- Apple Watch Sport - ez is csak egy okosóra
- Apple iPhone 16 Pro - rutinvizsga
- Fotók, videók mobillal
- Nothing Phone (3a) és (3a) Pro - az ügyes meg sasszemű
- Redmi Note 12 Pro - nem tolták túl
- Bemutatkozott a Poco X7 és X7 Pro
- Xiaomi 15 Ultra - kamera, telefon
- A karcsúság ára
- Samsung Galaxy S20 FE - tényleg nem lite
- iPhone topik
-
Mobilarena
Yettel topic
▼ Kérdés előtt olvasd el az összefoglalót, légy szíves! ▼
Aktuális:
Yepp - korlátlan belföldi net kötöttségek nélkül
Yettel Full - kombináld rugalmasan a kedvezményekért
Új hozzászólás Aktív témák
-
Handball94
aktív tag
Ha lejár a készülékhűség akkor a Telenor automatikusan átrak az adott előfizetés nem készülékes tarifájába?
Értem ez alatt pl. a Telenor Blue M 7380 Ft-os csomagjából a 6380 Ft-os csomagba ? Mert nálam lejárt és a Mytelenor szerint még 7380 Ft lesz ebben a hónapban is a tarifa. -
válasz
jociolaszi #59048 üzenetére
Több tényezőt is figyelembe vesz a Telenor, hogy kell-e előleget fizess áttéréskor vagy sem.
Emlékeim szerint két évesnél idősebb ÉS havonta átlagban 5-7 ezer forinttal feltöltött kártyánál már valószínű, nem fog előleget bekérni. Amennyiben valamelyik/egyik feltétel nem/sem teljesül és közép- vagy felső kategóriás készüléket vennél, szinte biztos, hogy kell előleggel számolj.
Megoldás az lehet ilyenkor, hogy áttérsz számlásra, nem veszel készüléket csak a 4./7. befizetett számlád után. Előbbi esetben az előleg felével kell számolj, utóbbiban semmi előleg nem lesz már.
-
jociolaszi
tag
Sziasztok:
Azt szeretném kérdezni hogy mennyi kártyás ciklusidő után lehet úgy átváltani blue m csomagra,hogy csak a készülék, csomag beli akciós árát fizessem? Ne kelljen 40-50ezret lerakni! -
Somatom
veterán
-
kutkut
addikt
Sziasztok! Ez lehet, hogy hülye kérdés lesz, előre is bocsi...
A MyTV adatforgalmat akkor sem vonja le a meglévő adatkeretből, ha a telefonról megosztanám a netet a laptopra, és onnan nézném a MyTV webes felületét? Erről valakinek van infója, vagy ki tudná próbálni, hogy fogy-e az adatkeret ilyen esetben?
Én nem tudom kipróbálni, mert most nincs netem, és ettől függően rendelnék adatkeretet, vagy váltanék HelloData csomagra. Azért napi 1-2 meccsel jó pár adatjegy elfogyna...
-
lm83
őstag
Na úgyis témánál vagyunk, akkor egy kis segítség kellene.
Blue s előfizetés megy a héten pár napra Horvátországba.
Mit kell csinálni a telefonon vagy az üzletben, hogy telefonálni lehessen róla.
Illetve mi az amit végképp nem szabad csinálni
Én nem megyek, nincs itt velem a telefon, de az én nevemen van az előfizetés.
Köszi -
-
Nem mintha bármiért is kedves lenne számomra a Telenor, csak ha ide betéved valaki, ne csak a telenyomorozást lássa....
Még a múlt évezredből van előfizetésünk (a feleségemnek és nekem). A fiunknak 12 éve, anyámnak a jó ég tudja mióta. Egyik sem céges, mind az én nevemen van. Voltak csomagváltások, ilyen-olyan ügyintézések, szolgáltatás megrendelések és lemondások, telefon garanciáztatás stb. Soha egyszer sem volt gondom velük, tették a dolgukat ahogy elvárható, tartották a határidőket. Pedig mostanában eléggé meg vannak dolgoztatva, mert kb. kéthavonta cserélünk tarifacsomagot, mindig olyanra mi épp megfelelőnek tűnik, vagy csak egy hónapra kipróbáljuk valamelyiket. Eddig minden zökkenőmentesen ment. De ígérem, ha bajom lesz velük, azonnal jövök ide panaszkodni. -
Somatom
veterán
Eltértünk az eredeti iránytól és nem fogok belefolyni egy vitába arról, hogy a munkámhoz kell-e net, vagy sem. Szerencsére a cég úgy gondolja, hogy kell, ezért Svájcban is van céges netem. Ha nem így lenne, akkor már Vodás lennék (az okot már leírták előttem).
Amit írsz, az csak vagdalkozás. Ha jól emlékszem, akkor a 2. zónás net cirka 2 rugó/MB. Ez csak nagyon komoly bízniszbe fér bele. Nem véletlen, hogy a Telenor is kínál rá jóárasítós opciót. Én arra próbáltam rávilágítani, hogy miért rossz, ha a szolgáltató egy pár napra szóló szolgáltatás aktiválását csak három napos határidővel tudja vállalni. Ha ez szted rendben van, akkor én neked is csak azt kívánom, hogy soha ne szaladj alá ennek a szitunak! -
#08205312
törölt tag
hm....úgy látszik, bele kell törődni abba, hogy a világ már nem lesz a régi: amikor szembesítettél valakit a tévedésével, ő bocsánatot kért, majd ígéretet tett arra, hogy ezután jobban odafigyel....
Helyette a "mindenáron megvédeni magam" (ha nincs igazam akkor is) és támadás korszakát éljük... -
bul07
nagyúr
válasz
lugosi #59032 üzenetére
Ha fáj hogy úgy írom mert javít a Firefox akkor van funkció hogy ne lásd a hozzászólásomat, tilts le
Kétpercenként lehetne beírni hogy ugyan ékezetet is kellene használni sok hozzászólásban de nem szokás, ja hogy férges almás a gépe-telefonja és azon nincs(ha lehet meg főleg), hát elég szegénységi bizonyítvány az eszközök részéről
-
bul07
nagyúr
válasz
Somatom #59030 üzenetére
Tudod van az a mondás hogy
Addig nyújtózkodj ameddig a takaród érHa erre nem futja nyaralás közben akkor annyi
Kicsit durva leszek, de Kamionos munkához nem feltétlenül kell internet, ha cég kötelez rá akkor adjon is
Amúgy mindenre van megoldás Német Francia vagy Osztrák szolgáltató valamilyen csomagjával
De van kamionos nett is már 50GB adattal -
bul07
nagyúr
válasz
Somatom #59026 üzenetére
Amúgy oké meg minden
De hol sajnáljam azt aki megteheti hogy külföldre megy akár üzleti akár nyaralás címszóval és nem bírja ki azt a pár száz forintot amibe a hívás kerül, meg amúgy is magyar számot simán lehet hívni magyar tarifával (persze díjzóna függvény) akkor meg mi a probléma a haza telefonálással
Ha nyaralni megy akkor meg minek mobil nett, nyaraljon ne netezen, szálláson meg általában van wifi
Ha üzleti út akkor meg megbír fizetni olyan internet elérést ami kitart míg kint vanEz olyan dolog mint, megvesz az egyszeri csóró egy drága autót majd a benzinkúton 2000Ft-ért tankol hogy tudjon menni pár kört és megnőzni a helyi HVCS előtt
Fillérbaszás a kövön -
Somatom
veterán
válasz
viktorhu #59025 üzenetére
Az elsővel nincs gond, mert azt lehet időpontra rendelni. A következő a gáz, mert azt csak akkor lehet, amikor az előző lejárt. Addig nem engedi a rendszer aktiválni, mivel van élő, ugyanilyen szolgáltatás aktiválva. A lejárat után viszont hogyan értesíti a user a Telenort, hogy szeretne újabb heti jegyet? Arról nem is szólva, hogy mi van akkor, ha annak az aktiválásába hiba csúszik és nem pár perc, vagy pár óra lesz, hanem pár nap?
-
viktorhu
veterán
válasz
Somatom #59024 üzenetére
Nekem ezek a. roaming adatjegyek általában másnapra szoktak működni. A másik t-nél volt úgy, hogy a böngészőben a telekom roaming oldala jött be, kiválasztottam, amit akartam, és abban a pillanatban az működött is. Egyszerűen nem ismertem ezt a "pár óra múlva aktiválódik" történetet, amit a két nem magenta szolgáltató csinál akár új előfizetéssel, akár ilyen extra megrendelésekkel vagy csomagváltásokkal kapcsolatban.
-
Somatom
veterán
Roamingról, de amíg feltöltős voltam, addig semmilyen egyszeri adatjegyet sem tudtam megrendelni, ha aktív adatjegyem volt. Tehát, nem tudtam olyat csinálni, hogy pl. kérek egy heti adatjegyet a mostani heti adatjegy lejáratához időzítve. Meg kellett várnom, amíg az aktuális letelik és csak utána tudtam újat rendelni. Ezzel két bibi van. Az egyik az, hogy akkor már nincs netem ahhoz, hogy VOIP -on felhívjam a Telenor üfsz. -t. A másik az a bizonyos 72 óra. Ha az becsúszik, akkor az egy hétből három nap már eltelt. A user viszont pont azért rendeli akkor, mert azon a bizonyos héten lenne rá szüksége.
-
radio100jozs
őstag
Elkezdődött az este 8-as meccs, le is van halva a mobilhálózat, most a második eset, hogy Csévharaszton alig jön 5 Mbps-el a letöltés, a weblapok akadoznak, nem töltenek be, megyek át 3G-re. Nem hiszem el, hogy nem lehetne ezt a vacak MyTV-t kisebb prioritásba sorolni a Telenornál. Döntsük már el, hogy mobilnetet, vagy mobilTV hálózatot akarunk üzemeltetni.
-
-
Somatom
veterán
válasz
azbest #59007 üzenetére
Elég érdekesen látod a világot. Miért fogadtam el? Azért, mert ettől csak rosszabb alternatívák voltak számomra. De, ez nem jelenti azt, hogy ezzel elégedett vagyok. Márpedig hosszú távon ez kéne legyen egy szolgáltató célja. Jelenleg ez a német roaming miatt nem teljesül, ezért keresem a kiugrási lehetőséget.
Az érvelésed pedig nettó hülyeség, mert a példámban az ügyfélnek nincs lehetősége az aktiválási csúszást is beleszámolva, időben megrendelni a szolgáltatást. Ezen símán változtathatna a Telenor. Az is látszik, hogy nem kerültél még olyan helyzetbe, hogy szükséged lett volna a netre, de önhibádon kívül nem juthattál hozzá a szolgáltatáshoz. Akkor nem osztanádaz észta hülyeséget a magas sámliról. De, kívánom, hogy ne is legyen rá szükséged! -
Lall
veterán
válasz
Viktor0610 #59010 üzenetére
Köszi
-
snooze
veterán
válasz
Viktor0610 #59014 üzenetére
Mostanában gyanusan nagyon sok a technikai hiba..nem?vagy csak a hozzá nem értés is van a háttérben,és a technikára fogják?
-
-
viktorhu
veterán
válasz
Viktor0610 #59004 üzenetére
Nekem az az érdekes, hogy miközben ez a magyarázat érthető, a másik T-nél már 2000 körül is magától értetődő volt, hogy ha bekapcsoltak egy szolgáltatást, az abban a pillanatban élt is, akár önkiszolgáló ügyfélszolgálaton, akár telefonon, akár személyesen. Például nem értem, hogy miért kell néha órákat várni egy új sim kártya aktiválására, amikor a másiknál alap, hogy úgy jössz el az üzletből, hogy működik a szolgáltatás (annak idején ott helyben egy próbahívást is szokás volt csináltatni új előfizetéseknél). A pirosaknál sem értettem, amikor az ügyfélszolgálatos átrakott másik díjcsomagba, akkor egy nap kellett ahhoz, hogy ténylegesen megtörténjen a dolog, miután láttam egy világosabb színárnyalat esetében, hogy ugyanez működhet simán gombnyomásra is.
-
#15490560
törölt tag
MyTV máshol se megy? Szerverhiba ...
-
-
Lall
veterán
válasz
Viktor0610 #58983 üzenetére
Köszi. Akkor ezek szerint, ha a 4G-s iPad Minibe teszek egy Hipernet Praktikumot alap feltöltéssel (3.000 Ft?), akkor a gyerek egy évig vígan tévézhet az én HD Medium -hoz kapott MyTV előfizetésemmel a kocsiban?
-
azbest
félisten
válasz
Somatom #59006 üzenetére
"72 óra elfogadhatatlan késés"
akkor miért fogadtad el a szerződés megkötésével?
"nagyon komoly kárt okozhat az ügyfélnek"
az, hogy 3 napig vár arra, míg megérkezik az aktiválásról az értesítés, azt a "kárt" okozza, hogy addig nem netezik. Erre számítani kell a szerződése alapján. Az, hogy ész nélkül, aktiválás előtt kezd el valaki netezni, az a saját hülyesége. Ha annyira fontos az az internet, akkor valószínűleg a megéri a listaárat is. De valójában egyáltalán nem fontos, csak kényelmes. Erről van most is szó.
Ami jár, azt megkapod. Csak eddig nagyon kegyes lehetett veled az élet, hogy mindig jutott akkor is, amikor nem járt. Persze az is egy stratégia, hogy valaki kiveszekszik magának olyasmit, ami egyáltalán nem jár, csak a másik fél inkább enged, hogy hamarabb szabadujon. Amúgy meg tenni akarást emlegetsz, de általában a topicban filléreken megy a hiszti, a fizetni akarás hiányzik a másik oldalról, mert még mindig azt hiszik páran, hogy minden csak úgy jár, sőt még inkább ők fizessenek érte, amiért kegyeskednek igénybevenni
Amúgy marha jó érzés, hogy én ezt leírhatom, míg egy ügyfélszolgálatos sosem mondhatja ki az ügyfélnek az igazat, mert nem szabad megsérteni a pici lelkét az igazsággal
(#59009) snooze
ha a szerződésedben 7 másodperc van írva, akkor pattoghatsz. Ha 3 nap, akkor nem. Mégha fáj is. Páran azt hiszik, hogy a szabályoknak csak a rájuk nézve kedvező része számít, az nem, amikor rájuk nézve kedvezőtlen. Pedig az árban benne van mindkét rész. -
Somatom
veterán
válasz
Viktor0610 #59004 üzenetére
SMS -ben? Az eleve felejtős. Próbáltam, de nem mertem használni, mert nem kaptam visszaigazolást az aktiválásról. Felhívtam az ÜFSZ -t, ahol közölték, hogy sajnos, a külföldről történő SMS rendelés kimenetele bizonytalan.
azbeszt:
Olvastad a példát? Egy roaming adatjegynél a 72 óra elfogadhatatlan késés, mert nagyon komoly kárt okozhat az ügyfélnek. Azt is leírtam, hogy ha technikailag másképp nem megy, akkor hogyan tudna a Telenor ezen változtatni. Szted ehhez prémium szolgáltatás kéne? Lóf..t! Csak egy kis tenniakarás. -
azbest
félisten
válasz
Somatom #59003 üzenetére
még mindig teljes fogalomzavarban vagy. 3 napot vállaltak a szerződésben. Nem lesi az egész cég a te óhajodat éjjel-nappal. Számtalan oka lehet annak, hogy nem 7 másordpercbe telik most. Lehet karbantartás vagy fejlesztés vagy esetleg valami hiba, ami miatt lassabb a feldolgozás. Teljesen mindegy. 3 napra szerződtél két fillérért, ez jár. Az, hogy általában 7 másodperc alatt megtörténik, az csak pozitívum, de nem jár. Sokkal többe kerül az, hogy körülötted forogjon a világ, ahhoz kicsit drágább szerződést kell kötni. Ezt nem érted meg, mert kötöd az ebet a karóhoz, hogy de neked akkor is jár, hogy csak veled foglalkozznak. Nem jár.
Ha neked fontos, hogy nagy legyen a rendelkezésre állás, akkor sokkal többet kell fizetned. Olcsóbb alternatíva, ha több egymástól független cégnél is van hasonló olcsó előfizetésed. Általában nem egyszerre duguknak be. De mindenképp több pénzbe kerül, mint 1 mezei előfizetés. Nekem például ezért van az otthoni vezetékes mellé hipernet home csomag (amellett hogy útra is jó, otthon az a tartalék, ami már több hétvégén megoldotta az internetet, amikor a másik szolgáltató vlaamiért kiesett, pl péntek esti vihar után hétfői javításkor).
-
válasz
Somatom #59003 üzenetére
Bocs, azt hittem, SMS-ben történő megrendelésről van szó.
Bár a háttérrendszerekben való "infóáramlás" akkor is megvan.
Nem ismerem a rendszerünk teljes térképét, de azt így is látom, hogy egy szolgáltatás megrendelése legalább 3-4 rendszerben kell lefusson, és bár az esetek döntő többségében ez megtörténik azonnal, de sajnos, előfordulhatnak hibák, ami miatt késhet a megrendelt szolgáltatás beaktiválása.
-
Somatom
veterán
válasz
azbest #59001 üzenetére
Felhívom az ÜFSZ -t, megrendelem a szolgáltatást, amire az ÜFSZ azonnal utasítást ad a rendszernek (azaz, átbillenti a flaget). Onnantól a folyamat emberi beavatkozás nélkül megy végbe. Elárulnád, hogy ebben mihez kell három nap?
Viktor0610:
Azt írtam, hogy felhívom az ÜFSZ -t. A reagálás szempontjából nem tök mindegy, hogy a hívás honnan érkezik? Az ÜFSZ ugyanazt csinálja függetlenül attól, hogy én helyileg honnan hívom. -
válasz
Somatom #58999 üzenetére
Kíváncsi volnék, hogy a 7,2 másodpercet honnan számoltad ki?
Én ezekkel a rendszerekkel dolgozom, és ez eléggé irreális elvárás.
Több háttérrendszer van, ahonnan adatokat kellhet lekérni, és bár megrendelésnél nem, de vannak olyan folyamatok, amikor Telenoron kívüli rendszereket is be kell vonni. Mivel az infó kis túlzással ide-oda cikázik, eléggé valószínűtlen elvárás, hogy megrendelés után 7,2 másodperccel már legyen is aktív, amit szeretnél.
Főleg külföldről, ami több szolgáltató együttes munkájával juttatja el a kérésed kintről idehaza.
-
azbest
félisten
válasz
Somatom #59000 üzenetére
miért, szerinted ki billenti át az a flaget? Pistike majd bemegy a szerverterembe csavarhúzóval és átcsavarja a bitet? Meg, hogy bárki a cégnél össze-vissza állítgathat kedve szerint bármit a számítógépéről? Nem így működik a világ és így nem is lenne képes működni, csak káosz lenne.
Azért, mert otthon a kockás füzetbe két pillanat felírnod, hogy befizettél egy számlát, az nem jelenti azt, hogy bármi hasonló primitív és egyszerű módon megy egy komoly rendszerben, ami több millió előfizetőt kezel, ráadásul törvényeknek, adatvédelemnek is megfelelő módon.
Ha hiba van, akkor a kijavítása akár sokkal tovább is tarthat, mint három nap. A három nap csak arról szól, hogy átbillentik a flaget számodra. Ha valami hiba történik eközben, az már egy másik történet.
Maradjunk annyiban, hogy fogalom nélkül háborogsz valamin, amiben még egy csepp igazad sincsen. Láthatod, hogy tőlem is megkapja a kritikát a cég is, amikor valami sunnyogás vagy hiba van, de most te beszélsz zöldségeket.
Új hozzászólás Aktív témák
- Apple TV eladó
- ÁRGARANCIA!Épített KomPhone Ryzen 5 7600X 16/32/64GB RAM RX 7700XT 12GB GAMER PC termékbeszámítással
- Laptop felvásárlás , egy darab, több darab, új , használt ! Korrekt áron !
- BESZÁMÍTÁS! Gigabyte B760M i5 14600KF 32GB DDR4 1TB SSD RX 6700XT 12GB Zalman Z1 Plus Seasonic 650W
- Intel Core 2 Quad Q9550 2.83GHz LGA775 Processzor
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest