- India felől közelít egy 7550 mAh-s Redmi
- Xiaomi 13T és 13T Pro - nincs tétlenkedés
- Honor 400 Pro - gép a képben
- Milyen okostelefont vegyek?
- Telekom mobilszolgáltatások
- Xiaomi 15 - kicsi telefon nagy energiával
- Sony Xperia 1 V - kizárólag igényeseknek
- Samsung Galaxy S21 és S21+ - húszra akartak lapot húzni
- Samsung Galaxy S25 Ultra - titán keret, acélos teljesítmény
- Fotók, videók mobillal
Új hozzászólás Aktív témák
-
#00137984
törölt tag
válasz
Venyera7 #35957 üzenetére
Legalább most az esély megvan egy szélesebb igényeknek megfelelő teszt megírására. Ipon teszt felületes és sok a megválaszolatlan kérdés. Friss diverek és RTX videókártyák állnak rendelkezésre. AMD Ryzen és Intel procikat is bevonhatnak a tesztekbe, hogy néhány állitás megdőljön vagy igazolást nyerjen.
-
Locutus
veterán
válasz
Venyera7 #34657 üzenetére
A prezentációk alapján igen.
De szerintem az RTX széria pont az, amibe nem szabad előrendeléssel beleugrani. Meg kell várni a tényleges játékokat, és teszteket. Mert ha tényleg az lesz, hogy FHD-ben sem lehet bekapcsolni minden RTX fícsört úgy, hogy 60fps legyen, csak 2080ti-vel, akkor teljesítményileg ez a kör tényleg túl korai.
RTX=off esetén viszont értelme nincs váltani pascalról.
-
TTomax
félisten
-
cskamacska
addikt
válasz
Venyera7 #33174 üzenetére
Az otthoni rigeket ezresével fogják dömpingáron kukára cserélni, ha a nagy farmok átállnak sokszoros számítási teljesítményű ASIC-ra, a difficulty elszáll, és az otthoni rendszerek az áramot sem termelik meg.
Igazából mindenki szélsőségekben gondolkodott, a hívők azt remélik, hogy a tulipánhagymájuk meg sem áll a milliós értékig, a vidkártya vásárlók gyors centesedésben érdekeltek, de a reális alternatíva, hogy erre is lesz gazdaságos ASIC és az otthoni bányászat lassan kimúlik, illetve az árfolyam is normalizálódik egy mérsékeltebb szinten, ami megint a méretgazdaságos farmok felé tereli a bányászatot, az kevés jóslásban szerepelt.
Tomdriver: másik topikbul
"Én vagyok az az ember, aki januárban készült gépet váltani és hezitált, hogy Pentium G4560 vagy Athlon x4 950 legyen. Végül a Meltdown miatt az AMD felé billent a mérleg nyelve."
"Már akkor szívrohamot kaptam, amikor azt írták, hogy az amúgy 4Ghz-n csodálatosan muzsikáló i5 3570-em 30%-al gyengébben fog teljesíteni"
Maradjunk annyiban, hogy ha Abu teljesen objektívan is írja a cikkeit, a több hétig érkező sorozatos hírek azt a benyomást kelthetik a laikusokban, hogy cikk tartalma komolyabban kezelendő, mint az a valóságban tényleg.
A fórumban felbukkanó fanok, és fogalmatlanok erre csak rákontráznak(most épp nem találom, de egyik hsz azért kárhoztatta az Intelt, mert feladta a biztonságot a gyorsaságért.. ja, még vagy 95-ben a PPro-val), az átlag felhasználó meg fogja a fejét hogy mekkora a baj.
-
válasz
Venyera7 #33146 üzenetére
Azért lettek drágábbak a használt kártyák, mert egyrészt kapzsik az emberek, másrészt nincs új kártya abban az árban, hogy lenyomja a használtak árát. Mára az RX 470-eknek 40k körül kéne lenni a használt árnak, az RX 570-ek újonnan 65k kéne legyenek, RX 550-nek pedig újan nem kéne 25k felett lenni.
-
-
válasz
Venyera7 #32017 üzenetére
Elég jól tolja ám a blockchaint... szerintem ha jön olcsó kártya, fel lehet verve az ára nem kicsit ám...
A Titan V tesztek alapján keveset fogyasztva brutális MH-t tol... a kicsi és olcsó Volta brutális lehet a bányász piacra is.Másik kérdés tényleg akar e az NV ennyire sietni ezekkel...
Én simán el tudom képzelni, hogy amíg az AMD nem lép csak egy csúcs kártyát kapunk gamer vonalon... 1000-1500 dollár körül a voltából.
Aztán amikor jön az AMD, akkor lehet beelőzni őket a kicsikkel.
Érdekes év lesz megint az már egyszer tuti.
-
do3om
addikt
válasz
Venyera7 #32008 üzenetére
Ennyit nem fog esni a Ti ára az biztos. Az előzőnél is magasan mard, az más hogy annyira már nem érte meg. A ramban is várok eltérést pl a TI ugye 11Gb az egy szinten lévőre meg 8at várok, tehát ha sebbeségnen hozza is akkor is lesz a minimális plusz amiért az ára nem esik hirtelen 100e-et.
Az amd szerintem sem vághatna árat, főleg hogy hova amikor a gyártóikkal meg az eladókkal sem bírnak, beárazzák magoknak akkor is ha 100 dollárért kapnák 600-ra.
A kihozatalra én semmi javulást nem várok!
Egy csúcs VGA életciklusa rövid, itt már a fele lement, bárki is hogy várhatna javulást amikor már a következőre kéne készülnie, amennyit gyárt azt eladja hiába van kereslet 3x annyira, kevesek hozzá hogy ennek megfeleljenek, itt bizony látszik hogy nem ér oda ahova szeretne jutni, a nagyok közé. Jöhet itt a szöveg hogy de az Appel.... Kíváncsi lennék hogy ők is így tervezték e, fél évvel a megjelenés után van termékük. Majd meglátjuk legközelebb is az AMD-re bízzák e magukat.Ugyan ez a gyártóknál is, mekkora veszteséget hozott most nekik a Vega, és nem mindegyiknél van NV kínálat, hogy ezt enyhítse.Én valahogy így gondolom, de lehet tévedek.
-
cskamacska
addikt
válasz
Venyera7 #30829 üzenetére
Szerintem vizes Vega 267 ezerért csak azért van a listában hogy olyan is legyen, de eladni nem akarják.
Eladni 210 ezerért akarják a léghűtéses 64-et. Persze az sincs könnyű helyzetben, teszkógazdasáos GTX1080 167 ezertől kapható, és 210000 körül már akad Inno3D és EVGA hibrid vizes hűtésű is.Egyébkén a játékos kártyák ára még mindig gyalázat, GTX 1060 3GB kártyák nagyjából visszaálltak régi árukra 70k környékén, de 6GB még mindig 90000 fölött, Polarist meg nem lehet kapni 100000 forint alatt.
-
Raymond
titán
válasz
Venyera7 #30553 üzenetére
De, csak nem elegen hogy a Top 35-be bekeruljenek meg. Vannak ott lejjebb:
50. R9 380 Series
55. R9 200 Series
58. R9 390 Series
plusz
65. RX 470Az RX580 es RX570 nincs eleg jatekos hasznalatban (vagyis nem volt Augusztusban) hogy az "Other"-bol kikeruljenek kiemelve, tehat akarmennyi is volt ott az 0.31% alatt van ezekbol. Meg a csak DX12-es listaban se kerultek kiemelesre. Nem annyira meglepo, mert az RX580/RX570-bol minimum kerul jatekos gepbe eleve, epp a banyasz laz indulasa utan jottek ki.
-
cskamacska
addikt
válasz
Venyera7 #30005 üzenetére
Csoda driver szvsz nem lesz. Ellenben az AMD most már fél évtizede arra tett fel mindent, beleértve az energiahatékonyságot és a DX11 sebességet is, hogy a saját elgondolása alapján mintázott, gyakorlatilag a kártyáira szabott DX12-ben majd jól lenyomja a konkurenciát. Idén még a Windows 8 támogatást is kivágták(laza 10% részesedésről mondtak le ezzel), hátha még többen migrálnak a nekik előnyösebb Windows 10-re.
Abu szerint az echte DX12-re felkészített motorokkal startoló játékok idén év végére megérkeznek. Ha az 5 éves jósolgatása igaznak bizonyul, akkor ezek kapásból jobban fognak menni a GCN kártyákon, ráadásul DX11 mód is csak utángondolásos akár félig-meddig emulált dolog lesz, esetleg nem is lesz.
Na ez lesz a vízválasztó. Nem egy random újabb driver, vagy egy random képesség ami vagy hoz 5%-ot DX11 alatt vagy leginkább nem, hanem hogy az 100% DX12 játékokban hogy fognak teljesíteni.
Nekem két bajom van az AMD 2017aDX12desktopéve reményeivel. Egyrészt félek hogy a korábbi GCN generációk(mondjuk 1-3 között) azonos nyers teljesítmény szint(pl R9 390-RX480, de pláne a GCN1) feature hiány miatt lemaradnak mint a borravaló, és a DX12-vel édesgetett korábbi tulajok így járnak, mire DX12-re kerül a sor, a kártyájuk már technológiailag is kiöregedik.
Illetve már maga Abu figyelmeztetett hogy az alacsony elérés nem csak játék és mese, (Lesznek kedvezőtlen mellékhatásai az alacsony szintű grafikus API-knak), adott hardverre kell elkészíteni a játékot, ami programozási büdzsétől függően okozhat majd leséseket, ha a kiadáskori 3-4 kurrens kártyacsaládon kívül akarjuk majd a játékot futtatni, akár 2 évvel később is.
És a kire sokat bíztak, többet kívánnak tőle: Segítene a DirectX 12 legnagyobb gondján a Microsoft?
DX12 két évvel a kiadása után is patkolásra van szorulva mert:
"Inkább az a baj, hogy a programozóknak az a része lett megkérdezve, akik alapvetően nagyobb szabadságot akartak. Az a része régebben nem is szólhatott bele, akik esetleg más álláspontot képviseltek. Az utóbbi réteg most kezdi belevetni magát és felmerültek a problémák. Ezek közül a legsúlyosabbat szerencsére egy szimpla függvénykönyvtárral, vagy mondjuk egy olyan hardveres megoldással, mint a HBCC kezelni lehet. "Ilyen tempóval(még csak most gondolkodnak memóriakezelési segítségen?
) full DX12 Battlefield már idén érkezhet, indie játékok meg akár már 2020-ra is jöhetnek rendes DX12 képességekkel. Mikorra a Volta is kiöregszik
-
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz
Venyera7 #25796 üzenetére
A shader model 6-os szabványos megoldást kérdezed, vagy az AMD-féle zárt opciót? Előbbi valószínű, hogy lesz, illetve a SPIR-V is ki fog egészülni idén egyre több szabványos beépített függvénnyel. Nyilván hosszabb távon ezeket érdemes használni, tehát amint megérkeznek, áttérnek rá a fejlesztők. Már csak a szabványosság miatt is.
Az AMD-féle megoldás addig általános lesz, hiszen az Xbox One-hoz meg van írva a shader. Ahhoz minimális módosítás kell, hogy PC-n is működjön a GCN-en. Az érkező játékok közül a Resident Evil 7: Biohazard, a Sniper Elite 4, Styx: Shards of Darkness és a Mass Effect Andromeda használja. Utóbbi ugyanazt fogja bevetni belőle, amit a Battlefield 1, míg az előbbi három esetében kérdéses, hogy milyen függvényekhez nyúlnak. -
Ren Hoek
veterán
válasz
Venyera7 #24098 üzenetére
1070 ellen KELL valamit hozni, vágva vagy vágatlanul...gazdasági öngyilkosság lenne, ha nem tudnának sürgősen felmutatni valamit. 1070 eléggé sweet spoton van. A csúcs chip és a Polaris közé lőni kell egyet.
Ez az a szint, GCN-ben, amire érdemes cserélni,.290/390/(480)/980/970-eket, talán a Furykat is.Ha megint alulról építkeznek, akkor ez lenne a következő lépcső.
-
füles_
őstag
válasz
Venyera7 #24085 üzenetére
Csak a HBM2 miatt késnek ennyit.
Pletykák szerint 2017 első negyedében fog jönni a 64CU/16GB HBM2/225W TBP Vega10,majd ennek a dupla GPU-s változata 300W-os TBP-vel.Aztán valamikor a 2017-es év folyamán érkezik még a Vega11 leváltani a Polaris10-et.
Szerintem a Polarisok meg kapnak majd egy árcsökkentést,de még forgalomban fognak maradni.Közben megérkezik majd a fullos Polaris11 is.
Aztán állítólag jön majd a Vega20,ami egy Vega10 lesz átültetve 7nm-es gyártástechnológiára és duplázott VRAM-mal,azaz 32GB HBM2-vel.Erre azt mondták hogy 150W-os TBP-je lesz
Majd 2019-ben érkezik a Navi10 és a Navi11 a Volta(?) ellenA Pascal refreshről azt olvastam hogy csak az órajelek lesznek magasabbak
-
cyberkind
félisten
válasz
Venyera7 #23708 üzenetére
Nálam a TI mindig hidegebb mint a te 1080-ad vagy mondhatnám szinte bármely kisebb fogyasztású kártyát mert azokon nincs ilyen durva hűtés.
Mielőtt kérdeznéd, nagy melegekben 61fokos volt néha-néha de inkább 59-60 körül volt az átlag mindez 99-97%-os gpu kihasználtsággal. -
Milka 78
nagyúr
válasz
Venyera7 #23613 üzenetére
Igen meg ezt is,de idézhetem a simán az élmezőnybe vs. mindent megelőz,vagy az Asetto Corsába tarolni fog irásokat is.Mondjuk a fentiekből a csalódás és a drága összejött.
Amikor kijött az FX-ollyan szinten le voltam oltva,hogy 2500k-t vettem,hogy csak pislogtam (1-2 éven belül dobhatom ki és hasonlók).
Félre ne értsd,itt mindenki örülne egy erős amd-nek,de ha a mesékből és igéretekből spagót tudnék fonni akkor körbe tudnám lasszózni a Mount Everestet. -
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz
Venyera7 #23475 üzenetére
DX11-ben se. Csak a shadereket szállítják, de a fordító még nem ismeri az ordered countot, stb. Szóval ide kell egy új driver, ami tartalmazza a megfelelő fordítót.
(#23476) Szaby59: Persze, hogy ott van. DX11-ben ez a leképező nem működne, ha nem lenne multi draw indirect szállítva AGS-en és NVAPI-n keresztül. De Gollo a shader intrinsics-re gondolt, amihez nem kell dll, hanem shader és fordító szükséges.
-
-
Peat;)
veterán
válasz
Venyera7 #23460 üzenetére
Szerintem a dx12-nek akkor lenne értelme ha dx11 alatt valami 20 fps-el zötyögne, hiszen dx11 mint tudjuk egy elavult, korlátokkal telitűzdelt valami ami szétesik a komolyabb játékok alatt stb....álá ph tanok. Versus dx12 meg menne 60 fps-el mert hogy ott sokkal szebb minden, ilyen meg olyan fícsőrök vannak amik nem szabnak korlátot.
Illetve amikor még értelme lenne: ha dx12 alatt egy játék nem lenne gyorsabb (ez ma is sokszor teljesül) de láthatóan szebb lenne, mint réges régen amikor bejöttek az első víz shader effektek. Vagy leugrana a textúra a megjelenítőről olyan részletes lenne, jóval részletesebb világokkal, hiszen a dx12 jóval több elemet tud kezelni mint tudjuk, a papírról.
Mivel egyik sem teljesül és pár %-os diffit vágsz be...van ennek értelme? Pláne egy olyan játéknál ahova egy 470 is elég már, sőt sokaknak egy 380x is bőségesen elegendő hozzá..akkor mi a lófüttynek annyit gerjedni megint a dx12-re.
Valljuk be őszintén, ha semmi de semmi nem történik és marad minden a dx11-en, nincsen mantle, dx12, vulkán meg ki tudja még hány rendszer akkor mi történt volna a játékokkal? Csúnyábbak lennének? Lassabbak lennének? Az én szemszögemből aligha, max nem lenne annyi konzolos cím pc-n. Ez az egy dolog amiért jó a dx12, konzolos címek is jönnek pc-re, valamikor úgy ahogy, valamikor teljesen jól. Számomra semmi mást nem jelent ez a rendszer. Kvázi egy modern emulátor az én user szemszögemből.
-
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz
Venyera7 #23390 üzenetére
Azt nem fogja elérni. Meg azt is bele kell számolni, hogy a Pascal architektúrát, illetve az NV hardvereket ez az új Frostbite ma nem kezeli jól. Például használ olyan UAV formátumokat is, amelyeket nem lehet direkten a root signature-be kötni, ami az NV-nél gáz, mert csökkenti a pixel shader hatékonyságot. Aztán elég sok már a compute futószalag is a motorban, és emiatt vissza van fogva a konstans pufferek használata. A Pascal főleg azért gyors, mert a hardverben van egy huzalozott gyors elérési lehetőség a konstans pufferre, de amint ezt nem tudja használni, a teljesítménye esni kezd. Ilyenje van a Maxwellnek is, csak nem olyan jó, mint a Pascalé, illetve a Pascal tervezésénél az NV feláldozta az általános pufferekből való olvasási teljesítményt a gyorsabb konstans pufferért, míg a Maxwellnél ez még relatíve gyors volt.
-
olymind1
senior tag
válasz
Venyera7 #23306 üzenetére
Shader Model 6.0 pont hogy a Direct X része lesz, mint a jelenlegi Shader Model-ek is, ami minden kapható vga-n elfutnak. Most vagyunk Shader Model 5.1-nél, legalábbis win10 alatt, korábbi win verzióknál meg Shader Model 5.0 van csak, ha jól tudom.
Vajon a Shader Model 6.0 hoz magával új Pixel, Vertex és Geomtery Shader-eket is?
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
A topikban az OFF és minden egyéb, nem a témához kapcsolódó hozzászólás gyártása TILOS!
Megbízhatatlan oldalakat ahol nem mérnek (pl gamegpu) ne linkeljetek.
- Azonnali informatikai kérdések órája
- WoW avagy World of Warcraft -=MMORPG=-
- Kevesebb dolgozó kell az Amazonnak, AI veszi át a rutinfeladatokat
- pfSense - Avagy az okosított házirouter
- Napelem
- Kivégzi a Firewire-t az új macOS verzió?
- Bluetooth hangszórók
- Counter-Strike: Global Offensive (CS:GO) / Counter-Strike 2 (CS2)
- Ingatlanos topic!
- Autós topik
- További aktív témák...
- Csere-Beszámítás! Sapphire Pure RX 7700XT 12GB GDDR6 Videokártya! Bemutató Darab!
- Eladó ASUS Phoenix GTX 1660 OC 6GB (PH-GTX1660-O6G)
- ASUS Dual RTX 4070 SUPER EVO OC Edition 12GB - AQUA garancia 2027.12.19.
- Eladó használt Gigabyte AMD Radeon HD 6750 videókártya
- Asus Rog Strix RX 6800 XT LC 16 GB - GARIS (ritkaság)
- Tablet felvásárlás!! Apple iPad, iPad Mini, iPad Air, iPad Pro
- AKCIÓ! HP Elitedesk 800 G1 USDT mini asztali számítógép - i7 4770S 16GB RAM 128GB SSD Intel HD
- Lenovo ThinkPad X13 G2 multitouch
- Telefon felvásárlás!! iPhone 13 Mini/iPhone 13/iPhone 13 Pro/iPhone 13 Pro Max/
- BESZÁMÍTÁS! Gigabyte A620M R5 7500F 32GB DDR5 512GB SSD RX 6700 XT 12GB ZALMAN S3 TG CM 700W
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: CAMERA-PRO Hungary Kft
Város: Budapest