- iPhone topik
- Megvan a tizedik Redmi Note 12 is
- 20 milliárd kameraszenzornál jár a Sony
- Magisk
- Samsung Galaxy S10 és S10+ duplateszt
- Google Pixel 9 Pro XL - hét szűk esztendő
- Olasz webshop szivárogtat Honor Magic7 árakat
- Redmi Note 13 Pro 5G - nem százas, kétszázas!
- Nothing Phone 2a - semmi nem drága
- Mit tudunk a Pitaka márkáról, és milyenek a kiegészítőik?
-
Mobilarena
Magyar Telekom (Mobilszolgáltatások)
Infók a MultiSIM szolgáltatással kapcsolatban: [link]
Új hozzászólás Aktív témák
-
R.P.
aktív tag
Sziasztok,
Eddig nem volt rossz tapasztalatom a T-Mobile ügyfélszolgálatával, de ez most, hogy kapcsolatba is kellett, hogy lépjek velük, eléggé megváltozott.
A történet lényege annyi, hogy van nekem egy céges csomagom, amit apám cége biztosít az ő, és családtagjai számára. Ebben a csomagban már aranykártyás vagyok.
Szerettem volna vásárolni egy készüléket, úgy, hogy megtartom a jelenlegi csomagomat, újrakötöm a hűségidőt, és kérek mellé egy L-es netcsomagot. Mivel emlékeztem, hogy ilyenkor kell egy papír a munkaadótól, ezért bementem megkérdezni az egyik T-Pontba, hogy pontosan mi kell ehhez a művelethez, és mennyibe fog kerülni a készülék. Erre azt a választ kaptam, hogy a munkahelyi papír, és akinek a nevén van, az a személy, hogy meg tudjam vásárolni a készüléket. Azt is közölték, hogy rám nem a lakossági árak vonatkoznak, hanem az üzleti árlista, és így a készülék (Alcatel OT-995) 29900Ft-ba fog kerülni. Ez volt az állás csütörtökön.Miután beszereztem a papírt, ma bementem apámmal ugyanabba a T-Pontba. Sajnos nem volt a készülék olyan színben, amit szerettem volna, ezért nem tudtam megvenni, de gondoltam, hogy azért megkérdezem még egyszer a biztonság kedvéért, hogy mennyibe kerül. Ezúttal egy 44000Ft-os árat kaptam, ami megegyezett a neten is található lakossági árlistában szereplő összeggel. Miután mondtam, hogy legutóbb mást mondtak, közölte a hölgy, hogy nem tud mit tenni, ennyiért tudja adni a telefont.
Amikor hazaértem, felhívtam az ügyfélszolgálatot, hogy letisztázzam hogy mi a fasz van mégis. Az úriember kis várakozás után közölte, hogy rám a lakossági árlista vonatkozik, és hogy nem is kellett volna beszerezni a munkáltatói papírt ahhoz, hogy készüléket vegyek, és meghosszabbítsam a hűségidőt.
Most kellően mérges vagyok, mert kaptam háromféle információt, és úgy érzem, az lenne a minimum, hogy megvásárolhatom azon az áron a telefont, amit először mondtak. Nem nagyon tudom, hogy milyen további lépéseket tegyek, de baromi idegesítő az egész, holnap elutazom egy hétre, és szerettem volna ha már van addigra netem és telefonom.
Esetleg valakinek van tanácsa számomra?
Köszi, üdv.
Új hozzászólás Aktív témák
Ez a Telekom mobil szolgáltatások topicja
- Hír A Telekom elindította az ország első szabványos 5G tesztállomását Zalaegerszegen
- Hír Egy előfizetés, több SIM a Telekom új ajánlatában
- Hír A Magyar Telekom bejelentette az eSIM támogatását
- Hír Készülék nélkül csak egyéves hűség köthető
- Blogbejegyzés Új alapokra kerül a Telekom árlistája
- Hír Modulárissá lettek a Telekom mobilos csomagjai
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest
Cég: Axon Labs Kft.
Város: Budapest