- Samsung Galaxy Fit 3 - keveset, de jól
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Samsung Galaxy S22 Ultra - na, kinél van toll?
- Nem spórol az anyaggal a Galaxy Watch Ultra
- Samsung Galaxy Z Fold5 - toldozás-foldozás
- Yettel topik
- Olcsó telefonjába is beépítette szemüveg nélküli 3D-s kijelzőjét a ZTE
- Milyen okostelefont vegyek?
- Telekom mobilszolgáltatások
- Két hét múlva Samsung Galaxy Unpacked
Hirdetés
-
Ha mi nem olvadunk el ebben a melegben, akkor a hardverek sem fognak
ph A notebookok, monitorok és headsetek mellett egy minigép, egy NAS, egy ház, egy táp, valamint egy kupakszett maradna szilárd halmazállapotú.
-
Újabb infók és képek a Lumiákat idéző HMD Skyline-ról
ma Komoly riválisokkal kell majd szembeszállnia a HMD várhatóan júliusban megjelenő telefonjának.
-
4 év alatt 75 milliárd dollárt önt az AI-ba és a chipekbe az SK Hynix
it 2028-ig egészen pontosan 74,6 milliárd dollárnak megfelelő összeget költ AI-ra és chipekre a világ második legnagyobb memóriachip-gyártója, az SK Hynix.
-
Mobilarena
Magyar Telekom (Mobilszolgáltatások)
Infók a MultiSIM szolgáltatással kapcsolatban: [link]
Új hozzászólás Aktív témák
-
Nandivagyok
aktív tag
Üdv!
Érdeklődni szeretnék, hátha valaki tudja, hogy a T-mobile-nál mennyire vannak tisztában a készülékspecifikus problémákkal, gyártási hibákkal és mennyire alapozhatok rájuk cserekérelmet?
A helyzet, hogy a netes rendeléssel vett, egy hetes (14 napon belül vagyok) Z1 compactom hátlapján ma felfedeztem, hogy kezd kicsit elállni a kerettől. Szabad szemmel csak jó fényviszonyok közt látható, ellenben sok felhasználót érint, és idővel még jobban elenged a ragasztó. (a vízzáróság kárára........)
A készüléket a díjcsomagon megtartásával és a hűség meghosszabbításával vettem. Ha elállnék a vásárlástól és új készüléket rendelnék helyette, a T honlapja azt írja, hogy a hosszabbítás miatt nem vehetek igénybe kedvezményt. Ez azt jelenti, hogy a cserekérelem marad csak, mert a garanciális ügyintézéstől elzárkózom a negatív tapasztaltok miatt, és mert nem tudom nélkülözni több hétig a telefont.
Van cserére esélyem?
Ha az ügyintéző elutasítana a problémámmal (mondjuk mert szerinte nem nagy dolog az a fél miliméter) mit tehetek?Előre is köszönöm a válaszokat!
Új hozzászólás Aktív témák
Ez a Telekom mobil szolgáltatások topicja
- Hír A Telekom elindította az ország első szabványos 5G tesztállomását Zalaegerszegen
- Hír Egy előfizetés, több SIM a Telekom új ajánlatában
- Hír A Magyar Telekom bejelentette az eSIM támogatását
- Hír Készülék nélkül csak egyéves hűség köthető
- Blogbejegyzés Új alapokra kerül a Telekom árlistája
- Hír Modulárissá lettek a Telekom mobilos csomagjai
- Dell Latitude 5410 Újszerű, Fóliás i5 FHD IPS LCD,16GB, 256GB SSD, magyar világítós billentyűzet
- Iceriver KS0 Pro Special Edition 320GH hűtéssel, hűtőbordákkal szerelve + 240W táp kaspa miner
- LG OLED65B39LA 3 GYÁRI GARANCIA
- Acer Predator Orion 3000 - RTX 3070 (NON LHR) i7 10th 16GB RAM 1TB SSD
- DJI Osmo Action 3 akciókamera +tartozékok - újszerű állapotban, garanciával, biztosítással