- Samsung Galaxy Watch (Tizen és Wear OS) ingyenes számlapok, kupon kódok
- Xiaomi 13 - felnőni nehéz
- Komoly akcióval érkezik Magyarországra a Honor Magic V5
- Samsung Galaxy Watch8 - Classic - Ultra 2025
- Realme GT 2 - aláírjuk
- Apple Watch Sport - ez is csak egy okosóra
- Google Pixel topik
- Mobil flották
- Azonnali mobilos kérdések órája
- Samsung Galaxy Z Fold7 - ezt vártuk, de…
Hirdetés
-
Mobilarena
Új hozzászólás Aktív témák
-
giigz
veterán
Hi!
kivetel itt is ott is akad boven
japanoknal is akad gyenge benzinmotor, europaban is
azt a kijelentest nem latom realisnak, hogy benzinmotort csak a japok tudnak csinalni... (tipikus topicos japo istenites, kozben pedig aki vezetett mar francia vagy nemet 1.4 benzint, elhetetlennek tartja a suzuki 1.3-as nyomatekszegeny motorjat)
udv
duddukki
-
-
runner 125
nagyúr
Hm, meglepő.
Nem tudom mennyit számít, én a 2010-es RAV4-et linkeltem, de furcsa számomomra a két érték.
Eleve az ASX hatchback, míg a RAV4 nem csapotthátú.Tom1939
Ha, elsődleges szempont a korrekt fogyi és az emelet hasmagasság, akkor ASX jó alternatíva lehet, feltéve ha lemondasz a nagyobb térről. Fotóról sem tűnik nagy autónak. Kíváncsi lennék pl. egy hátsó fejtérre.
Typhoon47
Nekem sajnos nem kell bemutatni, 3 éve feküdtem úgy 2,5 hónapot egy elcsúszás miatt.
Nyilván kockázatosabb, veszélyesebb, aki két kerékre ül ezt vállalja. De, ezért is írtam min. 125-öst, mert ott megvan az a tartalék, ami egy pesti közelekdéshez már alklamas, nem tolnak le vele szüntelen. -
molnarpeter
nagyúr
©2014 Michelin North America Inc. All Rights Reserved.
raczger: 100km innen Bp, így nem túl gyakran "ugrunk be", majd személyesen kérjük az árajánlatot. Mailben nem írtak konkrétumot, esetleg telefonon érdemes megpróbálni. Látatlanban a felhasznált anyagok miatt nyerők, de majd meglátjuk
-
-
-
EQMontoya
veterán
Tudtommal rettenetesen gyatra a megbízhatósága, kis futás után is nagy pénzeket lehet rákölteni. Van valami smartguru Pesten, aki kiválóan megél belőlük. Tényleg inkább egy Yaris vagy valami hasonló kisebb autó ezért a pénzért (Jazz, Mazda2 is szóbajöhet picit többért), a Smart nem ajánlott.
-
-
kovacsroli
senior tag
Én a netbankról kinyomtatott átutalási igazolással közlekedek, de ránézésre olyan, mintha a 6. osztályosok gyakorolták volna a Word-ot és ez sült ki belőle
Papír pedig egy jött a biztitől, amit a szerződéskötéstől számított 60 napig használhatok.
Na mindegy, jó, nem jó - ez van
Egy háromszöget viszont be kell szereznem -
xtevo
őstag
@Qru & tboy93
Köszönöm.Ezek elég szimpi értékek a mostani 7-10 literhez képest
BMW 318TDS Compact
Volkswagen Golf III TDI
esetleg
Fiat Punto JTD (ez valszeg kicsi lenne hely szempontból)Melyiket választanátok? Ha szempont az alacsony fogyasztás 5-6 lityó, viszonylag kevés ráköltés, de azért dinamikus legyen, mostani szekér 55 LE...
-
1 even belul fater es muter verdajat is gtk-ra vagtak, az egyik egy regi swift volt a masik egy f astra. A swiftre fizetett a biztosito 200k folott + nalunk maradt a "roncs". Vettem bontott hatso lokost + hatso csomagterajtot + kis karosszeriamunka 30 alatt megallt. A fastra-ra is hasonlo penzt fizetett a biztosito, az talan egy 100-asbol lett helyrerantva. A biztosito kb mindenre azt mondja hogy gtk, amit el is hiszek ha valaki zsir uj alkatreszekbol akarja osszerakni az autot.
-
szőröscica
addikt
Igen, és ez nem is olyan új dolog. Volt szerencsém egyszer egy 1999-es 540i-hez, 120 körül utazva 105 fok környékén volt a vízhő, míg padlózva visszahűlt 88 fokig. Érdekes volt látni. Persze a vízhőfokmérő végig középen állt, gondolom, hogy ne zaklassa a usert a mozgással, de a titkos menüjében mutatta a változást.
-
zsoltee10
addikt
gondolom benzines, abban a legváratlanabb időpontokban halódik meg a főtengelycsapágy pl.. Öcsémnek volt 145 1.6 TwinSpark, kétszer rohadt le, mindkétszer nyaralni indultak a barátnőjével. Az addigi szerelemből olyan gyűlölet lett, hogy amint sikerült megint talpra állítani, azonnal eladta.
-
EQMontoya
veterán
Hmm, azért ez fura, a H6-nak is van kettőstömegűje? Egy h6 olyan kiegyensúlyozottan jár, hogy arra nem értem, minek kellene. Ha már H6, akkor egyértelműen spec. B, 6-os kézivel, aztán toljad neki.
Illetve az a nem túl vérengző fenevad kézivel valami 7.3-at tud 100-ra, azért az elég komoly.Taat: IS-be is csak 4 liter megy, pedig ugye 2.0 sorhat.
-
-
Verbat
csendes tag
-
runner 125
nagyúr
Áhh.
Olvastam már róla 1-2 hónapja, nagyon nem talált be.
Autók terén (is) alapvetően konzervatívan gondolkodom, szeretem az egyértelmű formákat, SUV kategórián belül a kocka / doboz forma a favoritom. Pl. CR-V-ből csak a 2006-ig gyártottra ugranék rá, a frissebb hatchback "szappantartós" külcsín nagyon nem az esetem.
Ráadásul a mostani szériát megspékelték mindenféle spoilerekkel, ami valamennyire a linkelt új HR-V-n is megjelenik. Egy SUV küszöbbel, spoilerrekkel számomra paradoxon.Jah és persze az ár. 8m egy új autóért nem fér bele nálam.
Amúgy továbbra is imádom, úgy érzem jó vételt csináltam. Legnagyobb parám az olajfogyasztás volt. Akárhol olvastam mindenki írta, h eszi az olajat. Sőt, pár hete e-mail-eztem egy '99-es HR-V tulajjal, neki brutál már az olajfogyasztása, 100km-en 1, az-az egy liter olajat szlopál el 10W40-esből.
Mondtam neki, h az egyenesen gazdaságtalan üzemeltetés, mintha 6 literrel többet enne.
Hála ég így a friss Sustina-val, 2500 megtett km után nincs szintcsökkenés, pedig 5W40 van benne.
Most egy minőségi, gyári helyekre elrejtett komplett u-Dim hifin dolgozom, egyedi, csomagtér oldalába gyártott méllyel. Ezzel együtt berakjuk majd a radart és a kamerát is, így lassan összeáll a kép. -
8th
addikt
"Szerintem, a fiatal használt a legpraktikusabb. Még nem olyan nyűgös, mint a vénség, de nem is fekszik benne annyi pénz, mint az újban."
Csikós Zsoltnak volt anno egy jó költség összehasonlító írása még a totalcar előtti időkből valamelyik nyomtatott autós lapnál. 0km-es ignis vs. öreg merci vs. 6-8éves mazda (vagy toyota?). Tételesen végig volt vezetve, hogy melyik mennyibe kerül majd xy év használat után. Na az jó kis cikk volt olyan súlyos igazságokkal nagy kár, hogy nincs fent a neten.
-
DeFranco
nagyúr
nem érek rá, csak trollkodni
este van privát-megválaszolási-idő
(na, szóval észben vagy tartva, de ez tényleg nem az a nap, amikor neki tudok ülni valaminek a fórumon, amihez kell 10 mp-nél többet tudatosan csinálni valamit)
@giigz: még egyszer kérdezem, téged sokszor megvertek az iskolában a többiek ugye?
-
runner 125
nagyúr
-
Willie
őstag
Köszi a gyors választ!
Az autó elvileg az Opel Magyarország autóparkjához tartozott, csak lecserélték az autókat újabbakra. Az egész kereskedés kb csak Opelekkel van tele, és a rendszámok is egymást követik. Nem lehet valahol megnézni, hogy milyen kilométeróra állásnál kell kötelezően szervizbe vinni egy Opel Astra H-t?
Mire lenne érdemes figyelni egy esetleges vásárlás előtt? Mindenképpen szerelő ismerőssel mennénk az autót megnézni. -
raczger
őstag
Jönni is fog
Elbasztátok, mert szeretek fényképezniJa és 20 megapixelbe fogom direkt berakni mind a 40-et ide!
(#91618) Dany007: Azért nem olyan sok ez, persze sima közlekedésre simán elég
Azért idén lesz 1-2 apróság, de összességében rendben van. Küszöbök hátsó része elkezdett rozsdásodni, azt kell lekezelni még tél előtt, meg hátul a rendszámtábla tövében is van kicsi, ezeket meg akarom csináltatni, hogy ne legyen még rosszabb a helyzet. Kipufogónál is hátul egyik részén van valami rozsda, de nem lyukas, azt mondták azzal már nem lehet mit csinálni, lehet így használni, aztán majd ha tönkremegy, azt a részt cserélni kell, ez talán a középső elem lehet.
Egy-két apró horpadás, horzsolás van, egyik sem gázos.A szervizben azt mondták szerkezetileg teljesen rendben van, futóművel sincs probléma.
A nyári gumi az nagyon jó állapotban van, 2 évesek, majd télit kell hozzá vennem.Belülről meg igazából hibát nem találtam, klíma is tökéletes, zene egész szépen szól, kuplung jó, váltó is nagyon jó, határozott, kormánynál sem vettem észre rendellenességet, kellemes vezetni nagyon.
-
ReSeTer
senior tag
melyik átlag fittipaldi tudja, hogy első tengely megcsúszásakor, vissza kell egyenesbe vágni a kormányt és gázt elvenni? Aki látja, hogy az autó eleje elindul egy jobbkanyarban, és elkezd a szembe sávba menni az autó, nem fogja egyenesbe rántani, hanem még jobban bekormányoz, amivel ugyanúgy csúszni fog, ja és padlófék, ami megint nem feltétlen segít.
Nézzük a hátsó kerekes történetet:
Ugyanúgy jobbos kanyar, átúszik a hátulja szembe sávba, de talán van annyi lélekjelenléte az illetőnek, hogy valamennyire átcsapja az ellenkező irányba a kormányt, amivel még az autó eleje a saját sávjában marad, így ha jönnének szembe, max az autó hátulját csapja el, míg az első kerekes csúszásnál már a fülke van a szembe sávba. Na melyik a jobb?
Egyébként ez nem feltétlen általános jelenség, mert meglehet úgy is csúszni hátsóval, hogy átmegy az eleje is, de látod, első kerekes csúszásnál nincs idő korrigálni.
-
giigz
veterán
Amikor még a 10-12 éves 3 mm-es Kormoran télivel jártam, egyetlen egyszer sem akart elmenni a hátulja, viszont előre kellett volna tapadás, vízen fékezéskor kerekek blokkoltak, vízen kanyarban azonnal tolta az orrát... Jó párszor volt ilyen, viszont seggkitörés egyszer sem
Új hozzászólás Aktív témák
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Sorozatok
- Témázgatunk, témázgatunk!? ... avagy mutasd az Android homescreened!
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- Nvidia GPU-k jövője - amit tudni vélünk
- Miért álltak az oldalak egy hétig, mi történt?
- Linux kezdőknek
- Végső megjelenési dátumot kapott a Metal Eden
- sziku69: Szólánc.
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- További aktív témák...
- Xiaomi Redmi Note 14 5G 256GB Kártyafüggetlen 1 év Garanciával
- HIBÁTLAN iPhone 12 128GB Purple -1 ÉV GARANCIA - Kártyafüggetlen, MS3028
- HIBÁTLAN iPhone 12 mini 64GB Red -1 ÉV GARANCIA - Kártyafüggetlen, MS2036
- Olcsó Notebook! Lenovo Ideapad 3! Ryzen 3 3250U / 8GB DDR4 / 128GB SSD
- GYÖNYÖRŰ iPhone 13 128GB Starlight -1 ÉV GARANCIA - Kártyafüggetlen, MS3059
Állásajánlatok
Cég: FOTC
Város: Budapest