Hirdetés

Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • kali

    legenda

    válasz Sakab #49361 üzenetére

    szia,

    kimondott jogszabály nincs, bár normális esetben megpróbálható lenne, hogy a harmadik csere után már nem kijavítást/kicserélést kér, hanem a sok kellemetlenségre és arra hivatkozva, hogy csalódott adott típusban, mivel a sokszori hiba újra és újra adódik az új készülékeken is, elállást erőltet.
    azért csak feltételes módban írtam, mert itt fizikai behatásról van szó, és mivel jómagam is használtam ilyen telefont, hónapokon át naponta többször is nyitogatva a töltő és fejhallgató dugaszát, így tudom, hogy gondos használat mellett nem elég néhány hónap a beázásig történő elhasználódáshoz - persze ha naponta többször erővel tépkedi ki valaki, vagy nem pont a helyére illesztve nyomkodja be bikából, akkor biztos kinyíródik idővel -, illetve a dugaszok cseréje külön megoldható - ráadásul így nem kell egy hónapra leadni a készüléket -, nem szabad azzal addig várni, amíg a telefon beázásáig fajul a dolog, ha meg amiatt ázik be a készülék, akkor csak a szerviz jóindulatán múlik a jótállás keretében történő csere - a használó hanyagságára is fogható a meghibásodás, hogy a sérült záródugaszok miatt történt a beázás -, és így azt mondom, hogy eddig csak szerencséje volt az ismerősödnek, mert a sony szerződéses szervize (cordon) messze nem a jóindulatáról...stb híres.
    azt csak halkan jegyzem meg, hogy más gyártók sem vállalnak garanciát beázásra, legyen szó bármilyen ip védelemről.
    én azt javasolnám, hogy adja el a készüléket és vegyen másmilyet, ha ez annyira nem jön be neki.

    Vangelis

    [ Szerkesztve ]

    Réges-rég, egy messzi-messzi galaxisban...

Új hozzászólás Aktív témák