- Íveli az Oppo a Reno 12 és 12 Pro kijelzőjét
- Nokia 3210 - felélni az örökséget
- iPhone topik
- Megvásárolható a legolcsóbb kagylótelefon
- Bivalyerős lett a Poco F6 és F6 Pro
- Mobil flották
- Samsung Galaxy S23 Ultra - non plus ultra
- Xiaomi 14 Ultra - Leica hercegnő
- Redmi Note 12 Pro - nem tolták túl
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
Hirdetés
-
Hunt: Showdown - Jön az engine csere, befutnak az újgenerációs verziók
gp A PlayStation 4 és Xbox One változatok automatikusan frissülnek az új kiadásra.
-
Bivalyerős lett a Poco F6 és F6 Pro
ma Kínában más néven már startoltak, az európai árak magasabbak, de elviselhetők.
-
Spyra: nagynyomású, akkus, automata vízipuska
lo Type-C port, egy töltéssel 2200 lövés, több, mint 2 kg-os súly, automata víz felszívás... Start the epic! :)
Aktív témák
-
prmcsk
addikt
[OFF]Nem a kers létével és használatával volt a gond, hiszen az autó tartozéka...
A tudatossággal és pályakívüliséggel van a gondom, mindkét ferka esetében, mert mindketten ugyanígy tettek...[/OFF]
"Azé lesz egy ország, aki teleszüli". Kezdek aggódni magamon. Ha a katicabogarat hasznosabbnak tartom, mint a krumplibogarat, már rasszista vagyok ?
-
marsu
addikt
Jellemzően akkor szokott ennyi baleset lenni, amikor szakadó esőben mennek a pilóták, mint például a tegnapi napon.
Számomra meglepő, hogy bár tegnap azt jósolták hogy háromnapos eső lesz, ma mégis száraz a pálya, de mégis sokan törik össze magukat.
Elismerem, nagy a hajtás, nagyon akar menni mindenki, és ilyenkor még inkább hibázhatnak a pilóták, és amint látjuk, hibáznak is.
Press any key to continue ...
-
-
Bandit21
addikt
Én így gonolom. Épp ezért nem szorul magyarázatra, mert Te gondolhatod máshogy, le is írhatod. Szerintem egy boxutca áthajtásos büntetés a verseny első felében BIZTOSAN a dobogótol fosztotta volna meg webbert. A verseny végén a 4. Vettel 19-re volt tőle, így bár ebből hülyeség lenne kiindulni, így is mögé "ért" volna be. De ha utólag kapna +25 mp-et, akkor is csak 4. lenne. E 3 érv alapján jutott el oda, hogy ha megkapja azt amit ugyanezért már megkapott 1x, akkor nem áll fel a dobogóra. Nos? Szerinted miért állt volna fel mégis a dobogóra egy drive through-val?
regisztrált: 2003-02-20 10:16, azaz .... 21 éve a PH!-n!
-
JColee
őstag
hát kb kétszer ekkora tank kell, ha csak nem utánfutóban huzzák maguk után, nem tudom, hova préselnék be
#4023 hunnylander nem a nyalókás hibázott, mert nem mutatta neki, hova álljon be
valahol olvastam, hogy nem is várták a szerelők, ezért keverte össze[ Szerkesztve ]
-
proof88
addikt
Amúgy bocs, kedvellek meg minden, de a hsz-ed olvasása kapcsán a következő dolgok jutottak eszembe:
- először azt hittem, hogy lusta vagy kétszer leütni a szó végi dupla betűket: tetszet, mosolygot, látszot.
- aztán azt hittem, hogy programkódot írsz: és őt else tudom.
- végül már Star Wars-ra gyanakodtam: ben KubicaAmúgy no offense!
-
Iron Funeral
őstag
Finn majom
Csekély emberismeretem alapján én úgy állapítottam meg, hogy a Finnek állnak legtávolabb a majomkodástól. Persze a Brazilok mégtávolabb állnak
Különben is te Dermesztő öccse vagy, menj vissza az űrhajóra(#4322) Motion_Blur: oké, rádbízom az ügyet
[ Szerkesztve ]
Which Twilight do you like the most? Twilight of The Thunder God! /,,/
-
puttputt
őstag
Xirtam: Mennyi zsebpénzed van?
venember83: Ne is!
:LKBK-Inventor / * Mindig más nő mellett ébredek ... a buszon. ///////////////////////
-
-
hunnylander
őstag
F1 gumiabroncs és GP2 gumiabroncs. A gumiabroncs annyira lényeges tényező, hogy klasszikusan benne van a 3 fő tényezőben; aerodinamika, motorerő, gumiabroncs.
Kizárnám, hogy a GP2 abroncs közel is olyan ideális és megfelelő egy F1-es autón, mint az, amelyik rá van kifejlesztve.
Ezek a köridők nem összevethetőek, számos okból (levegő-, aszfalthőmérséklet, pályaállapot; pl. felgumizottság, aerokonfiguráció, abroncsok stb.)
Szerintem ez a Rossi és Massa teszt legfőképpen motortesztelésre (fogyasztás...) és Massa gyakoroltatására van.
99,99%-ra veszem, hogy az autóban a legújabb fejlesztésű motor van...
[ Szerkesztve ]
www.HunnyF1.com
-
Pá
addikt
Engem idegesítenek az új csapatok.
Alapvetően amellett vagyok, hogy legyen minél több csapat. De ennek a kínszenvedésnek semmi értelme. Mintha valaki kényszerítené őket, hogy vegyenek részt vagy nem tudom. De ha nem képes 1 tesztkilómétert sem megtenni szezon előtt, akkor mégis mit akar? Mi értelme elindulni?
Alapból a kiscsapatokkal nincs semmi bajom, mint régen a Minardi, Jordan stb. De nem szeretném, ha a nagydíjakat a 0 km-ert tesztelt autok lerobbanása miatti safety car, vagy a tök újonc, semmit se tesztelt piloták bénázása döntené el.
Pont az elmúlt években annyira összerázódott a mezőny, szinte mindenki profi volt stb. Ha tud még pár szintén profi felkészült csapat csatlakozni akkor annak örülünk. De, hogy ilyen befizetős pilóták kolbászoljanak összetákolt roncsokkal a pályán, annak semmi értelmét nem látom.
''Annyira vagyunk egészségesek, amennyire a gondolataink humánusak.''
-
Oliverda
félisten
Aktív témák
- Gitáros topic
- Windows 11
- ASZTALI GÉP / ALKATRÉSZ beárazás
- Megjött az ASUS 240 Hz-es, fényes WOLED monitora
- Íveli az Oppo a Reno 12 és 12 Pro kijelzőjét
- Platina plakettes Gigabyte tápok fekete-fehérben
- EA Sports WRC '23
- Robot fűnyírók
- exHWSW - Értünk mindenhez IS
- Tudományos Pandémia Klub
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs