Hirdetés
Talpon vagyunk, köszönjük a sok biztatást! Ha segíteni szeretnél, boldogan ajánljuk Előfizetéseinket!
-
Mobilarena
Új hozzászólás Aktív témák
-
válasz
runner 125 #96037 üzenetére
Ó az a projekt bonyolult
Először kisautó. De igazából v70 2.5t manuális kellett volna. Az meg nem volt. De a nagy volvo csak kisértés
Bár ha kútba esik a picanto project, és lesz 2.5t v70...
Meg aztán ahogy a használt piacot néztem eddig egyre jobban sajnálnám eladni az i30-at. Hajtom még 3 évet (10 éves korig), addig spórolgatok. Aztán s40 ha lesz. Új. Addig az is kiderül mennyit érnek ezek az új motorok...
Az egyetlen sürgős hogy kellene 2 autó. És ahogy nézem a használt autó piacon nehéz sietni spéci igényekkel.
-
válasz
runner 125 #96003 üzenetére
Honda Jazz persze szuper. De ártartásban elég durva. 2,1 + milla igazából 5 évesen (pontosabban onnan indul...). Új meg 3,7. Ha legolcsóbb éppen tökéletes az 60%.
De nyugodtan lehet hogy ez a piac (mindenkinek 4-6 éves megbízható japi kell, ezért drága), csak nekem nem tetszik. Attól ez változni nem fog
-
Typhoon47
senior tag
válasz
runner 125 #95997 üzenetére
Na de most melyik az?
-
hobizoli
nagyúr
válasz
runner 125 #95997 üzenetére
elek a gyanuperrel, hogy ezek az ajtok csereszabatosak
-
Morris
veterán
válasz
runner 125 #95966 üzenetére
Na, kíváncsiságból megnéztem az enyémet is.
1.9 PD 140-nél 2800/2850-et forog 6-ban. -
Integrale
veterán
válasz
runner 125 #95964 üzenetére
En pontosan ugyan arrol a kombinaciorol beszelek mint amit TayRol irt, 1.6 eHDi 6 gang. A linkelt C5 is ilyen.
Youtubeon van par video C5-rol is. -
runner 125
nagyúr
válasz
runner 125 #95964 üzenetére
Kerestem gyorsba, de nem találtam, h konkrétan ez a 2011-es C5, 6-os kézivel mennyit forog 140-nél.
Kíváncsi lennék.
-
Integrale
veterán
válasz
runner 125 #95956 üzenetére
3000-nel mar 150 volt.
Szerk.:[link]
-
válasz
runner 125 #95779 üzenetére
Akkor beégtem
-
Integrale
veterán
válasz
runner 125 #95695 üzenetére
Ő az a fajta Audi mániás, aki azt állítja, hogy ha 4 karika van az elején, akkor az ki van zárva, hogy szar legyen.
-
válasz
runner 125 #95695 üzenetére
Mondjuk mert a 10-ből 10 helyen elmondott szar allroad nem szar?
(#95697) Integrale : mondjuk ilyen elvakultaknak fakocka való, az nem okoz meglepetést
-
TaaT
nagyúr
válasz
runner 125 #95654 üzenetére
"Mennyire látszik konkrétan a LED izzó nappal?"
Ez a fényszóró felépítésétől függ.
-
emvy
félisten
válasz
runner 125 #95605 üzenetére
Mondjuk jol latszik, hogy a Mercedes vezetoasszisztensei mennyire elol vannak - a Teslaba is ezt raktak..
-
válasz
runner 125 #95605 üzenetére
Azonnal cserélném 1:1-ben Domira
-
TaaT
nagyúr
válasz
runner 125 #95585 üzenetére
"Jajj, ez az olajhamisítás szerintem qrván fel van fújva."
Én is aszittem, aztán a szlovákoknál minden második szerviz hamis olajjal dolgozott, kötve hiszem hogy nálunk jobb a helyzet, csak tojnak rá az illetékesek.
Qru: Jó is ott lábatlankodni a szerelő körül. Legutóbbi olajcserémnél a szerelő srác simán szárazon becsavarta az olajszűrőt, még szerencse hogy az az előtti olajcserénél jó alaposan megkenték így nem lett belőle probléma.
-
hdman
őstag
válasz
runner 125 #95585 üzenetére
Ezt én is olvastam, pár hónapja volt a heti merítésben.
-
válasz
runner 125 #95568 üzenetére
Én 1.8as 2009-es civicem sem eszi az olajat, sőt amióta nálam van sosem ette. Hála az égnek!!
-
TaaT
nagyúr
válasz
runner 125 #95568 üzenetére
"csere óta 6500km ment bele, és nem változott a szint. Ezek szerint ennyit számíthat a prémium olaj"
És akkor mennyit számíthat ha hamis vagy nem előírás szerinti olaj kerül bele?
[link]
-
válasz
runner 125 #95568 üzenetére
enyém 14 éves, 3000km alatt még nem evett semmit az 5w40-ből
-
hdman
őstag
válasz
runner 125 #95535 üzenetére
Becsukva az enyém is hasonló, kinyitva pedig ilyen:
-
hdman
őstag
válasz
runner 125 #95528 üzenetére
Egyik ismerősömnek volt egy nagyon régi 7er bömbiben, asszem webasto volt. Az nem maradt meg, hogy mennyi volt, csak annyi, h brutál sok
-
Qru
MODERÁTOR
válasz
runner 125 #95528 üzenetére
Olyan ami nem ázik be? Hááát...
Ismerős vágatott (igaz nem hr-v-re) és folyton szívott vele.
-
válasz
runner 125 #95528 üzenetére
ezt olvasd el
ahogy nézem elég horror ára van
-
válasz
runner 125 #95528 üzenetére
Meg a projektoros lámpámat és a 2.2 I-CDTi-t kihagytad
Amúgy az a dupla panoráma baromi hasznos dolog olyat dob az ember hangulatán a gyerek is imádja .
-
Typhoon47
senior tag
válasz
runner 125 #95528 üzenetére
Én régen nagyon szerettem volna E38-ba schiebedach-ot utólag, de rájöttem, hogy (mint ebbe az országba bármilyen téren) a kivitelezés a szűk keresztmetszet. Szerintem ember nem csinálja azt meg gyári minőségben : - )
-
válasz
runner 125 #95495 üzenetére
Köszi. Én annyit tudok hogy ezek gyakorlatilag "lecsökkentett" köbcentis d5-ök. Ez alapján jobbnak kell lenniük mint a 2.0d-nek (bár ezt nem tudom milyen, de speciel a francia 1.6d állítólag teljesen korrekt és tartós).
-
válasz
runner 125 #95485 üzenetére
Nem akarok vitatkozni, de ez alapján is elég biztos vagyok benne hogy volt öthengeres d3 és d4 1984 köbcentivel, és van 2.0d négy hengerrel 1997 köbcentivel (peugeot eredet).
Csak az a kérdés mennyire jó ez a kicsinyített öt henger. A v40-ben még most is ez van. A hivtalos árlistája. A végén a technikaiban 5 hengert írnak.
-
Laraxior
titán
válasz
runner 125 #95152 üzenetére
En is vfr800at szerettem volna, de idén csak ez fért bele a koltsegvetesbe.
cuccokkal atirassal együtt ez is eleg igy ev végére. -
TaaT
nagyúr
válasz
runner 125 #95145 üzenetére
Az én esetemben is ritka méretről van szól.
Meg hát a 3év min duplájáról. Bár ezt az ár tükrözte is.
És úgy látszik van még ebből a beragadt Dunlop készletből máshol is. [link] Ez már 2008-as.
nesa: Aszem 2010 utáni vásárlósról volt szó.
-
TaaT
nagyúr
válasz
runner 125 #95077 üzenetére
"Ők azt mondják, a gumi tizenhétszer lassabban öregszik szakszerű tárolás közben, mint az autón."
Akkor lehet érdemes lett volna megvenni a 2007-es gumát, a csávó esküdözött hogy szakszerűen tárolt cucc volt. [link]
-
válasz
runner 125 #95069 üzenetére
Vitara mellett még ment a Grand is... ha jól tudom utóbbi 98-ban jött be, de kisebbik verzió még 2004-2005-ig újonnan vásárolható volt. Én úgy tudom hogy Geo Tracker és Sidekick néven volt, persze az más kérdés hogy kisebb módosításokkal Asüna Sunrunner, Chevrolet Tracker, Chevrolet Vitara, GMC Tracker, Mazda Proceed Levante, Pontiac Sunrunner, és még sok-sok néven gyártották. De ez kisebb mint az S-Cross, nem hinném hogy GV lesz, az "zászlóshajó", később lesz az is, egy ilyen kis szabadidő autóval (Outlander, Juke, Kuga, Rav4, CR-V, stb.) nem fogják ütni a mércét. Anno GV-ből is volt XL-7, nah... ebből nem lesz. Bár szerény véleményem, hogy ez valahogy nem jött be, az előző "mezei" Vitara sokkal jobb, és sokcélúbb autó volt.
-
válasz
runner 125 #94999 üzenetére
Egyik sem jó a túl meleg sem tesz az aksinak jót .Abból gondolom , hogy a nagy ipari aksikat ( hajó ) nálunk télen fűtöttük míg nyáron nyomattuk rá a hideg levegőt . Persze ezek 24V aksik nagy indítóárammal ,de a sima személygépkocsi ugyan azon elven van összerakva . Itt egy pár aksi Cat
erpillar 1500 Eur volt
-
válasz
runner 125 #95017 üzenetére
A Vitara és Grand Vitara között van egy ösvénnyi különbség.
-
TaaT
nagyúr
válasz
runner 125 #95017 üzenetére
Az ilyenekre gondolsz?
-
AMD Power
titán
válasz
runner 125 #95017 üzenetére
Ez az új Vitara tényleg nem lett valami nagy szám.
-
MunezXBK
nagyúr
válasz
runner 125 #95014 üzenetére
Az igaz. De a 163 lovashoz csak 5 gangos volt, nem?
-
Qru
MODERÁTOR
válasz
runner 125 #95005 üzenetére
Igen, haver nem rég cserélt akksit a S60 2,4D-jében és meglepődve láttam, hogy ott (is) hátul van. Egyébként ezekben milyen állófűtés van? Elektronyos vagy gázolajos kazán?
mod:
Am a gyárilag 163 lovas-t a tartósságot szemelőtt tartva kb mennyire lehet/érdemes felpiszkálni? Úgy hogy a GearTronic is bírja? Vagy inkább ne erőltesse a dolgot?
De a legnagyobb talány anno az A6 3.0 TDI volt a homlokfal mögé rejtett akksijával.
De már ezt is tudom legalább.
-
válasz
runner 125 #94999 üzenetére
Nekem azért ismeretlen akkor mert a csomitartóban van
Köszönöm, a topic zárható a szarfos audi miatt
-
hdman
őstag
válasz
runner 125 #94999 üzenetére
Jobb helyeken, de nekem igy is megfelel, nem kell a prémijumoskodás
BMW-nél van asszem a csomiban, hogy 50-50% legyen a sulyelosztás.
-
Rick4
félisten
válasz
runner 125 #94771 üzenetére
Ezt az új HR-V dizájnt egy az egyben a Hiunday-tól lopták.
-
válasz
runner 125 #94771 üzenetére
Ez a kocka...
-
GabN73
addikt
válasz
runner 125 #94714 üzenetére
Ehhh, ezek a CC-k is tetszenek, csak még drágák
-
Qru
MODERÁTOR
válasz
runner 125 #94676 üzenetére
Sose voltam Volvo fan egészen addig amíg egyben nem utaztam. Amit elcsépelt szófordulatnak gondoltam "kipihenve érsz oda" az valós benne. Nagyon kényelmes, halk, és jól megy (S60 2,4D 163 Le) ugyan a fosch 5 sebis GearTronic van benne de működik teszi a dolgát. Kicsit rendetlenkedett de váltóolaj csere után helyre jött (ennek ellenére tudom h egy időzített bomba).
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz
runner 125 #94676 üzenetére
Próbálj ki egy S60R-t, mielőtt döntenél.
AmunRa És akkor mi va? vezették, de nem szervizelték...
-
Declare
őstag
válasz
runner 125 #94651 üzenetére
Ez basszus meg nekem is tetszik
Es vegre elkezdtek izleses (es allitolag nagyon komfortos) belsöket gyartani a mazda is meg a lexus is. Mondom ezt ugy, hogy nem kicsit vagyok bmw es audi, esetleg volvo manias
Mondjuk ez ahogy neztem a legujabb is250 ami azert 10 milla alatt nem igen van hasznaltan sem.
Amit Tsebacsi nezett...328i hmmmmmmmmmmmmmmm
-
Qru
MODERÁTOR
válasz
runner 125 #94651 üzenetére
Szépek ezek a Lexus-ok én is gonodlkoztam ilyenben anno.
-
EQMontoya
veterán
válasz
runner 125 #94651 üzenetére
Sajna csak ótómata van.
-
válasz
runner 125 #94642 üzenetére
Azt nem tudom, hogy a tréler mennyit hoz be, ő egyszerre általában csak egyet szokott, de attól lehet még több is a futón... Ausztriából szokott autót hozni, ezt elfelejtettem mondani, így inkább kb 2x3-400 km
(2x300km-re kb 25k a gázolaj)
-
Kornel
veterán
válasz
runner 125 #94601 üzenetére
De, ezert is vennek az arsav aljarol egy motorikusan rendbenlevo darabot, amit kesobb rendberakok, ha szukseget erzem
Egyebkent majd' 1,5-et kivettem a kocsibol, nem akarom mind elkolteni per pill. -
GabN73
addikt
válasz
runner 125 #94542 üzenetére
Uhh, akkor S60 egy darabig kizárva
-
GabN73
addikt
válasz
runner 125 #94534 üzenetére
Mennyitől vannak a normálisabb D5-ös S60-ak? Lehet várok még egy kicsit a vásárlással, aztán veszek inkább egy S60-at. Amúgy is tetszik
-
hdman
őstag
válasz
runner 125 #94491 üzenetére
Ez nekem olyan mint a levegő
A dízel-kombi-chip egységet nem bonthatja meg semmi
-
válasz
runner 125 #94470 üzenetére
Alapvetően mindkettő menne városban is. Inkább lenne egy családi mindenes és a tartalékos. A tartalékos valószínűleg hét közben a garázsban/ metró közelében álldogálna. Aki a gyerekekért megy az a mindenest használja, aki túlórázik/ máshova kell mennie az a tartalékost.
És a hétközbeni norma kör még jó dízelnek is gyilkos. Hidegindít, 2 km leállít 5 pecre, újabb 1,5 km. Visszafelé fordítva.
Szóval jó a D5 de ilyet nem tennék vele (bár hallomásom szerint a 163 lovas az igazán örökéletű).
A turbó benzinessel sem (mondjuk az a hajamat is lezabálná ilyen üzemmódban).Szóval volvóm kő gazdagság kivételével csak akkor lesz ha lesz szívó benzinesük. De nem ez a trend.
-
hdman
őstag
válasz
runner 125 #94473 üzenetére
Öregszem, egyre jobban tetszenek a Volvok
-
válasz
runner 125 #94455 üzenetére
Az "efféle" statisztikák soha, de soha nem lehetnek valós döntési alapok, hiszen nem egy helyen ki lett már tárgyalva hogy ezeknél csak az eladott autók egy töredékét mérik illetve jelenik meg. De ha neked elég ennyi, akkor legyen. Nem akartalak én meggyőzni semmiről. Csak elmondtam, hogy nem nekem, hanem nektek statisztika hívőknek van szerencsétek.
-
mycso
veterán
válasz
runner 125 #94455 üzenetére
Nem olvastam semmit, sehol. Tényként írtam.
-
mycso
veterán
válasz
runner 125 #94438 üzenetére
Dusterből a 106 vagy 110lovas dci-t kell venni, az alatt japán váltó van és akkor mindenki boldog.
-
-v-
addikt
válasz
runner 125 #94438 üzenetére
nem zörög a haraszt, ha nem fújja a szél. Nekem ennyi elég és kihúzom a képzeletbeli listámról
Nyuszi vagy McFly?
Mellesleg az hogy mi a racionális döntés, az attól függ mik a szempontok
Nyilvánvalóan tök más szempontok fontosak kettőtöknek, tehát más lesz a racionális döntés. Ha kényelmet, luxust, prémiumot akarok, akkor egy fapad honda civic a legirracionálisabb választás, ugyanis ha valami akkor az biztosan nem tudja, amit keresek
-
emvy
félisten
válasz
runner 125 #94438 üzenetére
Azért a "racionális" fogalom az én fejemben nem fér össze az anekdotalis gondolkodással
Persze tudom, hogy az atlagember szerint ezek hasonló dolgok...
-
válasz
runner 125 #94438 üzenetére
Eddig is érthető volt, de próbálok rámutatni arra amit mondasz: mert valakitől olvastál hibajelzést nem jelenti azt hogy minden azonos típus biztosan előveszi ezt. Fogadjunk h Hondára is találok neked horror sztorit? Tegyük mellé hogy mindig az jajgat a leghangosabban akinek baja van.
-
válasz
runner 125 #94427 üzenetére
Ezzel azt akarod mondani, hogy minden ami nem egyezik a Te döntéseddel, irracionális? Ha figyelted amiket írtam a kocsijaimról, akkor emlékezhetsz rá, hogy inkább az igényeimnek mint a kényszernek engedve költöttem és költök rá. Arról meg kár vitát nyitni hogy szerinted mi a racionális, mert ez nagyon szubjektív. Ismered a véleményemet és a módszeremet autóvásárlással kapcsolatban: szerinted mennyire irracionális h előre fizetek az átvizsgálásokért csak hogy ne fussak aknára?
Nem azt írtam h Honda fan vagy, hanem hogy a japán vonalat képviseled! Nagy a különbség.
-
giigz
veterán
válasz
runner 125 #94427 üzenetére
HI!
"Próbálok mindig minden téren átgondoltan, minél kisebb kockázatott vállalva dönteni."
te vagy az kiksig? :-)))
udv
duddukki
ps.: bocsika
-
válasz
runner 125 #94303 üzenetére
Kipróbáltam ma a mitsu asx-et a közeli szalonban. Teljesen tisztességes iparosmunka. Az eladó teljesen normális, közvetlen volt. És őszinte (metálfény minőségére rákérdezve nem kamuzott pl. azt mondta hogy mint általában a japán vékony, de nem volt rá panasz).
Ahogy egy városi kör alapján és megnézegetés látom:
- az i30-hoz képest tényleg kiröhögi a fekvőrendőröket (arra mentünk amely környék halálra szívat)
- vársosban nem tűnt erőtlennek (bár volt benne vagy 65 kilométer és én tesztautónak sem nyomom ki szemét)
- nem nagyobb az utastér mint az i30-nál (asszonynál itt hasalhat el), fejtér ok elől hátul (182 cm vagyok)
- csomagtér kicsit nagyobb (340 a 440-hez arány kb hihető)
- nem mondanám se halknak se hangosnak az utasteretAmi nagy plusz és nem tudtam az az hogy japánban készül (ez plusz). Ja az eladó szerint az új mazda 3-asok januártól mexikóban készülnek (beszélgetünk mi készül ott és én a mazda 3-at tudtam).
Tényleg más átlátni a forgalm jó részén, ez is pozitív.
Összeségében tehát van esély rá hogy az asszonynál elhasal, de nekem tetszik.
-
AmunRa
senior tag
válasz
runner 125 #94369 üzenetére
Külföldön nem Áfa a neve. Ez magyar forgalmi adóra utalna.
(#94366) kornelka: ez csak akkor annyi, ha te kint megveszed, de itt nem forgalmazhatod. 1-2 db-ot nem éri meg behozni. 20% Áfát ne várj, mert ez anno elhibázott döntés volt. Nekem se tetszik, hogy a leadózott pénzem, kaja vásárlásnál adózik. Lehet önellátónak is lenni, de mindenhol hasonló adókat kell fizetni, csak a jövedelmek magasabbak kint. Én most épp nem is dolgozok annyira elegem lett, de valamit majd kitalálok, amibe nem szakadok meg. Vagy visszamegyek tanulni.
-
AmunRa
senior tag
válasz
runner 125 #94363 üzenetére
Vajon tényleg számlás ár ez? Eddig is volt trükközés az Áfával a legolcsóbbaknál, meg olyat is csinálnak h. 3-4 éve gyártott gumikat adnak el. Apósom van ezekkel képben. NAV itt is rendet rakhatna, mert majdnem minden gumis kénytelen belemenni, mert pár száz forint miatt is máshol vásárolnak a vevők.
-
-v-
addikt
válasz
runner 125 #94363 üzenetére
"Vásárlás téli gumi már kivételes áron.
Információk szerint a gumiabroncs-gyártók lesz az idei téli szezonban hiányzó gumiabroncsok a leggyakoribb méret (195/65R15 és 205/55R16) a a nagy kereslet miatt az EU-ban, és azt várjuk a fokozatos áremelkedés. A másik oka elsősorban a megnövekedett kereslet a téli gumi egyáltalán."
-
-
válasz
runner 125 #94303 üzenetére
Igen, meglátogatjuk hamarosan márkakereskedő kollegákat és beülünk az asx-be.
De ha belül akkor mint az i30 akkor az elég. Csomitartó meg az alacsony hasmagasság volt a bibi. De főleg a hasmagasság. És főleg mostanában.5+2 álmoknak azt hiszem vége. Vagy alacsony az alja vagy túl nagy.
Mondjuk pillanatra elgondolkoztam az egyetlen hirdetett ix 55-ön. De az aztán ótvar nagy, automata 3 lityis dízellel. Első hiba és csődbe megyek. Ja és spórolós se lesz ez a konfiguráció.
-
Typhoon47
senior tag
válasz
runner 125 #94240 üzenetére
Csak amíg nem esel egy csúnyábbat...
-
válasz
runner 125 #94296 üzenetére
Igen ez a liter dolog érdekes. Olvastam valahol egy nèmet cikket ahol ezt nézték hogy áll a gyári és valós literérték. Voltak kis hamisak... Majd megnézem élőben az asx-et. Outlander szerintem már nekem nagy, nincs az az isten hogy az benzinesben ne zabáljon. Már az ix35 is nagyocska. Meg aztán az új asx nagyon a takaró vége. Használtat meg inkább 3 milla körül szeretnék. De nehéz...
A mazda 5 ami itt felmerült csak dìzelben van, árban meg ott van ahol a verso ami szimpatikusabb.
-
Qru
MODERÁTOR
válasz
runner 125 #94296 üzenetére
-
Qru
MODERÁTOR
válasz
runner 125 #94287 üzenetére
Forit akkor vegyen ha benzinkútja is van és nem küldi padlóra hogy kb 50k egy olajcsere (nem márkaszervízben). Amúgy jó járgány. Tartós, strapabíró.
A linkelt példánynál, pedig valószínűleg kapásból vezérlés cserével kell nyitnia (100k km-erenként kell vagy 8 év) ami olyan 250k körül van utángyártott alkatrészeből, gyáriból olyan +40k.
-
válasz
runner 125 #94287 üzenetére
Igen az 5+2-re az egyetlen esély a toyota verso.
De ott meg szívogatom a fogam, nem nagyon akarok 3,7 milla + kategóriát adni 4 éves autóért. 3 környékén ok lenne (de ott csak az újonnan drágább dieselek vannak).A subaru nekem valahol inkább volvo kategória. És bár teljesen jók különben, de zabálnak a benzinesei. Ez nem is gond a célcsoportnak, de nekem igen
A rav-4 nem jobb csomagtartóban min az asx, és nagyobb (ez városban hátrány, plusz drágább is).
Honda oldalbordánál nem nyerő. De ez komoly alternatíva lehetne különben.
Köszi a javaslatokat, minden továbbit is köszönök.
-
8th
addikt
válasz
runner 125 #94240 üzenetére
Ha már vennék valami "B125" kompatibilis kétkerekűt nem robogót vennék inkább valami ilyesmit.. 3-4évesen 4kiló környékén megkapni. Kényelmesebb az üléspozíció stabilabb a váza nagyobb kerekek miatt jobb az egyenesfutása és jobban is fékez talán komolyabban is veszik az autósok és nem nyomnak rá vele a padkára mint egy kis robogóval. Nameg ez jóval olcsóbb is és ugyanúgy 2,5litert fogyaszt mint mondjuk egy 125-ös PCX. Meg amúgy is hülyén nézne ki egy 120kilós 190magas szőrös ogre egy csepp robogón. Bár anno após 210-es babettájával jártam be melózni. Utólag belegondolva elég szép látvány lehettem, majom a köszörűkövön.
-
válasz
runner 125 #94225 üzenetére
Azt kéne, igazad van. Minden évben elhatározom hogy veszek egy nyomorult robogót, de sose jön össze
Kymco agilityt néztem már többször, egész jó ára van használtan.
-
válasz
runner 125 #94190 üzenetére
A 6-7 fő inkább nagy pozitívum ami kicsit nagyobb hasmagasságnál mint az i30 elcsábíthat az 'igazi' suv stílustól.
Hát igen plusz 100 liter a csomagtartó az asx-ben, az nem túl sok. Ami szimpatikus az asx-ben hogy gyakorlatilag ugyanakkora külméretben mint az i30 (csak magasabb). Városban azért az számít. Valós tesztátlagokban az egyetlen ami kb. hozta a gyárit. Ami tulaj leírásokat találtam angolul és magyarrul aszerint is. Hátránya hogy nagy sebességnél hangos (legalábbis a ráncfelvarrás előtti, ha minden igaz ezt mostanra javították, de azért itt van egy kis kétely).
Nekem ugye szimpi a hyundai, de pl. az 1.6-os az ix35-ben rendbesen zabál. Meg az méretben/árban is kilóg felefelé(használtan is nagyon drága korhoz képest).
Nekem a honda hrv ami jön az nagyon szimpi. De attól függ hol gyártják majd. Angliai gyártásúval családban ismerősök között azért relatíve volt szívás (olajzaba és hondától méltatlan kis apróságok hada).
A régi hrv 285 körüli csomagtere kevés lesz sajna nagy autónak.
Igen a Qashqai + 2 jó ötlet, nekem is volt eszembe csak elfelejtettem leírni. Itt a legnagyobb félelmem hogy a renault-nissan közelít minőségben egymáshoz (renault javul, nissan romlik). Jó/elég az 1.6 az előző szériában (új túl drága ahogy nézem).
Köszönöm a segítséget mindenkinek, és további tippeknek is örülnék.
Szerk. : Igen a további hozzászólás alapján akkor inkább 5+2-t mondanék előnynek. Az igazi 7 személyes az méretben és árban is kiesik az általam keresett kategóriában. Tényleg csak ilyen most elmegyünk 4 gyerek és 2 felnőtt a moziba/városba kategóriára lenne néha használva.
-
válasz
runner 125 #94075 üzenetére
Én meg aszondom hogy ma autó nélkül csak az elvetemült ződek, és az időmilliomosok tudnak csak meglenni. Az hogy ki milyen autót vesz meg, nem keverendő össze a ténnyel hogy ez a mai világban csak itt a nyomortanya közepén luxus, minden normális fejlettségű országban a mindennapok elengedhetetlen része - ebből kifolyólag én nem tudok elítélni senkit aki megvesz -ha már a kényszer miatt- egy olyat ami egy kis többletet ad neki. Ha már meg kell fognia a bokáját, legalább élvezze.
Bár -és nem kell válaszolni- azért kíváncsi lennék hogy az itteni emberek autói hány havi bérük (nem csak legális) vajh? Meg hogy be meri-e valaki vállalni?
-
válasz
runner 125 #93876 üzenetére
Jah... csak dupla tengelyest akasszak utána
. Nem, létra, almás láda szállítás lenne október-novemberben, napi 2-4 alakalommal, minden évben (ami traktor-pótkocsira nem fér fel).
#93878 neduddki: Akkor nem lesz gond. Csak WagonR+-t nem akarom ezzel nyúzni
.
#93879 Typhoon47:
-
Tomi0703
addikt
válasz
runner 125 #93876 üzenetére
Nem is aggódnék a helyében ennyi kilóért. A hiperpigmentáltak a kocka zsigával többet elhúznak...
-
hdman
őstag
válasz
runner 125 #93679 üzenetére
Az a durva, hogy ma kollegám autojával voltunk dolgozni, csak azért vettem elő az autómat, hogy pékségbe menjek, erre 200m után megnyomja egy barom. Mörfi basszus...
De legalább asszony kijött a gyerekkel katasztrofatúristáskodni
-
szilva01
őstag
válasz
runner 125 #93679 üzenetére
tboy: A szombat pont jó lenne egyébként. Valószínűleg elmegyek, ha valaki megy még szóljon.
-
Laraxior
titán
válasz
runner 125 #93492 üzenetére
+1
-
TaaT
nagyúr
válasz
runner 125 #93461 üzenetére
-
TaaT
nagyúr
válasz
runner 125 #93445 üzenetére
Nagyon fain hangja van, olyan modernebb V8-as.
-
hobizoli
nagyúr
válasz
runner 125 #93183 üzenetére
azert ez sem semmi
-
mycso
veterán
válasz
runner 125 #93212 üzenetére
Mondjuk vannak még szép autók....Pontiac Aztek
Tehát ez a top10, csak amolyan átfogó top10. -
Mágus2
Közösségépítő
válasz
runner 125 #93212 üzenetére
A súlypont miatt billenhet nagyobbat oldalra. Mi értelme ezt megemelni 4 centivel?
-
TaaT
nagyúr
válasz
runner 125 #93203 üzenetére
Én simán bevállalnék egy multiplát, de csakis ilyen dukkózással.
-
parandroid
félisten
válasz
runner 125 #93203 üzenetére
Ez azért van, mert a cikkeket újságírók állítják össze, akik már láttak ilyet, a szavazásokon meg hétköznapi emberek szavaznak, akik még sosem találkoztak vele, Multiplával viszont igen.
p
-
Bdanyy
addikt
válasz
runner 125 #93183 üzenetére
Szerintem így mégrondább, évekkel ezelőtt láttam párszor a belvárosban parkolni
-
Qru
MODERÁTOR
válasz
runner 125 #93183 üzenetére
Ááá, ha neked jó B járgánynak egy Honda akkor nálam is az marad üzemben.
-
TaaT
nagyúr
válasz
runner 125 #93183 üzenetére
"..ki találta ki h a Multipla a legrondább autó?"
Ja a Rodius sokkal randább
-
Qru
MODERÁTOR
válasz
runner 125 #92960 üzenetére
SkyActiv-al várhatóan nem lesz ilyen gond. De majd ezt (is) az idő dönti el, első nekifutásra a G Astra EcoTec motorja is jónak tűnt...
Baba lesz az a mélynyominger.
-
nesa
veterán
válasz
runner 125 #92960 üzenetére
Gazdasagos az csak ilyen olaj fogyasztasnal nem kell bele uj olaj jo bele a szerelomuhelybol elhozott hasznalt is,
sot ha ennyire szar es dizel akkor a tankba is meg a motorba is az kellfelenk igy nyomjak azok akiknek ennyit zabal, nalam az 1-2 ezer km/L meg belefer, dehogy 100km en tuti tuladnek rajta.
-
Qru
MODERÁTOR
válasz
runner 125 #92837 üzenetére
Papa, itt az idő, hogy lecseréld a B járgányt: [link]
-
válasz
runner 125 #92534 üzenetére
Egyébként ez tök érdekes. Nem ma kezdtem vezetni és azt állapítottuk meg Rick4-gyel a minap hogy manapság alig -majdnem soha- látni az út szélén villogóval álló felnyitott motorháztetős lerobbant autót. Annyira nem lehetnek szarok az újabb technikák. Természetesen elismerve hogy léteznek olyan betegségek amikről régen nem is lehetett álmodni, mind bonyolultságában, mind árában de akkor is.
P.S: ez a hoaxos megjegyzésed akkora trollllloloooo
-
DeFranco
nagyúr
válasz
runner 125 #92499 üzenetére
a "megfelelő" és a "legjobb" között pont egy faroknyi különbség van
-
giigz
veterán
válasz
runner 125 #92499 üzenetére
Fuldát kellett volna venned, az jobb
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz
runner 125 #92499 üzenetére
Egy szóval sem mondtam, hogy rossz gumi.
Egyébként milyen méret megy a HR-V-re?
Új hozzászólás Aktív témák
- Ezviz C6N beltéri kamera, 1080p, éjszakai látás 10m, motoros pásztázás 360 , mozgás érzékelés
- 0 km! ÚJ! Ninebot MAX G2 elektromos roller 32 km/h
- iScooter i9 2022 használt (olvass leírást!)
- ÚJ AXIS M1114 hálózati kamera Kompakt és adaptív HDTV Onvif
- CORSAIR TC100 RELAXED SZÜRKE/FEKETE SZÖVET GAMER SZÉK
- Telefon felvásárlás!! Samsung Galaxy S23/Samsung Galaxy S23+/Samsung Galaxy S23 Ultra
- Realme 7i 64GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával
- BESZÁMÍTÁS! GIGABYTE B550M R5 5600 32GB DDR4 512GB SSD RTX 2070 SUPER 8GB ZALMAN I3 NEO Enermax 650W
- Dell P2419H / P2419HC Full HD LED IPS 24" LCD monitorok
- LG 27UP850NP-W - 27" IPS LED - 3840x2160 4K - DisplayHDR 400 - USB Type-C - AMD FreeSync
Állásajánlatok
Cég: FOTC
Város: Budapest