- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Garmin Venu X1 - vékony, virtuóz, váltságíjas
- Mindenki Z Fold7-et akar
- Telekom mobilszolgáltatások
- Redmi Note 10S - egy a sok közül
- One mobilszolgáltatások
- Huawei Mate 10 Pro - mestersége az intelligencia
- Magisk
- Kirakatba tette a Google a Pixel 10-eket
- Itt egy pár fotó az iPhone 17 sorozatról
Hirdetés
Talpon vagyunk, köszönjük a sok biztatást! Ha segíteni szeretnél, boldogan ajánljuk Előfizetéseinket!
-
Mobilarena
Új hozzászólás Aktív témák
-
b4zsi-
őstag
válasz
molnarpeter #214567 üzenetére
Köszi a sok ötletet.
Haszongépjármű esetén Kango 1.5 dci, berlingo 1.6 hdi vagy 1.9 d vélemény?
-
Qru
MODERÁTOR
válasz
molnarpeter #214562 üzenetére
Inkább a 25% a reális sajnos.
-
pècsimunkás
addikt
válasz
molnarpeter #214547 üzenetére
Újabb Insignia. 2017-18 körüli. 2,0l, 170ló. Kombi. 80-90 ezer km.
Egyébként nagyon rendben van.
Nehezen lett meg, mert amikor egy ilyen- ilyesmi a piacra került, kb rögtön elvitte valaki. -
Thom!
veterán
válasz
molnarpeter #214436 üzenetére
Az is jó lenne nekem csak nincsen 😅
-
válasz
molnarpeter #214418 üzenetére
Köszi, öcsém már be is lépett.
-
TrollBalint
addikt
válasz
molnarpeter #214390 üzenetére
Mint laikus, ha az Eurofleet-től vennék autót, akkor nem is kell vinnem szerelőt, hogy nézze át, mert amit mutatnak állapotlapot, az úgy is legalább annyira valid, mint amit a szerelő készítene?
Mondjuk az Eurofleet-nél nem találtam olyan használt autót, ami igazán tetszene, talán csak egy 2.0 TDI SCR Superb, de az dízeles, amiért annyira nem vagyok oda. Bár elsőre jobban felszerelt, mint amit tegnap néztünk 2.0-s Octavia és még olcsóbb is... -
kisza25
félisten
válasz
molnarpeter #214390 üzenetére
Nekem a nyáron az opelt igazságügyi szakértő nézte át, nem talált hibát
Befeküdt az autó alá megrángatta a kerekeket, mindent átnézett, vagy 30 percig nyomta -
válasz
molnarpeter #214377 üzenetére
Ebben valós 96 ezer km van, végig ütött könyv abban a márkakereskedésben, ahol vettük. Öcsém beleteker évi 10 ezret, 10 évre vette a kocsit. Mire eljönne a problémás időszak túlad rajta.
Passatot eladja. Motorja időnként rángat, meg akarja csináltatni, és úgy árulni. Én mondtam neki, hogy dobja fel így a kínálat aljába fix áron, tuti elviszik. Most érted, 1-1,2 milliós nagyságrendről beszélünk. 1.6 benzin sedan.
Hát, nézd. Nem neppertelepen vettük, hanem egy nagy márkareskedésben (10 márkát forgalmaznak). Szóval ott vettük, ahol át is vizsgáltatnánk, érted.
Nagyon részletes, korrekt állapotlap volt hozzá, kocsi körbemérve (2 elem volt 1 rétegben fényezve), friss műszaki, ehhez cserélték az ablaktörlő motort is. Mi is körbenéztük, nyilván voltak kívül-belül apróbb sérülések, de mind normál használati. Ennél sokkal többet nem lehet tenni szerintem. Motorja gyönyörűen indult, nagyon szépen járt.
Ami viszont megfogalmazódott bennünk az öcsémmel, az az, amit Becsületesnepper is szokott mondani: hallgatni kell a megérzésre. Sok verdát néztünk, nem vagyunk teljesen vakon, ennél éreztük azt, hogy egyben van, fair ajánlat. Ez már többször bejött nekünk, Passattal is, Rav4-emmel is. Az ára a helyén van, ezek a szekerek ennyiért mennek a hahun hasonló futással/felszereltséggel.
-
imyourfriend
őstag
válasz
molnarpeter #214377 üzenetére
CP4 van az 1.6 cr tdi cxxb motorral szerelt bódékban is?
Tapsi: 4.2-ért az jól volt árasítva egy komolyabb átvizsgálással azért élnék az illető helyében.
-
tibbike01
őstag
válasz
molnarpeter #214340 üzenetére
+ 1 molnarpeter,
Illetve nagyon jó alkuhelyzetben vagy. Simán rá kell mondani valami meredek számot.
-
kenguru99
senior tag
válasz
molnarpeter #214287 üzenetére
Csak 2 millóért se normális prius, se swift nem lesz. Inkább 2.5-3
-
balinthun
tag
válasz
molnarpeter #214278 üzenetére
Esetleg Kona 1.0 T-gdi ről vélemény, javaslat?
-
molnarpeter
nagyúr
válasz
molnarpeter #214280 üzenetére
Műszerfal két oldalán levegő rostélyok kiesnek, kormánymű viszonylag érzékeny, lemez felnik viszonylag könnyen hajlanak (kátyúkkal óvatosan), multi kormány gombokat érdemes ellenőrizni (átvezető kábelben előfordul szakadás), ülés magasságállításra többen panaszkodtak - néha vissza kell emelni/nem marad fent tartósan. Nekünk ami volt egy fl előttinél, az generátor hiba, fejegység fagyás (túl sok fájl volt USB-n), illetve maga az aljzat sérült meg egyszer rosszul benyomott kábel miatt (középen a lapkát kellett visszaragasztani).
-
balinthun
tag
válasz
molnarpeter #214278 üzenetére
Ford eb 2017, kona 2019 (még garis)
-
palik
csendes tag
válasz
molnarpeter #214275 üzenetére
Az 1.25 fiestát is néztem. Annak van esetleg valami tipushibája?
-
balinthun
tag
válasz
molnarpeter #214274 üzenetére
1.0 - s Kona a másik lehetőség. Tudom nem egy kategória de ez a kettő a kedvenc
-
bigrob
őstag
válasz
molnarpeter #214263 üzenetére
Köszönöm és Gombinak is, átolvastam a Renault topikot erre rákeresve és valóban szop*roller lehet belőle könnyen.
Annyira nem kerestem, ismerős mondta, hogy van egy ilyen örökség, olcsóbban adja mint amennyiért mennek hahun, de túl sok rizikó.
-
footy
addikt
válasz
molnarpeter #214231 üzenetére
Nekem nem volt bajom azzal az EB-nel(2017es es 120k korul adtam el) sem, meg eddig a ket PT is birja. (Mindketto 2018 utani is rendszeresen szervizelt)
#214232 diegho
A Renaultnal lehet szar, de az 1.0EB az egyik legkulturaltabb 3hengeres az 1.2PT-nel is csak hidegen vagy padlozasnal nemi remeges. Fulladassal en egyiknel sem talalkoztam.
Az 1.2PT alulrol konkretan jobban megindul mint a 122-125lovas TSI.
Fogyasztasra is jok a fentiek: Focus, Picasso, Cactus
Szoval egy minta alapjan nem vonnek le nagy kovetkezteteseket. -
tboldi
nagyúr
válasz
molnarpeter #214169 üzenetére
Nem is azt írtam, hogy egyáltalán nem nyűgös.
-
vzsryl
nagyúr
válasz
molnarpeter #214096 üzenetére
3-as Clio-ból az 1.2TCe (D4F) is. Annál a motornál a szívóra applikálták rá a turbót (+ egyéb módosítások). Az ezután következő 1.2TCe (H5F) viszont erősen kerülendő.
-
zgospel
őstag
válasz
molnarpeter #214027 üzenetére
1.6 CRDi - 116 lovas
15 ezrenként cserélte az olajat, a kommersz dízelhez meg lötykölte a Metabond adalékot amit nagy tételben vett, így kb 12 Ft-tal volt drágább egy liter, mégis prémium üzemanyagként funkcionált így már.
Nem eszi az olajat, nem szivárog sehol, turbó gyári, stb. Én sem hiszem el. Előtte egy 2.0 DTi Zafira volt, na annak évente voltak igen költséges gondjai.
Az tény, hogy már elég traktor hangja van, szerintem a porlasztókat be lehetne vizsgáltatni már. Eladó amúgy -
diegho
nagyúr
válasz
molnarpeter #214027 üzenetére
Tuti 1.6, az a világból kimegy gond nélkül.
-
diegho
nagyúr
válasz
molnarpeter #213990 üzenetére
3,5 focus kicsi.
Toyota csak 1.6d4d bmw nem?
Focus 1.0 benzin még mindig fos? -
válasz
molnarpeter #213965 üzenetére
Egy átlagos napon 2x1,5 kilométerre lenne beindítva, még azt sem egyszerre hanem reggel oda, délután vissza. Ezen felül havi párszor 10 - 20 kilométerre meg vissza. Erre szerintem a dízel semmiképp nem való, a benzinesnél jobb lenne egy elektromos
500ért, na persze.
Én mondjuk erre lehet nem tartanék fenn egy kocsit, lehet biciklizni is, de két kisgyerekkel megértem, azért nincs mindig jó idő. Főleg a mai forgalomban, mindenki úgy megy el 10 centire a biciklisektől hogy majdnem elsodorja. -
z0d1@Ku$
senior tag
válasz
molnarpeter #213905 üzenetére
Az a példány is amit ő nézett, a 30 ezres olajcserékkel is nagyom szép és gyönyörűen van vezetve a szerviztörténet, ettől függetlenül én tartanék tőle hogy bármikor hanyatt fekszik a motor a ritka olajcserék miatt, de talán egy megnézést megér.
Köszi! -
kerxy
őstag
válasz
molnarpeter #213822 üzenetére
Köszi, megnézem őket !
-
kerxy
őstag
válasz
molnarpeter #213818 üzenetére
Köszi a válaszokat!
Árban szerintem bőven a normál ára alatt van, képeket sem láttam még róla, előtte gondoltam elméleti síkon járom körbe, utána valami szakival nézném meg természetesen. Ha van Óbudán ajánlott lakatos, jöhet privátban
A biztonság is szempont azért, szóval ha ennyire necces egy karambolnál, akkor mondjuk lehet, hogy elengedem.
-
Thom!
veterán
válasz
molnarpeter #213681 üzenetére
Jobban tetszik 8as nagyobb minőségibb.
4M kornyeken nezelodok -
slett27
addikt
válasz
molnarpeter #213678 üzenetére
Rendben, ez már offolódik itt.
-
Coporno
aktív tag
válasz
molnarpeter #213662 üzenetére
Eddig egyértelműen ez a nyerő.
Az megvan, hogy némelyik R171-es SLK A-oszlopán gyárilag van tetőcsomagtartó előkészítés? Vagy ott az épp hahun is hirdetett, vonóhorgos NB. Vannak csodák, na.A Mazda 3-as tipp tetszik, köszi érte #TOTTInak. A márka adott, a forma zseniális, bár a lőrésablakok riasztanak picit.
Egyébként nekem a Giulia volt a titkos befutó, ott érzem még, hogy az autóbuzi lélek is simogatva van. Igazán rosszat nem sikerült előtúrnom a 2.2-es dízelről se, persze a Skyactivnak könnyebben szavazok bizalmat.
-
válasz
molnarpeter #213634 üzenetére
illetve a sok helytelen utastér szűrő visszarakás miatt eldeformálódott gumi tömítés, ami miatt beázik a lábtér a jobb 1-ben (ez lehet Golf4-ben nem betegség, de 1-es Leonban igen)
ablakemelő mechanikára is van "javított" verzió, de nálam semmivel nem bírt többet, mint a gyári.másik meg: öcsémnek van egy vállalható 1.9 PD Passat kombija, az utóbbi 4-5 évben milliós szervizszámlákkal (már MINDEN volt benne cserélve, de tényleg) és hiába néz ki jól, hiába megy jól, a kutyának nem kell, mert magyar vásárlás, visszakövethető és soha nem volt tekerve: 388 ezer van benne... 1.390-ért csak 2 érdeklődő volt 1 hónap alatt
-
tboldi
nagyúr
válasz
molnarpeter #213646 üzenetére
De szerintem nálam csak jövőre lesz ebből bármi.
-
slett27
addikt
válasz
molnarpeter #213634 üzenetére
Köszönöm, gondoltam hogy ennyi idős autó ennyi km-rel azért több törődést igényel.
-
molnarpeter
nagyúr
válasz
molnarpeter #213633 üzenetére
+esetleg 1.4 HDI/TDCI, ami Bosch befecskendezős abból (van kis vérnyomásmérő pumpa
a motortérben), az is jó cucc, de hirtelen konkrét típus-alváltozat nem ugrik be, Fiesta pl talán főleg Siemens volt.
-
molnarpeter
nagyúr
válasz
molnarpeter #213627 üzenetére
Amúgy - olajat ne egye, olajnyomás lámpára különösen figyelj (veztengely helye kikopik és bevillog a kanna, felújítható), váltó olajat érdemes ledobni (nem olyan robusztus cucc mint egy dízelé), amúgy difi szegecs hibára hajlamos (ennyi km-nél kb garantáltan csavaros átalakítás megtörténhetett, különben nem menne), trafó hibák és fojtószelep nyűgök szoktak lenni vele, ennyi km-nél már kormányműre érdemes figyelgetni. Rozsda ahol jellemzően felbukkan: az első sárvédőkön az ív tetején (ha van ott szivacs felül a dobbetét mögött, dobd ki, kezdődő korróziót belső oldalon kezeld le). Dobbetétet elöl amúgy is ajánlott évi 1-2 alkalommal, praktikusan pl kerékcserekor legalább az ajtó felőli alsó résznél megbontani, és kimosni mögüle a komposztot - különben a küszöbök eleje észrevétlenül elporlad (esetleg kis zsebet ki lehet vágni, hogy tudjon ürülni, újabban Octaviánál láttam ilyet már gyárilag). Csomiajtó szoktott talán még megindulni, bár kifejezetten hogy mennyire érinti a Leont, azt nem tudom, csak a Golf 4 padlólemez alapján saccolok. Illetve nézz rá a hátsó sárvédőív elejére alul, ahová felveri az első kerék a kavicsokat, hogy mennyire vannak kavics nyomok. Esetleg szélvédő feletti él, géptető és sárvédők eleje, szokásos dolgok ahol lekezeletlen csipák megkezdhetik a karfiollá válást, de az nem típus függő már. Hátsó hídnál hallottam komolyabb rozsdáról, biztos klíma-származási hely függő is. Ha már hátulja, a féktárcsákra kevés nyomás jut, ha csak óvatosan van használva, nekünk néhány évente le szoktak rohadni, pelyhekben pattog le a rozsda réteg, szóval betéttel együtt repülni szokott. Ablakemelő csúszkák törésre hajlamosak, korral jár, lehet csinálták már. Zár elektronikák - ha nem világít a csillár ajtó nyitásra, mikrokapcsoló csere megoldja kapható fém lemezzel megerősített változat, ami már nem kopik el úgy, ahogyan az eredeti), vagy kábel szakadás átvezetőben. Nekünk nem távirányítós, kulccsal nyitás igénybevétele nyomán amikor nem tért vissza a kulcs függőlegesbe, kellett oda felújító szettből egy kis mütyür a törött helyére, belső kilincsnél meg a bowden szakadt el egyszer sofőrnél. Volt még más is, hirtelen csak a fontosabbak...
idén lesz 10. éve, hogy nálunk a G4.
-
slett27
addikt
válasz
molnarpeter #213627 üzenetére
[link] Szegény ember vízzel főz.
Erre a videóra van valami reális magyarázat ? Itt lettem figyelmes a dologra.
Talán érinti a "Milyen autót vegyek" címet. Ha nem akkor Qru törli majd.
-
Qru
MODERÁTOR
válasz
molnarpeter #213575 üzenetére
Pont ezt akartam irni, a Highline Passatunkban magyon jo ules volt, csak az S60 Volvo ulese multa felul.
-
footy
addikt
válasz
molnarpeter #213554 üzenetére
Az ujabb autok kozott nem sok alternativa van. Vagy duplakuplungos az automata vagy olajban fut a vezermuszijj. Nekunk mindket 1.2THP-n volt mar cserelve a vezerles, meg az elozo tulajoknal garanciaban. Most volt szervizen mindketto, a szijjak rendben voltak es ment uj SW az ECUra ami leallitja/nem engedi inditani a motort ha gond van. (ha a vezermuszijjbol esetlegesen leoldodo(csak rovid tav) darabkak eldugitanak az olajszurot)
-
válasz
molnarpeter #213540 üzenetére
nem ez a powershift a roblémás váltó?
-
Mauzes
addikt
válasz
molnarpeter #213425 üzenetére
Köszi, tök jó tippeket kapok, ezt az Audi verziót nem is ismertem. Konnektoros hibrideknél viszont mindig egy jó kérdés, hogy mennyivel drágábbak az alapkivitelénl (általán sokkal).
-
Mauzes
addikt
válasz
molnarpeter #213423 üzenetére
Egy GTE lenne az igazi.
eGolf-ról és GTI-ről még kicsit olvasgatok. Meg épp ajánlották az i3 REx-et, az is érdekes koncepció, némi biztonságérzetet biztos ad a plusz motor.
-
volvoguy
addikt
válasz
molnarpeter #213337 üzenetére
Olyan drágák a cayc-ban a porlasztók?
Egyébként a 2.2tdci fordban bosch cp1 pumpa van ha jól tudom... -
vzsryl
nagyúr
válasz
molnarpeter #213338 üzenetére
Na, ezt el is felejtettem említeni. 1.6CRTDI-nél nem mindegy, hogy PQ35/46 vagy MQB platformos autóban van. MQB-nél történt egy “kis” ráncfelvarrás ebben-abban.
-
AssAssynn
addikt
válasz
molnarpeter #213154 üzenetére
Nagyon köszönöm.
Akkor a figyelmemet rajta tartom, aztán ha módon van rá, megnézek egyet.
-
AssAssynn
addikt
válasz
molnarpeter #213152 üzenetére
Az akksit meg lehet tölteni, nem?
Ha jól látom ezek max ilyen 2005-ös évjáratig vannak, szóval meg kell válogatni. Jobb választás lehet ez rohangálás esetén, mint egy sima szívó benzines, vagy annyira azért nem golyóálló? -
AssAssynn
addikt
válasz
molnarpeter #213148 üzenetére
Ezek az SDI-k se bírják a rövid távot, mi?
-
imyourfriend
őstag
válasz
molnarpeter #213088 üzenetére
A szívódízelek miféle darabok, olyat hallottam hogy faék egyszerűek és jól bírják, mégsem terjedtek el ennek mi lehet az oka?
-
slett27
addikt
válasz
molnarpeter #213088 üzenetére
500km alatt 3 liter olaj.
Az eléggé nyomos indok a motorhibára. Dízel lett belőle.
Esetleg SDI ötletek ?
Qru : köszi, mostanában el van tűnve. Biztos sok az elfoglaltság.
-
válasz
molnarpeter #213031 üzenetére
az 1198ccm az ugyan az, ami a Nissanokban 1.2 Dig-T néven vált hírhedté?
-
diegho
nagyúr
válasz
molnarpeter #213031 üzenetére
-
vzsryl
nagyúr
válasz
molnarpeter #212876 üzenetére
Csak ha a tankolás is számít.
Nincs számlám semmiről. Mindent ismerőstől vettem hozzá. Az autó alkatrészbolt tulajával jóban vagyok, a szerelőmmel mondhatni haverok vagyunk, a gumisom is hasonló. Gondolom emiatt is kapom mindig a Republic sláger címét: "Neked könnyű lehet!".#212878 kisza25 : Azt a motorjához meg síeléshez kívánd neki. Főleg az utóbbihoz.
Btw. Te mit tudsz az SZJA-ról? -
Qru
MODERÁTOR
válasz
molnarpeter #212774 üzenetére
Meg van a mondás?! A jól megcsinált Outback az az XC70.
XC70 nem lenne elég? Minek bohóckodnál a villannyal?
-
Qru
MODERÁTOR
válasz
molnarpeter #212754 üzenetére
Awd miatt meg arra is jo lenne. Nemi hasmagassag emeles utan.
-
tboldi
nagyúr
válasz
molnarpeter #212753 üzenetére
Yep.
155 paci és 230 (206) Nm nem sok igazából, rengeteg autó tud legalább ennyit, de azért 7,8-8 sec-nyi 0-100 azért nem olyan rossz ma sem. Ennyire jó lenne a hirhedt M32 áttételezése?
-
válasz
molnarpeter #212723 üzenetére
Na de addig... addig azért volt fejfájás, meg ilyenek.
Most a kiengedés időszaka van, és a megyzőzés arról, hogy
már nem nézzük a hahu-t
kivesz minden autót a parkolból
Ez a két mantra váltotta fel a "milyen autót vegyek" kérdéskört. -
spileraaa
senior tag
válasz
molnarpeter #212625 üzenetére
arany aron aruljak oket gondolom ep az offroad miatt
a masik pedig 4 ajtos kellene ezt ki hagytam -
Zaji
őstag
válasz
molnarpeter #212552 üzenetére
Osztrákok úgysem németül beszélnek
Ez köztudott
-
válasz
molnarpeter #212550 üzenetére
Köszi, majd regisztrálok, enyit biztos megér.
Igen, osztrák autó volt, és hát őszintén megvallva a "két sört kérek" mondaton kívül sok nem maradt meg a németből. -
válasz
molnarpeter #212539 üzenetére
Köszi!
Közben én is igyekeztem keresni, de csak cserekészletet és árat dobott a keresés.De megpróbáltam ángliusul is, és
"Under normal driving conditions the timing belt should be replaced at six years or at 120,000 kilometres."
Eh.. ez a 2017-es kiadáshoz van... vadászok tovább, ausztrál oldalon.Holland oldalon meg 2010-től az van, amit te írtál.
5 év vagy 120k."Hülyegyerek módban 3 év és 60k" - csak mint kiegészítés
Elvileg anyókáéban 19-ben 95k-nál cserélték.
-
Zaji
őstag
válasz
molnarpeter #212533 üzenetére
Környezetvédelmi norma mindegy. Inkább nagyobb méret.
-
wwhy
veterán
válasz
molnarpeter #212465 üzenetére
Hehe. A kérdés inkább az, hogy megéri-e beleborítani ~700k-t+megtartani, és várni, hogy mikor jön elő újabb xxxk-s meglepetés, vagy inkább eladni, és más közlekedőedényt venni
-
AssAssynn
addikt
válasz
molnarpeter #212474 üzenetére
Pár éve mennyiért mentek a plugin hibridek? Ezt csak érdeklődéskép kérdem.
-
AssAssynn
addikt
válasz
molnarpeter #212472 üzenetére
+1
bár múltkor már kifejtettem, hogy bizonyos értelemben jobban növekedett a használtautók ára az elmúlt években, mint bármi más. Lehet nem hülye a barátja. -
válasz
molnarpeter #212467 üzenetére
azert ez nem egy olyan veszes dolog sztem, nyilvan megszokhato, de az 1.5 tsi elonyei booven felulirjak ezt a kis kettesben elojovo kellemetlenseget.
-
pècsimunkás
addikt
válasz
molnarpeter #212423 üzenetére
Ez jobban nèz ki, mint az EcoSport. Szerintem.
-
tboldi
nagyúr
válasz
molnarpeter #212378 üzenetére
És tengelyenként nem lehet 20%-nál nagyobb az eltérés a két oldal között.
Legalábbis ezt tanították az OKJ-n.
-
rbalint88
addikt
válasz
molnarpeter #212378 üzenetére
De utana atulsz egy olyanba, ami jo es “magic!”
cappa72: kozvetlen befecskendezesesek mind ilyen dizeles kattogosak a magasabb uzemanyagnyomas miatt -
batai15
félisten
válasz
molnarpeter #212290 üzenetére
Elég lenne de ennyi erővel maradjon a jelenlegi autó. Aztán majd toljam a bontóba 20 évesen meg addig locsoljam rá a pénzt is az egyéb öregedő dolgokra.
-
válasz
molnarpeter #212244 üzenetére
Lancia Musa
Amúgy ezek a sub4 méteres pici egyterűek lennének városban nagyon észszerű választások..
jól taccsra is vágták a kategóriát
-
AssAssynn
addikt
válasz
molnarpeter #212117 üzenetére
Hát nem tudom. Most rákerestem, hogy ennyi pénzért milyen Verso-kat lehet venni, és hát: Mo.-it, alacsony futással, kívül-belül szépet. Jó, ez nem hibrid az igaz, de cserébe egy olyan újszerű autó, amit később bármikor eladok. És akkor most ugyanennyiből vehetek egy lerúgott Prius +-t, aminél ugyan teljesül a hibrid utáni vágy, de ennyi.
Amúgy nem szívesen költenék rá 3,5M-et, legfeljebb, ha csodaszép példány lenne.
Az a vicc, hogy korábbi "Corolla" Verso-t kapok már 2M körül és akkor a maradék 1,5M-et rákölthetem szervizre és tankolásra, és szerintem akkor se érném utol soha a Prius 3,5M vételárát. Én vágyok rá, de nem jön ki a matek, hogy hogyan érné meg ez nekem. -
imyourfriend
őstag
válasz
molnarpeter #212117 üzenetére
Úgy hírlik a sárga, fehérnépet szállító bódé "komolyabb" műszaki vizsgának van alávetve, mint egy mezei. (Tudom magyarországon ez nem jelent sokat, azok is lehetnek éppúgy jóféle járgányok, mint lelakott talicskák).
-
AssAssynn
addikt
válasz
molnarpeter #212105 üzenetére
Viccen kívül?
Jszp képek nem túl csábítóak. Belül fúrva a műszerfal több helyen a taxis dolgok miatt, a középső ülősör fejtámlái eltérő színűek. Meg amitől még félek, hogy a vezető ülés mennyire lehet kiülve egy taxis kocsinál, ahol a sofőr egész álló nap benne ücsörgött. Persze lehet cserélni, csak kérdés milyet kapsz és mennyiért. -
SkiDev
őstag
válasz
molnarpeter #212023 üzenetére
Viszonylag még igen, de egyelőre akkor meglátjuk holnap a Corsat. Köszönöm Mindenki segítségét!
-
sharp4
őstag
válasz
molnarpeter #211993 üzenetére
Az a 4 felett V60 Phev 2 éve volt. A normálisabb állapotú inkább 6+. Ősszel vettem én is, viszont nagyon ajánlott autó.
-
tibbike01
őstag
válasz
molnarpeter #211981 üzenetére
Hogy hogy? Pedig már jó pár éve ismert motor nem?
-
AssAssynn
addikt
válasz
molnarpeter #211976 üzenetére
Az a legjobb motor benne? Köszönöm a tanácsot. Rájuk nézek.
-
AssAssynn
addikt
válasz
molnarpeter #211973 üzenetére
Benzin. Kis távra rohangálós autó, de mégis elég nagy, hogy havonta 1-2x az egész család beleférjen egy hosszabb útra.
A drágát úgy érted, hogy túlárazott?Még mindig szívom a fogam, hogy nem válaszoltam sok hsz.-etekre.
-
tboldi
nagyúr
válasz
molnarpeter #211959 üzenetére
Szerintem hamarabb cserélődne le, minthogy a MultiAirnek bármi baja legyen.
-
kisza25
félisten
válasz
molnarpeter #211862 üzenetére
Az elég éles váltás
-
kisza25
félisten
válasz
molnarpeter #211810 üzenetére
Meg, megemelték a hideg motor alapjáratát szoftveresen
-
tboldi
nagyúr
válasz
molnarpeter #211810 üzenetére
Egy szoftverfrissítéssel (mi mással?
), de ha minden igaz, ez csak a USDM autókra volt jellemző.
Amúgy én még idevenném a Suzuki 1.4T Boosterjetét is (még a részecskeszűrő, mild hibrid előtti verziót), műszakilag kiváló, csak a körítés hagy némi kívánnivalót maga után.
-
parkasz
senior tag
válasz
molnarpeter #211768 üzenetére
Szia!
Azokat is néztem, es egy olyan ellenérv volt ami miatt nem lopták be magukat a szívembe, higy a második sor kényelmetlen volt. Félek a 3 gyerek a hosszabb utakat nehezen viselnéAmi má jobban tetszett az a Citroen Grand Picasso, a Renault Espace 4
-
TBone
tag
válasz
molnarpeter #211658 üzenetére
Eddig szinte csak benzinben gondolkoztam, aztán kezdtem agyalni, hogy lehet mégis dízel kéne. 2.5 focusokat nézegettem még kombiba, abból is van 2.0 benya, esetleg mondeo. Volvo ?50/V70 esetleg, ami szóba kerülhetne. Mindenképp hatos váltót akarok benzinesbe is, a hideg kiráz attól, hogy a pályán 130nál 4000el üvöltsön a motor, nem beszélve a fogyasztásról. Turbós benzint, ha lehet ne.
igazából onnan indultam mikor nekivágtam, hogy csak vigyen el A-ból B-be. De aztán úgy vagyok vele, ha költök (első saját autó lenne), akkor legyen valami nagyobb, nem 1-2 évre akarok választani feltétlen, 3 éven belül a gyerek téma is benne van. Így jutottam el a fiat bravotól a kombikig
bár lehet nem a legjobb választás a mostani árakon vásárolni, de most kell, ez van. -
tboldi
nagyúr
válasz
molnarpeter #211660 üzenetére
Úgy rémlik, hogy 2009-es mindkettő. De egyikőjük sem akarja eladni, mert már annyit költöttek rájuk.
És az a vicces, hogy mindig fikázzák a WagonR-t, holott apum az egyetlen, akinél 10+ év alatt nem fordult elő soha, hogy a Suzuki lerobbanása miatt nem tudott volna munkába menni.
Csak a Lanciával, amikor kibukott a testkábel hibája, de ott volt még a Jazz, amivel el tudott menni. A WagonR-nek kutyabaja volt akkor is, éppen aznap vittem én műszakira. -
válasz
molnarpeter #211652 üzenetére
Igen, említetted, hogy a 101 lovas jóval egyszerűbb.
Csak az még jellemzően régi kasznival van, illetve ha mégis lenne olyan kombó, ami 101 és újabb MK, akkor az "456345km"-re van tőlünk. Vagy ha nem első évesek (2012-13), akkor nem férünk bele a keretbe. Vagy olyan a szervizkönyv, hogy 40k km-es olajcserét tartalmaz.
Időknk mint Csörge-tóban a víz...Ha mk3, első évjáratokban villany szervo valami gyári (beázás?) nyűg miatt tönkremegy, drága.
Ugh... -
tboldi
nagyúr
válasz
molnarpeter #211648 üzenetére
Asszem, csak egy okoskerék a különbség az Eco és a nem Eco között, nem olyan nagy dolog.
-
Vismajor01
addikt
válasz
molnarpeter #211622 üzenetére
Csak vicceltem a szekrénysorral, de ja, lexussal is előfordul havonta 1x hogy osszes ülés sikba hajtva. Ilyen ez.
Mindegy, nem tudom mi lesz. Egyelőre marad a Lexus aztán megltájuk hogy alakulnak az árak
-
Vismajor01
addikt
válasz
molnarpeter #211614 üzenetére
Nekem tetszene, meg jó lenne erre valóban, de hosszútávon mindenképpen kell két autó outlander emg megkajál 10litert pályán ha nem többet
-
válasz
molnarpeter #211541 üzenetére
wow azt hittem a régebbi motort megtartották az alacsonyabb teljesítmény szinten
persze így utólag belegondolva logikus -
Yiggdrasil
aktív tag
válasz
molnarpeter #211515 üzenetére
Jogos. Viszont azt is mondta a szerelő barátom, hogy az sem tesz jót neki, hogy feleségem konstans 1200-1400as fordulatszámon használja (az említett autópályás kigyorsítást leszámítva, ő ott is a tipikus 90es forgalmi akadály). Gondolom ez is tipikus gyilkos rutin ennél a kocsinál.
-
pècsimunkás
addikt
válasz
molnarpeter #211470 üzenetére
Olvasgattam a fórumot, sacc/ kb- ra kiszámoltam èn is az Auris kilométer költsègèt, értékvesztés nèlkül.
6 èvi biztosítás+VollCasco, a szervizek, egy garnitúra alufelni, 7 literes átlagfogyival számoltam.
Az eurót a biztosításnál, szerviznèl gyors kiszorottam 400- al, az üzemanyagnál 350- el.
Az üzemanyagot 1,65 euróval számoltam. Volt több is , kevesebb is.
Szerintem, inkább ráhagyással számoltam mindent.Szóval: 65 Ft/ km.
Ennyire jöttem ki. Nem tűpontos, de nagyjából lehet rá adni.
Amúgy sosem számolgattam, mert az autó jó, tetszik is, kell is. Csak most kíváncsiságból, gyors át számoltam a dolgokat. -
#TOTTI
őstag
válasz
molnarpeter #211448 üzenetére
A külön adó csak a brent és az ural olaj hordonkénti ára közötti közötti sávra vonatkozik.
Jelenleg ez ~ 30$ 1 hordónál (160 liter) ebből kb. 140 liter késztermék jön ki. Azaz literenként 78 forint többlet (365-ös dollár árfolyamon), ennek a 78 Forintnak a 95%-át veszik le, ez nettó vagy bruttó nem tudom. Viszont az import is a brenthez áraz, most hogy levonja az állam, vagy a cég az nekünk mindegy. Most az árrés is elég sok, a mol most az utolsó három beszerzési ár változást (növekedést) sem követte a kisker árban.
Molon mindenhol állítják át az oszlopokat fillér nélküli 4 digites árra, szóval várható 1000 feletti ár.
-
Qru
MODERÁTOR
válasz
molnarpeter #211448 üzenetére
Csucsra jarathatjak a vecsesi kitermelest.
-
Vismajor01
addikt
válasz
molnarpeter #211420 üzenetére
1x beirják, hogy 299 999
eltelik két év, begurulsz és megint 299 999.Hát traileren hoztad. Ok, vigyél el egy körre. Hát ez nem mozdul, akkor igy nem kap műszakit.
Van rá nem 1 ember aki ezzel foglalkozik, nem véletlenül. Hitelesitetten reseteli a km óra számlálót.
-
kenguru99
senior tag
válasz
molnarpeter #211420 üzenetére
A műszaki vizsga feltétele a működő kilométerszámláló.
-
válasz
molnarpeter #211256 üzenetére
Én is találtam egyet, majd megmutatom asszonykának. [link]
-
hobizoli
nagyúr
válasz
molnarpeter #211226 üzenetére
vagy olyat kell venni, amiben benne van mar az LPG
-
Xero
nagyúr
válasz
molnarpeter #211211 üzenetére
Az M47-el csak az a baj, hogy a legfiatalabbak is iden mar 16 evesek lesznek. Ettol fuggetlenul tenyleg jo cucc, de keri ugyan ugy a torodest mint barmi mas. EGR, generator, szivosor orvenykelto, gumiagyas szijtarcsa, befecskendezo, izzito gyertya/trafo, turbo mint usual suspectek.
Ezt ugy, hogy van a haznal egy 17 eves M47 260e km-el. -
abratoki
csendes tag
válasz
molnarpeter #211217 üzenetére
Ezek szerint akkor vagy A3 vagy egyaltalan semmilyen Audi
.
Az eszem ezt valahol tudja is, csak a szivem huz fele.
Volvo-ban mi jatszana? -
abratoki
csendes tag
válasz
molnarpeter #211210 üzenetére
Szia!
Koszonom szepen a valaszt.
Ket kerdesem lenne:
1. Amikor azt mondod, hogy magasabb fenttartasra kell lelkileg felkeszulni, ez alatt mit ertesz?
2. Nekem a revizor mondta, hogy az audi-s TFSI motoroktol tartsam magam tavol, mivel ezek borzalmasak. 2008 utan ez a helyzet mar valtozott, vagy pontosan mire figyeljek itt?
Új hozzászólás Aktív témák
- Dualtron Popular - 52V 20Ah dupla motor elektromos roller
- Eladó KTM női bicaj!
- Ezviz C6N beltéri kamera, 1080p, éjszakai látás 10m, motoros pásztázás 360 , mozgás érzékelés
- BMW E39 540i - V8 Touring - Komplett Motor Felújítás, Friss Műszaki, Hibamentes
- Xiaomi Mi Robot Vacuum-Mop 2 Pro újszerű, nagyon keveset ment
- Bomba ár! HP EliteBook 840 G2 - i5-5GEN I 8GB I 256GB SSD I 14" HD+ I Cam I W10 I Garancia!
- Tablet felvásárlás!! Apple iPad, iPad Mini, iPad Air, iPad Pro
- BESZÁMÍTÁS! MSI B450M R5 5500 16GB DDR4 512GB SSD GTX 1660 Super 6GB Rampage SHIVA Thermaltake 500W
- Samsung LH46EDDPLGC 46" FullHD LED Monitor
- LG 32GS94UX - 32" OLED / UHD 4K / 240Hz - 480Hz & 0.03ms / 1300 Nits / NVIDIA G-Sync / AMD FreeSync
Állásajánlatok
Cég: FOTC
Város: Budapest