- Magisk
- Mindenki Z Fold7-et akar
- One mobilszolgáltatások
- Kirakatba tette a Google a Pixel 10-eket
- Itt egy pár fotó az iPhone 17 sorozatról
- Profi stratégiára vált a Galaxy S26
- Huawei Mate 9 - Mate evangéliuma
- Samsung Galaxy A56 - megbízható középszerűség
- Kikristályosodik a Razr 60
- Bemutatkozott a Poco X7 és X7 Pro
Hirdetés
Talpon vagyunk, köszönjük a sok biztatást! Ha segíteni szeretnél, boldogan ajánljuk Előfizetéseinket!
-
Mobilarena
Új hozzászólás Aktív témák
-
8th
addikt
válasz
Gergőke88 #150183 üzenetére
Van egy barátom aki bevallása szerint addig tolat míg nem koppan a vonóhorog. Egy vonóhorog kis felületen fejt ki nagy nyomást az simán tud ehhez hasonló nyomokat hagyni. Ezt a törött autó parát sosem értettem. És akkor mi van ha kicseréltek néhány karosszéria elemet vagy a homlokfalat mert valaki benézte a jobbkezest és koccantak egyet? Tragédia. Ha rendesen megcsinálták kit érdekel?
-
-
-
Sur1G
aktív tag
-
BigBlackDog
veterán
válasz
Gergőke88 #142509 üzenetére
Zafirában is az erősebb, 125 lovas változat van, 5 sebességes váltóval. De pályán 130-nál 3700-at forog a motor. Eszméletlenül ordít...
Közben látom, hogy a G Astránál hosszabb a váltó, 130-nál elvileg 3450-et forog.
-
B-L-A-C-K
titán
-
-
BigBlackDog
veterán
-
Integrale
veterán
válasz
Gergőke88 #140212 üzenetére
Azt irtam, hogy inkabb kene, ez nalad azt jelenti, hogy nem, gratulalok. Magyarul, inkabb vennem a 4007-et, mint a Captivat. Igy mar vilagos?
Nincs bajom veluk, de inkabb kene a Pug, vagy mas PSA, mint a koreai Chevik valamelyike, egy Lacettit eleg gyakran vezetek magam is, regrol pedig a Leganza nagy kedvenc. -
8th
addikt
válasz
Gergőke88 #139282 üzenetére
Nem lenne az rossz választás de:
- hidegen tragikus de még melegen is hangosabb a motorja mint amit várna az ember.
- buta a futóműve pattogós orrtolós az úthibákat kátyúkat folyton kerülgetni kell vele ha mégis belemész egybe a betonkeményre fújandó virsligumik miatt akkorát szól a futómű mint ha kompletten kiszakadt volna a kocsi alól.
- elég nagy a fordulóköre városba nem épp ideális.
- nagyon le van ültetve, nem lehet vele egy alacsonyabb padkára sem felállni, a fekvőrendőrök előtt sem árt elmormolni egy gyors imát, hogy fent maradjon a front spoiler.
- óriási kupé szerű ajtaja van így hiába férsz be a legszűkebb helyekre is vele csak bajosan tudsz kiszállni belőle ha ki tudsz egyáltalán. Az ajtózsanérokat ráadásul rendesen alul tervezték a gyáriak, az összes lupón úgy lóg az ajtó mint tehénen a gatya.
- hátsó oldalablak nem buktatható így lehúzott ablaknál leviszi a szél a fejed. 60km/h körül bedübörögteti rezonáltatja az egész utasteret a huzat ami marhára zavaró.
- a váltója igazi katasztrófa, a világ pénzét rá lehet költeni ha az előtted lévő elhanyagolta.
- a 155-ös virsligumik ellenére egy szervó nélküliben olyan karod lesz két év alatt, hogy bárkit lenyomsz szkanderban.
- jobbkezest sosem adnak meg neki és mint ha ott sem lenne simán átnéznek rajta és kifordulnak elé.Ezeket leszámítva egyébként faja kis kocsi. Egész jól össze van rakva van benne hely kényelmes az ülés jó az üléspozíció jól hangolt a váltója az alkatrész se drága hozzá fillérekből fel lehet gumizni és tényleg annyit eszik mint egy ötvenes robogó. Ha a fenti hibáival együtt tud élni az ember akkor nem rossz választás de tény, hogy sok mindent el kell nézni neki a világbajnok fogyasztásért cserébe.
-
rbalint88
addikt
válasz
Gergőke88 #138988 üzenetére
erre volt pénz... így is a klímát nagy dolog volt beleimádkozni. én már akkor is mondtam, hogy mivel hosszú távra veszik, jobb lenne egy 1.6 8V club, de az volt a válasz, hogy erre futja, mert nekik kell belefingani először... mondjuk hálás kis kocsi, eddig izzócseréken kívül semmi gond nem volt vele, most kellett cserélni az olajgombát, mert néha kivillant és el is aludt.
-
rbalint88
addikt
válasz
Gergőke88 #138523 üzenetére
És tényleg, és tényleg, a FRICCeknek semmi se durva, megcsinálták a műanyag multikormányt
Eddig abban a tudatban voltam, hogy műanyag->bőr->multi, de ezekxerint opeléknél a bőrözés üti a multit
siralmas, tényleg. Pedig ez még erős alkudozás után is egy 6M autó volt ezzel a motor váltó kombóvalBLACK: LESZAROM, hogy céges volt. prosztóság. már egy kisautóban is benne van ESP-től kezdve guminyomás érzékelőn keresztül csillióféle elektromos faszombütyke, férjen bele. Plusz akkor nem kell kétféle szerkezetet meg ajtópanelt gyártani.
-
Gombinyó
őstag
válasz
Gergőke88 #137783 üzenetére
Pl mennyiért lehet belőle kifogni már korrektebb állapotút? Elég nagy a szórás.
Mire érdemes fokozottan figyelni vásárláskor? Mekkora összeget érdemes félretenni az autó árán és a papírozás költségein felül?
Idegesítő zörgések, nyikorgások vannak menet közben?Ültem már Focusban, igaz nem ezzel a dízel motorral szereltben és egész korrekt autónak tűnt.
-
Integrale
veterán
válasz
Gergőke88 #135169 üzenetére
Es ez hogy kapcsolodik ide? Az irtam, hogy szuk, erre irta Kornelka, hogy o nem fert el benne, amit el is hiszek, mert a labaidat nem tudod kenyelmesen elrakni.
Tehat, szuk! Olvasd el amit irtam.
Nem ferditeni kivantam az erenyeit az autonak, mert vitathatlanul van, arra kerestem hivatalosabb leirast, amit allitottam. Pont -
Kornel
veterán
válasz
Gergőke88 #135165 üzenetére
Ha visszaolvasol, szinte egyszer se ajánlottam a civicet, mert erős elfogultság azt ajánlani, amit éppen hajt az ember, illetve ami biztos, hogy amikor felmerült itt egyeseknél, akkor az előnyei mellett a hátrányait is leírtam, amiből szintén van bőven.
De nyomjad csak a kamu dumát, szerintem ismernek mar téged itt páran.Vesztor:
Egy autóban az első lábtér nem feltétlen van arányban az autó befoglalo méreteivel.
Legutolsó nezelodesem alkalmával elég sok autót vegigultem, és hosszú labbal a legbantobb dolog a nagy középkonzol. -
máyköl
veterán
-
lenko
aktív tag
válasz
Gergőke88 #133651 üzenetére
Ennyiért nem fog találni, csak lelakottat, de ha az is elég nekem 8.
Még talán ez: [suzuki_sx4_1.6_vvt._szervizkonyv._4x4] -
rbalint88
addikt
válasz
Gergőke88 #133078 üzenetére
2010-ben akartam H astrát venni. formailag tetszik, eddig nem volt gondunk az opelekkel, van jó szervizes kapcsolat, gondoltam miért ne. egyrészt találni egy értelmesen felszerelt és motorizált példányt nem volt egyszerű. aztán jött a menetpróba. egy az, hogy az újonnan majdnem 10 millás autóba nem volt rendelhető bőrözött váltógomb, markolászhattad ugyanazt az undorító gumibumszlit, mint a fapad verziókban.
1.9cdti 150 ló alig lépett jobban, mint a 110 lovas B4 passatom. kezelőszervek működése fura/gagyi volt.
és mondom, nem fapad autóról beszélünk, hanem kanyarxenonos, nagynavis, panorámatetős cosmo felszereltségű kombiról. de lehet aggatni rá a csingilingiket, ha az alap nem jó. felhasználói élményben nagyon gyenge az opel. -
-
rbalint88
addikt
válasz
Gergőke88 #129743 üzenetére
Ha be kell hitelezni, akkor szinte tok mindegy, hogy 2,6 vagy 3,7 megy hitelre. Aszonta van penz lovera, szoval nem hiszem, hogy kulonosebb gondot okozna kifizetni a plusz lovet. De en mar komolyan nem ertem az embert. Linkeltem direkt olcsobb autokat is, amivel el lehet jarni nagyobb nyugok nelkul par evet es lehet szeretni is, meg marad is penz javitasra. De az mind fos szar oreg sok kmes es meg beteg konstrukcio is, ami biztosan szetesik egy even belul es magaba szippantja az univerzumot... Az kulonosen vicces, hogy otthon a gep elol mindenki kurva okos, de azert megneznem, hogy a nagy megmondoemberek kozul hanynak volt mar kettonel tobb autoja es/vagy dolgozott kereskedesben. Bitpork, Munez, Magus, focvis es vilike normalisan all a kerdeskorhoz abszolut, probalnak segiteni, de tobben csak frocsogni jonnek akkor is, amikor valaki segiteni probal. Vegyen _valamit_, hogy ne legyen olyan hisztis a bkvtol es majd ha osszeall a keret, akkor megveszi az ultimate csodaautot. Kezdem azt hinni, nem is kell kornelkanak igazabol auto. Ha tenyleg annyira fontos lenne, mar reg vett volna valamit.
-
rbalint88
addikt
válasz
Gergőke88 #129707 üzenetére
Mivel sssbol ul at, ezert egynek jo a mito. De ugye minden kell, szare-hugye. Az ilyen ember tenyleg vegyen suzukit szalonbol, csak ne varja el azt is, hogy menjen meg oromet is adjon. El kellene fogadni, hogy amit karban tartottak es nem egy lefingott lepratelep, annak ara van. Ez a szervizpara a masik nagy nevetseg. Jo hogy nem akar rogton trelert is venni hozza. Nem baj, eljenek a birkak, vegyen mindenki 1.6 mpi octaviat, astrat es csakahondat, mert azokkal biztos nem lesz baj. Sokkal egyszerubb lenne, ha eldontene vegre, hogy mit akar es raszanna a szukseges keretet. Ugy nem lehet autot venni, ha mindig fel millioval olcsobban akar, mint amibe kerul. Illetve talan lehet szart venni annyiert.
Ja es persze tiz evesen is ot eves legyen es olyan allapotban, amit a szalonban sem lattak meg. Az nem baj, hogy egy hasznalati targy kopik, mink majd megmutassuk, hogy letezik a spanyolviasz, sot!
Na mindegy, szarok mar bele, elfogyott a turelmem. Komolyan nem hiszem el, hogy ertelmesnek tuno fenott ferfiember ennyit asszonykodik az autovasarlason. Probaltam segiteni, de onerobol olyan okos mindenki, hogy majd megoldja maganak. -
Kornel
veterán
válasz
Gergőke88 #129713 üzenetére
Ja.
Azért ennyiért (használtan) nem fogok fapadosat venni.
Ujan még lehet, mert akkor legalább új.
Jobb lenne az 5 ajtós, vagy kombi, ha nincs más, de lehet ezt is bealdozom, és veszek egy lancert.
De az már nem is megy annyira, meg ugye nem túl praktikus.
Amit most néztem, a Ford focus 2.0 benzin megyeget is, csak itthon ritka, mint a fehér holló.
Illetve 1.8 civic, ha lenne normális.
De 3M korul már megint azt mondom, hogy 5M-ert zsír új civicet adnak...Ja és nalam az ilyen 1.6 fapad astra ki van lőve.
Nem is megy, cserebe eszik, jól kitalaltak ezt. -
válasz
Gergőke88 #128190 üzenetére
Nincs ám egyedül. Én is ebben a kórságban szenvedek
Ugye racionálisan a vitara lenne a nyerő (olcsón fenntarható, bírja a fekvőrendőröket). De mindig jön valami új vagy régi ötlet.
Pl. most a mazda 3 2.0 120 lovas benzines. Aszem elmegyek leteszelni, van egy kereskedés vagy 1,5 kilométerre az engem kínzó fekvőrendőrtől (megkérem vezessen először az értékesítő és mutassa meg mennyivel megy át rajta biztosan, nem vagyok mohó 5 km/h nekem már elég, de nem akarom én leverni más autóját).
Ha ezen átmegy akkor lehet hogy gond van (nagyon tetszik maga az autó), mert elfelejtem hogy rozsdásodik (12 év a rozsda garancia azt hiszem, 10 évesen eladom
)
-
Buci21
addikt
válasz
Gergőke88 #127150 üzenetére
Köszi a választ
A repüléssel nem a kényelem és társai a bajom, hanem elismerem, fóbiásan félek a magasságtól és a zárt terektől, pláne ha kilátok... (üveglift stb). És amúgy is gyerekkorom óta autózik a család, szicília, horvátország, franciao, stb... Mindenhol ott volt velünk a jó öreg kinyírhatatlan 626-osunk. Mennyit kell rápattintanom a keretre, hogy megbízható öreg prémiumot kapjak? Az automata váltóssal igazad van, azt nem igazán gondoltam végig én sem
@kornelka: Ennyire megbízhatóak ezek a renault-k? Nagyfaterom franciafóbiája átragadt rám, de ha azt mondod, ezek kinyírhatatlanok, akkor körülnézek.
@Integrale: Fentebb írtam, miért egyértelmű az autó számomra... Plusz megadja azt a szabadságot itt kint és otthon is, hogy azt csinálok, amit akarok, nem függök sem tömegközlekedéstől, sem más autójától. És a
"jó túra" faktor is benne van a döntésben, lebuktattál, elismerem@Satan_Claus: Csihajj, ez tetszik is... Ez olyasmi technika, mint az undorítóan csúnya békalámpás totalcarkedvenc corolla? A környezetvédelmi dolgoknak szerintem még éppen megfelelne, forgalomba helyeztetnem amúgy sem kéne itt, mert egyetemistaként tarthatom otthoni forgalmival is fix ideig (a tanulmányaim idejére).
@kenguru99: A nyaraim itthon töltöm, kint kevesebbet vezetnék (heti 1-2x kerülne elő az autó), míg otthon nyaranta menne balatonra, akárhova... Szóval a magyar kocsi sem igazán kérdés már, ezt 896x átrágtam már magamban és ismerősökkel is, de köszi a véleményt
@ALL: Volvo v70 2.5D. Ezzel pl mi a zsákbamacsek? Ennél még olcsóbban is találtam ilyen kocsit, de azok nem voltak valami bizalomgerjesztőek... Vagy ez: ugyanaz a típus, másik darab... Mi lehet az árkülönbség oka? Ha 700k-ig kitolom a keretet egy kis kemény pluszmunkával, bentebb vagyok? És egy utolsó kérdés: az elnyűhetetlen békacorollában mennyire kibírhatatlan napi 10 óra vezetés?
Sry, hogy a hülyeségeimmel fárasztalak titeket...
-
peterr85
tag
válasz
Gergőke88 #126949 üzenetére
+peterkeT: kis alku után 460.000 ft-ban állapodtunk meg. nem feltételezném 1 családanyáról hogy ilyen szinten át akarna verni (értem ez alatt a komplett rendszer hiányát), de mindenképp megfontolom a tanácsot az átnézetéssel kapcsolatban. bár ha kiderül hogy komoly turpisság van a dologban, akkor elég nagy bukó már így is...
-
hobizoli
nagyúr
válasz
Gergőke88 #126359 üzenetére
multkor a FB-s Punto csopiban felraktak egy mk2 Punto-t egy keppel meg egy ennyivel hogy "Elado"
de magatol automatice le nem irna am nukuiku droid vilagbarma, hogy amugy mi a motorja, a felszereltsege, az evjarata, es muszaki meddig van, meg mennyi az ara... ahhoz agy kene a fejebe
masik amit birok meg az ez barhol:
Vkinek teligumi?de ez most egy "Vkinek kell elado teligumi?" vagy "Vkinek van elado teligumija?" kerdes volt?
-
Qru
MODERÁTOR
válasz
Gergőke88 #126283 üzenetére
De, ez az.
Bár nem tudom most hogy áll a készlet belőle, utána kell nézni.
mod:
Flashback: Szűkös a beltere, ha 60-70 kg-nál több vagy akkor neked is az lesz. A fogyija nem túl baráti (de a valós súlyát tekintve nem csoda). Egy 160 lovas Insignia kombival és egy szintén 160 lovas S60 D5-el mentünk külfödlre. A Opel majd egy literrel többet kért azonos körülmények között.
-
-
gooool
őstag
válasz
Gergőke88 #124415 üzenetére
Lesz az 11 is.
Egyébként lassan egy hete megvan a saját vas, hosszas nézelődés és utánajárás után sikerült egy olyan autót vennem, amivel előtte nem is számoltam, de úgy gondolom maximálisan megérte.
Egyik PH-s fórumtárstól vettem a Renault topicból, gyönyörű az autó, minden tekintetben egy 98-99%-os, pedig már nem mai darab.
Pontosabban egy 1996-os Laguna I, PH2-es lámpákkal, 2.0 S 16V Volvo benzinessel.
Amit szerettem volna, hogy benne legyen egy autóban azt mind tudja, és 470.000-et hagytam ott érte.Képet is hamarosan teszek fel róla, csak én barom most a BT küldés helyett a törlésre nyomtam a telefonon...
-
Sutee89
aktív tag
válasz
Gergőke88 #124284 üzenetére
Talán valóban a Focus MK2 a legésszerűbb döntés, bár nekem a H Astra-val sincs gondom, komolyan még a zord műszerfal is teszik.Egyéb más modell ebben az ársávban?
Egyébként az itteni fórumozók közül esetleg valaki hajlandó lenne segíteni Budapest környékén egy-két autó megnézésében? Egy vétel előtti átvizsgálás természetesen tervben van, de nem értek annyira az autókhoz, hogy egyedül elmenjek, és hozzáértő ismerősöm sincs. Természetesen vállalom a furikázást és fizetni is hajlandó vagyok érte.
-
Integrale
veterán
válasz
Gergőke88 #123734 üzenetére
Mihez kepest? Egyszer kell jo minosegut venni ala, es nincs gond evekig. A jo minosegu elso hatso valoban 150 korul alakul. Mas, hasonlo futomuvu auto ala mennyi?
Lenko: es kapsz egy gyenge, 25 eves konstrukcioju autot. Nem kell hanyattesni egy tularazott G3 tol.
4 el ablak es az abs miota alap egy G3-ban? -
zsoltee10
addikt
válasz
Gergőke88 #123291 üzenetére
Az oké, de a H Astrában már nem a legeslegelső 1.0 verzió van, hanem jópár év tapasztalata. Az elsőkkel súlyos gondok voltak. Első kézből tudok olyan majdnem balesetről, amikor begurult szép lassan a kereszteződésbe az illető egy easytronic corsával és pont jött egy autó, ő meg hiába lépett oda neki, a váltó azon morfondírozott, hogy 1-est, vagy 2est kapcsoljon. Vagy pl. a corsás indexes topicot, ha elolvasod, nagyon sokan írják, hogy derült égből villámcsapásként egyszercsak kidobta a váltó az F hibakódot és vége. Ezt teljesen random is képes megcsinálni, illetve olyantól is, hogy pl. az akksi lemerül mert a tulaj rajta felejtette a világítást, bikázás után az F hibakód fogad és számítógépre kell dugni kitörölni, pedig fizikálisan semmi baja.
Szóval elhiszem, hogy a mostani easytronic váltók megbízhatók, de a régiek nem, főleg nem egy 10+ éves kocsiban, amit ki tudja hogyan használtak? 150ekm tömény város, vagy vidéki országút?
-
Új hozzászólás Aktív témák
- Jelszókezelők 2025-ben: biztonság vagy illúzió?
- Autós topik látogatók beszélgetős, offolós topikja
- Formula-1 humoros
- Battlefield 6
- Magisk
- bitpork: Phautós tali a Balcsinál 2025 Augusztus 2 napján (szombat)
- Mindenki Z Fold7-et akar
- Otthoni IPTV megvalósítási lehetőségek?
- exHWSW - Értünk mindenhez IS
- Counter-Strike: Global Offensive (CS:GO) / Counter-Strike 2 (CS2)
- További aktív témák...
- HATALMAS AKCIÓK! GARANCIA, SZÁMLA - Windows 10 11, Office 2016 2019 2021,2024, vírusírtók, VPN
- Bomba ár! Lenovo ThinkPad T470 - i5-G6 I 8GB I 256GB SSD I 14" FHD I HDMI I Cam I W10 I Garancia!
- BESZÁMÍTÁS! ASRock B450M R5 2600X 16GB DDR4 500GB SSD 1TB HDD GTX 1650 4GB Zalman N5 CM 450W
- LG 27UL550-W - 27" IPS / 3840x2160 4K / 60Hz 5ms / HDR10 / AMD FreeSync
- HIBÁTLAN iPhone SE 2020 128GB Red -1 ÉV GARANCIA - Kártyafüggetlen, MS2192, 100% Akkumulátor
Állásajánlatok
Cég: FOTC
Város: Budapest