Új hozzászólás Aktív témák

  • BrownB

    tag

    Nem értem, hogy a MOM Parkban található T-Pontba miért kell panaszkönyvet emlegetni, hogy kiadják a rendelésem, amikor ma az Allee-s T-Pont bebizonyította, hogy lehet ezt másképpen is csinálni.

    Avagy kedves és segítőkész személyzet, gördülékeny ügyintézés vs. bunkó, hozzá nem értő személyzet, nehézkes ügyintézés:
    Készülék rendelés webshopban. Írja, hogy készleten van, azonnal átvehető a MOM Parkban. Megvárom a visszaigazoló e-mailket, majd bemegyek. Kb. 20 perc várakozás után eljutok az ügyintézőhöz, aki elhajt, hogy még nem hagyták jóvá. Elhittem, hazamentem. Nem hagyott nyugodni a dolog, telefonos ügyfélszolgálaton utánakérdeztem a rendelésemnek. Mondták, hogy nyugodtan menjek vissza, átvehető, ahogy az e-mailben is szerepel. Visszamentem, újabb kb. 20 perc várakozás, másik ügyintéző. Mondtam, hogy a rendelésemet szeretném átvenni, amit előbb a kollégája nem adott ki és ha nem sikerül most sem kiadni, akkor a panaszkönyvvel is megelégszem, a rendelést átkérem inkább máshova, nem sürgős. Már hozta is a raktárból...

    Következő kihívás, 2 méteres Apple Lightning kábel vásárlása. Bp.-n csak a MOM Parkban volt raktáron és máshova nem is engedte a webshop kérni. Sebaj, megyek be miután megjöttek a visszaigazoló e-mailek. Kb. 20 perc várakozás után az ügyintéző elkezdi, hogy nem látja a rendelést a nevemen. Megmutatom a visszaigazoló e-mailt a rendelésszámmal együtt. Elkezdi keresni, 4X-5X jött ki üres kézzel a raktárból. Félóra keresgélés után sikerült kihoznia egy egyméterest és elkezdte megint a monitort bámulni. Halkan megjegyeztem, hogy remélem nem a panaszkönyvet kell kérnem. Bement, kihozta a kábelt. 1 óra alatt sikerült.

    Fejhallgató vásárlás webshopban, amit az Allee-ba kértem. Belépéskor egy kedves leányzó segít sorszámot kérni a géptől. Másik kedves leányzó járkál körbe az üzletben és kávéval / teával kínálja a várakozókat! Éppen, hogy kimondtam, hogy köszönöm szépen, de nem kérek, már én következtem. A pultnál is egy kedves leányzó fogadott, aki elnézést kért, a hosszas várakozásért (két percet nem kellett várnom)! Majd kb. 5 perc alatt lebonyolítottuk az adásvételt. Így is lehet ezt csinálni. Sőt megkockáztatom, hogy 2015-ben ezt így kéne csinálni...

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák