Hirdetés
-
Igencsak szerény méretekkel rendelkezik az Aetina Xe HPG architektúrás VGA-ja
ph Az 50 wattos modellt beágyazott rendszerekbe, MI-vel kapcsolatos munkafolyamatokhoz és edge applikációkhoz szánták.
-
A Video AI lehet a One UI 6.1.1 ütőkártyája
ma Vagy hogy fogja a mesterséges intelligencia manipulálni a mozgóképeket?
-
Premier előzetesen a Demon Slayer -Kimetsu no Yaiba- Sweep the Board!
gp Elérhető lett Switch-re a játék, amely leginkább a Mario Party-hoz hasonlítható.
-
Mobilarena
Új hozzászólás Aktív témák
-
dong86
csendes tag
-
válasz Sarrukin #212988 üzenetére
Ha város és orszagút és autópályán 130, akkor a fiat tipo, 1,4 szívó elég lehet, az 1,4t már nem fér bele, mert 4,5M+ Ft körül szokott lenni, ha éppen van eladó
A kia ceed és hyundai i30 1,4 és 1,6 mpi is jó lehet, de csak akkor, ha nem 20-30 ekm szerviz interallumot tartották[ Szerkesztve ]
Eladó Tarrington House TH AD3020 páramentesítő, használt, jó állapotú. Ár: 25000Ft 600W Napi akar 20liter 3,5 literes tartály Max 52 m² 30cm x 35cm x 52cm 14kg
-
-
ph_5.5
aktív tag
válasz Sarrukin #212988 üzenetére
Kaptál már pár választ, de muszáj leírnom a saját tapasztalatom.
Pár hónapja felmert hogy cseréljünk autót. (majd írom mivel autózunk most).
Keret 4 milla, hasonló paraméterekkel mint amit te szeretnél.
Kb a Ceed maradt benet ami felszereltségében adja azt ami tetszett. Majd elmentem és megnéztem a márkaképviseletnél (ahol piaci ár felett kínálják kb a használt példányokat), ott ahol max 10 éves autót találsz és normálisan átnézték/átnézik őket. (szabad szemmel jól látható összegért)
Ezt követően jött az hogy benéztem a Ceed netes fórumába (fb)
Két dologra jöttem rá.
Minden motorjuk számomra elfogadhatatlan a 10 éves korosztályban.
1.4 gyenge (tényleg)
1.6 papíron elfogadható,d e dinamikában, hétköznapra kevés.
Ebben az évjáratban a turbot csak a az 1.6 kapta meg.. nosza ez tetszik, nézzünk utána.
Nos mint kiderült ez a motor kb magától széthullós, és amennyire szidják pl a BMW bizonyos motorjait, nos ez is erre a sorsra jut.
Jön a duma- ha 10e Km-ként szervízbe horták, jó olajat kapott akkor jó a motor.
Nem ismerek sajnos olyan tulajt aki újonnan megvette, tudja hogy 3-4 évig használja... és 10e Km-ként elviszi, holott 30e az előírás. A cégek sem vitték el... mert garisak, lízingeltek, így olcsóbb a fenntartás.
A vége az lett hogy mindenhol elkokszosodott példákat mutatnak, átégett dugattyútetővel stb. A fórum megbízható embere létehozott egy saját oldalt, és (pénzért) vállal komplett átvizsgálást.
A vége az lett hogy a piacot elnézve: 2014-es Ceed 4 milla. 2019-es 5 milla. Ceed II vs Ceed III.
És utóbbiból van 1.4 turbos. Ez az a motor ami szerintem már élhető lett. 1.0 turbos az új teszteken sem dicsérték. Használtban meg pláne. Szóval szvsz nekem is hiába tetszett maga a típus, esélyes hogy soha nem fogok venni.
Ami az elején kimaradt- szándékosan. 2008-as 1.4 T-Jet Bravo II-t hajtunk. 5 éve. 10ezres olajcserével. Kopó alkatrészek mindig cserélve vannak. 2 hónapja hűtőt kellett vásárolni a mert a régi elfáradt. (kb 50e volt anyag + munka) Most első tárcsa plusz fékbetét. Bosch rendszer volt- most is az lett. 60e-ben állt meg fékpadozással együtt. Nagyon jól felszerelelt példány, a motorja meg rugalmas, élhető. Fogyasztás kb 9 liter átlagban. (város- pálya 130- néha hegyvidéki autózás) . Ér 1.5 millát, úgy hogy hazai autó, 215000 Km van benne (valós).
És valahogy nem győzött meg egyetlen autó sem arról hogy a 15 éves kocsira fizessek 2.5 millát, hogy 6 évet fiatalítsak. Akkor inkább 3.5 milla, és legyen 4 éves. -
veterán
válasz Sarrukin #213016 üzenetére
én másfél évig napi 250 km-t ingáztam vele, aztán 3 vagy 4 évet napi 2*1,5 km-t, télen nyáron. semmi baja nem volt najó ez nem igaz, egyszer kellett rajta serélni egy közös nyomócsövet, 80k-ért.
[ Szerkesztve ]
"a jövötsajnos nemlehet tudni csakhamárotvagy deakormegmár azajelen"