Aktív témák
-
Xirtam
veterán
válasz
proof88 #41652 üzenetére
Így van ahogy visszatérnek Európába akkor lesz megint egy kollektív teszt Mugello-ban. Május 1-től 3-ig.
Érdekes lesz nézni amúgy az utolsó kollektív tesztet. Ki milyen újításokat fog hozni. Ez főleg az első nap vagy az utolsón fog lehullani róluk a lepel. És nem sok kör erejéig. Hiszen ezek egy része már Albert Park
De az időmérő előtt úgy is koptatni fogom nektek az ujjaimat, hogy elmondjam ki milyen újításokkal érkezett Melbourne-be.
-
#70869248
törölt tag
válasz
proof88 #41212 üzenetére
proof88:
Nem lesz könnyű dolgod,..már ha le akarod tisztázni. Amcsi oldalról elég sajátságosak a sorozatok, ami nálunk túrakocsi, az náluk vicc kategória, ami náluk túrakocsi az ...nem is tudom, talán a GT300/GT500 hasonló ázsiában,...na de az is külön kategória...a Japán OW és GT sorozatok..az ottani nagy túrák mint a JGTC(SGT) az elit, de neked az ATCS ami kell.
és akkor még ott az OW onnan
A Britek azért egyszerűbbek, de az Auszi megint külön kategória, mint az Amcsik....és ha már különleges, ugye OW-ban kihagyhatatlan, az egyik kedvencem, a Superleague:
jó feladat
-
#70869248
törölt tag
válasz
proof88 #41209 üzenetére
széria....ne zavarjon meg az hogy közük sincs már hozzá
Mert régen volt.
Alapvetően az amcsi sorozatgyártású kocsik bajnokságait tömöríti a Nascar.
Máshogy is lehet fogalmazni, mert a CoT-l rendesen megf*ngatták a sorozatot, egy kidől-bedől sorozat marha jó gyökerekkel..gondolom akire fel van ütve a logó az kapásból vágja kié a kocsi
-
hoffman_
nagyúr
válasz
proof88 #40065 üzenetére
Igen, ez így van, nem is írtam, hogy a geo miatt lennének lassúak. Egy komoly aerodinamikai pakk mondjuk kitolhatja a végét, motorerőtől függetlenül, bár én nem a csicsát, hanem a pacikat hiányolom. Persze értem mit mondasz, de szerintem túl van spilázva, a Forma 1 jelenleg biztonságosabb mint a judo vagy a foci, nincs miről beszélni.
mod:
Hát még ha valamelyik rally-hoz hasonlítjuk...
-
-
[CS]Blade2
addikt
válasz
proof88 #39817 üzenetére
Véletlenül megcsúszott, és a poharat/üveget az asztal szélének vágta, majd elindult, hogy kidobja a törött cuccot, de véletlenül megbotlott, és pont elkaszálta Eric Lux nyakát.
Zimmermann szerint Sutil csak a pezsgőt akarta Lux arcába löttyinteni, amikor a törött pohár megvágta Lux nyakát.
Sutilék tudnak trükközni is, mert hamilton lehet a tanúja."24 öltéssel kellett összevarrni."
Kép: [link] -
-
#70869248
törölt tag
válasz
proof88 #39709 üzenetére
A világ egyik legjobb pályája sztem, és azért historic , mert minél 'hagyományosabb a futómű annál látványosabb, valami borzasztó milyen elkönnyűléseket és lobogásokat produkál ott egy hetvenes évekbeli versenyautó...
De maga a pálya is jól van összerakva...van benne dimb és domb, óriási, adrenalin fakasztó döngetés, és aztán olyan kanyarok, hogy ihaj, jó féktávok...nem, nem stabilak
palánk mellett kezdés és érkezés a kanyarban...és minden.
Lehet rajta menni, de sztem igazán jól menni nagyon tökös, a világ egyik 'legbajszosabb' dolga..
Egy laza gyors kör: [link] -
raczger
őstag
válasz
proof88 #39709 üzenetére
Szerintem magára a pályára, Bathurst-ra gondol. Ott V8-al tényleg nagyon jó versenyek vannak, de gondolom egy Bathurst 1000 is érdekes lehet, aki szereti a hosszútávú versenyeket.
V8 supercars-t érdemes nézni, Ausztráliában az olyan, mint Európában az F1 vagy Amerikában a Nascar, de véleményem szerint az utóbbi kettőnél sokkal izgalmasabb. -
#70869248
törölt tag
válasz
proof88 #39689 üzenetére
pályafüggő, Bathurst nem szabad kihagyni,..én nem nézem a V8-trendszeresen, de azon a pályán igen, de Bathurst-ban bármi ami Historic.
..és igen, ahogy írták, még a BTCC kihagyhatatlan szvsz.szerk: de a legjobb csinálni
pl: ilyen is lehet -
TESCO-Zsömle
titán
válasz
proof88 #39697 üzenetére
Én megpróbáltam szurkolni, de akadályokba ütköztem...
A kommentátor visított, hogy Ott a Norbi, a képen meg három teljesen egyforma autó birkózott az elsőbbségért...
Azt a k*va rajtszámot meg snassz lett volna bemondani...
Sajna műsorok terén osztom rocket véleményét, úgyhogy Hofit idézném:
Ha legközelebb is izgalomra vágysz, ott van mindjárt a jobb kezed. Nem mondom babra munka ... Aztán jön a bal alsó madárfogás, és a végén nem kell szakítani.
Alapvetően az összes autó-sport elég monoton. Közel azonos autók méretnek meg ugyanazon a pályán. Ez már önmagában leredukálja a változatosságot. Még a RoC-on is be lehet aludni, pedig ott váltogatják a versenygépeket...
-
TESCO-Zsömle
titán
válasz
proof88 #39691 üzenetére
LOL.
Am hozzácsaphatod a felsoroláshoz az Indy szériákat, Nascar-t, és -a kedvemért
- préseld még be a Monster és Tractor Pulling eventeket is.
Am azt figyeltem meg, hogy egy gyorsulási verseny is sokkal izgalmasabb és látványosabb, ha Off-Road-ról van szó.
De -én- azokat a versenyeket is csipázom, amiken az ilyen gépek mennek. Asszem ez is Climbing.
Mondjuk én szeretek minden nemű technikai sportot, főleg ha Off-road. De rendszerszerűen nyomon követni a F1 is bőven sok.
-
JColee
őstag
válasz
proof88 #39467 üzenetére
Így utólag visszatekintve lehet, de akkor inkább csak az állandó oltogatás jött át, ami zavaró volt.
Alonso sok lehetőséget lát a Ferrarinál a javulásra
Ez ugye azt jelenti, hogy nagyon szar most a helyzet. -
PazsitZ
addikt
válasz
proof88 #39156 üzenetére
Láttam ezt is, demég mindig nem értem. Kimi imádja a jégkrémet? A renaultnak van kapcsolata a jégkrémmel és a gyűrűk urával? A gyűrűk urában volt jégkrém? Vagy Kimi rajong a gyűrűk ura sztoriért?
Biztos én vagyok az egyetlen tudatlan a topikban, de teljesen komolyan kérdzem, ezek hogy kapcsolódnak Kimihez? Tényleg nem mértem. -
TESCO-Zsömle
titán
válasz
proof88 #39097 üzenetére
Oszt mit ért volna a kitömött medve a zsemlével?
Vagy te elhiszed, hogy 10+ emberhez csak úgy odasunnyog egy fél tonnás medve egyetlen hang nélkül, leül, majd csak akkor ordít, mikor vki felkiált hogy "MEDVE!"...
LOL!
sz: Arról nem beszélve, hogy egy medve 60-80km/h-s sebességgel sprintel... Azt nem futja le senki...
-
#70869248
törölt tag
válasz
proof88 #38935 üzenetére
Az a gond a rally-ban hogy bevállalt bizonyos számú futamot, de aztán nem teljesítette...ezért vettél el a csapat összes pontját, és büntették meg.
A Nascar-ban is fizetnie kellett, + össze is tört egy egy komoly verdát a 'Perky Jerky Man'
Amikor már eladták a Formula csapatukat lehetett sejteni hogy sok pénz megy el... -
Motion_Blur
félisten
válasz
proof88 #38851 üzenetére
ez a momentum tényleg nagyon adja
-
eXodus
őstag
válasz
proof88 #38701 üzenetére
én mondjuk azt nem értem, hogy ha Schumiék arra játszottak, hogy esni fog, akkor miért nem ment időt a Q3-ban? Ha eső van úgyis nincs az a szabály hogy 1 lágy 1 szlágy, legalább a lággyal mehetett volna 1 kört Q3-ban hátha valaki mást meg tud előzni , vagy végül is ez hülyeség?
Lágy használata már egy eltérő taktika száraz futamra.
De kijött majd az első szektor gyenge lett és be is ment. (Láthattuk rosberg sem tudott szlággyal 1. mért körön jót menni, milyen lehetett a lágy...) -
sekli
addikt
válasz
proof88 #38701 üzenetére
Nyilván Wéber Gábor is kiváló szakember, de mivel ő csak sima és nem kalocsai mintás overálban feszít, inkább Button véleményére adok ebben az ügyben.
Aktív témák
Hirdetés
- 130+131+132+133 - Lenovo Legion Pro 7 (16IRX9H) - Intel Core i9-14900HX, RTX 4080
- REFURBISHED és ÚJ - Lenovo ThinkPad 40AS USB-C docking station (akár 3x4K felbontás)
- Kingmax 2x2GB DDR3 1333 RAM eladó
- Windows! Logitech Mx Keys Magyar!
- Beszámítás! Apple Mac Studio M2 MAX 2023 32GB 512GB SSD számítógép garanciával, hibátlan működéssel
Állásajánlatok
Cég: CAMERA-PRO Hungary Kft
Város: Budapest
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest