Hirdetés
Talpon vagyunk, köszönjük a sok biztatást! Ha segíteni szeretnél, boldogan ajánljuk Előfizetéseinket!
-
Mobilarena
Új hozzászólás Aktív témák
-
slett27
addikt
válasz
tboldi #222280 üzenetére
Még nem, este mennénk megnézni. Nyilván nem egy népszerű típus. Nem is szerepel a megbízhatósági listák élén.
szabonagyur : lesz alkupozíció.
Suzuki SX4 1.6 Sedan ezt meg hengerfejezték. De legalább leírta.
-
gg72
veterán
válasz
tboldi #221952 üzenetére
Splash/Aglia is a legszimpatikusabb nekem, amúgy mennyire kell félni ezeknél a futott 250ezres kilométerektől?
A kék Colt megvan még, a nagyobb baj, hogy még az enyém is, addig meg nem tudok cserélni...fogkefe21: Mit értesz "vasaló" Swiften?
vzsryl: A Note-nál a legnagyobb baj, hogy 1mill alatt nemigen van normális.
dj79: Köszönöm, ráánézek, amúgy Coltokból találok a legtöbbet nekem még elfogadható árban a hasznaltauto-n is, elég nagy a választék.
-
shootme2
senior tag
válasz
tboldi #221720 üzenetére
Én sem nagyon értem. Az autó gyárak a kispolgári típusoknál a fogyó alkatrészeket nem szokták egyediben gyártatni csak választanak a már meglévő alkatrészek közül és mehet a menet. Ezért van az hogy tucatnyi típushoz jó ugyanaz az alkatrész. Max az egyedi kasztni elemekkel lehet gond de a lancer pont nem ilyen. Világszerte elég népszerű így kasztni alkatrészek is vannak hozzá utángyártottban és bontott is akad bőven. Én lancerből is sokat szoktam látni az ismerősi körben lévőkön kívül is de tény hogy kevesebbet mint astra, fabia, swift és társaiból. Az biztos hogy én nem félnék hogy nem lesz hozzá alkatrész.
-
válasz
tboldi #221377 üzenetére
Megnéztem a Delta-t. (A motor beindítása nélkül...)
Érdekes, hogy az első ülést nem annyira sikerült beállítani jól, mint amennyire szerettem volna.
Viszont magam mögött kb. úgy elfértem, mint egy Mondeo-ban. Lehet, hogy túlzás, de így éreztem.
És a 2/3-os, az 1/3.os ülés is előre-hátra toligálható, illetve dönthető a háttámlája. Egész meggyőző.
A csomagtartó szép nagy.Na egy negatívum. Amit néztem, annak a váltójánál a felhúzógyűrű nagyon lent volt. Olyan bugyután mélyről kell felhúzni. Fura, de az eddigi autóink zöme (Astra, Astra, S-Max, S-max, Giulietta) felhúzógyűrűs volt, de ez nagyon bugyuta...
4 személynek szerintem jól variálható autó. Kár, hogy nincs már újabb belőle, csak 10 éves. T-jet motorral (nem M32 váltóval
) megvenném.
-
tboldi
nagyúr
válasz
tboldi #221387 üzenetére
(Kifutottam a szerk. időből.)
A francia elektromos gyöszben, a Bolloré Bluecarban pedig Lancia kormány van. -
freelanced
addikt
válasz
tboldi #221374 üzenetére
Köszönöm az ajánlásokat, megnézem ezeket. A japánok közül valami érdekes egyébként ebben a kategóriában? Nem vagyok feltétlenül csak japán párti, de eddig meg voltam elégedve / jókat hallottam róluk?
Illetve bármi kombi ami szóba jönne ilyen paraméterekkel?szebe
Köszönöm, meglesem.molnarpeter
Ránézek, köszönöm neked is. -
válasz
tboldi #221374 üzenetére
A Delta hátsó ülése közül az egyik (a szimpla) tuti, hogy dönhtető háttámlás, képeket már vadásztam róla. Kompakt kategóriában ez nem igazán jellemző. Még anyókának is tetszett.
Marhaszívesen' kipróbálnék egyet.szerk.: találtam Tbányán 1-et, szerintem megsasolom, milyen belül, milyenek az ülések.
-
Micsurin
nagyúr
válasz
tboldi #221306 üzenetére
KamuHobbiZöldek a lebomló poharas Starbucks rettenetért így nagyobb nyugalommal gurultak el vele...
---
Imi szinten istenített szerelő akit kerestem vezérlés csere miatt annyit reagált a kérdésre, hogy mégis mennyi egy ajánlott szűrő alá: ...rosszabbul járok anyagilag de azt mondom neked is mint mindenkinek... inkább írjuk ki, nem lesz ez sehogy zöldebb.Egyetlen másik 1.7-es alá sem került csak a csodálatos faceliftesek alá az utolsó 2-3 modellévben.
-
válasz
tboldi #221251 üzenetére
szerintem mindent leirtal, igazabol nem tudom milyen valaszt varsz?
semmi logika nem szol a wagonr mellett, de te szeretnel megnyugtatast, hogy nem rossz dontes megtartani, vagy ha mar a ket legkozelebbi csaladtagja nem tudja meggyozni, akkor egy random forum random hsz-eivel akarsz apudra hatni?
ne agyaljatok rajta sokat, ha a suzukivalmakar jarni, jarjon azzal aztan kesz. felnott ember el tudja donteni mi a jo neki.
-
molnarpeter
nagyúr
válasz
tboldi #221251 üzenetére
Jazz kezd rozsdásodni és kérni nagyobb összegeket. Suzuki költsége 2 peták évente. Szerintem Honda gyárira alakítás,.aztán mehet piacra,.kiegészítők meg külön. Suzuki javítást otthon kell csinálni, ha elrontod, akkor max veszel hozzá valamit bontottan 20 ezerért, nem kell tőle félni. Karosszéria össze van kicsit pofozva, legalább nem kell félteni. Viszont ésszerűbb lenne a dízelt használni hosszú utakra és az esztétikailag deficitesebb, klíma nélküli kicsit fognám be vonathoz járni (amihez munkahely csere is kéne gondolom a sofőrök között
mindegy, csak eszembe jutott).
Matrica átíratható egyik autóról a másikra pici pénzért.
-
tboldi
nagyúr
válasz
tboldi #221243 üzenetére
Nem érkezett válasz, úgyhogy kifejtem.
4 autónk van, de csak 3-ra van szükség, 1-től meg kellene válni. 2 jelölt van:
1, 2004-es Suzuki WagonR+ 1.3 GLX 5MT
• 245k km-t futott
• nincs benne klíma
• volt egy kisebb sérülése, nekitekert egy biciklis, a motorháztető és az első lökhárító javítva volt
• ~400-500k Ft-ot rá kellene költeni (váltófelújítás, kuplung, fék, stb.)
• apum rettentő makacsul ragaszkodik hozzá 🤷♂️
• ha jól saccolom, 5-600k Ft-ot érhet2, 2006-os Honda Jazz 1.4 LS 5MT
• 160k km-t futott
• majdnem minden benne van, ami egy GD Jazz-ben lehet
• vannak ritka gyári kiegészítők is, pl. könyöklő, spoiler, LED-es hátsó lámpák
• van 1-2 nem gyári dolog is, pl. ültető rugók (hivatalosan bejegyezve), erősebb EBC fék
• 2 baleseménynek is részese volt, egyszer nekitolattam egy villanyoszlopnak figyelmetlenségből (csomiajtó komplett csere), egyszer meg nem adtak elsőbbséget (első lökhárító, bal első sárvédő fújva, első lámpák cserélve)
• 300-400k-et erre is rá lehetne költeni (hátsó sárvédőívek lakatolása, új gumiszett)
• az enyém, és több hajlandóság is van bennem megválni tőle
• 1,4-1,5 millióra taksáltam volna eddig, de AxBattler példáit nézegetve talán 1,6-1,7-et is megérne 🤔Egyértelmű lenne a Suzukitól megválni, anyum és én határozottan így is gondoljuk, de apum nem akarja. Ő napi 2x40 km-t ingázik a munkahelyére, és arra ugyan sikerült rábeszélnünk, hogy az idei pályamatricákat inkább a Hondára vegyük meg, de látom rajta, hogy nem lettek barátok. Nem engedi el a régi, jól megszokott dolgokat, és az újat nagyon nehezen fogadja be, neki a WagonR A KOMFORTZÓNA immár 20 éve. A Jazz megtartásával jobban járnánk szinte minden tekintetben, de ha mégsem, legalább jóval többet kaphatnánk érte, amit vissza lehetne forgatni ebbe-abba.
Szerintetek?
-
hobizoli
nagyúr
válasz
tboldi #221232 üzenetére
attol meg lehetnek csereszabatos alkatreszeik
nyilvan meg kell nezni mi stimmel meg mi nem, es nem vakra megvenni
de eleg sok modellnel lehet ezzel trukkozni
pl van ahol regen hatso eleve nem is volt meg az elso hokibb, mint az u.n. top-of-the range modelle
176-s Punto-nal mindenki a GT stabrudjait vette erre celra, mert az 1.1-1.2-skben eleve nem volt hatul, az elso is joval vekonyabb vala...
meg pont ezert is volt egy csomo 4 tarcsafekes 1.2-s is
a 1.1-1.2-n 240mm az elso fektarcsa, a GT-n 257mm, es a 240mm annak a hatsoja
de 1:1 felmegy ra a csonkallvanyt atrakva
osszehasonlitaskeppen a korabeli F Astra GSi 16v-n 256mm az elso fektarcsa 150lora 1100kg melle, a 1.2 8v meg jo 150kg-val konnyebb ennel meg csak frutti 60-75lo hozza, szoval az elmelegedni nem igazan tudottanno 185-s Marea SW-mbe beraktuk a 182-s Bravo HGT elso stabrudjat, teljesen megvaltozott tole az auto mozgasa a korforgamakban, pedig a gatlok ugyanazok maradtak mellette
8k volt a termek, annyit siman megertaz elso ARB 16mm helyett 22mm-s a HGT-ben
erre meg az Eibach csinalt egy 25mm-s verziot
a hatso meg 12mm, a HGT-ben meg 16mm, az Eibach 20mm
nem tunik soknak par mm diffi, de tenyleg erezheto, foleg PU szilentekkel
...ami letezik feketeben is -
-
slett27
addikt
válasz
tboldi #221225 üzenetére
Nyomtávszélesítő+195/50 R15.
Persze ez nagyon off, de talán más is tanul ebből hogy "milyen autót" avagy mire NE milyen autót. Érted...
Mert nem képes a cég egy normál középkategórás autót csinálni.
Igen, SX4, azzal a szintén reklámszatyor méretű csomagtartóval. Az sem szebb mint az Ignis. Vasaló Swift megint ugyan ez. Maradnak a SUV-ok nekem vagyonokért. 3-4-5M
-
kenguru99
senior tag
válasz
tboldi #221220 üzenetére
Az hogy, a kanyarstabilizátor a lengőkarra vagy pálcákon keresztül a lengéscsillapítóra csatlakozik, csak a megvalósításban különbözik. A hatás (gyakorlatilag) ugyanaz. Pl. a BMW E36-ban is a lengőkarra csatlakozik a kanyarstabilizátor, pedig az nem egy olyan bácsi autó mint az Ignis.
-
rhunseeker
tag
válasz
tboldi #221028 üzenetére
Ennél ez Alfa Romeo Shopnál én eddig csak túlárazott autókat láttam, lehet ki kell fizetni belőle a fényképészt
Mondjuk ez a Mito ha igaz amit leírnak róla pont reális áron van, de a többi kb horror, vagy ami olyan áron van ami megéri valszeg beszopod vele egy Multiair cserével stb.
Nagyon szép náluk az a barna bőr belsős Multiair is, de konkrétan semmi leírás nincs róla, csak van egy kép egy 30k-s meg 60k-s olajcseréről, itt el is engedtem, valszeg nemhiába árulják már vagy 1-1.5 éve
-
válasz
tboldi #221023 üzenetére
hmm es mi alapjan szeretitek? Dizelbol csak cegessel maszkaltam eddig, felek tole, de azert altalaban tavolabbra mennek vele, ha vegul raveszem magam az autovasarlasra.
Nem hiszem el, hogy a tempomat az egyik nagy extra a fiatalabb autokban, ami a tiz eveseket jelenti kb -
grizlisandor
veterán
válasz
tboldi #220776 üzenetére
Tehetek én róla, hogy a franciáknak van humoruk?!
Itt ismerkedhetsz a motorral. -
batai15
félisten
válasz
tboldi #220305 üzenetére
Igen annyit elfelejtettem írni hogy általában le töltenek egy fájlt (meg előtte csinálnak backupot a régi ecu adatokról) amit aztán feltöltenek ,és a rendelkezése álló adatok alapján finomítanak ,majd próbakör .
Nekem a 206sw 2.0 HDI (90le) volt piszkálva ,elsőnek így írta meg a srác hogy 210et ment ,viszont nem volt különösebben dinamikus normál közlekedéskor ,aztán közép tartományba lett dinamikusabbra írva. Majdnem egy literrel evett kevesebbet (5 alatt volt , előtte stabil 6) és egy ellőzéskor nem kelett vissza gangolni.
Most a 407et nem bántottam az automata miatt ,ugyan elbirná de a 140le sen rossz alapvetően.
Ha ősszel az 508 meglesz ,első körben 160-180le gyári példány lesz a cél,ha viszont a manuális 150 pacis ,akkor valszeg kap egy kis kraftot ,de majd meglátom nem lehet már száguldozni. Bár még nem teljesen tettem le róla hogy nekem is legyen egy kicsit egyedi autóm.Szép az a mito egyébként, gratula hozzá .
-
Bondix
aktív tag
válasz
tboldi #219955 üzenetére
szebe
Ez igaz utána néztem a kínálatot tény! Tehát akkor ez így változott is.Uhh nagyon nem tetszik.
A baj velem az h első a külső aztán jön a szakmai h az a motor ajánlott az a kocsi aza fogyasztás.Tehát rosszul álltam neki rá jöttem már, lehet egyszerűbb ha én linkelek párat ami árba és külsőre bejon és úgy kérek véleményt amihez értettek ti jobban h mi a vélemény.
-
mauimagic
senior tag
-
Biqci
aktív tag
válasz
tboldi #219678 üzenetére
Nekem a múltkor az autópályán állt mellém egy márkatárs és addig pacsiztunk és integettünk, míg a következő kihajtónál le nem tért. Mondjuk nem is csoda, a kocsiból Németországban az 5 éves életciklusa alatt valami alig 2600-at adtak el a Wikipédia szerint.Ferrarit vagy Lambót többet látni...
-
profesur
csendes tag
válasz
tboldi #219668 üzenetére
Elkezdtem nézegeti az alfákat és eléggé tetszenek
Nem is néztem őket eddig azt hittem jóval drágábban mennek. Benzin vagy dízel, nekem igazából mindegy csak ne zabálja meg az életem. Eddig csak hátsóülésen utaztam, esetleg jó esetben anyósülésen, úgy hogy lehet ez rossz beidegződés, hogy kis autóban nem fértem el.
Ez a Mito mennyire szervízigényes? Milyen áron mennek a szervízelések például kötelezőknél (olaj, fék stb) más márkákhoz képest? AR Giulettaval kapcsolatban mi a véleményed? -
profesur
csendes tag
válasz
tboldi #219665 üzenetére
Nincs család, tehát igazából kényelmi szempontból én számítok . Vidéken lakom, legközelebbi város ahova adott esetben mennem kell 30 km, Budapest 60 km, ilyen távra már dízelt gondoltam venni. Ránéztem az Alfa Romeora, nem kicsi? Ahogy írtam nem vagyok kis termet. Nézegettem golfokat amúgy, csak végül a méretük miatt skipetltem inkább.
Köszi, ránézek.
Új hozzászólás Aktív témák
- DELL Precision 7730 i5-8400H Quadro P3200 16GB 512GB FHD 17 1 év garancia
- Telefon felvásárlás!! Honor 200 Lite, Honor 200, Honor 200 Pro, Honor 200 Smart
- Bomba ár! HP Elitebook Folio 9470m - i5-3GEN I 8GB I 480GB SSD I 14" I DP I Cam I W10 I Garancia!
- AKCIÓ! Apple Mac Studio M1 MAX 2022 32GB 512GB számítógép garanciával, hibátlan működéssel
- Motorola G72 128GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával
Állásajánlatok
Cég: FOTC
Város: Budapest