- Telekom mobilszolgáltatások
- One mobilszolgáltatások
- Több újítással támad a Xiaomi Redmi 3s
- Samsung Galaxy A56 - megbízható középszerűség
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- Samsung Galaxy A54 - türelemjáték
- Youtube Android alkalmazás alternatívák reklámszűréssel / videók letöltése
- Samsung Galaxy Watch7 - kötelező kör
- Apple Watch Ultra - első nekifutás
- Samsung Galaxy S20 FE - tényleg nem lite
Hirdetés
Talpon vagyunk, köszönjük a sok biztatást! Ha segíteni szeretnél, boldogan ajánljuk Előfizetéseinket!
-
Mobilarena
Új hozzászólás Aktív témák
-
Integrale
veterán
válasz
batai15 #143070 üzenetére
Gyor es Papa kozott van egy szerviz, ami a hatso futomuvekkel foglalkozik. 405-tel van tapasztalatom, odamesz mar var az uj, felrakjak, a regi marad ott, fizetsz 40-50 korul, es tavozol.
Persze nem annyi ido, mint ezt elolvasni, de nem kell napokig nelkulozni az autot. -
-
-
-
w333
félisten
válasz
batai15 #142979 üzenetére
Ilyen áron a G Astra 1.4 sokkal igénytelenebb és fogyasztása sem vészes, felszereltségben ugyan azt kapod fenntartása pedig sokkal olcsóbb, Peugeot alkatrészek nem valami olcsók ... 206 -t nem ismerem annyira, nekem 406 volt !
De ha ez tetszik akkor ez sem lehet olyan rossz ... 1.4 HDi elég megbízható !
-
roberto211
őstag
válasz
batai15 #142979 üzenetére
"Sima benzines meg nem nagyon lesz a suzukin kívül ami igénytelen , és kis fogyasztású, ugyanakkor modernebb is."
Ha ez nem jön be most akkor én azért néznék egy yaris kínálatot is.. Ugyanolyan kicsi de magasépítésű, vvt, és azért modernebb picivel mint a stift.
Esetleg c corsa? Vezettem anno aaa autoba, eléggé összerakott kis kocsinak tünik. Halk, viszonylag jól megy kategóriáján belül, kényelmes,komfortos.. Szervo az valami brutál könnyű rajta.
-
roberto211
őstag
-
BigBlackDog
veterán
válasz
batai15 #142932 üzenetére
Én kitenném 320-350e Huf környékén. Legalább a "mennyit engedsz a feléből" kérdésekre is tudsz valami pozitívumot válaszolni.
(Egyébként másfél évvel ezelőtt egy 2001-es, klíma nélküli 1.3-as sedan 420e Hufért ment el a családból, keveset futott nyári gumival (téli nem volt hozzá), alufelnivel, ~80e km-el. Egy hét alatt volt néhány jelentkező, kereskedőből is volt bőven. Hétvégén jött az első jelölt, megnézte, kipróbálta, el is vitte. Csak, hogy legyen viszonyítási alap.)
-
BigBlackDog
veterán
válasz
batai15 #142925 üzenetére
Elvileg csak bemész és bejelented, amit be kell. Milyen Suzi (felszereltség, évjárat, méterszám, stb.)? Adott esetben reális lehet az az ár szerintem, eléggé hypeolva vannak a megbízható kiccsikoccsik manapság. Én kereskedőt kihagynám a buliból. Neki is el kell adnia és valószínűleg haszonnal fogja (tehát drágábban is el kell tudnia adni, mint amennyiért veszi). Ha feltételezzük, hogy a nyereségének számító ártöbbletet nem hazugságokkal alátámasztva (pl. nem létező, nem működő extrák, nem valós futásteljesítmény, stb.) teszi rá, akkor Te is el tudod adni annyiért, amennyiért ő tovább fogja adni.
-
-
válasz
batai15 #142901 üzenetére
1.4 hdi tényleg jó motor ebbe ráadásul se dpf, se kettős tömegű nincs, viszont 68 ló szóval csodát nem kell várni tőle, de egy kis tuningal könnyedén 90 ló körülire lehet varázsolni úgy meg már jobb a helyzet. 307 nekünk is ezzel a motorral van szép csendes járása van 5 literes átlag fogyival.
-
-
Dani_kp
addikt
válasz
batai15 #142815 üzenetére
Szia.
Tesóm tavaly vett egy 5 ajtós 206-os 1.4 HDi-t kereskedésből (Bcs Suzuki Ankers). Az övé is valami 2003-2005 közötti évjárat 18x ezer km-rel, ~1,5 év műszakival, téli-nyári gumiszettel felnire szerelve (ezek mondjuk már csak 1 szezonra voltak jók) 660k.ba volt átírással együtt.
Az övé mondjuk Husky felszereltség, ami tudomásom szerint a legmagasabb felszereltségi fokozat. -
Szada85
aktív tag
válasz
batai15 #142665 üzenetére
Szerintem abból Indult ki, hogy elözöleg azt írtad, hogy " olyan darabot szeretnél, amivel utána jó ideig nem lesz gond... ". Ergó olyant szeretnél, amire nem kell rögtön az árának egy részét még rákölteni.
Nem feltétlen a legdrágább a legjobb, csak az általad vágyott jellemzök alapján valóban érdemesebb a kínálat felsö szegmenséböl nézni darabokat. Ez a legtöbb típusra azért ráhúzható, az olcsók nem véletlenül olcsók, a drágák pedig nagyobb valószínüséggel okkal annyik, leszámítva a már említett túlértékelt darabokat, de azt még mindig nem nehéz kiszürni.
Ne felejtsük, hogy ezek 16 év körüli autók, a hozzá tartozó futásteljesítménnyel, amit mire kifizetsz 19-20 lesz. Én csak egy 13 éves - sportos, tehát hajtott - Opelt vettem, a kínálat közepéböl, mégis egy év alatt ráment még egy szabad szemmel is jól látható összeg, a használt autó egy ilyen játé, többet-kevesebbet úgyis invesztálni kell.
Ha leosztod a kívánt összeget a leírt 3 évre, az valóban csak mondjuk havi 20 ezer Ft törlesztés, de 3(!) éven át fogod azt fizetni. Azért az nem kevés idö, még ha fiatal is vagy.
Nyilván nem vagyunk a személyi bankárjaid, de ilyesmi helyzetben én is inkább elrakosgatnék amennyit csak tudok, és inkább 1-1,5 év múlva ( vagy ha eladod a jelenlegi autódat, akkor kevesebb ) kp-ért beleülni egy - akár ilyen, akár közben más is megtetszik - autóba, mivel, ahogy írtad van mivel közlekedj, és utána megint a teljes félrerakható pénzed megmarad.
De persze ez csak egy vélemény, ami mint tudjuk, olyan, mint a shaglyuk...
-
lenko
aktív tag
válasz
batai15 #142665 üzenetére
Kb. ugyanaz mint a B5 Passat, az volt nekem, de minden autóra igaz többnyire a legdrágább a legjobb, persze érzék is kell hozzá nem ráböksz a legdrágább hirdetésre, és ennyi, mindig van 1-2 versenyző aki bőven áron felül hirdeti a szarját, van hogy a legdrágábban, na ebben az esetben nem jelenti azt.
Ha nem ennyiért veszel, akkor 99% nem ennyi km lesz benne.
300e km-el meg már nem valószínű, hogy igaz lesz, hogy évekig használod semmi hiba nélkül.
Ha ennél nem volt futómű cserélve eddig, itthon valószínű kell (lehet csak 220e km-nél, de kell majd), ha hosszú távra tervezed, akkor legjobb alkatrésszel a csere ára 170-180e Ft amivel többet gondod nem lesz rá, feltéve ha nem vered telibe az összes úthibát. -
Declare
őstag
válasz
batai15 #142661 üzenetére
"A hitel miért gond ?"
Mondjuk azert, mert ha hitelt kell felvenned, akkor olyan autot akarsz venni, amit nem engedhetsz meg magadnak. Egyreszt ez nem tul okos, hiszen az auto az egyik legroszabb befektetes, mert folyamatosan csökken az erteke (most normal esetröl beszelünk, nem ritkasagok, meg OT meg stb. Masreszt ha mar a vetalarat sem tudod kifizetni, miböl tartod fenn? Mi van ha hopp, beugrik egy nagyobb javitasi tetel? Arra gyorsan felveszel meg egy hitelt? Mi van ha összetöröd/ellopjak?
Ha meg van penzed az autora, de ugy veszel fel hitelt, annak megint csak nincs sok racionalis ertelme, hisz dragabban veszed meg a kocsid, igy még annál is többet buksz rajta, mint amennyit "muszaj".
Nem megvenni a gáz egy kocsit, hanem fenntartani (ha normalisan teszed mindezt es hasznalod is, nem csak all a garazsban). En pl 2-2,5eve vettem a kocsit es azota a vetelar 2x-et fizettem ki fenntartasara/hasznalatra.
Szoval szvsz maganszemely eseten a hitel az csak akkor lehet racionalis egy auto eseten, ha muszaj, mert kell es kesz es nincs mas opcio. Csak ugy just for fun alapon, mert szeretnek egy cooolabb verdat, az nem tul okos
-
Dani_kp
addikt
válasz
batai15 #142363 üzenetére
Húgomnak is egy 206-osa van 1.4 HDi-vel. Motorikusan tökéletes és ha valóban a megadott sebességgel közlekedünk, akkor 4 literrel is el van.
Tavaly mikor mentünk vele, kicsit nagyobb távot (550 km-t), akkor is 5 literre jött ki, agyon pakolt csomagtartóval, 4 fővel és egy 6 hónapos gyerkőccel.Viszont egyszer megadta magát a középkonzol világítás, de egy biztosíték csere megoldotta, illetve a "jó" békés megyei utaknak hála, elöl cserélni kellett mind a két oldali lengőkart. De ezen kívül még szerencsére nem volt semmi komoly gondja. Ha jól tudom szűk 1,5 éve van meg neki és szerintem olyan 20-25 ezer km-t tett bele. Tavaly télen a -10 °C-ba is pöccre indult minden egyes alkalommal.
Egy idősebb bácsi volt az előző tulaj és a típusra jellemző hibákat, addigra mindet orvosolta, megcsináltatta.
180-185 ezer km-el lett megvéve. -
-
roberto211
őstag
válasz
batai15 #141478 üzenetére
Akkor várd meg szerintem is a focust. Lehet h ha valami bekakil rajta többe fog kerülni mint a II-es swift alkatrészárai de jó kis autó amúgy
Ezeket a golf és társait felejtsd el... Én is csíptem a golfot, halk volt, komfortos(már amennyire lehet), viszonylag kényelmes, jó helykihasználattal de amennyire rohad az az autó én komolyan mondom olyat még nem láttam se suzukiba se sehol.. Ne tegyél hülyeséget. Inkább tavaszig ha annyira zavar tüntesd el pár ezer ft ból a felületi dolgokat suzkán és tavasszal meg úgy is meglesz a focus.. Én ezt a megoldást választanám..
-
Kornel
veterán
válasz
batai15 #141470 üzenetére
1.9 tdi megbízható, de azért koránál fogva azért egy két költségesebb kiadás is jöhet (nem feltétlenül, de a kor és km futas előrehaladtával egyre nagyobb eséllyel, kivéve ha már nem javították/cserélték az adott alkatrészt).
Pl. turbó, adagoló, csúcsok, turbo csövek, kettostomegu, stb.
Évi 12k km-re biztosan nem vennék dizelt, kb. 15-20k között gondolkoznek el rajta.
Gomboc swift ugyan 6,5-7 liter körül enne átlagosan (országút 5-6, város es pálya 7-9), de cserébe egyik fent említett alkatrész sem található meg benne, ami a fenntartási költségeit tekintve jelethet előnyt. -
Kornel
veterán
válasz
batai15 #141468 üzenetére
Te írtad, hogy a későbbiekben beleülnél egy 2005 utáni suzukiba.
1M körül már használható gombóc swiftet kapni.
Ha most 500k lenne a kereted, akkor azt 500k hitellel kellene megtoldani csak, amit akar folyószámla hitellel is meg lehet oldani, de a legtöbb helyen már 8-10% közötti fix forint alapú személyi kölcsönt is adnak.
Egy köztes autó átírásaval és első szervizével garantáltan többet buknal, mint a kamaton.
Szerintem. -
BigBlackDog
veterán
válasz
batai15 #141464 üzenetére
500e Huf körül szerintem nem fogsz olyan kocsit kapni, ami jelentős szintugrás lenne a jelenlegi Suzukidhoz képest (ha jól sejtem, akkor MK3 Swifted van). Mondjuk, ha nincs évjáratbeli megkötés, akkor azért jelentős mennyiségű türelemmel talán kifogható valami szebb állapotú G Astra is 600e Huf környékén, ha csak az 1.4-es motor és a klíma az elvárás.
Régebbi kocsi vételével szerintem nincs gond, ha jó kezekben volt eddig. A 10-15 év azért már érezhető idő a nagyobb igénynek kitett gumi és műanyagalkatrészeknél, de ha karban volt tartva és probléma esetén cserélve voltak benne, ami cserére érett, akkor szerintem nincs gond a korral. Értelemszerűen pl. biztonság terén azért volt fejlődés az idő előrehaladtával, de megbízhatóságot tekintve én nem ítélnék el egy autót csak azért, mert 10 év fölötti. Viszont, ha közel patika állapotú jószágot keresel, akkor legyen nagy türelmed és ne fáradj ki túl gyorsan a keresgélésbe!
Az, hogy megcsináltatod a jelenlegit és majd később eladod nagyobb bukóval, vagy most cserélsz, jó kérdés. Én szerintem a cserét választanám, ha valamennyire meg tudnám növelni a keretet, vagy próbálnék egy ismert előéletű -pl. ismerősi körből-, jó állapotú autót vadászni.
-
-
edem96
senior tag
válasz
batai15 #88764 üzenetére
Ha nem hiszed el hogy ilyen az autó akkor nyugodtan nézd meg..... Egy 60 körüli bácsié volt, aki figyelt a kasztnira..... Meg a motorra is odafigyelt mert a CVH az egy elég szar konstrukció volt....
Nem tudom hogyan de faternak 8,5 felet eszik télen-nyáron..... Ne kérdezd hogy..... De még 9 fölé sose ment a fogyasztás.....
-
edem96
senior tag
válasz
batai15 #88761 üzenetére
Az nem baj ha rohad vagy valami baja van.... Megoldom, autószerelő családból származom, megvannak a kapcsolatok.... Nem véletlen ennyi a keret..... Amúgy fater is a jelenlegi kocsit 110 ezerért vette 1,5 éve és még mindig hibátlan, rozsdamentes..... (Ford Orion 1.6 CVH 1987)
batai15: Nem azért írtam hogy bele kelljen folyamatosan kötni..... -
Dany007
veterán
válasz
batai15 #83714 üzenetére
Igen, a gumival vigyázni kell.
Szokás itthon tükör sima gumikkal árulni az autókat. Szerintem rendkívül pofátlanság.Én is néztem anno egy autót, ami kategóriájában az egyik legdrágább volt és költségmentesként hirdetve... de a dolog ott kezdődött, hogy azonnal 4 új gumi, mert másként elhozni se lehetett volna. Én meg mondtam h b...k meg. Azóta is árulják ugyanannyiért...
-
Kickass
őstag
válasz
batai15 #80430 üzenetére
hobizolihoz még annyit még hogy 2,4jtd vagy 1,9jtd a 110lovas de még a 105ös is szépen viszi, ráadásul örökélet 1év maga a mechanika, a 105lovason még változógeometriás csiga sincs
igazi igavonó bármit kibír ne rohadjon, meg futómű legyen rendbe ha még a belseje is szép az bónusz bár ezeket már leginkább építési anyagot meg sittet szállítani használták -
hobizoli
nagyúr
válasz
batai15 #80430 üzenetére
hatso futomu ha terpeszt, akkor elso szamu ok a lengokar csapagy megmurdelt, kb 10k/oldal a cucc hozza, es ha mar le van szedve, akkor meg kell csinalni a meg jonak latszo masik oldalt is
erdemes hamar megcsinaltatni, ha latszik a hiba, mert 3-4k km alatt belul nullara megzabalja gumit, az meg dragabb... es akkor is meg kell majd csinaltatni a futomuveta masik oka lehet ennek, ami ritkabb, ha a hid meg van rogyva kozepen
na akkor azzal felepitettek egy(-ket) hazat...
nem javithatatlan akkor sem, csak maceresabbamugy a lengokar csapagycserehez is hatso hid leszed, szoval igazabol mind1, csak a ket csapagy olcsobb, mint egy komplett hid, amiben esetleg szinten kell cserelni a lengokar csapagyakat
---
dizelbol csak JTD-t nezz, 99 aprilistol vannak, a regi TD jelu dizelek nyugosebbek
az 1.6-s az gyenguszka a 1.2-1.3t-t cipelni, foleg ha beultok bele 3-4-n +cucc
az 1.8 so-so, a 2.0 20v meg veret, de az kajal isnekem amugy egy MW 2.4JTD HLX van
amugy szerintem arahoz kepest jo vas -
DeFranco
nagyúr
válasz
batai15 #78826 üzenetére
giigz fórumtárs 2012-ben 370k-ért vette az 1998-as megane-ját (1.4 benzin) és tudtommal eléggé szereti. azt nem tudom, hogy mennyit költött rá, de itt meg a renault topicban rákeresve megtalálod, vagy kérsz egy összefoglalót valamelyik rönós topictárstól ha elveszel a hsz-ek között.
-
-
DeFranco
nagyúr
válasz
batai15 #67340 üzenetére
Az egy dolog, hogy mit mondanak mi sérült, meg hogy mi látszik ránézésre, azt a gtk-s légzsáknyílt autót is úgy akarták nekem eladni, hogy lökhárító meg picit a motorháztető sérült, közben meg meg volt tekeredve...
meg kell nézetni egy szerelővel, hogy az ütközésnél energiát elnyelő elemek épek-e, ha igen, akkor a többi esztétika
nem értek amúgy hozzá, ez csak a magánvéleményem.
-
Melack
veterán
válasz
batai15 #66688 üzenetére
Hát, ha nem kell nagy autó, akkor még megoldható (Matiz, Seicento), nagyobb kocsikból meg Fiat Albea meg Daewoo Kalos. De ez nem teljes lista.
-
Kornel
veterán
válasz
batai15 #64224 üzenetére
esetleg különbség.
de hogy ne csak kötekedjek:
egy swift és mondjuk egy focus rohadás szempontjából nem ugyanaz a kategória, és ezt úgy mondom, hogy volt swiftem.
és valóban nem kellene romokkal mászkálnia az embereknek, inkább járjanak gyalog.
valljuk be, akinek van 200k-ja kocsira, ritkán tud 100-200k-t szervizelésre költeni, hogy biztonságosan használható legyen az öreg autója. -
válasz
batai15 #64221 üzenetére
Az már a mult, egy kis rozsdát természetesen kilehet javítani, de ne a korát vagy a futásteljesítményét nézzék, hanem az állapotát, amit csak személyesen lehet megnézni.
A jókat jellemzően a hirdetés első napján elviszik.
Lehet találni 200e gyöngyörűt és 300e bontószökevényt.
De a 150e kocsinál a vizsga szamít. -
-
ABE
őstag
válasz
batai15 #49913 üzenetére
Az én javaslatom: ha tudsz, Ghiát keress. Tudom, ez is nagyon leszűkíti a kínálatot, de azért nagyon más érzés. A gyári felnije (asszem csak modellfrissítés után) pedig igen jól mutat, és praktikus is, mert nem túl peres.
-
ABE
őstag
válasz
batai15 #49907 üzenetére
A Focus 1 még mai szemmel mérve is elfogadhatóan modern és biztonságos autó. Kispolgáribb, ha nincs pimpelve mint mondjuk egy Golf3, de az is tény, hogy a tömegautók között kiemelkedően élvezetes futóműve és kormánya van, váltó-fék is rendben, és a hátsó utasok számára kemény futóművön kívül nem tudok mi rosszat mondani rá (oké, a műszerfal is emészthetetlen sokaknak). A két típus között érezhető a generációnyi különbség, abszolút értékben jobb a Focus, de hát ugye millió meg egy szubjektív szempont van, hogy kinek mi a kedves. 600-ért meg... asszem vennék egy Almerát talán, ha a praktikumra mennék rá.
-
DeFranco
nagyúr
válasz
batai15 #49901 üzenetére
azt ne felejted el, hogy nem te vagy az első és nem te vagy az utolsó érdeklődő itt, és az emberben óhatatlanul (de szándékosan sem baj) kialakulnak panelek, archetípusok.
az egyik ilyen, aki beesik 300-600k közötti összeggel, de ebből egy valaha volt prémiumautót akar, audit, rovert, ESETLEG pl. focust, de üstöllést legyen benne az átírás, adó, biztosítás, a szerelést meg majd a sanyi megcsinálja, most végzett az autószerelő szakközépben, friss a tudása, érti a csínját bínját
na ilyenkor szokott előkerülni második hozzászólásban a pimpfelni, és a végére általában oda jutunk, hogy vagyonőrre sincs pénz (nyers 200-400k körül van az autóra plusz a reszti) de rohadjunk meg majd ő megmutatja
utoljára akkor szoktak előkerülni, amikor kiderül, hogy hengerfejes a kocsi, vagy tóban járt, esetleg szimplán lóg a bele
és ezt a kört itt sokan sokszor megfutották már, konfliktusban akár a többi fórumtaggal, persze hogy próbálják tömöríteni az ilyen beszélgetéseket, sok a panelkérdés, kész a panelválasz
innentől kezdve ne csodálkozz, ha beskatulyáznak ha 600k-ra felnit dobsz. lehet csak a kérdés volt rossz, de akkor ezt neked kell tisztáznod. mint amikor valaki megkérdezi, hogy milyen szinek a menők mostanában a nappaliba
támogatni mindig fog valaki, az nem kunszt, nagyon szépen meg tudok dicsérni én is mindent a neten, attól lesz az ember szőre szép fényes, az avatarja meg népszerű, pozitív gondolatok, kerek karma, csak éppen amikor valami nem úgy sül el, akkor már csak magadat hibáztathatod majd
szóval azért aki olyat mond, ami neked nem tetszik attól még nem feltétlenül hülye pösti bohóc, és néha nem árt némi higgadt magyarázat akkor is, ha hátulról sokan lapogatnak, hogy üsd üsd üsd üsd
-
ABE
őstag
válasz
batai15 #49891 üzenetére
Álljon meg a menet. Nem én írtam egyből (még a konkrét típus kiválasztása és vásárlás előtt), hogy kell egy felni szett is, mert az dobja a kocsi karakterisztikáját. Másrészt neked kéne visszavenni a sértett "vidéki" dumából (pláne, hogy én aztán meg sem tippeltem, honnan származol, s mellesleg én is vidéki vagyok eredendően), mert ez nem pesti-nem pesti kérdés, hanem józan észé. Ezért is mondtam - miután végignéztem egyenként a hozzászólásaidat - hogy neked ennyiért, ilyen igényekkel nem Focus kell. A 600e körül van a keret sok módon értelmezhető, ezért is írtam, mivel kell számolni. Kockás lap, tételes elszámolás, satöbbi. Mondjuk, inkább sértődj meg tájékozódás közben, mintsem beleugorj valamibe, ami anyagi bukta lesz.
TaaT
Gondolom a szövegkörnyezetből neked is lejött, hogy nem csupasz acélfelniről volt szó, erre írtam, hogy rongyrázás egyből azzal számolni (az alufelnivel).
-
DeFranco
nagyúr
válasz
batai15 #49891 üzenetére
vedd meg, aztán beszélgessünk
én három hónapja vettem 1.6-os focust, és igen, ABE segített (meg mások is)
éppen ezért ismerni véljük, hogy mi a helyzet egyhatfóka fronton jelenleg, de lehet, hogy valamit nagyon elcsesztünk. kiváncsi leszek a tapasztalataidra, és arra hogy hogy csinálod, a jobbtól nem szégyen tanulni
amúgy meg Kecskeméten nőttem fel, köszönöm kérdésed
-
ABE
őstag
válasz
batai15 #49884 üzenetére
Nekem nem baj a felni, az életminőségem nem fog se javulni, se romlani, bármire is költöd a pénzed. Csak szólok, hogy a rongyrázás, az alacsony költségvetés és a megbízható autó opciók közül kettőt tudsz választani egyszerre. Egy Focus (vagy a vele hasonló életkorú kategóriatársak) nem az a kategória, ahol veszel rá olcsón 5th hand felniket, és jól fog kinézni 600e-ből, plusz évekig faszányos lesz.
Hint:
60-70e egy vezérlés csere a szíjas motorokon, 15-20e egy teljes olaj és szűrő szett, és akkor még csak arra mentél, hogy nyugodtan aludj, de semmi konkrét hibát nem orvosoltál. Amíg a nevedre kerül a tragacs (átírás, eredetvizsga, illeték, telefonköltség, biztosítás, kiskutyafüle) még egy százas kb., tehát tartunk a vételáron felül 200-nál gyakorlatilag, és még egyetlen feltárt hibát sem javítottunk meg. Felni szett mennyi használtan? 40-60e minimum? Hát ennek tudatában mondtam, amit mondtam. -
ABE
őstag
válasz
batai15 #49879 üzenetére
A hozzászólásaidat végigolvasva, vicc nélkül: vegyél 400-500e körül egy középszar állapotú VW akármit, amibe rövid időn belül beletolsz X*százezer forintot, de legalább egyedi lesz. Neked nem egy józan választás kell, hanem valami, amit lehet berhelni. Arra tökéletesen megteszi egy 20 éves Polo/Golf/Vento, van hozzájuk sok flinc-flanc módosítás, közösség, miazmás. S hogy melyiket? Ami közel van és megtetszik.
-
ABE
őstag
válasz
batai15 #49873 üzenetére
Szerintem minimum plusz 200e, ahol lehet jót kapni, de még 1 milla környékén is sok csótány darab van. Ha karban van tartva, egy bitang jó, strapabíró autó. Ezt tudja a piac, tudják a tulajdonosok is, épp ezért is könnyű belefutni összelapátolt/elhanyagolt példányokba, amikbe még sok-sok pénzt kell beleölni, hogy tényleg adja a Focus élményt (ha egyáltalán...). Amennyiben jó kompromisszumot akarsz fogyasztás és teljesítmény terén, akkor benzinesekben elfelejtesz mindent az 1.6-oson kívül, dízelek pedig ugye más liga. Nem mondom, hogy teljesen lehetetlen küldetés 600-ért kifogni egy jót, de ahhoz szerintem vagy óriási szerencse kell, vagy egy olyan ember, aki ismeri a típust, és bármikor tudod hurcibálni magaddal. Ja, és még akkor is tegyél félre minimum 150e forintot.
-
giigz
veterán
válasz
batai15 #49870 üzenetére
Különösebben nem drága, árban van.
Arra nagyon figyelj, hogy mivel ez a kínálat alja, ezért csak sok keresgélés után tudsz olyat találni, ami jó is lesz, de a feladat nem lehetetlen. Nagyon jó autók, én is ilyet akartam annak idején, azóta is sokszor gondolok rá, hogy milyen jó lenne, ha most olyanom lenne. Persze nem panaszkodok, a Megane-t is szeretem
Szóval a vételár + 100k (átírás, biztosítás), + 50-100 az azonnali cserés dolgokra, + 50-100k tartalékba, mert ugye az ördög nem alszik, és ilyen 10+ éves autóknál bármikor elkophat bármi.
Ha ezt a pénzt rá tudod áldozni, akkor a Focus egy iszonyatosan király autó.
Új hozzászólás Aktív témák
- OFF TOPIC 44 - Te mondd, hogy offtopic, a te hangod mélyebb!
- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- World of Tanks - MMO
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Telekom mobilszolgáltatások
- Jelszókezelők 2025-ben: biztonság vagy illúzió?
- Eredeti játékok OFF topik
- Lexus, Toyota topik
- Goddess of Victory:Nikke
- EAFC 25
- További aktív témák...
- Xiaomi Mi Robot Vacuum-Mop 2 Pro újszerű, nagyon keveset ment
- Bluering Libra irodai forgószék
- BMW E39 540i - V8 Touring - Komplett Motor Felújítás, Friss Műszaki, Hibamentes
- Alfa Romeo 159 1.9JTD 120le 8v 2009 Facelift
- Ezviz C6N beltéri kamera, 1080p, éjszakai látás 10m, motoros pásztázás 360 , mozgás érzékelés
- Acer TravelMate P214 i3-1115G4 12GB 512GB 14" FHD 1év garancia
- Ultimate előfizetés új fiókra akár 2105 Ft/hó áron! Azonnali, automatizált aktiválással, csak Nálam!
- Lenovo ThinkPad X1 Yoga (6th Gen) - i7-1185G7, 32GB, 512GB SSD, multitouch
- ÚJ Apple Macbook Air 15,3 M4 10C CPU/10C GPU/16GB/256GB - Ezüst mw1g3mg/a - 3 év gari - MAGYAR
- Nvidia Quadro M2000/ M4000/ P2000/ P2200/ P4000/ P5000/ RTX 4000/ RTX A2000
Állásajánlatok
Cég: FOTC
Város: Budapest