Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • tomy86

    addikt

    válasz Soulfly842 #62079 üzenetére

    "Ez nem meglévő szerződés időtartalmától függ"
    Szerintem félreértesz. Vagy én téged :) Arra utaltam, hogy a régebbi ügyfelek vezetékes oldalon már egy éve nem tudják elérni az online felületet. Korábban ment (évekkel ezelőtt regisztráltam), de az új rendszer bevezetésének kezdete óta halott. A magyarázat szerint a régi ügyfeleket még nem tudták integrálni az új rendszerbe.

    Mindenhez megvan minden jelszó (lagalábbis, ha egyre gondolunk). Össze is regisztráltam az előfizetéseimet (a vezetékest az MT ügyfélazonosítóval). A három dominós számom, a mobil előfizetésem és az otthoni is. Mindegyik látszik is, de az otthonival semmit nem lehet kezdeni online felületen. Ha az otthonira kattintok, akkor ugyanaz a sablon szöveg jelenik meg már régóta: "Az online ügyintézés egy, az önkiszolgáló felületeinket érintő elhúzódó fejlesztés miatt sajnos nem érhető el..."
    Ha ennek ellenére is meg kellene jelennie a vezetékesen szerzett pontoknak, akkor utánajárok.

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák