- Samsung Galaxy A54 - türelemjáték
- Vodafone mobilszolgáltatások
- Yettel topik
- Motorola Moto G24 Power - hol van az erő?
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Milyen okostelefont vegyek?
- Motorola Edge 40 - jó bőr
- Xiaomi Smart Band 8 - folyamatosan
- Google Pixel 8 Pro - mestersége(s) az intelligencia
- iPhone topik
Hirdetés
-
Igencsak szerény méretekkel rendelkezik az Aetina Xe HPG architektúrás VGA-ja
ph Az 50 wattos modellt beágyazott rendszerekbe, MI-vel kapcsolatos munkafolyamatokhoz és edge applikációkhoz szánták.
-
VR játék lesz az Alien: Rogue Incursion
gp Az év végén érkező program PC-re, Meta Quest 3-ra és PlayStation VR2-re érkezik a tervek szerint.
-
A Video AI lehet a One UI 6.1.1 ütőkártyája
ma Vagy hogy fogja a mesterséges intelligencia manipulálni a mozgóképeket?
Aktív témák
-
Ijk
nagyúr
válasz Misi 007 #332 üzenetére
Grat Kiminek, 110%-on kihozta az autóból amit lehetett. Kimi fanként mondom, hogy az első kanyarban történt eset erősen vitatható. Videó alapján nekem úgy tűnik a Kersel túl nagy lendületet vett, mondjuk szerintem még bent tudta volna tartani az autót, de látta, hogy nem lesz elég helye. Tehát vagy megpróbálja bevenni és bezúzza az autót, vagy fékez és rengeteget veszít, vagy pedig ugye kiengedi. Ebből a szempontból lehető legjobban döntött az adott helyzetben. Viszont kevésbé agresszívan kellett volna visszajönni és akkor nem lehetne belekötni az esetbe. De szerintem lement a redőny, annyira nyerni akart. Majd a bírók eldöntik, nyilván én nem fogok elfogultságból pálcát törni felette, majd megteszik itt mások.
[ Szerkesztve ]
/人◕ ‿‿ ◕人\
-
7Heads Drago
veterán
válasz Misi 007 #1900 üzenetére
Felért volna. Haminak a kerékcseréjét még mutatták is. Nézd vissza.
Illetve Vettel már az első gyors körén is az első szektorban hasonló időt ment és nem ment vele semmire sem. Persze lehet hogy később hibázott. Illetve mint mondotta Vettel: Neki a második köre tettek fel új szett gumit. De szerintem még így sem lett volna egyszerű utol érni Hamit. Hami szerintem 3-4 körrel kevesebb benyát tankolt. Persze lehet hogy a Q2-ben Hami csak altatott.
hunnylander: Volt már rá példa hogy elszámolta magát egy csapat. De ez most nem az volt.[ Szerkesztve ]
Úgy jól laktam, mint a duda, Hála Neked, egek Ura.
-
atike
nagyúr
válasz Misi 007 #3435 üzenetére
A védésre én is befizetek. Ott már nem lesz elég az 5. hely. Az meg megint valószínű, hogy nem fog 6 futamot az elején ajándékba kapni.
Persze ha megint csinálnak valami jó kis szabálymódosítást amit csak a Brawn fog jól értelmezni... Akárhogy is de ezen múlt a címe. Szerintem.
-
#70869248
törölt tag
válasz Misi 007 #5872 üzenetére
Ez MS esetében nehéz lesz ...de sztem Alonso-nál is.
A váltások kapcsán Kimi-n gondolkodtam, azaz hogy a rally közvetítése egészen más mint az F1, ha valaki nincs az első 8-ban akkor már nemigen lesz képen (mivel nincs közös kép, több autó max balesetnél van képen a pályán), Kimi eleinte nagyon is kiemelt lesz, de kb. 4 verseny után már erőből kell képre kerülnie...ami remélhetőleg sikerül is neki, mivel nem hátráltatja semmi.
Erre vágyott is, nem szereti az F1 sallangokkal teli világát,...de az űdítő másságon túl, azért komoly veszélyei is vannak ennek.[ Szerkesztve ]
-
D@ni88
addikt
válasz Misi 007 #9227 üzenetére
fél kör alatt megkapta a hátsó egyenest...
amúgy nem értem a Virgint és a Hispán csapatot, hogy mi a szarért neveztek, ha ennyi kört képesek csak menni?
legalább a Lotuson látszódik az hogy kört mennek. de pl Sennáék teszten se voltak ha jól tudom... nemtom hogy akarnak így a rajtrácsra állni.19. Timo Glock GER Virgin-Cosworth VR-01 8 kör
20. Heikki Kovalainen FIN Lotus-Cosworth T127 21 kör
21. Jarno Trulli ITA Lotus-Cosworth T127 15 kör
22. Lucas di Grassi BRA Virgin-Cosworth VR-01 2 kör idő nélkül
23. Bruno Senna BRA Hispania-Cosworth 3 kör idő nélkül
24. Karun Chandhok IND Hispania-Cosworth 0 kör idő nélkül[ Szerkesztve ]
-
#70869248
törölt tag
válasz Misi 007 #13190 üzenetére
Komolyan mondom ahogy Kubica vezet az se semmi, nem hinném hogy ebből a Renault-ból többet ki lehetne hozni...remélem nem feszíti túl a húrt.
Szemre nagyon tetszetős.szerk: jahajj Alonso, de komoly volt ahogy megúsztatta a hátulját a célrafordítóban...koccolta a szalagot
[ Szerkesztve ]
-
Motion_Blur
félisten
válasz Misi 007 #15886 üzenetére
Nem a leggyorsabb, de legalább szép
Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section
-
venember83
nagyúr
válasz Misi 007 #16354 üzenetére
Ilyet (kép, személyeskedés) nagyon nem illik, légy szíves, szerkeszd ki.
akosf: Előnyszabály akkor van, ha a szabálytalanságot elszenvedőhöz jut a labda, és ebből előnye származik. Itt Hamilton szabálytalankodott és neki is származott belőle előnye. Bár tulajdonképpen ez is előnyszabály, csak nem a fair play jegyében a versenytársakkal szemben.
[ Szerkesztve ]
-
laci666
senior tag
válasz Misi 007 #16371 üzenetére
Miért, csak leírtam mit gondolok.
Webbernél már kezd sok lenni,egyre többször borul el az agya,ezzel még nem is lenne baj csak álltalába mások iszák meg a levét ergo itt most Alonso.ASUS Prime A320I-K,AMD Ryzen3 2200G ,2x8GB 3000MHz DDR4 Corsair ,240 GB Kingston HyperX Savage SSD,LG 27MP59G,SilverStone Raven Z RVZ02,Bequiet Shadow RockLP(Gyári AMD hűtő hely hiány miatt),Huawei Nova 5T, XBOX ONE X,MSI GS63 7RF Stealth
-
Oliverda
félisten
válasz Misi 007 #16412 üzenetére
Furcsa hogy azt nem taglalják annyira, hogy milyen sokat ért a 35 millás új aero csomag. Könnyebb másra kenni a gyenge szereplést. Amúgy Hamilton esetleges kizárásával lett volna egy ragyogó 7. és 10. helyük.
"Hitevesztett és keserű vagyok, nem csak a Ferrari, de az egész sport miatt is, mivel profiktól nem ilyesmit vár az ember" - olvasható a Ferrari honlapján kiadott közleményben. - "Az én szememben több, mint ésszerűnek tűnne, ha ez kétségeket vetne fel azokkal a cselekedetekkel kapcsolatban, amelyek egy valótlan versenyhez vezettek."
Gondolom akkor is hitevesztett és keserű volt amikor pár éve ez történt. Na de ugye a sport mindenek előtt...
Spica: Az hogy repülsz ha kiderül, hogy egy szimpla másodreg vagy nem fenyegetőzés hanem tény.
[ Szerkesztve ]
"Minden negyedik-ötödik magyar funkcionális analfabéta – derült ki a nemzetközi felmérésekből."
-
aesir
veterán
válasz Misi 007 #16900 üzenetére
A kérdés az, hogy mit csinált volna Kubica ha ott fal van? Alonso ment volna szépen a fal mellett, Kubica meg felkeni a falra mint ahogy most kitolta a pályáról? Nyilván nem kente volna a falnak hanem el kellett volna vennie a gázt. Nem Alonsonak aki az ideális íven és előrébb volt mint Kubica, hanem Kubicának. Ugye ez így elég érthető?
Van saját életem...
-
D@ni88
addikt
válasz Misi 007 #16900 üzenetére
Ennyi erővel ha már a fehér vonalon túl mész akkor ott is fal van (mert a fehé vonal a pálya szélét hivatott jelezni elvileg) Amúgy meg Technikai sportban nincs HA Szval nincs ilyen hogy "Mivan ha ott fal van?"
Monacoban és Valenciában érdekes mód nem nagyon mennek a fehér vonalon túlra Ahol lehet ott megteszik, itt inkább tényleg az volt a baj, hogy elfogyott a hely. Ettől függetlenül Ferrari drukkerként is azt mondom hogy el kellett volna engedni Alonsonak Kubicát. Persze Kubica is betartott, de csak védte a pozícióját. Ez egy szar helyzet volt, és mivel Ferrariban ül, ezért nem elég hogy büntetik, de még "jól" is időzítik...
-
Race-Face
tag
válasz Misi 007 #16900 üzenetére
Én erre azt válaszoltam volna, hogy nekimegyek Kubicának és mindketten kiesünk, utána a pálya szélén addig ütöm, amíg mozog
Akkor erre mit válaszol a versenybíróság? Ebben az esetben egyértelmű, hogy Kubicának származott előnye abból, hogy kimentem a fűre, megmaradt az összes foga, tehát megérdemel egy áthajtásos büntetést
Itt pontos (vagy pontatlan) szabályok vannak, a falas kérdés ködösítés. Szerintem ha ez peres ügy lenne, sok ügyvéd nyugodtan elvállalná Alonso képviseletétKelj fel és járjunk!
-
Andrew_31
Modder
-
-
IreN!CuS
őstag
válasz Misi 007 #31558 üzenetére
Itt is egy [vipbox.tv ENG]
Pá : próbáld ki ezt
[ Szerkesztve ]
Smoke weed Everyday :D / Aki beperelte magát és nyert / ".....A fiú barát akkor is barát marad ha berakja ...""Go for the eyes Boo, GO FOR THE EYES!! RrraaaAAGHGHH!!!"