- Motorola Edge 50 Neo - az egyensúly gyengesége
- Motorola Razr 60 Ultra - ez a kagyló könnyen megfő
- Hívószám-hamisítás
- Milyen okostelefont vegyek?
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Honor 200 Pro - mobilportré
- Samsung Galaxy Watch7 - kötelező kör
- Samsung Galaxy A53 5G - kevesebbet többért
- Netfone
- Poco F6 5G - Turbó Rudi
Új hozzászólás Aktív témák
-
HSM
félisten
válasz
proci985 #36551 üzenetére
Én azért nem látom az RT-nél azt a fajta kiemelkedést grafikai minőségre, mint amit anno a Crysis 3 nyújtott. Ott a grafika durván alázott, itt meg egy kis vacak effektről beszélünk, ami egymagában leharmadolja, felezi az FPS-t, miközben nekem azért nem esik le tőle az állam... Főleg ebben a formájában.
-
HSM
félisten
válasz
proci985 #36323 üzenetére
Azért ne mossuk össze a különböző kiadásokat.
A referencia volt meleg, hangos, és cserébe még órajel dobálós is. A legtöbb aftermarket megoldás tuning nélkül azért elbírta a kártyát. Se a Giga Windforce 3-as 290-esem, se utána az Asus 290 DC2, se utána az Asus 290X DC2 nem dobálta az órajelet, némi plusz áramfelvételi limittel és minimálisan feljeb tekert ventilátorokkal.
Nálad a 290X Matrix volt egy rosszul kigondolt konstrukció, ugyanerre az alap csirke DC2 hűtésre csináltak egy durva OC kártyát brutál VRM-el, ami szvsz rendesen és szükségtelenül alá is gyújtott a kártyának.
Ami még határeset volt, ha jól emlékszem, az MSI kártyája. -
válasz
proci985 #36319 üzenetére
Emlékeim szerint azzal se volt egy tuningbajnok, kb mint a mostani 2080Ti-k, amiket ha megvizezel, flasheled a BIOS-t 380W-ra, akkor se fognak 10%-nál jobban elhúzni valós teljesítményben egy jobbféle léghűtős, 300W-on futó példánytól. (2000MHz-et kb mindegyik 2080Ti megugorja, 2200-at viszont még nemigen láttam - ilyesmi rémlik a 290X-ek idejéből is, persze más frekikkel).
-
-
válasz
proci985 #35502 üzenetére
Hátigen
, egy adott érték felett már előkerülnek a legjobb paszták/liquid metal a blokk és a hőtermelő egységek közé, illetve a radiátor+vizet felváltja a kompresszor-LN2 páros... Nem tudom, VGA-knál hogy van, de a CPU blokkok azért a 350W-nál jóval komolyabb hőfokokat is képesek elvinni.
-
huskydog17
addikt
válasz
proci985 #35255 üzenetére
"Prey azert is furcsa mert az a motor egy moddolt Cryengine3 ami a Sniper Elite 3 alatt viszont gyonyoruen skalazodik."
Cryengine-nek és a Sniper Elite-nek abszolút semmi közük egymáshoz. Sniper Elite az Asura motort használja, ami a Rebellion saját motorja, mindig így volt.
"Wolfeinstein 2 egy idTech motor ami az idTech5 (Rage) ota sehova nem skalazodott multiGPUs rendszerekkel. ez most is igy van."
Wolfenstein 2 az id tech 6.5-öt használja, ami gyökeresen más, mint az 5, nem összehasonlíthatóak.
-
zovifapp111
senior tag
válasz
proci985 #35255 üzenetére
És akkor mi van, ha egy erősebb gpu-val simábban fut a játék, kevesebb fps.-el, mint versus +50-90% cf., sli? Szerintem a játék motorja a legfontosabb összetevő és a teljesítmény csak egy másodlagos szempont, lehet az bármilyen b@szógép
Persze minden szoftver gyártó a könnyebb és jobban fizetősebb utat választja.
-
Raymond
titán
válasz
proci985 #35164 üzenetére
Kb. 10% elonye volt a 970-nek, az ilyet benchmark eredmenyeken kivul nem igazan figyel meg az ember. Viszont nem 1-3% igy mar ertelmet nyer a "gyorsabb", a 980-nal pedig meginkabb. De ahogy irtam ezek alapon es azert jelentos tuning potencial volt mindket kartyaban a 290X-el ellentetben.
-
Raymond
titán
válasz
proci985 #35160 üzenetére
Az olyan butik marhasagokat mint a Titan es a ket GPU-s kartyakat kihagytam mert nincs jelentoseguk.
Mind a 970 es a 980 is gyorsabb volt mint a csucs 290X raadasul sokkal alacsonyabb fogyasztas mellett. Plusz meg erre rajott a tuning potencial is. Azt mar en nem szamitom igazi versenynek.
(#35159) zovipa
Egyikdoben jottek ki valami 2 het elteressel.
-
válasz
proci985 #35146 üzenetére
Ja, csak a GM204 alig kért enni, mert ultramobilra készült. Meg ott a GM200, amihez a Fury X ugyan közel van (főleg magasabb felbontáson), de nem igazán hatékony. A Maxwell hatékonysága meg azóta is megvan az NV-nél, AMD-nél erre nincs válasz, ez a gond.
De visszanézve a teszteket, nincs is akkor perf / watt különbség a GCN és a Maxwell között, mint amire emlékeztem. Viszont a 14 nm-es Radeonok elég bénák. Gyanús nekem ez a GloFo.
-
FLATRONW
őstag
válasz
proci985 #34799 üzenetére
Egyetértek veled, ez egy hulladék oldal.
A múltkor linkeltem egy tesztet tőlük, a Far Cry 2-őt mérték újra a mai VGA-kkal.
A Ryzen-ek ingadozó teljesítményét akartam vele igazolni.
Akkor írtad, hogy az nem fedi a valóságot.
Erre én is csináltam néhány mérést max beállítások és több felbontás mellett.
Mindenhol jelentősen jobb eredményeket kaptam.Szerintem is felesleges ezt az oldalt a jövőben linkelgetni, mert sok köze nincs a valósághoz.
-
Raymond
titán
válasz
proci985 #34797 üzenetére
Ezt nem ertem teljesen. Miert gond az hogy GPU limit mellett a CPU terheles nincs 100%? Ez teljesen normalis. A videoban is mondja hogy a 8700K is 70-80%-volt, ugyanaz latszik a masik bandanal is. Egyebkent a HWUB FPS szamok se annyira masok, ott is 102/152 a 1080Ti-nel.
-
Raymond
titán
válasz
proci985 #34791 üzenetére
Az hogy valamit elturtak ott GameGPU-nal a vsync-el az vilagos, de a ami a meresek mennyiseget illeti azert nem olyan problemas a helyzet. Ugyanannyi ido alatt a Techspot/HardwareUnboxed ami elmeletileg csak ket emberes team (Steve es a masik gyerek) megcsinalta a 11 kartyat 3 felbontasban plusz a DX11/DX12 ooszehasonlitast.
-
cskamacska
addikt
válasz
proci985 #34787 üzenetére
Egyébként nekem sem volt kellemes mikor egyes új játékokban a HD7770 beelőzte néhol nem hogy a HD5850-em, de még a HD5870-et is.
Persze ugye itt nekünk az volt ígérve, hogy a GCN az örökkévalóságnak is készül, annyira fejlett, hogy a játékok soha nem érik be, pláne hogy a kútmérgező és fejlődés visszatartó nVidia meg még 10 éves technikát tol.
De létezhet, hogy az 5. generációját taposó GCN mégsem mutatott előre minimum 20 évvel már legelső kiadásakor, és a 100% DX12 kompatibilis GCN 1-2 generáció mára talán.. elavult?
Nem ez nem lehet, sarlatánság, Abu majd megmondja hogy ha a GCN 1-2 kap propietary kódot(és nem dobják a fenébe hogy talán a 3, de inkább csak 4-5 kapjon bármilyen optimalizálást), az nVidia és Intel meg nem, akkor a GCN fölénye megint kirajzolódik!
-
Loha
veterán
válasz
proci985 #34726 üzenetére
Hogy miért született meg ez a cikk?
Tom's melyik cikkjéről beszélünk mi is a kettő közül?
Tom's "korrekt" cikkje a saját olvasótáborukon kívül senkit nem érdekelt, viszont az ellentmondásos véleménycikkel foglalkoztak a Tom's weboldalán kívül is, ami sok extra bekattintást hozott nekik és valszeg visszajáró új olvasókat is, a saját olvasótárboruk meg SZVSZ tudja hova kell tenni ezt a véleménycikket.
-
HSM
félisten
válasz
proci985 #29749 üzenetére
Na ja... Az UI... Amit műveltek a részletes monitor időzítéseket beállító ablakban, azt elrettentő példaként lehetne oktatni...
De nagy mellénnyel harangozták be, hogy lecserélték az utolsó ablakait is a régi drivernek... Bár ne tették volna. Az lehet, plusz 5 másodperc volt, mire betöltött, de legalább épeszű UI volt, nem egy összevissza gányolás. Azt a megnyert 5 másodpercet 10X bukom el az újon, mire kibogarászom az opciókat.
A Wattman is egy óriási FAIL. Remek koncepció, szó szerint botrányosan implementálva.Amúgy a 390X és a Fury szerintem jól megfért egymás mellett. A 390X olcsóbban hozott hasonló teljesítményt, a több ramja miatt néhol jobbat is, viszont annak botrányosan magas volt a többmonitoros és videólejátszós fogyasztása, míg a Fury ezen a téren klasszisokkal jobb volt a HBM révén. 74W [link] vs 16W [link] azért nagyon nem mindegy, ha sokat megy a gép, mert mondjuk napi 8-10 órát dolgozol rajta.
Nekem már a 290X ilyen terű fogyasztása is necces volt, a 390X-é az már teljesen kívül lett volna az ingerküszöbömön. -
do3om
addikt
válasz
proci985 #29741 üzenetére
Felhívnám figyelmedet hogy a tuningban nagyon jó! Tudhatnád hogy az alap órajelhez kell nézni az elért tuningot, így sokkal jobbnak mutat a kapott szám, sőt alapból sokkal több van húzva rajta mint egy 1080-on.
A most szóban forgó vizest felhúzhatod 1406-ról 1900/fölé ez min. 500Mhz!!
Sokkal jobban mutat mintha azzal menőznének hogy felhúzzák 1677-ről 1900 felé, amin mindjárt alig több mint 10%Persze az NV kariknál eddig az bost volt az alap és onnan mérték AMD-s fanboy barátaink a tuningot, de most ez hirtelen megtávozott.
-
HSM
félisten
válasz
proci985 #29741 üzenetére
Nekem most driveres oldalról nem annyira tetszik, amit látok. Rengeteg kapkodás, meggondolatlanság van mostanság (~ az idei év történései). Évekig teljes mértékben meg voltam a driveres oldallal elégedve, de az utóbbi szűk egy évben rengeteg nem tetsző dolog történt. Remélem év végéig összekapják magukat, egy kipofozott driver a Vega-nak is jót tenne. Pl. az OC is furán működik, a skálázódás is fura, néhol nagyon megy, néhol semmi extra.... Szerintem ki fog forrni ez pár hónap alatt, de így elstartoltatni egy ilyen terméket szerintem kicsit gáz.
Nekem amúgy lapjában véve a Fury tetszett, 3 dolog nem jött be benne, egyfelől ott is a driver, ami főleg az elején nem mindig bírta az iramot a kártyával, a másik az erőhöz képest kissé szűkös 4GB vram, de a legnagyobb baj, hogy nem igazán lett versenyképes az ára.
-
#45997568
törölt tag
válasz
proci985 #29741 üzenetére
Az EK blokkjait lesz erdemes megvarni, az rendesen hut mindent amit kell, FC blokk es backplate installation guide.
Itt ki is elemzik szepen az FE kartyat, a compatibility list alapjan ugyan a nyak, azt az AC fortelmet en nem szerelnem fel az is tuti.
-
HSM
félisten
válasz
proci985 #29737 üzenetére
Valóban.
Első blikkre sejtek némi összefüggést, hogy az AMD a DSBR-el kicsit az nv-féle raszterizációs irányba ment, spórolni a memória sávszélességgel.
Kíváncsi leszek amúgy, fog-e ez valamerre változni pl. ahogy majd alakulnak a drivereik. Sok múlhat annak hatékonyságán is.
(#29738) FLATRONW: Inkább olvasd el a whitepaper-jét. Jópár újítás éppen ezért került bele, hogy olyan dolgok is megvalósíthatóvá váljanak, amik korábban elvéreztek volna a memória sávszélesség igényük révén.
A raszterizáció elmozgatása a tiled irányba, illetve a primitive shader. -
Milka 78
nagyúr
válasz
proci985 #28728 üzenetére
Sőt a 980ti-n is tette a dolgát.Én ezzel tisztában vagyok,ellenben a fenti kolléga csak puffogtat a levegőbe,miközben nv kártyát csak képről látott.
Hawai-on nálam is kompakt vizecske volt...mondjuk ott meg a vrm akart megfőlni masszív oc alatt (sajna nem volt fc-s kompakt) -
Sinesol
veterán
válasz
proci985 #24492 üzenetére
Nem az fps-el van gond, hanem a bugokkal, hogy a kisebbik piaci szereplő harvderén sz@rnak rendesen kitesztelni egy programot.
Egyébként ne hidd, hogy sajtreszelőn elmegy minden, pl. Dota2-nél ha fix minimum 60fps-t akarsz, akkor kell az 1060 is. Egy r9 380-ason 30-40fpsre is beesik mozgalmasabb összecsapásokban. Végülis az egyik legmodernebb motor fut alatta, teleaggatva minden eyecandy biszbasszal
Vulkanon jobb a helyzet kevesebb a drop, de ott meg minden második töltésnél kifagy, szóval marad a DX12.Többi esport cuccot nemtudom, de ott lehet igaz, amit mondasz.
-
HSM
félisten
válasz
proci985 #24527 üzenetére
Nekem olyan 3 éve volt 280X-em, meg 7970-em, meg 7950-em is, és a legtöbb játékban azt lehetett látni FHD maxon, hogy 2GB körül megáll a VRAM használat, mint a cövek.
Persze, volt pár, ami belekóstolt a 3GB-ba, de a többség nem.
(#24528) letepem: Azt hiszem, fel tudom mérni, a képminőségből mennyi a konzol, és mennyi a YT sara...
Nem csoda, hogy a BF4-et nem tudták szépre megcsinálni, ezek az óriási terek nem ezekhez a régi hardverekhez valók.
-
válasz
proci985 #24492 üzenetére
nem AAAs jätékban gyártótól függetlenül egy középkategóriás kártyán megvan a 60 fps
Nem tudom, te mennyire vagy otthon steam új játékokban, de ez elég távol áll az aktuális helyzettől. Persze, lehet ott jazzjackrabbitet is játszani, na de 2016-ban?Most hirtelen, ami eszembe jut, mostanában játszom:
Osiris New Dawn: 1980x1200 60-70 fps (tuningolt 1060/6)
Empyrion Glactic Survival: 1980x1200 50-60 fps (tuningolt 1060/6)És hol vagyunk még a 2,5k-tól, vagy a 4k-tól?
-
HSM
félisten
válasz
proci985 #24412 üzenetére
Volt legalább kettő, csak az egyik csapágyas lett a venti és LCS-t kapott/kért helyette. A másikkal nem tudom, mi lett. De tény, sajnos nem a leggyakoribb típusok, ahogy Vapor-X és Lightningből se lehet túl sokat találni.
Jó cucc volt a Devil13 is, csak azon nem volt speckó válogatott GPU, mint a 295X2-n.
No, meg annyi hőt kiszellőztetni a házból.
-
HSM
félisten
-
-
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz
proci985 #23900 üzenetére
[link] - a net mondhat sok dolgot, de Jérémy Virga tudja a legjobban. Ő írta.
(#23901) wjbhbdux: Mert az ID tech 6 modelljének nem jó, ha a GPU nem támogatja a 4 kB-os lapméretet. A 64 kB-os lapmérettel túl sok lesz a szemét a VRAM-ban. De 2 GB elég, ha az allokáció 4 kB-os lapmérettel is lehetséges. Sajnos Kepleren nem az.
-
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz
proci985 #23898 üzenetére
A VOID-nak semmi köze az ID tech 5-höz. Az ID tech 6-ból lett fejlesztve. Mindegyik ID tech motor vagy ebből átírt motor megatextúráz a Rage óta. Még a Doom is, a mostani Dishonored 2 is, illetve a közelgő új Quake is. De már nem csak ezek a motorok megatextúráznak, hanem például a Frostbite is a 3-as verzió óta.
-
tothm1991
csendes tag
válasz
proci985 #23817 üzenetére
Tudom, hogy ez nem a monitor fórum nem is azt kérdeztem, hogy melyiket vegyem. Csak így hátha könnyebb segíteni a srácokat abban, hogy mi az elkepzelesem. Ahogy írta is az egyikőjük, hogy 60 hz -es képfrissítéssel nem venne freesynces monitort, ergo akkor amd kártya nem is kellene. Viszont igazad van, másik fórumban kellett volna a konkrét videókártyára szóló kérdésem feltenni.
-
imi123
őstag
válasz
proci985 #23459 üzenetére
Nyilván ez egyéni érzékenység kérdése.
Nem vonom kétségbe hogy Te nem láttál különbséget,én igen.
Ezért van neked Radeon kártyád nekem NV-m.Nekem az egyik játék ahol látványosan "folyékonyabb" volt a kép az Max Payne 3 volt.
Nem mondom hogy mindenütt jobb az Nv.
Pl a THIEF Mantleval gyönyörűen ment 290X-el.
Csak hát 1 fecske... -
-
Gainka
őstag
válasz
proci985 #23297 üzenetére
Lehet pont ez lesz a jövő, ezzel a gyors áthozunk mindent a konzolrol pc-re.
Könnyen áthozzák, de mi meg bukjunk a skálázhatóságot, ami elég nagy vicc lenne, mivel én akkor sem fogok 1080-at venni ha csak azzal indul el egy játék.
Söt, én letojom a full grafikát, és sokan mások is, szóval ez igy nem lesz jó.Most akkor ezt várjuk, ez lesz a megváltás?
-
válasz
proci985 #23284 üzenetére
Biztos van olyan fölösleges grafikai beállítás, amit kikapcsolva a képminőség nem változik, az fps pedig sokkal jobb lesz. Azért ne kelljen már mindent legmagasabb beállításon használni. Értem én, hogy konzolos képminőséghez mindent csúcsra kell tekerni, de ott a 30 fps FullHDben is alig van meg.
-
válasz
proci985 #22716 üzenetére
A Crysis 3 eléggé backend-heavy még MSAA nélkül is, az újabb játékokra ez egy kicsit kevésbé jellemző, szóval azért ez félre tud vinni.
FE / FE: sure, de a Titan XP-ből nincs custom. A hardware.fr tesztben a Titan XP OC és az 1080 AMP Xtreme összevetés egész reálisnak tűnt, mindegyiknél +13-15% a valós core clock a boost1-hez képest.
4096 ALU-val és minden bizonnyal 64 ROP-pal 1200-as órajel mellett kb. az 1080-at lehet utolérni, de még az is necces. Ha HBM lesz mellette, akkor jobban fest a dolog, és akkor a core clock emelés is hatékonyabb lehet. Szóval 1500-zal már elérhető (lenne) a T-XP is.
-
#85552128
törölt tag
válasz
proci985 #22324 üzenetére
Mi lett volna ? Az OC sohasem volt garantált, de elég szétnézni a fórumokon hogy mennek a maxwell chipek, ritka amivel 1480-1500 nem volt meg alapfeszen, egy 1400-1450-es OC szinte garantált, volt olyan kártya ami out of the box ennyire boostolt.
Ami nV esetében az alsó 5% az AMD esetében a chipek 90%-a. Persze rálehet fogni, hogy így kisebb a "variancia" vagy fogalmazhatunk úgy is, hogy a chipek nagy része hulladék ebből a szempontból... -
Egon
nagyúr
-
#85552128
törölt tag
válasz
proci985 #22016 üzenetére
Jó, de az már elég magas órajel is, majdnem a GPU vége. Egy light oc vagy stock órajelhez nem kellett annyi. Volt pár "érdekes" gyártói megoldás, az ASUS pl. inkább túlfeszelte a boost stateket, hogy a 63-65-ös state-től ne menjen tovább még a legjobban sikerült GPU se, így limitálva a kártya sebességét
OC-val nekem is 1430-on megy a strix és benne van a 200-ban (ennyi a biosos limitem) + az evga táp sokszor még játék alatt is passzív módban van -
#85552128
törölt tag
válasz
proci985 #22009 üzenetére
Az a 79-es templimit miatt dobálta le inkább.
160W-os TDP-vel a Strix 970 1270 Mhz-ig vett vissza a max 1316-ról játékban ha elérte a limitet ami még mindig jóval a ref. induló boostja fölött van.
OC-val nyilván nő a fogyasztás is, de 200W-tól többet nem kéne enni egy 970-nek OC-val sem és ebben benne van egy jó ~20%-os GPU, 10% memória tuning is. -
proci985
MODERÁTOR
válasz
proci985 #21850 üzenetére
na kozben talaltam egy megfelelo tesztet, tenyleg nem ment a Just Cause 3ban a multigpu egyik oldalon sem.
Az egyetlen kulonbseg skalazodik / nem skalazodik szinten a ket gyarto kozott nemi microstutter GTA5 alatt AMDnel CFben. Ebbol nekem az latszik amit korabban mondtam, hogy ha az egyik gyartonal skalazodik a multiGPU, akkor a masiknal is fog. AMDnel megesik, hogy par napot kesik a profil, de elnezve az idei helyzetet sajnos mar nem nagyon van profil.
Egyebkent ahogy nezem ez is a szokasost hozza ki, avagy minel GPUnehezebb a helyzet, annal jobb a skalazodas, ha van. Viszont tenyleg eleg sok jatek van hibahataron belul egy gpuhoz kepest, foleg 2016 kiabrandito. Ami meg ennel is jobban kiabrandito, hogy egy GPU meg mindig nem teljesen eleg 4Kra.
miklosss2012: ez nekem tulmelegedesnek tunik, nalam a Matrix Platinum csinalt ilyet meg legen aminel kisse alulmereteztek a hutest (ill kicsit magas volt a gyari fesz az alacsony ASIQos kartyahoz, ez nezopont kerdes).
a masodik ket kephez hasonlot en tulmelegedo memoria miatt lattam Project Carsban.
ja igen: Crysis3 magasabb felbontasban jobban terhel a furmarknal rendszerszinten (GPU szinten hasonlo a helyzet, de mas is melededik ami a hazban adott esetben magasabb ambient tempet csinal).
ez persze rajtad nem segit, az meg kulon szomoru, hogy adott esetben a 290X utan a furyt is custom vizzel kellett huteni.
-
TTomax
félisten
válasz
proci985 #21848 üzenetére
"Márpedig ha az egyik gyártónál megy a multiGPU akkor záros időn belül a másiknál is rendben szokott lenni."
Hát nem,sajnos nem... JC3 például.De mindegy is,mert most még majd ezt a kis supportot is cseszhetjük mert a kiadók nagy ívben tenni fognak a multiGPUra (meg sok egyéb másra is),tehát még a lehetösége sem lesz meg lévén hogy driverböl nem lehet tovább "maszatolni".
Egyébként pedig nem fogom az AIO-s TitanXeimet fillérekért leadni valakinek,majd ha lesz olyan egy gpu ami ennél gyorsabb talán,nekem pascal kimarad mert semmi értelme.
-
proci985
MODERÁTOR
válasz
proci985 #21793 üzenetére
csereltem drivert nem szamitott.
mennyire akadnatok ki ha azt mondanam, hogy dedicated fullscreen (azaz fullscreen) helyett atalltam sima fullscreenre (win10 alatt gyakorlatilag ablakban fut teljes kepernyon), es hirtelen leesett a CPUterheles es felment az fps 58ra ugy, hogy a ket szelso monitor ment, majd leesett 48ra lekapcsolva a szelsoket (wut).
ilyet en meg nem lattam, hogy egy AAAs jatek ablakban jobban fusson. elvileg lehetseges a dolog mert ugy nincs multiGPU, de a CPUterheles az ami minimum gyanus.
na mindegy, meg mindig tetulassu a jatek a benchmarkokhoz kepest, de legalabb mar kezdek elfogadhato fpst kapni.
kieg: FoV ertek allitasara ugy nez ki nagyon erzekeny a program, 50 es 70 kozott 15% kulonbseg volt mas beallitast nem allitva.
kieg2: 1080p / ultra borderless windowednel 42 fps avg (ez nem elkepzelhetetlen ugy, hogy csak egy kartya megy), mikozben dedikalt teljes kepernyon 1080p medium tud 35ot (ultra 30at).
-
válasz
proci985 #21776 üzenetére
Azt próbáltad, hogy fizikailag is kiveszed az egyik kártyát? PC magic, tudod...
(#21777) Pug: valószínűleg nem vagy többségben ezzel a véleménnyel
Nekem pl. még egy FXAA-val sincs semmi bajom, de ez a temporal AA iszonyúan rombolja a részletességet, annyira homályos.
A 2xMSAA nagyon sok esetben gyenge megoldás. Persze azt is értem, hogy azért ezt nézték, mert a 4x kb. felezi a teljesítményt - ennyivel nVidián be lehet próbálni a DSR-t is, meg mintha AMD-n is lenne már erre megoldás. -
Laja333
őstag
válasz
proci985 #20551 üzenetére
"Memtuning mondjuk szvsz annyira nem fajo pont, VCore mar jobban. Ujabb szeriakat mondjuk nem tudom hogy allnak"
A Mem tuning korlátozás a 16.7.3-as driver bugja, ami már fel van véve hibajegyek közé AMD-nél.
Vcore-t viszont nem lehet állítani, a custom-ok 1.15V VCORE-ra vannak állítva, ami a Wattman felső limitje is egyben. -
TTomax
félisten
válasz
proci985 #20543 üzenetére
Nem igazán értem miért is kell két kártyához külön ventiprofil,abban meg aztán föleg nem vagyok biztos hogy a crimson hibátlanul tudja-e.HTPCbe sem veszek olyan kártyát amit downclockolni kell,mert pénzkidobás.Vagy aiot nézek,vagy olyat amit elbir függően attól mekkora teljesitményre van szükségem.Nem én vagyok a célcsoport?Még nem,de nem gondolod hogy a vegahoz nem lesznek bépitve,amikor már a custom polaris 200Wnál tart.
-
jani04
aktív tag
-
huskydog17
addikt
válasz
proci985 #20497 üzenetére
Nálam drasztikus javulás történt Vulcan alatt a 7870-el. Sebesség drámaian javult. OGL alatt nem volt Triple Buffering, így folyamatos V-Sync esetén vagy 30 vagy 60 fps volt a sebesség, ami instabil volt. Vulcan alatt van Triple Buffering, folyamatos V-Sync mellett egyszer ment le 55-re a sebesség, de stabil 60-on megy. V-Sync nélkül pedig sokkal magasabb a framerate, mint OGL alatt.
Más játék:
Az ARK esetében a jelenlegi ingyenes hétvége alkalmából gondoltam teszek egy próbát, hogy az elmúlt egy évben mennyit tudtak javítani az akkor még katasztrofális állapotban lévő játékon. 1680-as felbontásban és közepes preset-tel a játék állandóan kifutott a 2 GB VRAM-ból már a pályabetöltésnél (Crimson 16.7.2)! Minden idők legnagyobb technikai katasztrófája ez a fos game. A szarból sikerül te gy gigantikus trágyadombot varázsolni az elmúlt egy évben. Nekem senki ne mondja, hogy egy UE4-nél közepes részletesség mellett 1680-as felbontásban AA nélkül kevés a 2 GB VRAM!Rainbow Six Siege:
Ingyenes hétvége alkalmából ezzel is tettem egy próbát. A játékban a textúrák (Medium) és AA(off) kivételével minden maxon van, így stabil 60 fps. A játék egyáltalán nem csúnya így, már a közepes textúra is korrekt, a tükröződések pedig fantasztikusan néznek ki, főleg a víztócsákon visszaverődő napfény. Érdekes, hogy 2 GB VRAM-ba csak a közepes textúra fért be, kíváncsi lettem volna a maximumra itt is, de ahhoz már 4 GB VRAM kell. -
turbokappa
senior tag
válasz
proci985 #20274 üzenetére
Elolvastam.
Tisztelettel kérlek,jelőld meg azt a pontot,amelyikben vétettem,mert nem találom.
Nem okoskodni akarok,csak nem értem,mert a segîtségkérés ugyan megállná a helyét,de én videókártyára vonatkoztattam,nem torrentre.Warez”: a szerzői és szomszédos vagy egyéb vagyoni jogok (vagy általában jogszabályok) által védett bárminemű szoftver / adat / képanyag / hanganyag / filmanyag / stb. jogosulatlan használatának elősegítése (információ megadásával, linkeléssel, bárhogyan); segítségkérés, használatra buzdítás (például: szoftver illegális regisztrációjához, működéséhez szükséges kód vagy azt kijátszó eljárás; elektronikus készülék szoftverének jogellenes megváltoztatása, kijátszása, megváltoztatása a szolgáltatótól való függetlenítéshez, fájlcserélő oldalak meghívói).
Tisztelettel : V -
turbokappa
senior tag
válasz
proci985 #20267 üzenetére
Figyelj,az itthoni eredeti játékokkal is szívok,mivel van torrentem ( kinek nincs,feltételezem,hogy nem warezolsz,ha ennyire felbőszít),szóval ua a játékot megpróbáltam,és volt ami ment,volt ami ugyanúgy nem. Nálam az jött ki,hogy az nv- el 4-ed annyi gond nem volt. Csak felvetettem,hogy videókártya függő. Akkor sem volt fer,hogy figyelmeztetsz,mert nem árultam eladásra,meg nem linkeltem be semmiféle torrentet.
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
A topikban az OFF és minden egyéb, nem a témához kapcsolódó hozzászólás gyártása TILOS!
Megbízhatatlan oldalakat ahol nem mérnek (pl gamegpu) ne linkeljetek.
- ASUS GeForce GTX 1070 Ti 8GB GDDR5 256bit
- Csere-Beszámítás! Sapphire Pure RX 7900XT 20GB Videokártya! Bemutató darab!
- Csere-Beszámítás! Asus Tuf RTX 5070Ti 16GB GDDR7 Videokártya! Bemutató darab!
- Asus Rog Strix RX 6800 XT LC 16 GB - GARIS (ritkaság)
- Eladó használt Gigabyte AMD Radeon HD 6750 videókártya
- BESZÁMÍTÁS! Gigabyte B760M i5 13400F 16GB DDR4 512GB SSD RTX 3070 8GB Pure Base 500DX fehér 650W
- Ikea Eilif Paraván - Asztali elválasztó
- Törött, Hibás iPhone felvásárlás!!
- AKCIÓ! Gigabyte B650M R7 7700X 32GB DDR5 1TB SSD RTX 3080Ti 12GB Cooler Master H500P WHITE 750W
- Apple iPhone 14 Pro, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: CAMERA-PRO Hungary Kft
Város: Budapest