Hirdetés
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- iPhone topik
- Samsung Galaxy S25 - végre van kicsi!
- One mobilszolgáltatások
- Honor 200 Pro - mobilportré
- Konkurensei között mutatkozik az Oppo Find X8s
- Xiaomi 14 - párátlanul jó lehetne
- Hivatalos a OnePlus 13 startdátuma
- EarFun Wave Life - egy fejhallgató a mindennapokra
- Apple Watch
-
Mobilarena
Yettel topic
▼ Kérdés előtt olvasd el az összefoglalót, légy szíves! ▼
Aktuális:
Yepp - korlátlan belföldi net kötöttségek nélkül
Yettel Full - kombináld rugalmasan a kedvezményekért
Új hozzászólás Aktív témák
-
Sziasztok!
Egy feltöltőkártyás SIM-et szeretnék fizikairól e-SIM-re cserélni. Azt tudom, hogy ezt csak személyesen tudom intézni, de a fizikai SIM-nek is nálam kell lennie az ügyintézéshez?
Köszönöm a segítséget.
-
válasz
Viktor0610 #112330 üzenetére
Nagyon szépen köszönöm a gyors segítséget.
-
Sziasztok!
Van egy számlás előfizetésem, amihez tartozik 1,5GB-os havi adatkeret. Ha ehhez rendelek 1 napos korlátlan mobilnet szolgáltatást, akkor először a számlás csomagban foglalt keretet fogja felhasználni és utána a korlátlant, vagy ha már él a korlátlan szolgáltatás, akkor a havi keret nem fog fogyni?
Nem szeretnék úgy járni, hogy megrendelem az 1 napos korlátlant és először a havi mobilnet keretemet fogyasztanám le nullára..
Köszönöm a segítséget
.
-
válasz
SztiviVander #112246 üzenetére
Köszönöm
.
-
Sziasztok!
Az 1 napos ajándék mobilnet a feltöltőkártyás ügyfeleknél az 1500-Ft-os feltöltéssel is jár?
Az 1 napot úgy kell értelmezni, hogyha ma feltöltöm, akkor holnap éjfélig lesz netem?Köszönöm
-
válasz
donjohnson #112191 üzenetére
Köszönöm
, kipróbálom.
-
válasz
winbox #112187 üzenetére
Sziasztok!
Van egy yettel előfizetésem, aminél időnként meg szeretném oldani, hogy hívni ne tudjanak, de a mobilnet menjen. Azt tudom, hogy állandó átirányítással kellene megoldani, de milyen számra. A +36209400400-at próbáltam, de azt nem engedte. Lehet, hogy azért, mert nincs a hangposta funkció bekapcsolva, vagy nem ez a hangposta szám?
Köszönöm a segítséget.
-
válasz
MadMancs #111753 üzenetére
Köszi
.
Látom SMS-t kell küldeni a megrendeléshez. Céges flottában bekapcsolásra került hónapokkal ezelőtt automatikusan, de a magán dolgozói flottában nem.
Van arról tapasztalat, hogy a megrendelő sms-t követően mennyi idő múlva kerül aktiválásra a szolgáltatás?Szerk.: ez gyors volt, már aktiválták is.
-
Sziasztok!
A VoWiFi már bevezetésre került hivatalosan?
-
válasz
#73820095 #111008 üzenetére
Okmányiroda. Mivel nincs érvényes azonosító igazolványa, ezért ki fognak állítani ideiglenes személyit. Ez azonnal elkészül, nyomtatott, laminált, fényképes igazolvány. Még a reptéren is elfogadják EU-n belüli utazáshoz, mint útiokmány. Ezzel szerintem fog tudni adatot egyeztetni.
-
-
válasz
4Grider #110734 üzenetére
2 évvel ezelőttig én használtam ezt a készüléket, de nem volt ilyen gondom vele. Utána egy feltöltős SIM volt benne nyaralásra korlátlan net rendelés miatt. Sosem volt semmi. Én is arra gondolok, hogy a fiam valamit felrakott, vagy rányomott valamire, amire nem kellett volna.
Holnap kap egy hard resetet a készülék és elmagyarázom részletesen, hogy hogyan kell egy okostelefont használni...
-
válasz
Viktor0610 #110732 üzenetére
Igen, egy Xiaomi Redmi Note 9 Pro.
Tanultam az esetből. MMS APN-t töröltem, online ÜSZF-n lemondtam a szolgáltatást, beállítottam 8000 Ft-os limit értesítő SMS-t.
Tele van már a t*k*m, hogy házi informatikust kell játszanom állandóan a családban... -
válasz
SztiviVander #110730 üzenetére
Köszönöm Mindkettőtöknek a válaszokat.
.
-
Sziasztok!
Létezhet olyan, hogy egy SIM-et klónoznak és ezzel a klónnal forgalmat bonyolítanak, ami az eredeti SIM számláján jelenik meg?
Vagy ez nagyon földtől elrugaszkodott gondolat? -
válasz
Viktor0610 #110566 üzenetére
A számlareklamációnak a fizetési határidőre van halasztó hatálya, vagy mindenféleképpen fizessem be a számlát még mielőtt kivizsgálja a Yettel a reklamációmat?
08.21. a határidő és online form-on most küldtem meg a számlázási panaszt a Yettelnek.Köszönöm a segítséget
.
-
válasz
donjohnson #110574 üzenetére
Meg fogom nézni, hogy minek van üzenetküldési joga. Én is valami ilyesmire gyanakszom, mert egyetlen nap volt, de akkor 88 db.
-
válasz
RoyalAirForc #110572 üzenetére
Kértem számla részletezőt, ha az alapján nem tudom beazonosítani, hogy hova mentek az MMS-ek, akkor meg fogom reklamálni a számlát. Ha kiderül, hogy mi hibáztunk, akkor megpróbálok valami méltányossági kedvezményt kijárni, ha nem megy, akkor kénytelen leszek lenyelni a békát.
-
válasz
Viktor0610 #110566 üzenetére
Köszönöm
.
Az MMS-t lemondtam.
Számlarészletezőt kértem, abból látszódni fog, hogy milyen számra mentek az MMS-ek?
Szerinted van esély, hogy ne kelljen ezt a 20k-t kifizetni, ha több évre visszamenőleg látják, hogy soha nem MMS-eztem egyik számomról sem és ez a 88 db is egyetlen napon történt? Egyértelműen látszik, hogy valami nem kerek a történetben. Fiam telefonja, szokott játszani rajta, de mostanában inkább PC-n tolja. Kikérdeztem, nem csinált semmit és nem szokott hazudni (jó tudom, messziről jött ember, stb.). Mondtam neki, hogy inkább mondja el és beszeljük meg, minthogy utólag derüljön ki valami, amikor már hülyét csináltam magamból az ügyfélszolgálaton... -
válasz
Jim74 #110441 üzenetére
Sziasztok!
Kiderült mi okozta a magas számlát. Egyetlen napon 88 db külföldi hálózatba irányuló MMS.
Ezt hol lehet megnézni, hogy mi küldhette?Soha nem küldtem MMS-t. Júniusban váltottuk a számot feltöltősről számlásba és akkor a Yettel aktiválta az MMS szolgáltatást, pedig nem is kértem.
Köszönöm
.
-
Sziasztok!
Van egy számom, amit kb. 1 hónapja feltöltősből számlásba, majd dolgozói flottába vittem (fiam használja).
Ma ránéztem Yettel fiókban a forgalomra és majdnem dobtam egy hátast.
Az egész csomag nincs 4ezer Ft, viszont azt írja csomagon felüli forgalomra, hogy 19.096,-Ft.
Összes hívás hossza 3 perc, kimenő hívások száma 93 db..
Megnéztem a híváslistát és nem szerepel csak kb. 3 - 4 db kimenő hívás.
Számlazárás pár nap múlva lesz csak, úgyhogy számlát még nem láttam erről.
Elképzelhető, hogy a feltöltősből számlásba, majd flottaváltás miatt a Yettel fiókban nem valid értékek vannak és majd a számlában már nem fog szerepelni az a horror összeg?
Fiamat kérdeztem, nem regisztrált semmilyen oldalra, nem hívott, nem sms-ezett külföldi számmal, ismeretlen számokat nem vett fel.
Volt már valakinek hasonló tapasztalata?
Teljesen el vagyok keseredve... Nem feltétlenül a pénz miatt, hanem hogy ha esetleg valamilyen csalás áldozatai lettünk, akkor mit kellene beállítanom és hol, hogy ilyen ne forduljon elő többet?
Köszönök minden segítséget.
-
Sziasztok!
Ha előfizetést el szeretnék hordozni, de ahova megyek ott már prepaid szerződést szeretnék, akkor hogy érdemes eljárni?
Ahova hordoznék oda bemegyek és megmondom, hogy jönnék, de feltöltőkártyás csomagba, vagy először menjek be oda, ahonnan jönnék és váltsak szamlásról prepaidre, majd utána hordozzam a számot?Köszönöm a segítséget
.
-
válasz
Viktor0610 #109728 üzenetére
Köszi
Két energetikai cégről van szó. Egyik megvette a másikat, viszont a flottaváltásra tojnak több, mint 2 éve. Gondoltam most már elintézem magamnak...
Olyat lehet, hogy számlásként jövök el, de ahova hordoznék ott feltöltőkártyásba menjek? -
válasz
SztiviVander #109726 üzenetére
Ha nem sikerül, akkor fél évet elegerészek feltöltősben a két szám közül az egyikkel valamelyik másik szolgáltatónál, aztán visszamegyek a flottába.
-
válasz
SztiviVander #109716 üzenetére
Lehet, hogy először megpróbálom mindkét számot bevinni, mert elég rugalmas volt az ügyintéző a Pólusban és a céges belépő kártyámra is megcsinálta volna az új flottába tételt, holott kellett volna külön igazolás a munkáltatómtól. Az is lehet, hogy mivel már mindkét szám eleve dolgozói flottában van, így csak egyik flottából kellene a másikba tenni őket és nem problémáznak, hogy két szám van.
-
Sziasztok!
Jelenleg egy dolgozói flottában vagyok két számmal a Yettelnél és szeretnék átmenni másik dolgozói flottába (mindkettőre jogosult vagyok, saját nevemen van mindkét szám), azonban az új flottában csak 1 lehet meglévő szám, a másiknak másik szolgáltatótól kell jönnie, vagy új szerződésnek kell lennie. Mindkét számomat meg szeretném tartani.
Azt megkérdeztem, hogy ha váltás előtt elhordozom a számomat másik szolgáltatóhoz és onnan hordozom vissza a másik flottába az járható út.
Azt szeretném megkérdezni, hogy a számhordozásra van-e valamilyen korlátozás, hogy a két hordozás között mennyi időnek kell eltelnie, vagy ha lezárult a hordozás, akkor rögtön indíthatom is a "visszahordozást"?
A számhordozás folyamata általában mennyi időt vesz igénybe? (Ez azért lenne lényeges, mert 30 napig él az igazolás, amit a munkáltatóm kiad a flottabelépéshez.)
Hol érdemes kezdeményezni a hordozást? Ahova hordoznék, vagy ahonnan hordoznék?
Érdemes előtte feltöltősbe átrakni a szerződést, hogy az ideiglenesen új szolgáltatónál ne legyen előfizetés, csak prepaid?Köszönöm a segítséget
.
-
Sziasztok!
VoLTE okozhat olyan problémát, hogy hívás közben kimarad a hang? Én sem hallom a másik felet és ő sem engem.
Kerepes (Szilasliget) lokációról lenne szó.
Tegnap frissítettem a telefon szoftverét és ma tapasztaltam a jelenséget. Mondjuk nem minden nap telefonálok.
Másnak nincs gondja a frissítéssel ugyanilyen készüléken.Köszönöm a segítséget
.
-
válasz
Viktor0610 #102123 üzenetére
Ezt én is besz*ptam jómultkorában.
-
válasz
Viktor0610 #100331 üzenetére
Köszönöm
Tudom, hogy a VoWiFi már unalomig lerágott csont, de van egy dolgozói céges flotta előfizetésem, amin működik a szolgáltatás.
Van esetleg arról infó, hogy előreláthatólag mikor lesz elérhető minden csomagban?
Ahol lakom, amikor áramszünet van, akkor gyakran a torony is lehal és csak az udvar végében van térerő. Ilyenkor jól jönne a VoWifi..
-
válasz
Viktor0610 #100328 üzenetére
Köszi.
Megnyitottam HTML-ben és "print to PDF". Jobb híján... -
Sziasztok!
Yettel fiókból nem tudom letölteni a számlámat PDF-ben, az alábbi hibát írja ki:
{"id":"documentdownload\/downloaddocument","success":false,"data":[],"errors":{"code":"200","status":"OK"},"redirect":null}
Más is ezt tapasztalja?Köszönöm
.
-
válasz
kovacsmi_74 #99196 üzenetére
Köszi
Remélem csütörtök reggelig valaki megerősíti.
-
válasz
kovacsmi_74 #99193 üzenetére
Tehát, ha mondjuk holnap reggel feltöltöm akár a legkisebb összeggel a kártyát, akkor kapok hozzá 1 nap korlátlan netet, amit holnapután éjfélig tudok használni, ugye?
-
Sziasztok!
A feltöltős kártyához rendelhető 1 napos korlátlan internet lejárati ideje hogyan működik?
Ha ma megrendelem, akkor holnap éjfélig, vagy a megrendeléstől számított 24 óráig használható?Köszönöm
-
válasz
SpongyaBob #98120 üzenetére
& Gubu0101 : most már nálam is működik, amikor már nincs rá szükség
.
-
Sziasztok!
Yettel app másnak sem működik, vagy csak nekem van ilyen szerencsém?
-
Sziasztok!
A Yettel Wallet mennyire megbízható működésű BKK bérlet használatára? A Simple mai produkciója (egész nap gyakorlatilag használhatatlan volt) keresnék alternatív alkalmazást és láttam, hogy a Yettel Wallet-ben is van BKK bérlet vásárlási lehetőség.
Köszönöm a segítséget
.
-
válasz
FIREBLADE78 #94278 üzenetére
Ha nem tudja a jelszót, akkor szerintem semmit nem tudtok intézni telefonon.
-
Nem ide szerettem volna írni
.
-
válasz
Viktor0610 #92190 üzenetére
Köszi.
User error volt... A jobb felső sarokban nem váltottam át a megfelelő szerződésre... -
Sziasztok!
A mobilalkalmazásban miért nem tudok a kártyás számaimhoz mobilnetet rendelni? Szerintem ez korábban működött.
Most csak meg tudom nézni a szerződéses adatokat, illetve a a szám elnevezését tudom változtatni.Köszönöm a választ.
-
válasz
Viktor0610 #90342 üzenetére
Köszi
Akkor igazából a 14900 az csak úgy egyedi, hogy én mondok egy nem extra igényekkel rendelkező számot, ami ha nem foglalt megkaphatom.
Csak azért kérdeztem, mert kicsit keveselltem az árát, de én a speciális számot értettem az egyedi alatt. -
válasz
Viktor0610 #90328 üzenetére
Ezért az összegért mennyire lehet egyedi a szám?
-
Majdnem visszavittem az üzletbe a készüléket (Samsung A52S 5G). Pontosan úgy történik a jelenség, ahogy leírod.
Ott bukott ki a dolog, hogy hallottam az asztali rádió hangszóróján, ahogy sok-sok évvel ezelőtt hívás előtt bezavarta a hangszórót a telefon. Néztem kikerekedett szemmel, hogy WTF?
De mivel nem mindenhol csinálja, ezért én is arra jutottam, hogy torony függő a dolog. -
válasz
Viktor0610 #88949 üzenetére
Köszönöm
.
Samsung A52S 5G telefonom van. Nem szolgáltatós, hanem Samsung store-ból vásárolt. Így volt beállítva gyárilag az APN.
Hogy állítsam be, hogy tuti legyen? Mitől függ, hogy milyen beállítást kap a készülék?Pl. munkahelyemen rendszeresen ledobál a 4g-ről 2G-re, majd vissza. Munkatársam szintén Samsung (valami 1 éves Note, nem tudom pontosan) készüléke, szintén Yetteles pedig atomstabil.
Biztos, hogy van különbség a két készülék modeme között is, de elképzelhető, hogy a nem megfelelő APN beállítás okozhat ilyen jelenséget? -
válasz
Viktor0610 #87439 üzenetére
Köszönöm.
Kb. 6 éve vettem utoljára szolgáltatónál készüléket. Akkor elvileg vehetek azon áron készüléket a meglévő számomhoz. Ez jó hír. -
Sziasztok!
Dolgozói flottás készülék árlistában szereplő árak csak új előfizetés esetén érvényesek, vagy meglévőre vállalt 2 év hűséggel is igénybe vehető?
Köszönöm.
-
Sziasztok!
Yettel Wallet alkalmazással lehet kártyás egyenleg terhére autópálya matricát vásárolni sms és tranzakciós díj nélkül?
Köszönöm a segítséget
.
-
válasz
Viktor0610 #86616 üzenetére
Jut eszembe...
VowiFi nincs tervben a Yettelnél?
Csak azért lenne érdekes, mert amikor a lakóhelyem környékén áramszünet van, akkor a lakásban nincs térerő (toronynál nincs szünetmentes).
A vezetékes net modemje otthon szünetmentesről elmegy 2-3 órát, így azon keresztül tudnék telefonálni, ha lenne VoWiFi. -
Sziasztok!
Kövezzetek meg, de nekem tetszik a brand váltás. Tudom, hogy nem a név és a kinézet a lényeg, de szerintem nem árt néha frissíteni az arculatot.
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
- Tőzsde és gazdaság
- AMD Navi Radeon™ RX 9xxx sorozat
- ASUS RT-AC68U
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- Politika
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Több bérgyártóhoz viheti a készülő fejlesztéseket az NVIDIA
- Samsung Galaxy Felhasználók OFF topicja
- Elektromos autók - motorok
- PlayStation 5
- További aktív témák...
- AKCIÓ! Beszámítás! Intel Core i9 13900K 24 mag 32 szál processzor garanciával működéssel
- Dell D6000 univerzális dokkoló USB-C/ USB-A, DisplayLink & Dell WD15 (K17A) USB-C + 130-180W töltő
- Honor 70 256/8GB / Szép állapotban / 12 hónap jótállással
- ÁRGARANCIA!Épített KomPhone i5 10600KF 16/32/64GB RAM RX 6600 8GB GAMER PC termékbeszámítással
- ÁRGARANCIA!Épített KomPhone i5 12400F 16/32/64GB RAM RTX 4060 8GB GAMER PC termékbeszámítással
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest