    Alapvetően a DRS-ük típusa eldönti a kérdést, hogy nincs kisebb szárnyuk erre a futamra. Hosszútávra fejlesztenek, ebbe nem fért bele, hogy csináljanak egy teljesen új típusú szárnyat, ami csak egy versenyre jó.

    Manapság már nem úgy működik, hogy állítom a meredekségét a hátsó szárnynak. Kifejlesztek egy bizonyos aero-koncepciójú típust és esetleg ebből a típusból csinálok néhány variánst eltérő leszorítóerővel plusz Gurney-lemezkékkel finom-állítgatok.

    A McLaren Montrealba a már ismert és versenyzett hátsó szárny típusát hozta, ebből a legkisebb leszorítóerőset [ha egyáltalán több variánsa van, szemre nehéz megmondani] és levették róla a Gurney-kat, ezzel is csökkentendő a leszorítóerőt és a légellenállást.

    Úgyszintén a Speed Trap adatokat is annak tudatában kell nézni (bár elég gyenge értékeket regisztrált ott a McLaren), hogy nem mindenki ugyanakkora távolságot utazik egy egyenesben a 'top end speed'-del. Ha később éred el a hasonló végsebességet, akkor lassabban is teljesíted azt a szakaszt, mint az aki hosszabb távon utazott nagyobb sebességen.

    [ Szerkesztve ]

    www.HunnyF1.com

Aktív témák