Hirdetés
-
Samsung Univerzum: Így ismerhető meg a Galaxy AI bármilyen telefonon
ma A Try Galaxy webalkalmazás kontrollált környezetben mutatja meg, mit tud a One UI 6.1-es rendszer és a mesterséges intelligencia.
-
Súlyos adatvédelmi botrányba kerülhet a ChatGPT az EU-ban
it Egyre nagyobb probléma az AI hallucinálása – most az osztrák adatvédelmi hatóság veheti elő a ChatGPT miatt az OpenAI-t, alapvetően a GDPR megsértése miatt.
-
Megjelenési dátumot kapott a Star Wars: Hunters
gp A tervek szerint június elején végre befut a teljes kiadás mobilokra/tabletekre és Nintendo Switch-re.
-
Mobilarena
Magyar Telekom (Mobilszolgáltatások)
Infók a MultiSIM szolgáltatással kapcsolatban: [link]
Új hozzászólás Aktív témák
-
gretzky77
veterán
válasz ANDROID??? #77500 üzenetére
Nem is olyan típus amúgy de egyszerűen azt mondta olyan mereven elzárkóztak bármiféle megoldástól,hogy hiába borította volna rájuk az asztalt! Először nem is vette át,csak aztán úgy volt megy a biztosítóhoz inkább minthogy hónapokat szívjon a fogy véddel csak ugye az sem nyert így viszont végig viszi a T-vel meg fogyasztóvédelemmel
iPhone 15 Pro Max Blue Titan & Fiio FF3 & fiio ka3
-
senior tag
Sziasztok!
Adott egy olyan helyzet, hogy az LG G3 telefonomat nem tudja javítani az LG, kiállítana csereigazolást. A telefont használtan vettem hardveraprón, eredeti garancialevél megvan, számlamásolat van. A számla egy cégnévre szól, de én nem vagyok a cég alkalmazásában.
Szükség van-e a számlamásolatra a csereigazolás beváltásához? Ha az LG az én nevemre állítja ki a csereigazolást, és be kell mutatni a számlát, abban az esetben ugye lenne egy ütközés... Ha viszont a cég nevére állíttatom ki, akkor megint csak kérdés, hogy jogosult vagyok-e beváltani, ha semmi közöm céghez...
Ha elvileg elég csak a csereigazolás, akkor lehet-e abból gond, hogy a papír az én nevemre szól, de a telekom megnézi a garancialevélen lévő számlaszám alapján, hogy a számlát egy cégnévre állították ki?
Mivel a csereigazolás fejében a G3-at ott kell hagyni az LG szervizben, nem lenne szerencsés, ha utána derülne ki, hogy a Telekomnál nem tudom beváltani, de közben a G3-at sem tudom visszakapni, mert már leadtam az LG-nek, aztán olyan bukóval jövök ki a dologból, hogy még telefonom se lesz...
Ha valaki tud segíteni az ügyben, vagy van 100%-ig tuti infója, azt nagyon szívesen fogadom!
Köszönettel:
gabi123
Forza Ferrari!
-
félisten
Hello!
Rendeltem tegnap este egy telefont es azutan erdeklodnek a telekomnal, egyszeruen a telefonos automatajuk egy orulet, nincs is ilyen menupont, mar tobbszor vegtelen ciklusba keveredtem benne.
Milyen menupont alatt tudok ezzel kapcsolatban erdeklodni?
Koszonom!
-
Huroq
senior tag
Ma rendeltem telefont bolti átvétellel és természetesen ahova rendeltem bolt zárva van annak ellenére, hogy sehol sincs jelezve (ügyfélszolgálat is kérdően annyit felelt, hogy tényleg?). Felhívtam az ügyfélszolgálatot, hogy akkor most mi van. Olyan menüpont, hogy rendelés átvétel vagy bármi hasonló nincs. Kiválasztottam az általános ügyintézést, de sajnos itt egy olyan úriembert fogadta a hívást, aki azt se tudta, hogy hűséghosszabbítással kérem-e a készüléket vagy új hívószámmal. Felvilágosítottam, de a hebegés habogáson kívül nem sokra jutottunk a vége az lett, hogy nem kérhetem másik boltba, mert foglalás alatt van a készülék, pont. Komolyan mondom, hogy én ahányszor közelébe kerülök egy bolti átvételnek azonnal az inkompetenciával és a rugalmatlanság legfelsőbb szintjével találkozok. 2016 végén jó hogy nem a telefonos Mancika kapcsol a telefonközpontba ha valamit intézni szeretnék. Máshol miért tudják azt megoldani, hogy PayPallal kifizetek valamit és X üzletben át akarom venni a terméket, de meggondolom magam, akkor egy telefonhívás után simán kiadják Y üzletben is. Pedig a szent és sérthetetlen raktárkészletből ugyan úgy le volt foglalva. Ezt csak a borzalmas telefonos menürendszerre írtam na meg kicsit felhúztam magam.
-
embe
nagyúr
Sziasztok!
Bluemobiltól lehet számot hordozni Dominó előfizetésre?Yamaha RX-A2080 Aventage erősítő, Garmin szíjak eladóak: https://n9.cl/ba3pe
-
félisten
A 2-1-4-2 - vel eljutsz az online rendelesig, de csak pofazik a no, kezelot kerni nem lehet. Hogy lehet itt elo emberrel beszelni? 10 perce megyek korbe korbe es csak az automata dumal mindig.
[ Szerkesztve ]
-
1430 -on belül a hibabejelentés (és ha nem is azonosítod magad, automatán ügyintézőhöz kapcsolt)
L
◄►Clevo® X170SM-G "DTR" Laptop *i9-10900K @ 5GHz (AIO Water System)*4x16GB=64GB 3200MHz CL20 RAM*RTX 2080 Super 8GB MXM 200W+ *4x2TB=8TB M2 SSD -_- LG® V30+ ThinQ DS 4/128GB "Blue"►Samsung® S20 Ultra 5G◄SM E80 3.5mm Jack►"Szép, a kinek esze nincs, de még szebb, a kinek van."◄►
-
félisten
válasz MaxxDamage #77520 üzenetére
Koszonom szepen sikerult! Amugy ez valami katasztrofa, hogy csak igy lehet elo emberhez eljutni.
Kertem az uzlet szamat, azt nem tudjak kiadni. Ami vezetekes szam megtalalhato, arra meg azt mondta a holgy, hogy hozzajuk csorog vissza. Epesszel en nem tudom feffogni ezt a rendszert. Nem is leszek telekomos a budos eletben se.
Egyebkent megnezte a rendelesszamot es elvileg holnap megerkezik a telefon.
[ Szerkesztve ]
-
Sajnos nem egyszerű... . (legtöbb esetben!)
L
◄►Clevo® X170SM-G "DTR" Laptop *i9-10900K @ 5GHz (AIO Water System)*4x16GB=64GB 3200MHz CL20 RAM*RTX 2080 Super 8GB MXM 200W+ *4x2TB=8TB M2 SSD -_- LG® V30+ ThinQ DS 4/128GB "Blue"►Samsung® S20 Ultra 5G◄SM E80 3.5mm Jack►"Szép, a kinek esze nincs, de még szebb, a kinek van."◄►
-
dangerzone
addikt
Sziasztok!
Volt már valakinek olyan problémája a telekomos online fiókkal, hogy hiába lép be, nem lehet semmilyen ügyet elintézni, mert 404-es hibát dob állandóan?
Konkrétan az előfizetésemet szeretném neten fizetni, ezért amikor a telefonom az én nevemre került hivatalosan az egyik telekomos irodában létrehoztak egy fiókot az email címemmel. 1 hónapja. Azóta 2 emailt írtam a telekomnak, hogy mindig 404-es hibát dob az oldal, bármire kattintok a fiókomon belül, telefonáltam már 2x is az ügyfélszolgálatnak, semmi visszajelzés, semmi javulás. Mit lehet tenni?
-
senior tag
válasz gyurkikrisz #77537 üzenetére
Hmm, a csereigazolás mellé odaadták a telefont is, hogy add le a T-nél? A számla nevedre szólt vagy céges volt? Köszi!
Forza Ferrari!
-
KZP
őstag
válasz Soulfly842 #77458 üzenetére
Valami sunyiság van itt, a Samsung A5 2016 sem nyitható meg, csakúgy, mint a Mate 8 oldala...
-
gyurkikrisz
őstag
válasz gabi123 #77538 üzenetére
Én mondjuk nem a T-nél csináltam ilyet, de amit hozzá akartam tenni, az az, hogy a telefont is visszaadták az LG-nél. Ha még most is így van, akkor kedvedre játszadozhatsz a T-vel.
A topikba beleolvasva pedig nem sok esélyt látok arra, hogy a T visszaadna pénzt, max levásárolhatsz.
A tuning a kisfiúk alap órajele. | i5 6500
-
senior tag
válasz gyurkikrisz #77540 üzenetére
Nekem az lenne a lényeg, hogy az LG a csereigazolás fejében ne nyelje be a telót, hogyha a T mégsem fogadná el a csereutalványt (mert a számla cégnévre szól), akkor ne legyen az, hogy se cseretelefon, se régi.
Forza Ferrari!
-
nagyúr
Sziasztok!
Vennék a telekomnál hűség hosszabbításra egy P9 Plus-t. Eddig nincs is gond, viszont a rendelésnél ha a szürkét választom, nem lehet házhoz szállítást kérni, ott van, hogy csak bolti átvétel lehetséges, az is egy helyen, Baranya megyében. Gold-oit választva nincs ilyen gond, bár az is csak 3 helyen elérhető, ott ki lehet választani, hogy kiszállítással kéri az ember.
Kérdésem,hogy ilyenkor mi van? Szürkét szeretnék, de csak személyes átvétel van, én viszont azt szeretném,ha kiszállítanák.
Vangelis: Köszönöm. Akkor megkérdezem, újabb készlet várható-e vagy mi lesz, mert fontos lenne.
[ Szerkesztve ]
-
gjo
tag
válasz gyurkikrisz #77540 üzenetére
Először nekem se akarták visszaadni a pénzt, de aztán írtam egy panaszlevelet és micsoda véletlen.. írásban már ők is úgy gondolták, hogy ha se kicserélés, se kijavítás nem lehetséges, akkor elállunk a vásárlástól. Igaz erre nem keveset kellett várnom, meg még újabb 2 év hűséget rám akartak sózni meg ilyen apróságok. (Azért nem kicsit pofátlanság hogy kártyafüggetlenül olcsóbban kaptam volna meg a telefont, mint náluk 2 év hűséggel..) De végül be kellett ismerniük az igazam. Szerintem a Vásárlók Könyve legyen az első akivel erről beszélsz, utána írj a honlapjukon is egy panaszlevelet. A lényeg hogy ne hagy magad.
ÉS fontos, hogy ilyenkor a hűség is véget ér."A szerződéstől való elállás azt jelenti, hogy olyan állapotot kell létrehozni, mintha a szerződés létre sem jött volna, vagyis a fogyasztó visszaadja a terméket, és visszakapja a teljes vételárat."
-
Vangelis
nagyúr
Mondjuk a hűség nekem szűnt meg érdekes... igaz most jár le, de nem szüntették meg amikor visszavették a készüléket... érdekes.... pedig én is így gondoltam, de ennek nem jártam utána...
Elég volt annak utána járni, hogy hogy vertek át .....@@@@ https://armegoszto.hu/deals/new
-
gjo
tag
válasz Vangelis #77546 üzenetére
Magától nekem se szűnt meg Azt még külön követelnem kellett, de elég kitartó tudok lenni ilyenkor
Én mindenkinek azt javaslom, ha bármiben nem értenek egyet, azonnal panaszlevelet írjon, írásban már csak nem mernek hazudni. Vagy lehet hogy mernek, de akkor hatóság előtt nyert ügyed van. -
bozsozso
őstag
Sziasztok,
Cég "részt vehet" a BF-ban? Vagy az csak magánszemélyekre vonatkozik?
szerk.: pont most lenne esedékes készülék vásárlás
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
Ez a Telekom mobil szolgáltatások topicja
- Hír A Telekom elindította az ország első szabványos 5G tesztállomását Zalaegerszegen
- Hír Egy előfizetés, több SIM a Telekom új ajánlatában
- Hír A Magyar Telekom bejelentette az eSIM támogatását
- Hír Készülék nélkül csak egyéves hűség köthető
- Blogbejegyzés Új alapokra kerül a Telekom árlistája
- Hír Modulárissá lettek a Telekom mobilos csomagjai
- 3D nyomtatás
- Indiában startolt a Poco X6 és X6 Pro
- Publikálta a Microsoft az MS-DOS 4.0 forráskódját
- Fűnyíró topik
- Bambu Lab X1/X1C, P1P-P1S és A1 mini tulajok
- iPhone topik
- Milyen okostelefont vegyek?
- Samsung Galaxy Fit 3 - keveset, de jól
- Gaming notebook topik
- Projektor topic
- További aktív témák...