- Samsung Galaxy Watch (Tizen és Wear OS) ingyenes számlapok, kupon kódok
- Samsung Galaxy S25 - végre van kicsi!
- Samsung Galaxy S21 FE 5G - utóirat
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- Samsung Galaxy A56 - megbízható középszerűség
- Samsung Galaxy S25 Ultra - titán keret, acélos teljesítmény
- Samsung Galaxy A55 - új év, régi stratégia
- Samsung Galaxy A54 - türelemjáték
- iPhone topik
- One mobilszolgáltatások
-
Mobilarena
Új hozzászólás Aktív témák
-
szazbolha
addikt
válasz
grafnet #18594 üzenetére
"Ők szabályszerűen járnak el."
.
Igen, ezt nevezem rizsának. A saját cégük szabálya szerint járnak el, ami vonatkozhat az alkalmazottaik munkavégzésére, de semmiképp a vevőre.
Szóval ez semmit nem számít egy vitás esetben, sem az hogy mit írtak a garpapirra, sem az, hogy a gyártó mit köt ki garancia feltételnek.. Ezt mind felülírják a magyar törvények, amennyiben magánszemély vásárolta a készüléket Magyarországon kiskereskedelmi boltban vagy webáruházban és ezt hitelt érdemlően tudja bizonyítani is. -
Bass
addikt
válasz
#69059072 #18597 üzenetére
Kár az energiádért. A 2 szakvélemény se mérvadó. A készülék fizikailag sérült(azt fognak rá amit csak akarnak) ,nincs az a testület ami neked adna igazat. Ezzel foglalkozom többek közt.Sajnos a békéltető testület nem sokat ér,de ugye itt teljesen egyértelmű a hiba lehetséges oka. Nem kell ide lézer,szemmel látható a sérülés. Szakértőt csak akkor nem neked kell fizetni ha a Te javadra dönt,egy ilyen értékű dolognál kár vesződni tényleg jobban jársz ha megrendelsz egy új kijelzőt.
-
szazbolha
addikt
válasz
grafnet #18583 üzenetére
Ha csak két állítás van egymással szemben, akkor a vásárló. Ha a szervíznek megéri erősködni, bizonyosan többe fog neki kerülni mint a telefon teljes ára. Akkor is ha végül neki adnak igazat.
Szóval kétélű fegyver ez. A vásárlót erősen védik a törvények. Szerintem, de mindenki azt csinál amit akar.
A te nézeted a szolgáltatóé, ahova a sok "hülye" bejön panaszkodni és a 99%-át elküldik, az enyém meg az, hogy ne nézzenek hülyének akkor sem ha nem vagyok szakember csak egy ügyfél.A konkrét esetet én nem tudom eldönteni, főleg nem ilyen képek alapján.
-
grafnet
veterán
válasz
#69059072 #18592 üzenetére
Nem érted a szerviz működését!
Ha valami beázott vagy mechanikailag sérült, akkor nem kell garanciában szervizelni! Nincs vele dolog, bekerül a rendszerbe a garancia megvonása.
Nem azt állítom, hogy a Wayteq direkt meghajlítja! Csak a szervizes eljárásrendet mesélem el.Ez egyébként a lapátnyi, vékony készülékek típushibája!
A Samu is ilyen, a Xiaomi is ilyen. Ki van spórolva az anyag az ár miatt.Nyugodtan összeszedheted a pórul járt használokat, semmire nem fogtok jutni. Ők szabályszerűen járnak el.
-
starr
őstag
Hol találom azt a beállítást, hogy a képernyő lezárását követően hány perc múlva kérjen jelszót?
Eddig volt ilyen, most a legújabb eu romon nem találom. -
-
grafnet
veterán
válasz
#69059072 #18578 üzenetére
Én nem néztem a kávát. Elsőre ravagom: görbe.
A mennyezeti lámpa párhuzamos éleit, ha nézed úgy tűnik, mintha görbe lenne.
Csak telón nézem, de görbének tűnik.szazbolha: mit kell bizonyítania a szerviznek, hogy a farzsebben meggörbült? Csinált róla fényképet.
Ő szerinte görbe, szerinted nem - ki fog "nyerni"?Mint írtam ebben az árkategóriában én nem kinlódnék a szervizzel, kicserélném a kijelzőt, úgyis ugrott a gari.
-
Black_Raven
veterán
válasz
#69059072 #18578 üzenetére
Semmiképpen ne hagyd magad. Azt mondom, az a kis ember aki annak érzi magát. És jól mondja szazbolha fórumtárs a vásárló van előnyben. A békéltető testület igaz, oda kerül az ügy ha nincs megegyezés. Simán nyerhetsz csak ne add fel. Saját zsebből fizetni bármikor lehet, nem azzal szokás kezdeni.
-
Bass
addikt
válasz
#69059072 #18578 üzenetére
Szia
Hát nekem is úgy tűnik h meg van hajolva ami persze nem biztos hogy feltétlen okozója a hibának de a szerviz részéről sajnos ez logikus és elfogadható eljárás. Itt jogorvoslatot nem fogsz kapni max ha békéltetőhöz fordulsz de én sok esélyt nem látok arra hogy megnyered de meg kell próbálni,hátha. Viszont ebayen 5000ft egy panel,ha zavar akkor ennyiből megúszhatod. -
Bass
addikt
Sziasztok
Feleségemnek ma vettünk egy ilyen telefont és az lenne a kérdésem hogy gyorstöltést tud a telefon? -
mpo
veterán
Nyugdíjas barátom a Békéltető testületben dolgozik, heti egy-két napot, én úgy tudom, ha valakinek vitája van, akkor ők intézik az egyezséget és nem a fogyasztóvédelem.
De ilyen későn már nem hívom föl. -
szazbolha
addikt
válasz
grafnet #18574 üzenetére
Nem értek egyet veled.
A szerinted kósza emberek, valóban kevesen lehetnek, de ők azok akik végigviszik az ügyeket.
Minden esetben a szolgáltató, bolt, szervíz hátrányban van a vásárlóval szemben. Ilyenek a törvények, csak gyakran a szerviz vagy szolgáltató embere nem ismeri, vagy kötelezik rá, hogy úgy viselkedjen mintha nem ismerné..
Még egyszer: a boltnak/szerviznek kell bizonyítania, hogy a készülék hibája a vásárló miatt következett be, Ezt pedig igen, igen nehéz bizonyítani, hacsaknem az átvételkor dokumentálták azt amit a vásárlóra akarnak kenni.Az emberek többsége azért nem szívózik, mert "kisembernek" érzi magát, és a kellemetlen vita helyett (pereskedni nem kell, azért van a fogyvédelem) a megalázó és hülyének néző helyzetből szabadulna, inkább fizet. Ráadásul nem akar teló nélkül maradni (azt mondják neki lehet ez 3-6 hónap is), pedig a jogszabály azt is meghatározza mennyi ideje van a boltnak szerviznek az ügy rendezésére.
Samsunggal volt ilyen ügyem, Autóval is. Rendezték. Az volt a szerencsém, hogy azt a telót nem cégesre vettem, hanem a feleségem nevére.
Céges számlával tényleg kár a szolgáltatónál/boltnál/szervíznél próbálkozni problémás esetben, akkor már egyenlő partnerek, de eltérő gazdasági háttérrel állnak szemben egymással.De ha tudom hogy tuti nem én csesztem el a telót, nem miattam foltosodik, tuti végig vinném a dolgot.
Csakazért is. Semmi balhé, semmi fenyegetőzés, csak ok rendben, akkor innentől fogyvédelem.Szerintem tipikus rossz felvetés, hogy a vásárlónak kell nézegetnie mennyire hajlott a telefonja.
Nem... neki úgy kell visszakapnia a szervízbe leadott telót, hogy ne legyen foltos, ha ez nem lehetséges kapjon másik készüléket, ha ez sem lehet akkor a pénzét kell visszakapnia.
Nem az ő gondja....
Írja le a szerviz miből gondolja, hogy a készülék hibáját a vásárló okozta. (a szó elszáll)
Azzal lehet menni tovább. -
grafnet
veterán
Szerviz ügyben, úgy általában: (dolgoztam szervizben)
Bármikor, bármilyen problémával küldöd szervizbe, előtte videó, fénykép minden irányból!
Volt már a Wayteq-vel is ilyen probléma, hogy hajlottá nyilvánították a készüléket...
Mivel náluk van a készülék, így sokat nem tud csinálni: vagy kéri a javítást vagy nem. Mivel ott a sárga folt, így én inkább kérném, s utána meglátjuk mi lesz... A gélezésre is van garancia... Bár, így hogy "fekete listára" tették, lehet egyszerűbb nem kérni a javítást és kintről rendelni egy komplett kijelzőt, amit beszereléssel együtt 10-14e,-Ft-ból meg lehet úszni.A Fogy.védelemről, úgy általában: (szolgáltatónál dolgozok)
Fenyegetőzhetsz vele, sok értelme nincsen. Néha vannak egy-egy kósza emberek, akiknek éppen sikerül elérni valamit (az is túlnyomórészt alaki/formai hiba miatt "sikerül"), de egy telefon esetében nem sok értelme van.
Jelen esetben náluk van a készülék... Mit csinálsz, visszakéred és egy márvány tábla mellett megnézed, hogy valóban görbe? És ha görbe mit csinálsz? És ha nem görbe?Karmko: Jobb, ha alszol rá egyet... és végig gondolod a lehetőségeidet. Ebben az árszegmensben nem biztos, hogy vesződnék a kijelző cserével. Nyilván a Te lehetőségeid határozzák meg. (Papír, tréf@, futár, stb.)
-
Black_Raven
veterán
válasz
Styleair #18571 üzenetére
Ez nem így van. Sokszor elég csak elinditani az eljárást és csodát tesz az ügyben. Nekem egyszer volt rá szükségem egy szép nagy Bankkal szemben, és az első elutasitó, lekezelő levelük után érdekes módon 1 hónap múlva én nyertem, pedig az eljárás nem fejeződött be.
Csak forduljon hozzájuk, de előtte közölni kell a Szervizzel hogy mi fog következni..
-
b3n1t0
csendes tag
Sziasztok, global 9.2.4.0-ra melyik kernel varazsolhato fel?
-
Styleair
aktív tag
Van még (valós) fogyasztó védelem?
Szerintem nincs. Vagy meg tudod védeni magad, vagy nem. -
kerobi
senior tag
Én meg attól félek, hogy úgy szétoptimalizálják, hogy a végén kigyullad ez a kis makkantyú.
-
siddis
őstag
Friss, ropogós a kernel.. (Aftershock Miui March 9)
* Built using official sources
* Synced with stable Linux-3.18
* Wake gestures: doubletap2wake & sweep2wake
* Sweep2sleep
* Bfq I/O scheduler
* Underclocked both clusters to 400MHz
* Custom userspace voltage control
* Sound control: headphone digital gain & mic gain
* ChaCha20 based CRNG backport from Linux-4.9
* Sdcardfs synced with AOSP-3.18
* EXT4 FS synced with AOSP-3.18
* arm64/crypto backports from mainline Linux -
bodnar10261
aktív tag
válasz
Black_Raven #18563 üzenetére
Nem telepítgetek naponta custom romokat elég csak elolvasni
-
Black_Raven
veterán
És még azt mondják hogy mi telepitgetjük az új romokat. Barkácsoló banda.
-
zoleeno1
veterán
válasz
SenorGrande #18555 üzenetére
Valami akku merules problemat biztosan, ilyet talaltam a neten. -
dknight
tag
-
manchester99
tag
válasz
bodnar10261 #18548 üzenetére
Auicp ben valami gagyi, liquidremix romban nagyon jó Snapdragon kamera a neve de így nem.hiszem hogy meg lehet találni ja és a tegnap kiadott verzióban meg nem is működik
én még amúgy is a 17879 hsz-ben lévő kamera appot használom nekem ez jött be a legjobban
-
bodnar10261
aktív tag
válasz
manchester99 #18543 üzenetére
AICP-Ben vagy a liquidben milyen a kamera szoftver?
-
DJGABI
addikt
Clarity kernellel próbálta valaki a double tap 2 wake-t? tényleg működhet?
AICP-en gondolkozok (esetleg liquid remix, most olvasom). régebben kamerával volt gondom, baromi lassan mentett lineage-n a gyári miui-shoz képest. használ valaki régebb óta custom romot? beköltözés utáni lassulás, ilyesmi? most miui.eu-val megvagyok, de így hogy van source csábít h kipróbáljak valamit...
-
Bogyó bá'
nagyúr
OTA-n valakinek megjött már globalra a 9.2.5-ös MIUI? Egy hete keresem, de nekem nem akar frissülni. Barkácsolni meg nem akarok.
-
Nerazim
őstag
Na valami csak nem kerek:
Felraktam zipből twrp alól a 9.2 romot, ezután wipe/data törlés, újraindít. És bejön az eredeti rom, ahol megvan minden app, beállítás, háttér...na gondoltam akkor gyorsan nyomok egy backupot twrp alól, erre bejön a stock recoveryÉn itt feladtam
-
Nerazim
őstag
válasz
trebrona #18531 üzenetére
Nem tudom mit mondhatnék, csomó kínai írás volt, igazából a végleges twrp szerint csináltam midnent de volt olyan ablak ami az öf ben nincs már eleve egy olyan ablakkal kezdett ami mondom full kinai csak tippeltem h jobbra kell húzni, illetve azt tudom h a végén megkérdezte hogy "disable stock recovery" ott pedig a csuszka jobbra húzásánál vmi ilyesmi volt "allow disable..." vagy ilyesmi.
Esetleg próbáljam meg újra felrakni a twrp-t?
-
trebrona
nagyúr
válasz
Nerazim #18530 üzenetére
Sokat nem segítettél... Így én sem tudok.
Bekapcs gomb hosszan, míg ki nem kapcsol, majd utána vissza bekapcs.
De ilyennel még nem találkoztam. Olyan, mintha törölted volna a system-et. Tölts le egy xiaomi.eu romot, ha már így alakult, PC-ről fel tudod másolni a telefonra, TWRP-ben működik az MTP mód.
Utána install, kikeresed az előzőleg felmásolt romot (zip), majd csúszka elhúz. Ezután biztos, ami biztos factory reset TWRP-ben, majd mehet a reboot system. -
Nerazim
őstag
Üdv!
Elakadtam. Felraktam a TWRP -t ,de ha újraindítom mindig csak a TWRP jön be. Mit kell ilyenkor csinálni? -
-
dudka2
csendes tag
Sziasztok!
Barátom napokban vett egy ilyen telót. Sajnos alapból csak 1 sim-et lát és nem tudom beállítani neki, hogy mindkettőt lássa. A kártyák rendben vannak, másik készüléken mennek. Dual készülék, global verzióval. Biztos egyszerű, de életem első ilyen telója és nem tudok neki segíteni.
-
interfész
tag
válasz
grafnet #18513 üzenetére
kértem bootloader nyitást, kaptam is.
csak több mint 72 óra telt el mire próbálkoztam... tudom elcsesztem..
azt mondja a program hogy current account cannot unlock this device...
a mi fiók beállítva, 100 pontos... mi cluod látja a telefont meg is tudom kerestetni
annyi még hogy a fejlesztői menüben a bootloader résznél nem tudom hozzákapcsolni 86023 hardwareID hiba...
ez a 72 óra letelte miatt van???
-
siddis
őstag
válasz
interfész #18512 üzenetére
Ha nem félsz tőle, felnyomhatod Linux alól is..
http://en.miui.com/thread-285121-1-1.html
Akkora full format-t nyomhatsz, hogy öröm nézni..Na de zárt bootloader-el kár próbálkozni..
Illetve meg kell keresni a neked megfelelő verziót, mert csak a "latest" van a linkek között.. -
grafnet
veterán
-
interfész
tag
sziasztok
valaki tudna dobni egy linket global stable 9.1.2.0 rom letöltésre
más:
8.5.4.0 át fel lehet tenni fastboot alól, lockolt a loader, 9.2.5.0 alatt..? updtate rel nem ment (update.zip el)
köszönöm
-
-
zzolika
aktív tag
válasz
szimi57 #18493 üzenetére
#18493 szimi57 : Nincs ilyen a beállításokban. Global stabil 9.2.4.0 rom.
#18498 sbwolf : 4-5 éves kb. Tudja a 4G-t, melóhelyen 4G-n van, 9,6/8,4 MB. Hazaérve is maradt 4G-n, de a sebesség 3,4/0,6 lett
A panel árnyékolja le ennyire?
#18499 TomiJK : Gmail nekem se jön értesítésnek, pedig mindenhol bekapcsoltam
A whatsapp megjön rögtön.
Viszont csinált ma olyat, hogy egyszerre jött a hívás és a nem fogadott hívás sms-értesítés ugyanarról a számról, pedig csak egyszer hívtak.
-
Black_Raven
veterán
válasz
manchester99 #18506 üzenetére
a ghost team csinál official romot, ezért használ ghost kernelt ami official mert ők a ghost team.
-
ktomcat
senior tag
sziasztok,
4Xen még mindig fehér a led? pár sorral feljebb olvasom hogy az 5nél is fehér...
-
manchester99
tag
válasz
Black_Raven #18505 üzenetére
hivatalos forrásból valamit, mondjuk nekem nem számít amúgy vagy a clarity vagy a simple kernel-t rakom fel általában
-
Black_Raven
veterán
válasz
manchester99 #18504 üzenetére
Milyet vársz a ghost kernel helyett??
-
manchester99
tag
válasz
siddis #18503 üzenetére
de van ám
most lakom be a rendszert, legjobb oreo rom mondom nektek !! kb 5-6perce tettem fel és már minden be van lőve rajta ,gyors első boot nem kell 3-4-5percet várn még bebootol új telepítés esetén.Minden pöpec ezen a romon vártam már a frissítést de még mindig ghost kernel-el van szerelve a cucc.
-
siddis
őstag
Van új Liquid Remix..
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
- Hibátlan Apple iPhone 15 Pro - Kártyafüggetlen - 128GB Fekete Titán (87% Akku)
- Apple iPhone 14 Pro, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával
- Xiaomi Redmi 12 Pro 5G 128GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával
- Xiaomi Redmi Note 11 Pro 128GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával
- Samsung Galaxy S10+ 128GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával
- BESZÁMÍTÁS! MSI B550 R7 5700X 32GB DDR4 500GB SSD RTX 3070 8GB ZALMAN Z1 Plus Be quiet! 650W
- Dell Latitude 5300 5310, 5400, 5410, 5420, 5430, 7480, 7490
- Csere-Beszámítás! Asztali számítógép PC Játékra. I5 12400F / RTX 3070 / 32GB DDR4 / 1TB SSD
- QNAP TS-870U-RP 8 lemezes Rack NAS
- Apple iPhone 14 Pro, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával
Állásajánlatok
Cég: Liszt Ferenc Zeneművészeti Egyetem
Város: Budapest
Cég: PC Trade Systems Kft.
Város: Szeged