- Samsung Galaxy A55 - új év, régi stratégia
- Yettel topik
- Samsung Galaxy A52s 5G - jó S-tehetség
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- Honor 90 - modellalkat
- Google Pixel 8 Pro - mestersége(s) az intelligencia
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- iPhone topik
- Fotók, videók mobillal
- Samsung Galaxy S22 és S22+ - a kis vagány meg a bátyja
Hirdetés
-
Kanada feltalálta a Netflix-adót
it Az online streamingszolgáltatások a belföldi árbevételük 5 százalékát ezentúl kötelesek átadni.
-
Előzetes élménybeszámolókon az Elden Ring: Shadow of the Erdtree
gp A DLC alig két hét múlva végre elérhető lesz PC-n és konzolokon is.
-
Computex 2024: asgardi ASUS ROG UPS játékosoknak
ph A bel- és kültéren egyaránt bevethető megoldás a vállalat szerint egy órán át működtethet egy NVIDIA GeForce RTX 4080 VGA-val szerelt számítógépet.
-
Mobilarena
Új hozzászólás Aktív témák
-
molnarpeter
nagyúr
válasz AssAssynn #213153 üzenetére
Nálad nagy a rövid utak aránya, ha ezek közben még haladsz is (nem dugó), akkor lehet maradnék a benzineseknél illetve egész konkrétan nincs adatom pontosan, mennyi indítás jönne ki, feltételezett zéró/minimális töltéssel, pár havonta töltésen felül szerintem nagy nyűg volna, még ha megéri is anyagilag... igazából ki kéne próbálni, csak vásárlás nélkül hogyan? Legnagyobbak ezzel a motorral lomhák (Octavia/Golf kombiban 19s körüli 0-100, 120 kmh@3000 rpm) és a hátsó üléssornál nem túl tágas a lábtér, de két autó fenntartásához képest óriási a különbség, az is biztos. Szóval indítási próba egy használt, elfogadható állapotú akkuval, plusz benzines költségekkel Excelben szembe állítani, és akkor lehetne pontosan megmondani. Érdekes a felhasználási mód, szóval piszkálja a fantáziámat nekem is, valahol pont itt a takarékos benzines-egyszerűbb dízel határvonalon lehetne költséghatékonyan megoldani, mindenesetre fel van adva a lecke. Volt az 1.9 után még 2.0 is egy darabig, de az már a PD technika miatt valamivel drágább fenntartású. Télen nem ideális rövid utakra valószínűleg, mert az izzítás többet kivesz az akkuból, illetve pár km-en sok hulladékhűt nem fog termelni (fűtésre) szóval praktikusan nem mondanám ideálisnak ilyen célra, de nem azért, mert baja lesz tőle. Alapvetően nem kér sok Ah-t, közvetlen+mechanikus befecskendezés miatt kettőt nyekken az önindító és már jár. Konszernen belül benzineseknél esélyesen tartósabb, szíjas vezérlés 8 év/150e km periódusú, baja nem sok tud lenni. Nekünk ~345e km van benne és idén 20 éves, felét nálunk töltötte, valószínű a váltóban hibás szegecs lehetett cserélve csavarra előző tulajnál, egyik küszöb lett hegesztve és a két első sárvédő cseréje érik; használatban van minden a másfél km-es posta járattól ország átszelésig utánfutóval, nincs rá komoly panasz. Akkor merítette le az akkut, mikor valami gyanúsan megrágta a hűtő ventik vezetékét, és sokáig pörögtek leállítás után is... 90 Ah-s belefér viszont a tálcába, ha sok a kicsi táv. Szóval mint autó nem feltétlenül a legjobb az adott széleskörű igényekre, de a km költsége már-már kiemelkedő.
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
- Konzolokról KULTURÁLT módon
- PlayStation 5
- Computex 2024: extravagáns üveg-alumínium házköltemény az In Wintől
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- Computex 2024: beröffentette az AI-t az AMD
- Samsung Galaxy A55 - új év, régi stratégia
- Motoros topic
- Épített vízhűtés (nem kompakt) topic
- Ukrajnai háború
- NVIDIA GeForce RTX 4080 /4080S / 4090 (AD103 / 102)
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs