- Motorola Edge 50 Neo - az egyensúly gyengesége
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Bemutatkozott a Poco X7 és X7 Pro
- Redmi Note 10S - egy a sok közül
- Itt egy pár fotó az iPhone 17 sorozatról
- Több újítással támad a Xiaomi Redmi 3s
- iPhone topik
- Garmin Venu X1 - vékony, virtuóz, váltságíjas
- Mindenki Z Fold7-et akar
- Telekom mobilszolgáltatások
Hirdetés
Talpon vagyunk, köszönjük a sok biztatást! Ha segíteni szeretnél, boldogan ajánljuk Előfizetéseinket!
-
Mobilarena
Új hozzászólás Aktív témák
-
lenko
aktív tag
válasz
kisza25 #139934 üzenetére
Nekem sem volt eddig csak szívó benzinem, de amíg lehet venni biztos nem is vennék mast, dízelt meg főleg nem. Nem kell a kerregés.
A 2.3 V5 is 220nm 3200-as fordulaton, és egészen 6400-ig csak 190nm-re esik le, ami 170ló. 8.5l-es átlaggal járok. Autóúton nyugodt vezetés mellett pedig 7l alatt.(#139940) alázógyík
Annyira nem, nézd meg mennyibe mennek kint.
Az enyém igaz 2003-as több extrával, és 138e km-el hoztam be tavaly, 1.6M-be állt meg, úgy, hogy jó áron jutottam hozzá. -
spiky03
veterán
válasz
kisza25 #139704 üzenetére
Értem.
Ennyire még nem mentem bele, mert még csak nézelődök. Nah meg még nem biztos, hogy az a piros lesz a befutó.Mondjuk az lenne a jó ha nem nagyon kellene rákölteni megvétel után, meg olyat találni ahol adnak téli gumit is hozzá, hogy azzal se kelljen még sz@rakodni. Tudom bilibe ér a kezem.
De pl a Punto-hoz azt is kaptunk.Mondjuk i30-ból is találtam olyat ahol adnak hozzá, csak azok mind magánszemélyek...
De úgy érzem az lesz, hogy valamit valamiért.
Nem lehet mindent egyszerre.
Jah amúgy ezt a pirosat már jó ideje hirdetik...
-
spiky03
veterán
válasz
kisza25 #139696 üzenetére
Köszönöm ismét a válaszokat.
Igen azt a kereskedest már néztem mert jó pár i30-as van ott. Még érdeklődtem is itt a kereskedés felől, hogy megbízhatóak e. De akkor úgy látszik, hogy igen. Szerencsére nincs is messze tőlünk. Majd lehet a hétvégén vagy a jövő héten kinezunk ha megszereztem a munkáltatóimat meg a szamlakivonatokat.
Az jó ha arra van egy Hyundai szalon ahol már rögtön le is tudom kérni az adatokat meg ha úgy lesz gondolom át is vizsgálják a vásárlás előtt?
A KIAk nem tetszenek annyira, az i30 jobban bejön még a régebbi is.
Szerinted az a km valós lehet annál a pirosnal?
-
spiky03
veterán
válasz
kisza25 #139665 üzenetére
Köszönöm szépen.
Sajnos amik ugye beleférnek a 2m-be azokon egyiken sincs már garancia, mert 2010 vagy 2011-es.
Akkor a 17"-es felni az nagy rá?Mert van egy olyan elvileg kevés kilométerrel.
Ezeket nézegettem most:
1.4i life1.4 DOHC itt nem tudom valós-e az a kilométer, nah meg ez a nagy kerekű.
1.4 DODC classic ebben is elég kevés km van...
1.4 DOHC comfort plus ebben van minden ami kell.
1.4i entry ez jól néz ki felnivel.
mondjuk feketét nem akarunk, mert azon nagyon meglátszik a por
@(#139662) MunezXBK
Köszönöm neked is.
Akkor csak bankszámlakivonatot kell kerítenem, a többi az megvan. -
-
-
footy
addikt
válasz
kisza25 #139440 üzenetére
Van benne részecskeszűrő és nem minden motorkódhoz ugyan, de a kettőstömegűt is hozza.
A Ceed/I30 első szériájában(2007-2012) az 1.6-os dieselhez nem volt kettőstömegű és FL-ig(2010) nem volt részecskeszűrő sem. A 2.0 dieselben ugyanúgy benne volt mindkét alkatrész mint bármelyik másik gyártó dieselében.
Hallottam már én is ilye hogy a "Kiákban nincs kettőstömegű" meg ilyenek, ha ilyet hallassz valakitől, akkor biztosra veheted hogy ő nem ért hozzá(#139443) kelly416
Ilyen feladatra lehet jobban járnál valami Toyota Hiace/Fiat Ducato vagy hasonló áruszállító 6 személyes változatával. (Nincs kettőstömegű ami megmakkanjon a vontatástól) -
#16514048
törölt tag
válasz
kisza25 #139199 üzenetére
Ez konkrétan a legolcsóbb benzines Golf ebből az évjáratból, szerinted milyen lehet?
2003-as, vagy újabb benzines 4-es Golfból van fent összesen 70 db, ebből csak 5-öt árulnak 750k alatt, ez azt jelenti, hogy az alsó 7 %-ból válogatsz ennyiért.
Amelyik jó állapotban van, azt százezrekkel drágábban is elviszik egy fél nap alatt, szóval még csak azt sem lehet mondani, hogy azért árulja ilyen olcsón, mert gyorsan kell neki a pénz. Ezekkel biztos nem okés valami.
Polo-ból viszont átírással, mindennel együtt is tudna venni egy szépet ennyiért.
-
Qru
MODERÁTOR
válasz
kisza25 #138703 üzenetére
Akkor tudsz mindent. Esetleg a Vitara/Scross vagy az új Tipo ami ebben az ársávban elfogadható minőséget ad még. Azokra is nézz rá.
mod:
Speeedfire: Az egy dolog, hogy elég sokat eszik de az alkatrészek se olyan olcsók hozzá. Utángyártott nem is nagyon van hozzá a gyári meg drága. Ez (is) tipikusan az az autó amit nem megvenni nehéz hanem fenntartani.
-
fenergie84
addikt
válasz
kisza25 #138697 üzenetére
Biztos más megkövez érte, de én azt mondom, h ha az embernek gyereke lesz, akkor a kocsi választásnál a praktikumot kell előtérbe helyezni. Én azt mondom, h kombi legyen, ne szedán. És tapasztalatom van bőven ilyen téren, mert van három gyerek is, és már az elsőnél is pakolni kellett a kocsit sűrűn és sokat.
-
rwin5
őstag
válasz
kisza25 #123977 üzenetére
Ez pofás autó, a belseje tetszik különösen
Motorteret azért leporolhatnátok valamikor
- Erről jut eszembe anno mikor kölyök voltam, fater a fiat regatank motorterénél nagy csinosítás közepette beütött neki, hogy elkezdte slaggal locsolni.. hát másnap nem is indult be
Lenko: 2001-es itt a pontos hirdetés, de ami képet linkeltem feljebb, ott az ajtónál is látszik valami sérülés, vagy csak pont valami sár de inkább ütődésnek néz ki [link]
-
Declare
őstag
válasz
kisza25 #122491 üzenetére
500k km? Az atlag Magyar futasmennyiseggel 30-35+ ev....
de amugy eleg körbenezni, hogy hany mezei sima 1.4, 1.6 motort bontanak el 10-15 evesen, 2-3-400k km el, mert költsegesebb lenne javitani, mint cserelni az egeszet...pedig az meg a regi szep idökböl van, amikor minden meses volt
Nyilvan több odafigyeles es törödes kell egy kis turbos benzinesnek, mint egy kis szivosnak es ezert a sok tudatlan könyebben fogja apritani öket, ez teny....de ez nem feltetlen a turbo-benzin technologia hibaja.
(#122494) Tsebacsi nekem is tetszik....de ez vagy a legnagyobb benyas mocival, vagy egy jo kis dizellel kellene
(#122509) rwin5 mi szamit jo motornak?
meg kinek mi....a tsi k elsö generaciojanal voltak bajok, lancnyulas, koszolodas....de az elmult par eves konstrukcioknal, mar ezeket kiküszöböltek. Hogy most a 140 lovas verzioval miujsag, azt nem tudom, gyanitom az mar az ujabb konstrukcio es akkor en azt mondanam, hogy igen. Dinamikus, jol megy, nem eszik sokat ahhoz kepest.....hasznaltan 10 evesen 200k km el mar azert jobban at kellene nezetni, de ujonan mindenkeppen jo. szvsz
-
-
-
opeter87
senior tag
válasz
kisza25 #5382 üzenetére
biztos, hogy olcsóbb a benzines.
mondok egy példát.
az egyik legjobb barátom most kezdett el dolgozni egy mezőgazdasági gépkereskedő cégnél.
céges kocsik Opel Astra 1.6 benzin kombi - piros + matrica
október 1.-el kezdett
kapott egy 2009. decemberi Opelt - 135k-val
most tart 150k-nálhetente 5x vagy 6x tankol - még úgy is, hogy bele kell férjen a 7,5 liter/100km kvótába különben a fizujából vonják le.
jellemzően 5-50km megy egy huzamban csak főúton.állandóan tapossa, hogy időben odaérjen.
Kérdezte a főnökét, hogy mikor lesz kocsicsere, mondta, hogy 260k-nál és csak benzinesre lehet lecserélni, mert csak azt vesz a cég. -
dízelracer
őstag
válasz
kisza25 #5221 üzenetére
Az 1.4 dízelben és az 1.0-1.4-1.6 benzinesekben sincs az csak az 1.2 dízel sajátja. Tudnék most egy 170k-t futott 1.4FSI-t németből. (4lufi, klíma, esp, abs, fűthető tükör, állítható magasságú fűthető ülések, ezüstmetál stb...) csak nincs pénzem rá, hogy rohadna meg.
Pedig cakk-pakk 750be megállna magyar papírokkal friss vizsgával. Az 1.2 dízel a vilgá legkisebb fogyasztású autója. Még jó hogy jó volt a fogyija.
[link] Ha pályán beállsz egy kamion mögé simán 2liter alá esik a fogyasztás.
-
Qru
MODERÁTOR
válasz
kisza25 #4974 üzenetére
Ezt én is passzolom, kb nem is emlékszem mikor volt utoljára tele tankolva szegény. Fél tanknál többet nem teszek bele szinte soha.
mycso: GPS vs kilóméter óra
-
adalbert1
veterán
válasz
kisza25 #4893 üzenetére
Én pl. egy évben kb. 12-17-szer megyek pályán, a 4 napos matrica pont jó volt eddig, a 10 napos matrica nem fed le két egymás után következő alkalmat.
Ha 17 alkalommal számolok, akkor 4 naposból: 28050 Ft (+2720 Ft tranzakciós díj), 10 naposból: 46750 Ft (+2720 Ft tranzakciós díj), haviból: 54000 Ft (+1920 Ft tranzakciós díj), az éves pedig 40000 (+160 Ft tranzakciós díj).
Bármelyik esetet nézem rosszabbul járok (legjobb esetben is 9390-el). -
hobizoli
nagyúr
válasz
kisza25 #4893 üzenetére
Milyen 900km???
Szamold mar bele azt is, hogy ha orszaguton mesz, akkor a sok gyorsitok-lassitok meg elozok miatt tobbet eszik az auto kisebb atlagsebesseg mellett is, mintha palyan mesz fixre beallva. Idoben meg a fogyasztasban is jobb a autopalya (x sebessegig), pont ez a lenyege
-
opeter87
senior tag
válasz
kisza25 #4787 üzenetére
Igen csak ide keverted az 1.2 Tsi-t, meg stb.
Mindegy a Kia 1.4 és 1.6-os motorja biztosan jobb mint a VAG 1.4-1.6 benzines motorjai.
Csak szerintem olcsóbb bármilyen alkatrész a VAG-hoz, vagy akár egy gázszett (mert pl. volt gyári gázos Skoda is) - én ezt hoztam fel az Octavia mellett mint ér.A Kia mellett pedig az, hogy egy frissebb-újabb autó. Ezért talán nem olyan olcsó, de garanciális.
A hasznaltautó összesen 15db Cee'd-et dob ki 2M-ig.
Namost a kollega ennyit szán rá, 15 autó nem valami nagy választék -
opeter87
senior tag
válasz
kisza25 #4772 üzenetére
Bocsánat valami félreértés lehet, mert a kollega azt írta, hogy 2M van autóra, abból bizony csak használt jön ki. És én a használtakról írtam.
Én a használt típusokról beszéltem.És a használt Octaviakban pedig a régi 1.4 16 (75 ill. 80 Le) és az 1.6 8V (102Le) van, azok tényleg kiforrottak, az újabb Tsi-ket nem ismerem ennyire, hogy azt mondjam megbíztható vagy sem.A Kia-kat nem ismerem, erről nem is mondtam véleményt lásd. fentebb.
-
Chosen
addikt
válasz
kisza25 #4731 üzenetére
Benzin/dízel mindegy, amelyik jobb adott autóban. (Pl ha valami ormótlan a dízel akkor nem jó, de ha teljesen kulturált, finom járású, akkor jöhet)
Ceed: Nem tűnik rossznak, de a képekről elég szűknek tűnik a hátsó lábtér, ami nem túl jó, mivel 4 személy menne vele elég gyakran.
Octavia-ból melyik évjárat?
Annyit még hozzátennék az igényekhez, hogy jó lenne a kétzónás (azt hiszem így hívják) klíma, tehát hátra külön nyílásokkal lenne ellátva, nem csak a műszerfaltól fújna. (Octaviaban láttam ilyet)
neduddki: A versonál szintén elég kicsinek tűnik a lábtér és a váltóról sincsenek jó véleménnyel
, a Wagont még nem néztem meg.
Ár: Erről annyit, hogy a lehető legolcsóbban kellene egy olyan ami ezt mind tudja, tehát ha van olyan 2 m-ért ami mindenben jó akkor, az a nyerő, de ha csak 5 m-ért lenne utód, akkor vásárlás félretéve amíg le nem esik az ára, vagy össze nem gyűlik rá, de már lenne egy kiszemelt. Azért lenne jó minél olcsóbban, mivel most egy Citroen Xsara Picassonk van, és minél kevesebbet kell hozzátenni eladás után annál jobb.
Összefoglalom egy listában, hogy fontos:
-kényelem/alacsony menetzaj (pihentető legyen utazni benne)
-jó váltó (ez nagyon fontos)
-jó oldaltartású ülések elöl-hátul (most halál a Picassoban hátul ülve bevenni egy kanyart, nulla oldaltartás miatt repül ki az ember az ülésből)
-kényelmes lábtér hátul (természetesen elöl is)
-jó futómű (kátyúkat jól kezelje, de ne legyen hajó-effekt)
-jó rakodási lehetőségekkel ellátott csomagtér (hiába sok ezer literes, ha egy fél méteres lyuk van bepakolni) -szintig hajtható hátsó ülés plusz pont-
-kétzónás klíma
-relatív alacsony fogyasztásmotor: annyi a lényeg, hogy ne legyen lomha, tisztességesen elbírja vinni az autót, ne szenvedjen ha 5 embert kell elvinni. A Ford pl 115 lovas volt, de vígan elvitt 4 embert full csomagokkal is.
Hirtelen ennyi jut eszembe, sajnálom, hogy ennyi feltétel van, szinte a tökéletes autót kell megkeresni
A lényeg, hogy jó érzés legyen beülni az autóba, ne az legyen, hogy már megint be kell ülnüm. (most pl sz*r a váltó, nincs oldaltartása az üléseknek, hullámzik az úton a kocsi, stb)
-
Bigemperor
senior tag
válasz
kisza25 #4699 üzenetére
Ez így van. Speciális keverékkel készül a téligumi, azért javasolják, hogy mielőbb cseréltessék vissza a nyárit, amint lehet, mert állítólag a hő hatására ez a keverék megolvadhat és amikor visszahűl, már nem lesznek ugyanolyan tulajdonságai, mint korábban. Gyakorlatilag a túlhasznált téli olyan viselkedésű, mint a nyári, nem hozza azon pozitívumokat,ami miatt használni kéne.
-
hobizoli
nagyúr
-
hobizoli
nagyúr
válasz
kisza25 #4615 üzenetére
Nem kell szamitani, mert a kezikonyv megadja, hogy mennyi a hasznalat kozbeni megengedett max olajfogyasztas a gyar szerint, ami nem ad okot reklamaciokra, hiszen ez hasznalat fuggo (is)
Ez altalaban 0.8-1 liter per 1000km.
Ugyhogy ha vki "ugy hasznalja" annak akar 2.5-3k km alatt is annyira elfogyhat az olaja, hogy megnyalja a csapagyakat fotengelyRTFM - Read The Fucking Manual
-
hobizoli
nagyúr
válasz
kisza25 #4589 üzenetére
A japan auto gyartoknak az ottani adozasi szabalyok miatt lettek ijen gyartmanyaik csak. Van egy ccm kategoria es abban hozz ki tobbet ahogy tucc. Mivel igazabol a nyomatek per liter arany a korlatozo tenyezo, nem nagyon volt mas lehetoseguk, mint az ehhez tartozo fordulatszamot emelni
Mashol lojjero kategoriak vannak, tok mind1 mennyi ccm-bol jon ki, mind ugyanannyit adozik.
-
-
-
válasz
kisza25 #4452 üzenetére
így van, éppen ezért ragaszkodok guminál az újhoz
egy ismerőstől vásárolt, gumissal ellenőrzött 1-2 éves minőségi használt lehet alternatíva, de ilyet nem találtam 205/55 R16 méretben ami a volvomra kell
viszont az acélfelniket meg mertem venni használtan, így lett 20k/db helyett 7k/db -
Stafni
aktív tag
válasz
kisza25 #4431 üzenetére
Most télen én is csúsztam, mert a hóra ráfagyott a jég! Elindultam és jó korán keztem óvatosan fékezni és átcsúsztam a kereszteződésen. Aztán gondoltam, mindegy majd valahogy bejövök Pestre. De kifelé nagy sor a mi sávunkba egy kamion nem tudott az emelkedőn felmenni. Nem volt nagy. Aztán nehezen túljutottunk rajta, de utána fixen állt a sor, akkor menjünk vissza, ott meg a busz állt be a korábban lerohadt kamion mellett. Az se tudott menni. Akkor kerülő megint vissza kanyar! Mentünk szépen egy darabig, jó messze látom állnak az lent a völgyben sorba. Ahogy megláttam fékeztem, próbáltam baromi óvatosan, motorfék is volt, de csúszott akkor is az autó. Nagyon közeledett már az utolsó autó a sorban. Végül felengedtem és a sunyásba kormányoztam a kocsit, ott friss volt a hó és sikerült lefékezni. A másik sávban is állt autó, csak messzebb. Egy fickó oda is jött aki rendezkedett, akkor kezdték szórni az utat. Nézte a gumit, mondtam, zsír új téli.
Nincs ABS, tök új téli gumim volt. Ilyen élményem soha nem volt! Mindig tanul az ember. -
Dare2Live
félisten
válasz
kisza25 #4317 üzenetére
Én pár éve éltem egy telet Ausztriában 1000m felett ahol nem -20C hanem -30C is volt reggel, de ilyen tüneteim sose voltak...
amúgy a "szegénység" miatt van hszeddel baromira nem értek egyet, egy tényező semmi más. Angliában ahol éltem Magyar szemmel mindenki nagyon gazdag volt aztán mégis full biztonsági őr, kamera minden mert k*ra loptak mindent.... tették ezt főleg azok a kamaszok akiknek a zsebbpénze messze több mint amiért MOon hónapot gürcölnek nagyon sokan. Tették ezt úgy, hogy nyugodtan ki is fizethették volna. Pénz függő? Nem.
-
hobizoli
nagyúr
válasz
kisza25 #4312 üzenetére
Szerinted a motor 2perc utan is meg -20 fokos vagy esetleg lehet annal melegebb is mar? Amig bemesz a boltba nem fog kihulni azonnal -20-ra ujra, hacsak nem vagy bent egy jo orat. De ketlem addig meg jaratnad a bolt elott az utcan
Neztem par napja a noti-n az inditas utan kb 8sec-kent lep egy fokot a motorhutoviz homerseklete, egyhelyben allva terheles nelkul, alapjaraton. Nincs ugyan -20fok, de 3perc alatt kierek az M5-re es nem is kell addig elmennem, hogy mar futson az auto (= min. 45fokos hutoviz).
Qrva hidegben eleve le kell vesni a jeget az uvegekrol es addigis jar a motor, melegszik. -
Tökmindegy
senior tag
válasz
kisza25 #4306 üzenetére
Nemrég a jármű mellett veszélyes közelségben kalimpált el egy kis gyerkőc a biciklijével.Éppen tanulta a két kerekezést. Sem apa ,sem anya nem volt mellette,azok odébb álldogáltak nyugodtan cigarettáztak. Mondom apunak,,hogy legyen szíves a kis srácot arrébb vinni ,mivel féltem a fényezést. Mondja ,hogy na és. Mondom,ok cimbora semmi problem,de ha egy picit is hozzá ér a gyerek, addig ütlek amíg le nem ballagunk a kereskedésbe és veszel nekem egy újat. Érthető? Volt sápítozás,meg ,hogy mit képzelek én,no de legalább elvitte onnan a srácot. Csak azt nem értem ,minek kellett az inzultus,hogy megtegye ami szerintem természetes.
-
Új hozzászólás Aktív témák
- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Milyen routert?
- BestBuy topik
- DUNE médialejátszók topicja
- Motorola Edge 50 Neo - az egyensúly gyengesége
- Fejhallgató erősítő és DAC topik
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Milyen autót vegyek?
- Need for Speed: Rivals
- További aktív témák...
- EZVIZ CS-C3TN okosotthoni kamera 1080P 2.8MM
- Techsend cyber A 2023 elektromos roller eladó
- EZVIZ 4K biztonsági kamera, 10400mAh akkumulátor, vezeték nélküli, napelemes 1,4W, Wi-Fi 6
- Rohnson R-9450 Steril Air UVC+ION légtisztító eladó JÓVAL ÁRON ALUL! Bolti ára kb 72ezer Ft!
- Bluering Libra irodai forgószék
- MacBook Pro 16 i7-9750H 16GB RAM 512GB SSD RX 5300M 1 év garancia
- Bomba ár! Dell Latitude E5530 - i5-3GEN I 4GB I 250GB I HDMI I 15,6" HD I Cam I W10 I Gari!
- Eladó karcmentes Apple iPhone 11 128GB / 12 hó jótállással
- Bomba ár! HP EliteBook 850 G2 - i5-5GEN I 8GB I 256GB SSD I 15,6" FULL HD I Cam I W10 I Gari!
- ÚJ HP EliteBook 840 G8 - 14"FHD IPS - i5-1145G7 - 32GB - 512GB SSD - Win10 PRO - Garancia
Állásajánlatok
Cég: FOTC
Város: Budapest