-
Mobilarena
Magyar Telekom (Mobilszolgáltatások)
Infók a MultiSIM szolgáltatással kapcsolatban: [link]
Új hozzászólás Aktív témák
-
313313
addikt
válasz Vangelis #48595 üzenetére
Engem nem hívtak, pedig már 1 éve lejárt a hűségem...
Ha intézek valamit ügyfélszolgálattal, akkor jegyzik meg, hogy vehetek ám új készüléket a számra...HP 250 G5, Creative Surround 5.1 USB, Genius 5.1 Home Theater 5000, Kona Blast Deluxe + Shimano LX, Torpado T2000 + Campagnolo Veloce, Motorola Edge 30 Neo 8/256GB
-
-
tipuka
addikt
én is emlékszem, hogy örültem, hogy a k810-esem, w995-öm, mini pro-mat olcsón megvettem meg minden, szuper volt akkor. most meg 2 évig cummantok... nembaj, kibírom azt a bő 1,5 évet még. Úgy is utolsó év, hogy diák vagyok, az is csak teljesen véletlen, nem lesz Like csomag, ami itt tartson.
-
legenda
válasz zoli03 #48587 üzenetére
nem emlékszel rosszul, régebben nagyobb eltérés volt adott téren az hűséges előfizetés irányába.
nem is merek visszagondolni az első mobiljaimra, hogy 1 év hűséggel (akkor még nem volt 2 éves hűség) mennyivel olcsóbb volt egy telefon a független árazáshoz képest, de sokat változott minden 17 év alatt...
úgy 3 éve is megérte még 2 év hűséget aláírni, csak az előfizetésre - díjcsomagra nem - történő megkötéssel is legalább 30 - 50 e ft kedvezmény volt egy 150 e ft környéki telefonnál, bár az sem rengeteg, de a mai árazáshoz képest jó volt.Réges-rég, egy messzi-messzi galaxisban...
-
zoli03
őstag
Lehet én emlékszem rosszul, de pár éve még nem adtak sokkal nagyobb kedvezményt a hűségre?
-
legenda
válasz pepe091 #48581 üzenetére
nem véletlenül vettem már tavasszal is listaáron az iphone 5s-t, úgy 215 e ft volt, 2 év hűséggel meg 210 e ft lett volna. (1 év hűségre semennyi kedvezményt sem adnak a domino és a listaárhoz képest)
akkor is volt pedig olyan előfizetésem, amin már nem ketyeg hűség, de komolyan gondolták, hogy ekkora összegnél 2 - 3% kedvezményért aláír az ember 2 év hűséget?