- Google Pixel topik
- Samsung Galaxy A55 - új év, régi stratégia
- iPhone topik
- Apple iPhone 16 Pro - rutinvizsga
- Realme GT Master Edition - mestermunka
- Karaktere biztos lesz az első Nothing fejhallgatónak
- Apple Watch
- Hivatalos a OnePlus 13 startdátuma
- Íme az új Android Auto!
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
Új hozzászólás Aktív témák
-
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz
#85552128 #38956 üzenetére
A Bioware a Mass Effecthez igényelt motort még 2013-ban. Azt fejlesztik azóta is. Eléggé külön haladnak a Frostbite Teamtől, hiszen teljesen más fejlesztőeszközöket használnak.
A Frostbite Team esetében az a probléma, hogy nagyon gyorsan fejlesztenek, mert nekik lényegében csak ez a koncepció. Emiatt annyira töredezett a Frostbite használata az EA-n belül, mert amíg a Frostbite Team lényegében a kompatibilitást is megvágja a sebességért, ez azért egy játékon éppen dolgozó stúdiónál nem realitás. A legtöbben egyszerűen csinálnak maguknak mellékágakat abból a verzióból, amelyet még régen elkaptak, de újakra csak ritkán állnak át. A Bioware pedig ennek a legextrémebb példája, ők egyszerűen minimálisan sem hajlandók megvágni a kompatibilitást, így ők azok, akik a legtöbb limitációt szenvedik el ettől.
Lényegtelen, hogy valami open world vagy nem. Előbbi inkább a tesztelést bonyolítja, de a mai motorok már alapvetően streaming rendszerek, tehát a működés szintjén édesmindegy, hogy a játéktér mekkora, mert ugyanúgy nem tölti be a teljes pályát, hanem csak a játékos közelében lévő részeket, és ugyanez igaz a nem open world játékokra is. Nem ez számít igazán, hanem az, hogy a leképező hogyan vágja ki a fényeket, a nem látható háromszögeket, stb. Ebben több a 2016-os Frostbite verzió, amit a Frostbite Team tervezett meg, és nyilván a GPGPU culling nagyon sokat segít, hiszen ennek a hatékonysága egésze extrém szintet üt meg. A fények jobb kivágása még várat magára, mert maradt még a deferred+, illetve a 2018-as verzióban a clustered deferred, de 2019-ben jön a Tiled Light Trees. [link] - ezen a videón látható, hogy látványosan hatékonyabb. Ebből is simán nyernek +20-30%-ot.
(#38957) TTomax: Bezony. A GPGPU culling célja az volt, hogy hatékonyabb legyen a nem látható háromszögek kivágása. Mivel a Frostbite rendszere az eredeti cullinghoz képest sokkal több nem látható háromszöget is képes eltávolítani még a leképezés megkezdése előtt, így sokkal kevesebb munka hárul a GPU-ra. Nyilán az eredeti megoldással is ugyanaz lesz a képkocka, csak ott akkor dobod el a nem szükséges adatokat, amikor már a hardver mindent kiszámolt rájuk. Ezért vezették be ezt az újdonságot, hogy még a számítások előtt váljanak meg a nem szükséges adatoktól.
-
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz
#85552128 #38953 üzenetére
A release szám csak akkor ér velemit, ha a Frostbite Teamhez kapcsolódik, de mivel a Frostbite-ot az EA-n belül több stúdió is megkapja, így némely leányvállalat külön fejleszti a Frostbite Teamtől. Ezért nincs benne DX12, hiszen maga a motorverzió még az MEA közvetlen továbbfejlesztése, de nem emelték át bele a Frostbite Team újabb leképezőit, amelyek azért sokkal gyorsabbak, mint amit anno kapott a Mass Effect.
A Bioware elkérheti a legújabb leképezőt is a Frostbite Teamtől, de ez csak a 2016-os parancsgenerálással kompatibilis, vagyis a Frostbite Team 2015-ös alapjaira építő motorba nem építhető bele, így nem kompatibilis az Anthem által használt rendszerrel. Hiába írod a release mögé a 2017-et, az már a te mellékágad, és nem a Frostbite Teamé. Át kell állni legalább a 2016-ös főverzióra!, hogy működjön. Onnantól kezdve viszont nagyon könnyen beépíthető akár a Battlefield V DX12-es leképezője is, hiszen a kompatibilis alapok megvannak hozzá. Viszont az Anthemhez ez nem jó, így oda egy különálló DX12 leképező készült, csak nem igazán működik. Még...A motorverzió a DX12 szempontjából mindegy. Az alapvető követelmény a 2016-os Frostbite főverziójának parancsgenerálása, és ahhoz használható a 2016-ös, 2017-es, vagy 2018-as DX12 leképező is. Ezek között nincs olyan hatalmas különbség egyébként. Majd a 2019-es változik inkább, ott jön a régóta ígért Tiled Light Trees: [link]
(#38954) Puma K: Semmi baja nincs magának a DX12 API-nak, de akkor működik igazán, ha a parancsgenerálás is ehhez van szabva. Ez a váltópont a Frostbite-nál a 2016-os verzió volt. Abban egy csomó dolgot bevezettek még, shader intrinsics, compute culling, egy rakás GPGPU-s trükk. Ez mind hiányzik a Bioware motorverziójából, tehát az ezek által nyerhető +70-80% teljesítmény sincs ott. Persze a Bioware eléggé különc az EA-n belül, nekik fontosabb a fejlesztőeszközeikkel való kompatibilitás megőrzése, míg a DICE azért sokkal gyorsabban lépked előre. Az is igaz persze, hogy sokkal több erőforrásból.
-
Raggie
őstag
válasz
#85552128 #38627 üzenetére
Azt nem értem, hogy belepörgettem a tesztbe és majdnem mindenhol lelépi a játékokban a 1080Ti-t 1440p-ben és 4K-ban. Akkor a végén hogyhogy nem látszik ez az összehasonlító grafikonon?
Egyébként eléggé siralmas egy játéklistájuk van, több benne a 3-4 éves cím mint a friss... -
Puma K
nagyúr
válasz
#85552128 #38627 üzenetére
Nekem az ilyen méreteknél hatalmasnak számító keret-ventilátor lapátok széle közötti távolság az ami igazán gagyivá teszi ezt a referenciahűtést... emiatt is meg zajos a hűtés.
A rajta lévő ventilátorról nem is beszélve.
De legalább a majdnem 2 éve jelen lévő GTX 1080 Ti-vel versenyben van (ha nem is fogyasztásban).
-
#45997568
törölt tag
-
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz
#85552128 #37550 üzenetére
Nem szigorúbbak. Az a probléma, hogy a FreeSync monitorokat nem a GeForce-okra szabták. A szabvány az rendben van, hogy működik, de a VRR-nél vannak olyan problémák, hogy a frissítés változásával változik a képminőség, amire például a szabvány nem tér ki. Tehát egy kijelző 30 Hz-en nem biztos, hogy ugyanolyan jó képminőséget ad, mint 60 Hz-en, esetleg 120 Hz-en. Ezért van az AMD-nek és az NV-nek képminőségtesztje, amelyekkel garantálják, hogy a kijelző a kijelölt tartományon belül a képminőség tekintetében jól működik. Mivel a FreeSync kijelzőket az AMD-re szabták, így logikus, hogy ezek náluk jól működnek, míg az NV-nél 12 ment át ebből a szempontból a 400 teszteltből. De ez normális, amikor ezeket a kijelzőket kiadták, még nem tudták GeForce-szal tesztelni, a firmware-t se rájuk optimalizálták, stb. Meg ugye eleve a VESA szabvány nem igazán szabja meg a képminőséget, ez csak az AMD döntése volt, hogy ez alapján is tesztel, és csak így ad FreeSync plecsnit. Az NV-nek a certifikációja is lényegében a VESA tesztből, illetve az extra képminőségtesztből áll.
-
FLATRONW
őstag
válasz
#85552128 #37550 üzenetére
Igen, Nv-nél követelmény volt a legalább 144 Hz-et tudó panel, aminek az alsó határa 30 Hz volt.
Nem volt náluk olyan, hogy hulladék 55-75 tartományban működő panelhez adták volna a nevüket.
Freesync esetén is csak a 144 Hz-es drágább paneloknál volt 45 Hz az alsó határ, amit később az LFC segítségével toltak lejebb. -
-
-
imi123
őstag
-
-
do3om
addikt
válasz
#85552128 #32379 üzenetére
Ez biztos nem igaz, minden rendben csak túl nagy a kereslet.
[link]A topikjában volt valami olyan hsz hogy már milyen jól jönnek a custom karik, én aszt hittem behalok. Érdemes megnézni a másik oldalt milyen az ha jól megy, annyi változat van mindenből hogy már felesleges.
-
Habugi
addikt
válasz
#85552128 #31969 üzenetére
Nah.., ezekszerint mégshem bullsh1t volt a tegnapi "leak", örvendetes kivétel..!
(#31970) Milka 78:
Olvasva a többieket nekem nem úgy tűnt h bárkinek is hangolásra lett volna szüksége.
Mindenki ugyan azt írta gyakorlatilag aki PrePolaris/GCN tulaj és használná is a kártyáját úgy mint régen, egyedül Abunak nem ment át a dolog.Btw.., attól nem lesz wunderdriver mert méltóztatik _működni_ ...
A változás/"fícsörlista" minimum 50%-a olyan tartalom, amit egy-másfél éve kellett volna hozni (amikor a Watt-szutyok megjelent), kvázi még azelőtt mielőtt kirúgják/ták a széket a 3rd party OC softverek & monitorozás alól.
Ha minden úgy működik benne ahogyan eddig a Radeon softvercsomagnak csúfolt szeméthegyben kellett volna az igazán tök jó ennyi idő távlatából, csak érted..., és még mindig ott a "HA"..Új ill. régi kártyákról beszéltünk, azt azért ne felejtsük el hogy a Polaris/Fiji/VEGA trio mint "új" kategóriába sorolható(k) a Radeon tulajok töredékét teszik csak ki jelenleg is, együttvéve.., a Fijik finoman szólva sem voltak soha sikertermékek, a Polarisokat a bányászat miatt sztem magyarázni is felesleges, a VEGA-kat pedig inkább hagyjuk egyelőre..
Szóval az elmúlt bő ~1évért sztem igencsak sokan szívesen mondanának "köszönetet" az AMD-nek..
Mindegy, új "csomag" új remény.., pár óra és ugrom is rá mint gyöngytyúk arra a bizonyosra, kiderül majd hogy még a jelenleginél is jobban be tud-e borulni vagy kisvártatva tényleg sikerült valami értékelhetőt alkotniuk.
-
Simid
senior tag
válasz
#85552128 #31864 üzenetére
"Én azt látom, hogy az nVidia folyamatosan tolja ki a termékeket, 90%-ban függetlenül attól, hogy az AMD mit csinál."
+1 Szerintem is ez a szitu. A Pascal óta nagyon magabiztosak.
Annyit tennék még hozzá, hogy már csak azért sem életszerű a megelőzőcsapás teória, mert ez a kártya nem gamer piacra készült. Persze ezt mondogatták a korábbi Titanoknál is, de itt fokozottan igaz (és nem csak az ára miatt). Valószínűleg az 1080Ti utódja sem ebből lesz, egy ekkora lapkát HBM-mel nem fognak tudni bepasszírozni az 1000$ alatti árkategóriában. Szóval még ha össze is jönne a "show" az AMD részéről, akkor sem ezzel próbálnák ellopni. -
Petykemano
veterán
válasz
#85552128 #31862 üzenetére
Az "ellopni a showt" marketing taktikához nem feltétlenül kell olyan dolgot előhúzni, amivel pont a $3000-os Titan V a megelőző csapás. Mármint termékszinten. Épp elég a médiafelhajtás ahhoz, hogy ellopja a showt. Tehát én egyáltalán nem gondolnám azt, hogy maholnap az AMD biztos be akart jelenteni egy eddig titkolt vega változatot, ami pont jó lett volna, de most már így nem.
Te nem látod? Ha holnap kiadná az AMD a várvavárt wundertreibert, ami brutális 30%-ot dobna a Vega64 teljesítményét ez tegnap még óriási navégrézést, tapsot és vállveregetést ért volna, hogy na tesssék, csakbeérte. Ma? Ma már mindenki arról beszél, hogy az nvidia ledobta az atombombát és kit érdekel, hogy a vega már beelőzi a 1080ti-t, úgyis jön majd mindjárt a Titan V és RIP AMD megint. Tehát nem öröm, hejehuja, de nyugtával dícsérd a napot, mert úgyis jön az nvidia válasza, hanem se öröm, se hejehuja, se napdícsérés, már most itt van az nvidia "válasza"A pascal és a polaris összevetését pedig nem értetted meg ebben a vonatkozásban. Elvileg igazad van, hogy ha a 480-nak akarnak konkurenciát állítani, akkor az 1060-at hozzák ki előbb. De brand szempontból ez nem lett volna logikus lépés, mert az 1060 és a 480 versenyképesek egymással. (összevetésképpen: a 750ti-t mint kiskártyát azért volt érdemes beküldeni, mert sokkal jobb fogyasztással bírt a versenytársaihoz képest) Az nvidiának sokkal jobban jött az, hogy olyan terméket dob ki, ami a konkurencia termékvével nincs egy súlycsoportban. (Itt ezért nem számított a Vega.)
A 1070Ti valóban nem illeszkedik erre a mintára. De nem is gondolnám, hogy a RX Vega elrajtolása akkora show lett volna. De én nem is állítottam, hogy az nvidia minden marketing-mozdulata egy megelőző ellenreakció az AMD tevékenységére, csak azt, hogy gyakran tűnik úgy, hogy az Nvidia lépései nem piaci konkurenciaharcból fakadó "kapkodó" kényszer, hanem mintha úgy lennének időzítve tudatosan, hogy a lehető legkevesebb levegőt és rivaldafényt kapja a konkurencia.
-
Petykemano
veterán
válasz
#85552128 #31654 üzenetére
Most megijedtetek, igaz?
Eljő az egy igaz driver, amegváltómeghajtó, és kihajítja az uzsorás JHH 't és minionjait a számítástechnika templomainak számító gépházakból.Bégetek van álnok nvidiánok, nincs köztetek egy nvidiátor se, aki ki merne állni a pálya szélére. Nincs bennetek
kvótát az amdnek!
-
-
szmörlock007
aktív tag
válasz
#85552128 #31515 üzenetére
Üdv
Én teljes mértékben egyetértek ezzel a hozzászólással de tényleg. Én csak a fejlesztőket sajnálom mert ők kapják a savazás nagyját. Pedig ezt az ea üzletemberei találták ki nem ám a fejlesztők. Ennek ellenére nézd meg a twittert. Az egyik ea stúdiónál dolgozó dizájner (aki mégcsak nem is dolgozott a játékon), mennyi rosszindulató, már-már fenyegető kommentet kapott mert azt mondta, hogy a darth vadert nem olyan sok kioldani, neki is sikerült x óra alatt kioldani bármilyen pénz nélkül.
A felháborodás a játék ezen aspektusa ellen tényleg jogos, de a fejlesztőknek kihányt twitter üzenetek is undorítóak már nem azért mondom. Az ilyen embereket valahogy nem tudom sajnálni. -
szmörlock007
aktív tag
válasz
#85552128 #31508 üzenetére
Üdv
Nekem a játékaik is bejönnek, sőt a battlefield széria a kedvenc multis fps-em a star warsról nem is szólva. Őszintén szólva szerintem a sw:bf2 balhét is feleslegesen fújták fel. Persze nem volt szép húzás, de amit egyes "rajongók" lemveltek az maga a téboly sztem.
-
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz
#85552128 #30882 üzenetére
API interoperability-vel létezik ilyen. Valszeg ID3D11Device5-ös interfészt használ Windows 10 alatt a program. Ezért is ajánlott hozzá a Creators. Ezzel az interfésszel az API-n belül szinkronizálhatók a létrehozott eszközök. Nem kell hozzá NVAPI-t vagy AGS-t használni. Cserébe Creators frissítés alatt nem is szinkronizál, tehát jelentős hatékonyságot veszít a több eszköz kezelése. Emellett ezzel elérhető az OS által menedzselt shader cache is, cserébe a driver által menedzselt módok ugranak. Ezzel hiába DirectX 11-es a program, jó minőséget csak a Windows 10 Creators biztosít, mert a Device5-ös interfészre írt funkciók Device1-gyel nem futnak, és a Microsoft a Device5-ös interfészt egyetlen korábbi OS-be vagy frissítésbe sem portolta vissza.
A feature_level itt lényegtelen, egyszerűen azért igényli, mert a Device5-ös interfész a legmagasabb szinteken van definiálva.
-
cskamacska
addikt
-
Egon
nagyúr
válasz
#85552128 #30803 üzenetére
Kíváncsi lennék, hogy hol helyzkedne el a kisebb Vega és a 1070.
Egyébként meg minimum fps-ben (és mint tudjuk: a vörös szemüvegesek szerint csak az számít...), nagyobb felbontásban, még egy ilyen AMD-s címben sincs számottevő különbség a 1080 és a nagyobbik Vega között...
-
Raymond
titán
válasz
#85552128 #30680 üzenetére
Figyemelbe veve hogy a jatek nagyon gyenge kartyakon is kivalo FPS-t produkal mert eleve XBO limitacioira lett zomeben epitve megkockaztatom hogy ugyanaz a helyzet mint a Dirt4-nel is alacsony felbontason - az egesz working set teljesen vagy majdnem teljesen belefer a kartyan talalhato cache-be igy ennek, plusz a CU-k kozti javitott kommunikacionak hala megmutatkozik a shader/Gflops elony.
-
Malibutomi
nagyúr
válasz
#85552128 #30644 üzenetére
Gigabyte WILL release Custom Radeon RX Vega 64 Cards
Tomshardware lassan teljesen a full gagyi kategoria lesz.
-
válasz
#85552128 #30644 üzenetére
Ez csak annak a jele, hogy tényleg kevés GPU "csomag" érhető el valószínűleg, így nem lehet stabil gyártásra állni, annélkül meg nem éri meg foglalkozni vele (túl drága felpörgetni, majd leállítani a gyártást rövid időn belül)... (amellett persze, hogy a vélemények sem bíztatóak a szériával kapcsolatban - a kettő együtt meg már túl sok probléma).
Az sem lepne meg, ha nem jönne egyik gyártó sem ilyen kártyával, aki nincs igazán közel az AMD-hez.
-
X Factor
addikt
válasz
#85552128 #30649 üzenetére
Ebben egyetértünk.
Én például még év elején vettem kijelzőt, mert h. juniusban jonnek a vega-k. Hát nem jöttek. Egy idő után úgy voltam, h. bármi jön ami erősebb mint a fury megveszem. Ígyis lett. Csak hát az a fél év.
Abban viszont egyetértek, hogyha jelentős javulást tudnak elérni, akkor ennyi idő távlatában az a plusz 2-3 hónap belefért volna.
A többire meg majd az új driverek megjelenésével visszatérünk.
Abban igazad van, h. minden elérhető fórumon sírtak volna a userek, mert hát valljuk be a userek ilyenek.
Ellenben, ha feature unlock után megvan a teljesÍtmény, akkor szvsz annyira mindegy, h. azt 1382 vagy 1512mhz-es gpu órajellel éri el. De abban igazad van, h. ezzel a véleménnyel vélhetően kisebbségben vagyok
-
X Factor
addikt
válasz
#85552128 #30647 üzenetére
Nyilván, ad egy referencia értéket és ez a jellemző. De van előttem pont egy valag 7870/270x, 480, 1060, 1070 amik gyártói custom értékekkel mennek (nem csak órajel, hanem fesz is), nem pedig az amd/nv által használt defaultok-kal.
Én is kiváncsian várom h. a tömeges UV-t bÍrni fogják-e a feature unlock-ok után. Csak arra akartam utalni, h. első körben, ha ezek amőgy sincsenek engedélyezve, okosabb dolog lett volna, első körben, UV-zva akár driver-ből leszabályozni, Így mérsékelni a fogyasztást és a hőtermelést és növelve a teljesitmenyt.
Így a kártya megjelenést egy pozitivabb légkör is belenghette volna, aztán az új driverrel ami tartalmazza az általad is emlÍtett feature-ket, belehet lőni olyan alap órajelet és feszt, ami kell. Ha ezáltal alacsonyabbak lesznek az órajelek, elvileg az se baj, higy az új feature-knek ezt kompenzálnia kéne. Ha meg nem akkor ott a választás a felhasználó előtt.
-
do3om
addikt
válasz
#85552128 #30644 üzenetére
Ez valahol érthető. Persze visszaolvasva a lelkes rajongók a devil-toxic-trix...... karikra nedvesedve most legfeljebb a szemük az sírástól, nekem meg a rajtuk röhögéstől amire szinte folyamatosan adnak is okot.
A Vega 64 vizesre várható volt hogy nem építenek, sok márkának a vizes cucc méregdrága csúcskategória, itt meg hiába vízecskéznek akkor is legjobb esetben is messze az konkurens legjobbja mögött lennének, így nincs elég vevő. Na meg egyedi vízre nem is épít mindenki és itt még a régi blokkok sem lennének kompatibilisek.
A sima 64 meg látjuk mit megy, szarrá van hajtva csak hogy valamit felmutasson, (lehet szépíteni de az igazság ez). A gyártók viszont szeretnek kitűnni az egyedi megoldásokkal, na ennél eltűnni lehet. Az Asus szív a biossal, hála a jóságos és csúcs szuper AMD fesz szabályzásnak. A többieket megértem ha nem kérnek belőle. Nem lehet kimagasló terméket hozni rá.
Vega 56, itt még talán várható valami, persze azóta is csak ref van miközben nagyrabecsült mindent tudó cikkírónk lehozta hogy csak az oemek kapnak refet, komplett képekkel a többiek egyedire építenek. Na ez is bejött szépen mert csak ref van mint a felső két variánsból.
-
Shing
őstag
válasz
#85552128 #30606 üzenetére
Eh. Nem csak GPU-k lassulnak, hanem a CPU-k is. Egyébként ezek az újabb játékok már DX11.1-11.3 újításokat is kihasználnak? Mitől van az, hogy ennyire rossz a DX12 még mindig? 2 éve még az volt a hype, hogy egy HD7000-es kártya álleejtő gyorsításokat fog mutatni. Most a legújabb RX400 széria alig gyorsul (ha gyorsul).
Persze mindig van valamilyen implementáció amire rálehet fogni a lassulást.
-
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz
#85552128 #30612 üzenetére
A Polaris egy rakás olyan dolgot is támogat, amivel memóriát lehet spórolni, míg a régebbi hardvereket ezeket nem támogatják.
Akkor ne nézzék meg, de ez az első bindless játék, és az NV-nek régóta a bindless implementációjával van baja a DX12-ben. Nem véletlen, hogy a megvalósításuk még azelőtt változott, hogy az első játék megérkezett volna rá. Nem mondom, hogy rossz dolog a most használt emuláció erre a problémára, de hogy nem igazán hatékony az is biztos. Már csak az idő miatt sem lehet az, mivel az AMD bindless implementációja egy két éve optimalizált rendszer, míg az NV aktuális implementációja csak három hónapos, vagyis optimalizálással még nem is igazán élhettek. De ha nekik ez így jó lesz a jövőben, akkor lelkük rajta.
-
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz
#85552128 #30608 üzenetére
A sebességesés normális a 3-4 GB-os VGA-knál. A bindless kód sokban eltér, így több memóriát is igényel. 6-8 GB VRAM kell minimum, különben a kevés memória miatt esni fog a teljesítmény.
Érdemes lenne átnézni az emulációt az NV-nek, mert nekik a 6-8+ GB-os VGA-ik sebessége is esik, ami elvileg nem megmagyarázható a kevés memóriával. Már csak azért is lényeges ezt kielemezni, mert az Ubisoft is bindless motorokat hoz a következő körben. Azért -15-20-25% csak a bindlessre váltás miatt sok, a driverbe épített emuláció biztosan lehet hatékonyabb is. -
do3om
addikt
válasz
#85552128 #30516 üzenetére
Itt leírhatsz ilyet de a vega topikból félévre tiltottak mert a elhangzott tőlem hogy a gyártok nem igen ugranak a vegara. Nagyon komoly cenzúra folyik, már felháborító
a hsz persze törlődött pedig szívesen beraktam volna hogy mire járt a szankció. Ha nem jön a hónap végéig semmi gyártói bejelentés vajon az elvakult moderátor visszahozza a törölt hsz-em, és visszavonja a kitiltást? Simán elvárnám a bocsánatkérést akár ott nyilvánosan!
Ráadásul ismert nagyot mondónak válaszoltam akinél már megjelenés pillanatában kijött 3-4 gyártó a csúcs termékével a gyártóknál. Emlékszem az egyik a devil ami egyből kijött de persze ilyet kamuzni megengedett. -
nubreed
veterán
válasz
#85552128 #30417 üzenetére
Én is így látom. Reméltem átmegy, hogy irónikus volt az előző hsz-em.
Vannak olyanok, akik még hisznek abban, hogy van még a Vegákban +15-30%. DX12 alatt, lehet, hogy picit még gyorsulni fognak de bilibe lóg a keze annak aki foggal körömmel ragaszkodik ehhez. Nyilván nehéz elfogadni azt, ha már kiadtam 600+ $ a Vega 64 -re akkor nem meggyőzően jobb az 1080 -nál ami kint van már lassan másfél éve. Ezért hinni kell a csodákban, hogy majd a full feature driver... ofkósz...
-
-
-
válasz
#85552128 #30140 üzenetére
Hogy miért váltok minősíthetetlen stílusra? Mert felb*szom magam azon, amit a topikokban olvasok, elsősorban az fanbuoy vélemény nyilvánításokon. Nyilván a pasztás HEDT Intel topikra gondolsz. Na most mit ad Isten, én tudok kommentelni, a kék szemű barátunk meg ki lett tiltva a topikból.
de ugye az ilyen felfogás egyszer genyózás, máskor meg "max respekt" ha épp a neked tetsző brandről van szó ...
A maxi respekt a nyugodt viselkedésért szólt, nem az AMD-s fanbuoyságának.Lehet, hogy nem a megfelelő szó volt a g*enyózás, azért elnézést kérek, beszéljünk vérszívásról. Fokhagymát és fakarót belétek!
(#30141) Erdei88: Ennyi! Rupszi meg élvezze a Magyarországon 3 példányban fellelhető Vegáját addig is!
(#30143) Asbee: Persze, értem. Nem jegyzem, hogy ki mit irkál be a topikokba (nem csak ezt szoktam olvasni), így ha lezöldez benneteket ez a piroska, akkor megérdemli a savat.
-
válasz
#85552128 #30137 üzenetére
Ja pl. mikor random legenyóznak valakit
Jah, mert semmi olyat nem írtatok ennek az AMD fannak...
El is olvastad a 30114-től, amit neki írtatok, vagy csak a g*nyózásra kaptad fel a fejed?
Ha 3-4 AMD fan írta volna le ezeket egy NV-s fannak, akkor minden rendben lenne? Oh, hát hogyne, az úgy rendben lenne, mert az NV alacsony fogyasztással hozza 1 éve azt a teljesítményt, amit az AMD most másfélszeressel.
Miért nem lehet elfogadni, hogy ha valakinek az AMD a preferált márkája? És nem érdekli a fogyasztás, mert vízzel hűti a kártyáját? Így már nem áll meg az az érv sem, hogy "mert nem lehet halkan lehűteni a magas fogyasztású kártyát". Tehát miért baj az, hogy neki a Vega a befutó, akármi is szóljon mellette, vagy de leginkább ellene?
Én biztos, hogy NV-t vennék, ha szükségem lenne a teljesítményre és tudnék is szánni rá annyi pénzt, mert nincs vízhűtésem és nem akarnék egy hangos, meleg kártyát a gépembe. Én racionálisan gondolkodom, de nem mindenki teszi ezt, Rupsznak nincs is rá szüksége.
Lezárhatjuk ezt a témát?
-
válasz
#85552128 #30108 üzenetére
Hibát mindenki követhet el, nem kell ilyen hevesen reagálni rá (bár tudom, vannak olyanok, akiknek jólesik minden negatív hírre hevesen reagálni, ami az AMD-vel kapcsolatba hozható).
Az Anus szépen elkészíti a saját BIOS-át a kártyához, a Guru3D újraméri, és meglátjuk, hogy semmi változás nem lesz, mert csodák nincsenek.
-
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz
#85552128 #30076 üzenetére
50-50%. Elvileg az alapproblémájuk az, hogy támogatni kell a WDDM 1.x-et is, ami kényszeríti őket nem kívánt döntésekre. Mert a BF1-et már úgy tervezték, hogy csak WDDM 2.0-tól fog működni.
Ezt már megnézték a fejlesztők a Vegával. Direkt rákérdeztem, hogy ezt a bugot javítja-e a HBCC aktiválása és az volt a válasz, hogy teljesen megszünteti a jelenséget. De azt is írták, hogy továbbra is dolgoznak azon, hogy a program oldalán is javítsák a vezérlés hatékonyságát a régebbi hardvereken.
Azért inaktív alapértelmezetten, mert a Radeon Settings default beállításait egyszer tesztelik Win7-re és Win10-re. Mivel Win7-re nincs HBCC, így ha az aktív lenne, akkor különálló tesztelés kellene, ami dupla idő és dupla költség. De amúgy a funkció működik. Az AMD mondta is nekünk, hogy ha nem hisszük el, akkor teszteljük nyugodtan aktív HBCC-vel az összes tesztjátékot. Meg is tettük, és nem tapasztaltunk hibát.
-
Dtomka
veterán
válasz
#85552128 #30071 üzenetére
Gyorsabb? Igen!
Én is DX11 ben játszom mert úgy több az fps. A DX12 miatt tettem be leginkább, mert lehet a jövő játékaiban már tényleg meg fogja hozni amire már várunk régóta, szebb és gyorsabb lesz mint a DX11.
(#30074) Szaby59
Nem sokat, de már lehet van jobb kártya mint a 1070....DX12 ben.
"gyorsabb picivel ha élményben rosszabb az akadozások miatt ?"
Az akadozás is meg fog oldódni előbb utóbb! De gondolom VEGA-d van ha ezt így kijelented....A BF1 most a korábbi Update miatt tréé, lagghegyek vannak, és a tegnapi javítás sem javította ezt a problémát.
De meg fogom nézni hátha DX12-ben változott vmi, pozitív irányba egy 1070 nel. -
-
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz
#85552128 #29671 üzenetére
A hardverek az API-któl függetlenül belefuthatnak az erőforrás-allokációval kapcsolatos problémákba. [link] - itt elég részletesen leírtam magát a gondot. A Dirt 4 ebbe szalad bele. A Polarist és a Vegát pedig valamennyire kirántja belőle az utasítás-előbetöltés, a Vegának úgy néz ki, hogy segít a nagyobb LDS is. A többi architektúrában ilyen viszont nincs, így sok ideig csak malmozik a multiprocesszor.
(#29665) Oliverda: Ennek semmi értelme nem lenne. Azért fogyaszt sokat a GCN, mert programozható skalár egységet tartalmaz, és ilyen más architektúrákban nincs. De az új API-k bekötése úgyis ezt igényli, tehát vagy emulálni kell, és akkor a regiszter oldali túlterhelés lesz (lásd Dirt 4, hogy ez mit okoz, ha nincs valamilyen alternatív limit), vagy tervezni kell egy tök ugyanilyen architektúrát. A programozhatóságot meg lehetett úszni 2017-ig, de idén már egy csomó motor kidobja az RB pathot, és a helyére bindless kerül.
-
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
A topikban az OFF és minden egyéb, nem a témához kapcsolódó hozzászólás gyártása TILOS!
Megbízhatatlan oldalakat ahol nem mérnek (pl gamegpu) ne linkeljetek.
- AMD vs. INTEL vs. NVIDIA
- Hálózati / IP kamera
- Autós topik
- Lenovo Legion 5i 15 notebook: légiós fegyverzetben
- Google Pixel topik
- Elektromos rásegítésű kerékpárok
- Formula-1
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Samsung Galaxy A55 - új év, régi stratégia
- PlayStation 5
- További aktív témák...
- Csere-Beszámítás! Sapphire Pure RX 7700XT 12GB GDDR6 Videokártya! Bemutató Darab!
- Csere-Beszámítás! Asus Prime RTX 5060Ti 16GB GDDR7 Videokártya! Bemutató darab!
- Csere-Beszámítás! Asus Tuf RTX 5070Ti 16GB GDDR7 Videokártya! Bemutató darab!
- Csere-Beszámítás! PowerColor Red Devil Spectral White RX 9070XT Videokártya! Bemutató Darab!
- ASRock Radeon Challenger Pro RX 6700 XT 12GB OC Videokártya
- DELL PowerEdge R730xd 12LFF rack szerver - 2xE5-2680v3,64GB RAM,4x1GbE,H330 RAID v ZFS
- Samsung Galaxy S21 Ultra , 12GB , 128 GB , Kártyafüggetlen
- AKCIÓ! Apple Macbook Pro 16" 2019 i7 9750H 32GB 500GB Radeon Pro 5300M hibátlan működéssel
- Csere-Beszámítás! Ryzen 9 9950X Processzor!
- LG 65C4 - 65" OLED evo - 4K 144Hz - 0.1ms - NVIDIA G-Sync - FreeSync - HDMI 2.1 - 1000 Nits
Állásajánlatok
Cég: CAMERA-PRO Hungary Kft
Város: Budapest
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest