Hirdetés
- CMF Phone 1 - egy jó telefon
- iPhone topik
- Apple Watch
- Samsung Galaxy S21 FE 5G - utóirat
- Bemutatkozott a Moto G32 4G
- Több újítással támad a Xiaomi Redmi 3s
- Kiderült, mekkora aksi van az iPhone 16-okban
- Milyen okostelefont vegyek?
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- Google Pixel 9 Pro XL - hét szűk esztendő
Hirdetés
-
Kiderült, mekkora aksi van az iPhone 16-okban
ma Mindegyik telep nőtt, legtöbbet az iPhone 16 Pro hízott.
-
Hosszabb előzetesen a Tomb Raider animációs sorozat
gp A Netflix-re szánt széria a tervek szerint jövő hónap elején debütál.
-
Végre a Logitech is bemutatott egy analóg klaviatúrát
ph A dolog már eléggé időszerű volt, mindenesetre a három színben készülő, TKL-es megoldás nem dúskál a hobbistáktól ellesett okosságokban.
Aktív témák
-
Oliverda
félisten
válasz stvnppp #29574 üzenetére
Tavaly Monza-ra két csomagot is vittek. Button kapta meg a nagyobb leszorítóerővel rendelkezőt, Hamilton meg a kisebbet. A quali után (ahol JB 2. lett, LH pedig 5.) Hamilton elmondta, hogy rossz döntést hozott, és neki is inkább a nagyobb leszorítóerőt biztosító csomag lett volna a jobb. Pedig ugye Monza nem éppen egy lassú pálya.
"Minden negyedik-ötödik magyar funkcionális analfabéta – derült ki a nemzetközi felmérésekből."
-
hunnylander
őstag
válasz stvnppp #29574 üzenetére
Itt van egy pénteki nyilatkozat Lowe-tól és MW-től:
On Friday, technical director Paddy Lowe was asked how much of a low downforce set-up the team had for Montreal.
"Nothing particularly special," he said, "nothing like we would have done in the past. I think as we have seen the regulations push us into a smaller and smaller box, the difference between a high downforce circuit such as Monaco and a low downforce circuit such as Canada has become less and less, and that is true for us here."
Team principal Martin Whitmarsh said after qualifying: "We're not as quick as we should be on the straight, evidently. In my view we have got too much drag here, we're losing too much time on the straight. If it's wet it might not be as big an issue, we'll see.
"Also, I think several cars have more powerful DRS than us and in qualifying that's a bigger advantage. Mercedes and Ferrari's DRS systems are more powerful than Red Bull's and McLaren's and this is a circuit where that's an advantage. I think the set-up that we have is better for the wet than it is for dry. If we had a smaller wing we might well have been trying it this afternoon, but we didn't. All of us would agree we'd like to be quicker on the straight, especially in dry conditions."
Én is csak most szereztem tudomást erről az anyagról, de az elejétől kezdve ez volt a benyomásom, elég volt a szárnyra nézni pénteken. A DRS téma meg már közismert, miszerint a McLaren ebben más utat jár és ez visszaüt, főleg időmérőn.
www.HunnyF1.com
Aktív témák
- Apple iPad 5 Gen Wi-Fi+Cellular 32GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával
- KERESEK! Iphone 16 Pro 128GB FEKETE/TITÁN színben!
- Apple iPhone 13 128GB,Átlagos,Dobozával,12 hónap garanciával
- Nintendo Switch Joy-Con Pair Gamepad, kontroller
- GAMER PC: i5-12400F/13600KF - RX 6700 XT 12GB GDDR6 - 1TB-4TB NVMe SSD - 16/32GB DDR4- GAR/SZÁMLA!!!
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen