- Xiaomi 14T Pro - teljes a család?
- One mobilszolgáltatások
- Mindenki Z Fold7-et akar
- Profi stratégiára vált a Galaxy S26
- Samsung Galaxy A54 - türelemjáték
- Samsung Galaxy Watch7 - kötelező kör
- Kikristályosodik a Razr 60
- Mi mindenre jó egy másodlagos megjelenítő?
- Motorola Edge 50 Fusion - jó fogás
- iPhone topik
Hirdetés
Talpon vagyunk, köszönjük a sok biztatást! Ha segíteni szeretnél, boldogan ajánljuk Előfizetéseinket!
-
Mobilarena
Új hozzászólás Aktív témák
-
runner 125
nagyúr
válasz
bitpork #80465 üzenetére
Az eleje nem gyári, a frisebb modell van ráépítve és azt csak elég komoly melóval lehet átépíteni (motorháztető vonal sem stimmel és az első oldalelemeknél sem).
Noh meg ABT tuninggal tuti csak a tengerpartra jártak vele 130-cal.mod.
Jah és azt is tedd hozzá, h havi nettó 2.000 ajró körüli fizu legyen mellé. Haversrác 1500-ből nem tudta fenntartani.
-
runner 125
nagyúr
-
V.Stryker
nagyúr
válasz
bitpork #80169 üzenetére
Hááááttt. Apósnak van egy Saab-ja, diesel, chippes...sok sok lóerő. Nem mondom, hogy nem megy, mert megy. Aztán a cégben van egy Vito és egy Fiesta diesel is, ami még automata is. Az utóbbi kettővel járok leginkább. De valahogy mikor beülök a benzines sajátba, akkor az nekem sokkal jobb.
Nyilván nyomaték, meg olcsóbb 100km-en, de valahogy a karakterisztika sose tudott meggyőzni és mindig ott van az intő szervízelés, ami igaz,hogy nem gyakori, de annál borsósabb. Na jó, talán akkor dőlt el ez végleg, amikor még C8 HDI volt és arra nagyon nagyon nagyon sokat kellett költeni.
Szóval én azt mondom,hogy benzines rulez!
Bár van,hogy jó a diesel...nekem pl megvan a C jogsim...18 tonnával a segged alatt baba a diesel is.
-
peugeotmate
őstag
válasz
bitpork #80067 üzenetére
Én afelett nem tudok nyugovóra térni, hogy minek veszi meg valaki az 1.2-es turbós verdát, ha aztán gázosítja? Minden tesztben leírják, hogy a gyári adatokhoz (szinte) köze sincs a rendes fogyasztásnak. Azonban vígan lehet vele közlekedni, akkor meg minek elrontani ezt az élményt? Vagy lehet rosszul látom. Ez egyébként árthat valamilyen szempontból a motornak?
-
Kornel
veterán
válasz
bitpork #80032 üzenetére
suzukiba nem kell.
az m1xa motorok mentek már eleget (liana, swift2, ignis), láttam már valós 360k km-es eladó swift2-t, meg is néztem, nem csörgött a lánc, kifejezetten erre voltam kíváncsi
k1xb motorok ugyan nagy eséllyel nem mentek még ennyit, de nem hiszem, hogy visszafejlődtek volna a japán mérnökök
a gyár szerint sose kell cserélni, és elég magabiztosan állítják, hisz nem is lehet hozzá sehol vezérlést kapni. -
SpaceKombajn
aktív tag
válasz
bitpork #80015 üzenetére
Nekem is jön, minden nap(hajnali 3-kor az email), ha van ami megfelel a kritériumoknak, csak túl sok feltételt nem jó megadni, mert aki nem jól tölti ki, annak a kocsija nem kerül bele a levélbe. A nagyon jó állapotú és jó áron feltett meg nagyon hamar elkel, többször volt olyan, hogy este már meg se volt a kocsi, ami a reggeli linken volt.
-
Dany007
veterán
válasz
bitpork #79976 üzenetére
Rohadjak meg nekem is pontosan ugyanez a filmcím jutott eszembe!
De most komolyan, nem lenne jó?Külsőre-belsőre szép ápolt és sokakkal ellentétben valóban megkíméltnek tűnik az autó. Ha még ehhez hozzájön hogy tényleg csak 110k km lenne benne... Ne mond már hogy az nem lenne jó?
Mondom, láttam már 10 évvel fiatalabb Mondeo-t ugyanennyi km-rel olyan állapotban, hogy a régi Omegámat odatenném mellé! Ott látod tényleg sza...tam volna bele a km-be.
Ahogy persze itt is sz...rok a lényeg hogy annak megfelelő állapotú is legyen.
-
Kornel
veterán
válasz
bitpork #79904 üzenetére
szerencsére nincs tervben, hogy hasonló helyre kelljen mennem.
viszont annak idején a VAZ21067-emmel felmentem félig egy hegyre, elég jól bírta, csak utána leesett az eső, és majdnem fent ragadtam
ajánlom azt is, hogy próbáld ki
igaz nem olyan kényelmes, mint az ólród, de legalább abba sincs tempomat -
Kornel
veterán
válasz
bitpork #79899 üzenetére
lehet furcsa lesz, de eddig 103k km alatt csak egy kutyacsontot(stabrudat) kellett cserélni párban, 90k km-nél volt a csere. az első gátlókat most kicserélem, de nem azért mert tönkrement, hanem az ültetés miatt jobban illik hozzá egy keményített. meg is tartom a gyárit, ha eladáskor nem tartanak igényt a művemre, akkor visszamegy bele a hibátlan gátló+rúgók
mod: ez a kutyacsont csere is csak a maximalizmusomnak volt köszönhető, sehol nem szóltak, hogy gond lenne, viszont éreztem, hogy valami nem ok, ismerős megnézte, és kicsit lógtak, de elmentek volna még egy darabig, főleg magyar felfogás szerint.
viszont a gyári hibás rúgótörést elfelejtettem, szóval az is volt pluszba, de az egyértelmű selejt munka volt. -
trassher
addikt
válasz
bitpork #79899 üzenetére
Mindig csak a tempomat
Részemről nincs itt belerángatás, régi jó ismerős ajánlotta fel hogy kerítünk itthonról vagy kintről egy megvételre érdemes gépet ha kell autó. Ő főleg kintről hoz és itthon ad el munka mellett szabadidejében. Nálam cirka 1 millió a keret és 600000-ig nézek autókat kintről, a maradékból meg gatyába rázni. -
Kornel
veterán
válasz
bitpork #79896 üzenetére
mindent megcsináltam, amit meg kellett
majdnem új kuplung, féktárcsa, betétek, két szett új gumi, váltóolaj gyertyák szintén majdnem újak, kb. ennyi
ja meg most kap koni str.t gátlókat, szóval azzal se lesz gond. futómű is tökéletes, nem jut eszembe semmi, amire költeni kellesz.
ja de, a klímát fel kellene töltetni, idén lesz 6 éves, biztos menne bele egy kicsi -
trassher
addikt
válasz
bitpork #79892 üzenetére
Ezek szerint vegyem meg azt ami a legjobban gatya és 2 hétre toljam be a műhelybe hogy majd jó lesz az autó árának talán több mint feléért?
És a márkaszervizes állapotfelmérés nem ér semmit? Ha az eladó nem megy bele akkor alapból felejtős ha meg igen akkor a lényeg csak kiderül. Amúgy pont a sok olvasott szívás miatt nepperrel megyek autót venni, persze ez sem életbiztosítás (milyen értelmetlen kifejezés) de csak kisebb a bukta esélye. Igazuk van a szerelőknek, ha csak suzukit gyártanának már mind éhenhaltak volna -
Kornel
veterán
-
neduddki
nagyúr
válasz
bitpork #79704 üzenetére
HI!
tudom a totoyanal leg abb van felosegvallas nem ugy mint a focvagene akki inkabb elsunnyogja ezeket, max akkor csinal visszhivast ha mar akkor a balhe hogy nem tugya elsunnyogni
udv
neduddki
mod: hobizoli: Te tucc vmit az ujsagokbol en emg tudok vmit egeszen mashonnan:- )))
-
hobizoli
nagyúr
válasz
bitpork #79694 üzenetére
nem kellett venni hozza meg, csak beteteket :p
a Puttohoz sem a legolcsobbat szoktam venni, hanem kb kozeprol
Most sima Brembo van benne, ennel lenne olcsobb is, de az hoki isez kb olyan, mint az Ajusa hengerfejtomites is, egy ezressel olcsobb kb a Elring-nel vagy a Victor Reinz-nel, de hat szar is
-
hobizoli
nagyúr
-
Integrale
veterán
-
Integrale
veterán
válasz
bitpork #79682 üzenetére
Akkor amit en hajtok az egy kivetekes darab. Palyan altalaban jol kihuzatom, sokat van hasznalva rovid tavokon 2-40km, ezert palyan "kikormolom" 3.-4. 4-5000 a motor pedig por szaraz, erre megeskuszom.
Evente pedig bele van tekerve 30.000km. Most es az ingadozas elojott, ezen kivul azert mondhatom, hogy problemamentes. -
-
Dany007
veterán
válasz
bitpork #79677 üzenetére
És mennyi egy átlag vezérléscsere?
Mondjuk egy hasonlókorú Mondeoban hogy tudjak mihez viszonyítani?
De úgy átlagban is drágább szervizeltetni, mint a hasonló korú középkategóriás autókat? Mert akkor ez már egy erős negatívum lenne.
Ja és hányezer km-enként kell vezérlést cserélni? Gondolom azért nem olyan sűrűn mint olajat... Ez azért fontos, mert átlagban 10 max 15k km-t megyek évente... Tehát így meg azért mindjárt kisebb összeg jön ki éves szinten.
Tehát ha 150k és mondjuk 5-6 évig tudok vele menni (évi-10 ezer km-rel) akkor azt mondom belefér bőven.@Integrale:
-
JanR
addikt
válasz
bitpork #79627 üzenetére
Az addig oke, hogy kossek biztositast adasveteli utan. Na de mivan akkor ha nincs ra lehetosegem. Olyankor hogy hozom haza a kocsit? Az elozo autom is ugy vettem, hogy hazajottem vele, aztan itthon kotottem meg ra a biztositast. Akkor csak szerencsem volt, hogy nem igazoltattak? Azert kivancsi vagyok mi ennek a hivatalos menete
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz
bitpork #79609 üzenetére
Nem tudom, Te milyen csotrogánnyal jártál, de ami hibát felsoroltál, mind javítható. A váltórudazat perselyei kb. 10 évet bírtak, csere után, megint olyan volt, mint az új- kormány alatti váltóról van szó, a padlós fakanál soha nem volt pontos... A motor megfőzése ellen is van orvosság. Új hűtő, amíg be nem rakódik, elég neki az a hűtés. Én mindig is jobban szerettem a motor mögötti hűtőt a szíjtárcsáról hajtott ventilátorral, azt művészet volt megfőzni, ha nem volt eltömődve a rendszer.
-
hobizoli
nagyúr
-
hobizoli
nagyúr
válasz
bitpork #79567 üzenetére
oldschoool technologias bor volt, a 164 mikori auto is? 20 eves a legfiatalabb belole ma mar
ok, nyilvan nem most volt nalad, de en olyan autokrol irtam, ami '90-s evek vegi gyartasu, nem '90-s evek elejia '80-s evekben bőrszerkó max presztizsmodellekben, ha volt, nem volt vele tapasztalat, hogy 10-12év napi utan, hogyan biiiiiirgyja meg a kikepzest
csak azert vicces, amikor egy 2000 koruli bimmerben ojdiban volvoban is fossa szet van menve az ulesen a karpit egy olyan autoban, ami uj korban akkor kerult 10M-ba vagy tobbe is es van bennuk 250k km vagy meg annyi se foleg pl a volvokban
mariskamban is 277k van es kutya baja sincs, uj koraban volt ezzel a motorral meg felszereltseggel 6.5M a puttoka meg 3.5M
es soha nem apolgattam semmivel le, max a farmerral meg a kabattal -
hobizoli
nagyúr
válasz
bitpork #79565 üzenetére
eleg sokat ulok bennuk farmerban, es semmi baja nincs
egyszeruen a bor minosege olyan, hogy birjaezert is vicces, hogy egy 2-3x annyiba kerulo auto araba ez nem fer bele ez, azok fillerbaszo gyartoinak
mert amikor ujan ezteke az autokat rendeltek, akkor a borbelso az 4-500k-s felar opcio volt, annyiert meg -akar- lehetne mar minoseg is....esetleg
Új hozzászólás Aktív témák
- Milyen billentyűzetet vegyek?
- Xiaomi 14T Pro - teljes a család?
- Milyen légkondit a lakásba?
- One mobilszolgáltatások
- Mindenki Z Fold7-et akar
- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- Profi stratégiára vált a Galaxy S26
- Eldőlt, hogy lesz-e céges internetadó az EU-ban
- Kerékpárosok, bringások ide!
- További aktív témák...
- Telefon felváráslás!! Xiaomi Redmi Note 11, Xiaomi Redmi Note 11 Pro, Xiaomi 11 Lite
- GYÖNYÖRŰ iPhone SE 2020 64GB Red -1 ÉV GARANCIA - Kártyafüggetlen, MS2896, 100% Akkumulátor
- Villámgyors teljesítmény és 10 év nyugalom!
- Lenovo IdeaPad 3 17ITL6 - 17.3" HD+ Intel 6305 - 8GB - 256GB SSD - Win11 - MAGYAR
- Telefon felvásárlás!! Xiaomi Redmi 9, Xiaomi Redmi 9AT, Xiaomi Redmi 10, Xiaomi Redmi 10 2022
Állásajánlatok
Cég: FOTC
Város: Budapest