Hirdetés
Talpon vagyunk, köszönjük a sok biztatást! Ha segíteni szeretnél, boldogan ajánljuk Előfizetéseinket!
-
Mobilarena
Új hozzászólás Aktív témák
-
Qru
MODERÁTOR
válasz
tboy93 #134755 üzenetére
Igen meg a csodamágneseket se feledd!
-
Vesztor87
senior tag
válasz
tboy93 #134748 üzenetére
Persze, értem én, de ha figyelsz a fogyasztásra akkor nem zavar hogy 80 helyett 65-el érsz fel esetleg. Forgathatom én 4-5k-ig is (fordulatszám mérő nem volt benne). Kanyarós, számomra ismeretlen terepen egy nem igazán ismert autóval nem nagyon száguldoztam, picit ráérősen mentünk.
roberto211: azért azt a Swift sem hiszem hogy szereti ha állandóan rúgják... legalábbis szerintem.
-
roberto211
őstag
válasz
tboy93 #134748 üzenetére
Ezt csak a japo autósok értik meg
.
En értem amit mondasz de akinek az a vágya h csak lámpánál vagy palyalehajtonal kelljen váltani az nem érti meg.
Ezres swifttel en is ezt csináltam
Vissza kettőbe , 90 óra szerint tiltás ,kuplung kirug hármas es máris sikerült előzni
. Csak nem szabad felni a fordulattól. Sokan meg 3 ezer felé nem mernek menni. Mint pld muterom. 1.5 vvt automata , úgy nyomja a gazt h 2500fole véletlen ne menjen.
Ha előz es 3/4ig lenyomja a pedalt ,megugrik az autó akkor meg megilyed
-
Vesztor87
senior tag
válasz
tboy93 #134745 üzenetére
Az mondjuk úgy nem is sok. Végülis elvoltunk mi az 1,0-ás Picantoval is (850kg-60le), de tény hogy előzni nem volt vele annyira buli
Hozzáteszem, hogy mivel nem tapasztaltam ki a határait ezért nem is rizikóztam
Egerbe előtt azok a nagy emelkedők nem tetszettek neki
70-es táblánál mentem felfele 80-al kb. V-ben, mire felértem volt hogy vissza kellett tenni IV-be, mert 70 alá nézett a mutató és jöttek mögöttünk is
-
Bad Pritt
félisten
válasz
tboy93 #134364 üzenetére
Mondjuk engem maga az anyagminőség kevésbé szokott érdekelni, nem tapogatom, csak a gombok meg kapcsolók ne maradjanak a kezemben.
Inkább a külalak érdekel. Pl. az Astra G kifejezetten irritál, míg a Focus pont amiatt tetszik, mert tök karakteres, a Fusion-é is valahogy több minőséget áraszt, de inkább átlagos volt számomra.
-
Vesztor87
senior tag
válasz
tboy93 #134354 üzenetére
Most olvasgattam a fusion kapcsán én is hogy van akinek nagyon kajál. Más meg 6-6,5-et írt. Há nemtom
Én 186 vagyok, ültem hátul 1x (telekocsi), nekem tök nagy volt a szüleim Ignise után. Futóműve feszesebb, nekem bejött. Csak a motor... 1,4-80le há az nem sok. Tudom, ez a sok ló mindből fent jön ki, de akkor is.
Sprintmonitor szerint a kis 1,0-ás picantora is írnak 6-7 literes fogyikat, legutóbb 4,1-et tudtam vele etetni, bár eléggé nyugdíjas módban mentem, 90-él nem igazán gyorsabban. De az 1,6-os ritka...
-
Vesztor87
senior tag
válasz
tboy93 #134285 üzenetére
2007-es évjáratú 1,0-ásat béreltünk nemrég. Nincs autónk, ezzel mentünk kirándulni. Se szervó semmi. Szervó nélkül emlékeim szerint a hasonló súlyú régi swiftet sokkalta konnyebb vt kormányozni. Váltója viszonylag pontos, de szerintem kevés anyagból van. Motor csendes. Érződik hogy magas és keskeny az autó. Vasúti átjárón szörnyű átmenni ha rossz az út, érzésre olyan mint ha egy két m magas hokedlin ülnél. Amúgy kellően fürge jószág. 130 -ig egyszer gyorsultam vele, onnnan már nem gyorsult kb. Előzőleg is ezt béreltük ki, 100 környéki tempóban, néha picit gyorsabban mentünk, 430km -es távon evett 6,15-öt. Ez sok. Most szeged-egér távon odafele betartva a szabályokat odafele 4,6-ot evett (252km/asszem 11,6liter ment bele), visszafele elmentünk erre arra, 4,15 lett a fogyi. 327km/13,16 litert tankoltam. Hozzá teszem h óvatos vtam,,90-95 fölé nem mentem :-) így unalmas vt:-)
-
w333
félisten
válasz
tboy93 #133964 üzenetére
Sokan emiatt políroztatják a pirosat ... legutóbb egy Alfa Spidert csináltam és szintén eladásra ment, 3-4 max. 5 hónapig simán bírja (aztán kezd mattulni) !
-
n0k0m_
tag
válasz
tboy93 #133665 üzenetére
HRV-nél mit kell/érdemes még tudni? Évjárat, fenntartási költségek stb.? Ha tartja a városban a 10-et, akkor végülis elnézem neki, hogy a motor méretéhez képest sokat eszik. Néztem videókat, ahhoz képest, hogy az autonavigátor "0 terepképesség"-et írt, nekem elég meggyőzőnek tűnt.
-
Vesztor87
senior tag
válasz
tboy93 #133390 üzenetére
Azon gondolkodtam hogy megéri-e egy 2005-2007 környéki szép állapotúra költeni 800-900k-t, vagy a jól kinéző 2000-2002 körülieket kellene 600k körül nézni, de sztem maradok a fiatalabb twinport 1,4-nél....
Rosberg nem csinált semmit rosszul, Homi meg túl erőszakos volt. Szerintem egyikünk se engedte vna be ott Hamiltont. Amíg ő van hátul ő a ludas, mint a közúti közlekedésben
-
dj79
senior tag
válasz
tboy93 #133328 üzenetére
Ennyi
. Az alkuról még mindig sokan azt gondolják, hogy alap. Én azokat bírom, akik rögtön telefonon ezzel kezdik, mert hogy máshol láttak valami adott dolgot olcsóbban
.
Btw láttam, hogy ment itt a Picassozás pár napja. Valami hasonlót keresek én is, növekszik a szállítandó babakocsik száma
. A Scenic/Picasso vonalon milyen olyan autó jöhet még szóba, ahol három különálló ülés van a második sorban ?
-
válasz
tboy93 #133328 üzenetére
Nem akarok én erre semmi rosszat mondani, de azért van egy mélysége a dolognak ami már nem normális. Leírtam ide is a múltkor amikor jöttek Teddy-t megnézni, oszt elkezdi sorolni mit akar alkudni. Pl a gumikat. Oszt meglepődött amikor mondtam hogy sztoj: az üzemeltetés költségeit ne én fizessem már! Jó hogy nem azzal kezdenek hogy szeva aggyá 500k-t tankolni oszt akkor ingyijé elviszem.
-
LógaGéza
veterán
válasz
tboy93 #132937 üzenetére
Mondjuk ezt az kp zár motor dolgot már FB-n is néztem ahogy itt rémítgetik a népet... Mikor elhoztam az autót a jobb oldali nem volt jó. Bementem a Unixba, talán 2k/db áron megvettem az egyetlen 2 kábeles motort (kedvezmény nélkül!), otthon beszereltem, és azóta is köszönik szépen jól vannak... Minek 10k-ért megvenni a gyárit, nem értem... Ennél nem...
Tempomat meg csak a 2.0VSA-ban van sajna...
-
Kornel
veterán
válasz
tboy93 #132982 üzenetére
persze.
mind újan vette gondolom az amerikai belpiacos autót
na jó, németbe azért behozta a honda, de nem gyári átalakításokkal persze.
szóval azért, mert érzékeny a motor, még nem szar, persze jót kifogni se nem könnyű, se nem olcsó belőle, de nem lehetetlen.Mod: már más
Lenyeg, hogy ha jó állapotút vesz valaki belőle,es vigyáz rá, akkor nem lesz baja. -
-
#94529552
törölt tag
válasz
tboy93 #132964 üzenetére
Peugeot 105? Ezzel nem járnék melózni. Könnyen beázik.
-
válasz
tboy93 #132954 üzenetére
Biztosan, de az is nem egy túl ésszerű választás. Kevés van belőle ez által bontott alkatrészt alig találni hozzá és sokat eszik plane városi használatban. Fóka, civic biztos puritanabb meg kevesebb az extra, de sokkal könnyebb jót találni belőlük és alkatrész is van egy rakat már a fokahoz.
-
bads1
aktív tag
válasz
tboy93 #132939 üzenetére
Pont ezekre voltam kíváncsi
150-200k km van a nagy átlagban, bár inkább kicsit kevesebb (van hazudva), ezekben talán már kijöttek a hibák és javítva vannak, aztán persze ki tudja..
Győzködtek már páran hogy inkább focust nézzek abból is 2005 utánit mert kevesebb a baj, jobb és olcsóbb az ellátottság nameg több a magyar.
Előtte IS 200-am volt, szerettem csak finoman megkezdte a rozsda itt-ott elég menthetetlenül, most szeretnék ebből kimaradni. -
bads1
aktív tag
válasz
tboy93 #132937 üzenetére
Tehát maradjak egy Focusnál inkább?
Hát ez elég elszomorító hogy ennyi minden kijöhet rajta, azt hittem ennél kevesebb és nem ilyen költséges hibái vannak.+ elég bosszantóak is, pl a vezető ülés lötyögés.. Amit megnéztünk az 2002 körüli volt és iszonyat mennyi helyen kijött rajt a rozsda, még a motortérben is jónáhány helyen. Hát nem hoztad meg túlzottan a kedvem hozzá.. de köszi a tapasztalatot!
-
Declare
őstag
válasz
tboy93 #132556 üzenetére
Igen a fogyiban a benzines el tud szaladni jobban...de cserebe szebb hangja van, emiatt sportosabb feeling vezetni es benzin szagot lehet szimatolni tankolaskor
Szoval en ha magambol indulnek ki, varosban crossolnek, kellene a sportos ffeling, amiert felarat is szivesen fizetnek, akkor TSI-t vennek, nem trakit
(#132563) ^Boss ezt markara nem lehet lebontani szerintem. Konkret tipusokra csak. Nincs olyan, hogy BMW fenntartas. Olyan van, hogy M3 bmw fenntartas vagy 116i fenntartas stb
Illetve azt se felejsd el, hogy egy uj autokent vett alsobb kategorias szivobol keszülsz atülni egy hasznalt, többeves, turbos (azaz bonyolultabb/dragabban javithato), magasabb kategorisa autoba). A fenntartasi költseg drasztikus megugrasanak a rizikoja azert eleg magas. Nem huhogas vagy remisztgetes, csak azert ezt is at kell gondolni
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz
tboy93 #132552 üzenetére
Alulról húznak, de a 8-sek körüli 0-100-ra elég erőset kellene venni.
A skodrim 140 ló és 320nm, de csak 9,2 alatt van meg a 100, pedig érzetre húdenagyon megy, aztán ránézel a mutatóra, ja, még csak 80.
A nyomaték adja a hamis nagyon menés érzését. Mondjuk rendes emelkedőn is megvan 10 mp körül a 100.
-
^Boss
őstag
válasz
tboy93 #132556 üzenetére
én nem vagyok ez a kicsi-versenykocsi típus, unokatesómmal ellentétben, aki pont 1 hónapja izzítitt egy régebbi Type-R-t. egy kevésbé "játékautó" kinézet és egy valamivel gyengébb menettulajdonság lenne az aminél az én igényeim találkoznak, ezért irtam a kb 8 körüli 0-100-at. ha 8,8, az sem gond, csak szeretném, ha jobban menne. tudom, hogy nem csak a gyorsulási érték határozza meg ezt, ez csak egy kb. belőtt dolog akart lenni.
VW Passat-ot ajánlotok végülis akkor?
(#132560) Mágus2: nem a 8-on van a hangsúly tényleg, egy nagyon nyomatékos dízellel lehet 9 körül is elégedett tudnék lenni. itt a lényeg, hogy a "borzalom unalom szenvedés"-ből eljussak egy félsportos, ám szép sedan-ig, ami ha már kér 10-et, cserébe nyújt is valamit.
-
Declare
őstag
válasz
tboy93 #132552 üzenetére
Egy turbo benzin es egy turbo dizel karakterisztikaja nagyon hasonlo. A turbo miatt mindegyiknel megvan a turbo lyuk, azaz 1500 körül egyik sem fog csinalni semmit, utanna meg a turbo miatt ugyan ugy hirtelen leadja a nagy nyomatekot es huz szepen mondjuk 4000 ig.
Szoval szerintem is 1.8 vagy 2.0 tsi
-
w333
félisten
válasz
tboy93 #132374 üzenetére
Becsületnepper ismerősöm most adta el (valami piszok olcsón) ... igaz neki ezüst volt és a barátnője használta, de kapott helyette finom E90 330iX -t
1 pici apró zavaró dolog van a GT -ben ... az hogy nehezen lehet hátralátni, különben nagyon jó és a mai napig jól tartják az árukat is
-
Kornel
veterán
-
Kornel
veterán
-
Integrale
veterán
válasz
tboy93 #132241 üzenetére
Csaladban van ket Picasso, egyiket sem hozta ezek kozul.
Megbizhato autok hireben allnak, 5-7 eve szolgalnak, egyszeruek. A hatso futomu sem ordoglakat, felujitjak szarert hugyert.Azon viszont jot rohogtem, hogy a sedan Kalos eleg 3 gyerekhez.
Vegulis masodunokatestberemek egy Combi Fabiat hajtanak legalabb 12 eve, a baj csak az, hogy a legkisebb csaladtag is 180 es 70 kg a legnagyobb 190+ es 100 kg, a ket veglrt kozott pedig meg van 3 masik szemely.4 szemelyre sem vennek Kalost, sem Fabiat, dehat kinek mik az igenyei, csak ne probaljuk megmagyarazni, hogy eleg az, mert latod, nekem is eleg.
-
vans?
őstag
válasz
tboy93 #131403 üzenetére
Koszi, utana nezek ezeknek is.
@w333: koszi, kombit kihagyom
@akos727: hat olyat talaltam mar, aminek elvileg vegig vezetett szervizkonyve van km allasokkal stb., bar gondolom ezt is lehet kamuzni...
@TaaT: akkor mit lehet nezni a hahu-s hirdeteseken, ami relevans is? dizelt tovabbra sem szeretnek, akkor lehet, hogy hanyagolom a IV-es Golfot...
Most 1,4-es G Astraval jarok, kb 7 l most az atlagfogy varos + palya + orszagut komboval. Ilyet el lehet erni akkor nagyobb motorokkal is ugye? Bennem az maradt meg, hogy kis motor kis fogyasztas, ennyit ertek az autokhoz...
Majd meg jovok, ha van konkretum, koszi a valaszokat!
-
lenko
aktív tag
válasz
tboy93 #130991 üzenetére
[/honda_civic_1.6_sport]
Én ezt sem zárnám ki, van még 1-2 fent ezen kívül, ami jónak tűnik. Munkatársamnak van, nincs vele probléma, fogyasztás is max 7l. Szóval a inkább ez mint a dzsessz, vagy a swift sport.Szerk.:
(#130993) tboy93: Igen, de nem konkrétan a sportot, van belőle 5 ajtós 1.6 is, ami nagyon randa. -
roberto211
őstag
válasz
tboy93 #130387 üzenetére
Átlag 10-12 bc szerint de alattam..
Suzinál is ismertéo tehát én nem vagyok mérvadó fogyasztási téren
Ha időbe max 2500nál váltok, simogatom a pedált akkor 8-8,5 varosba palyan 7,6. Hasznalat vegyes mondjuk úgy hogy fele palya fele varos..
Cserébe nem kell annyira porgetnem mint a suzit viszont ha pörgetem akkor belendül az tény viszont akkor a benzin is belendül az is tény
Összesegeben nem bantam meg csak hat alkatreszarban nem egy suzi sajnos.. De azt mai napig furcsálom h elférek autóba minden kompromisszum nelkul
Előbb ültem egy fiat coupeba úgy kellett kihajtogatni magam
-
-
Új hozzászólás Aktív témák
- HIBÁTLAN iPhone SE 2022 128GB Midnight -1 ÉV GARANCIA - Kártyafüggetlen, MS2983
- Hp Prodesk 600 G3/ G5/ G6 SFF/ i5 8-9-10 gen / Elitedesk 800 G4 /Win11- Számla, garancia
- HP EliteBook 840 G8 i5-1135G7 16GB 512GB 1 év garancia
- Bomba ár! Lenovo X1 Carbon 4TH: i7-6GEN I 16GB I 256SSD I 14" FHD I HDMI I Cam I W11 I Gari!
- Samsung Galaxy S23 Ultra / 8RAM 256GB / Gyárifüggetlen / 12 Hó Garancia
Állásajánlatok
Cég: FOTC
Város: Budapest