- iPhone topik
- A Z Fold7, vagy a Magic V5 a vékonyabb valójában?
- MIUI / HyperOS topik
- Google Pixel 8 Pro - mestersége(s) az intelligencia
- Macrodroid
- Légies iPhone halvány színei
- Vékonyabb lett, jobb kamerát kapott, de az akku maradt a régi: itt a Fold7
- Xiaomi Smart Band 10 - a hetedik napon megpihen
- Vivo X200 Pro - a kétszázát!
- Mobil flották
Aktív témák
-
TESCO-Zsömle
titán
válasz
madstunt #18488 üzenetére
Kéne egy jó szakkommentátor páros, akiktől nem áll messze az autósport, esetleg rendelkeznek némi mérnöki ismerettel is, és persze tudnak beszélni.
Gyula, hááát... Ő max kommentátor, de a szak erősen hiányzik, meg néha a beszélni tudás is. Palik meg hol van, hol nincs és ő se sokkal jobb gyulánál. Próbál jófej lenni a poénjaival, ami szintén vagy bejön, vagy nem.
-
#70869248
törölt tag
válasz
madstunt #15111 üzenetére
Egyenlőre a Red Bull a 2. a gyártók versenyében és 1 pont választja el az első helytől, az egyéni pontversenyt pedig vezetik...szal a kocsi piszok gyors, a pole meg ennek az eredménye.
Eddig csak Red Bull autó állt pole-ban, és már 7 versenyen túl vagyunk..más:
Max Mosley Webbert hibáztatja a törökországi ütközésért..nem is vártam mást
"..Mosley meggyőződése szerint a döntő momentum Vettel igazát bizonyítja, aki sokkal gyorsabb volt csapattársánál és mindenképpen előznie kellett, mert a mögötte haladó Lewis Hamilton komoly nyomás alatt tartotta"
..és??! komolyan ha ez ilyen egyszerű lenne, mindenki csak előzne a pályán,..Rosberg-t komoly nyomás alatt tartotta Kubica...valahogy mégsem tudta megelőzni MS-t, Massa sem tolta fel Petrov-t Kubica-ra.
Most kitalálták ezt a benzinspórolós utasítást, és egyből elfogadható lett a csapatutasítás...vagy hogy?
Ki a ferde t'kömet érdekli hogy az egyik spórolt, a másik meg nem?..Webber is nyomás alatt volt, egy teljesen más szituban versenyzett jó ideig (és abban jól helyt állt), nem elvárható hogy a benzinspórolás döntsön az első hely..és nem mellesleg a VB tabella 1 helyének sorsáról.
Leszakad az arcom, hogy most egyszeriben 'joga' lett Vettel-nek előrébb lenni mint Webber-nek, és Webber-nek el kellett volna engednie, ...számomra egy röhej, hogy egyik pillanatról a másikra az egyéni versengés háttérbe szorítható a csapatérdek miatt..
Csapatversenyben már megvolt az első hely, viszont egyéniben holtversenyben állt a két versenyző(!)
Üzleties hozzáállás, nulla emberi oldal/max bevétel.. -
PazsitZ
addikt
válasz
madstunt #14888 üzenetére
Én kíváncsi vagyok rá, gondoltam, hátha más is. Ha te nem akkor sorry, ugord át azon hsz-em.
Egyébként tényleg igyekszem reálisan nézni a dolgot, - bár nekem nehéz
-, Webber adhatott volna több helyet, de azzal gyakorlatilag feladja a védekezést - amihez szvsz abszolut megvan a joga - és elengedi Vettelt. Egyforma kocsival VB pontversenyért és első helyért folyó harcban pedig nem látom a rációt miért ne lenne helyes védekezni.
Az ütközés elkerülése meg olyan dolog, hogy Vettel ránotta rá a kormányt, igen Webber védekezett, nem várta, hogy Vettel akár ütközéssel is de letereli Webbert.
Töredék másodpercek voltak, de egyébként a linkelt képen látható az utolsó pillanatokban Webber próbálta elkerülni a dolgot, csak hát Vettel akkor már jóval komolyabban húzta Webberre a kocsit...Tehát a fenti indokok alapján nehéz elfogadnom, hogy Webber védekezését hibának rójam fel. Csalódott is lennék, ha szépen külsőívre húzódva , udvariaskodva elengedné Vettelt, csak azért, mert őt hype-olja a nép.
(#14890) D@ni88: Ezért írtam kérdőleg, nekem nem rémlik, hogy lett volna tankolás, de cáfoljon meg aki látott ilyet. Fura mód akkor meg volt benzin.
Csak azokkal a véleményekkel szemben hoztam fel, hogy Webbernek tudnia kellett, hogy "lassabb", "gondjai vannak", meg és társai. -
PazsitZ
addikt
válasz
madstunt #14851 üzenetére
Tényleg nem akarom bántani, mert jól megy, gyors meg minden.
Csak fura mód mikor előzni kell, vagy valami akció van akkor mindig történik valami.
Ilyen szempontból (pedig nem kedvelem), de tehetségesebbnek tűnik Hami, mert ő nyomás alatt is tud legalább valamit mutatni, előzni, meg ilyen apróságokat, ami hasznos tud lenni az autóversenyzésben. -
ixtom
tag
válasz
madstunt #14702 üzenetére
Értem én, most csak poénkodtam.
Wéber nem mondott rossz dolgokat. Figyelniük kell egymásra a versenyzőknek, főleg ha csapattársak. Ilyet nem szabadna elkövetniük profi pilótáknak.
Egy biztos, bármelyikük is van kedvezőbb pozícióban vagy kritikus szituációban, akkor is első a csapat.
A csapatvezető helyében jól leordítanám a fejüket. Vettel szemszögéből nem húztam volna rá az autót a másikra és Webber helyében (ha már így alakult) lehúzodtam volna. (valószínűleg nem is lennék jó versenyző)
Ez az én véleményem.
Kicsit másképp vitáznának a többiek, ha ez pl. Chandhok és Sato meccse lett volna.
-
Stirlitz
senior tag
válasz
madstunt #14097 üzenetére
Bármi áron győzni. Nyavalyogni meg nyavalyogjanak a lányok.
Komolyra fordítva, addig el is kellett jutni, hogy egyáltalán legyen értelme Villeneuve-őt letarolni. És ugye, abban egyetértünk, akkor a Williams volt az etalon. Persze nem sportszerű a dolog, de minden nagy bajnokban volt egy kis csibészség. Neki kicsit több.
És néha rajta is vesztett.
Én bevallom, örülök neki, hogy visszajött, megint volt egy verseny, és hiába lett végül is 12ik, megint csak róla beszélnek.
Kell a Forma1-nek egy kis botrány is.
-
MPowerPH
félisten
válasz
madstunt #13786 üzenetére
Ebben az évben már bebizonyosodott, hogy az FIA nem áll a szabályok magaslatán. maguk se tudják mit lehet és mit nem.
prmcsk: Az SC szabály hátrányai... Mert az fer volt, hogy Webbetől annyiszor elvették az előnyét? Ha nincs SC, Alonso se tud feljönni. Az egész SC ilyen igazságtalan, erről nem Schumi tehet. MEgint jön a rosszmájúság, mondom én. Bármit csinál...
-
barnam_
nagyúr
válasz
madstunt #13175 üzenetére
Nekem is rémlik valami, miután a mester elment, szerintem volt esős monacoi futam.
szerk.: 2008-ban volt.
-
hunnylander
őstag
válasz
madstunt #13153 üzenetére
A tengelytáv csakis a súlyelosztás állítási tartományának növelésére lett meglépve. Önmagában a tengelytávval nem volt probléma.
Sőt, ez egy kényszerintézkedés, amely az autó eredeti aeerodinamikai kifinomultságát is megzavarhatja, és aerodinamikailag romolhat.
A kétféle tengelytáv között alig van 5 cm. Nem fordulékonysági okokból térnek vissza az eredeti tengelytávhoz. A tengelytáv csak ezredmásodpercekkel befolyásolja a köridőt ezen a skálán. A leghosszabb autó is be fog tudni fordulni a Loews hajtűkanyarnál.
Az a kérdés, hogy kinek lesz a legjobb az extra-nagy leszorítóerejű csomagja és a legjobb a kigyorsítása, fékstabilitása, futóműve ehhez a speciális pályához. Nyerhet rövid autó vagy hosszú, ezek a tényezők lehetnek a fő meghatározók (a szerencsén és a versenyzőn kívül), nem a tengelytáv.
-
#70869248
törölt tag
válasz
madstunt #12325 üzenetére
Én a teniszes szörnyedvényen feküdtem ki..valami röpte utáni return lekezelése volt a lényeg ahol értettem volna ha a röpte zseniálisan higgadt, illetve ha a röptére a return zseniálisan higgadt (jól helyezett), de így hogy valami röpte utáni returnre reagál valaki zseniálisan higgadtan ez teljesen 'kínai' számomra
ha hazaérek újra meg is hallgatom..Egyébként a 'testes' kanyar még értelmezhető szvsz, mint mondjuk az öblösen ívelés.
Elvileg van az ideális ív, aztán van a pályarajz amit a fehér vonal rajzol..azzal megegyezően menni már 'testes'(mivel az ideális ív az ideális ív)
Teszem azt ahol Hamilton elég sokat előzött, ott a jobbos ívet öblösen vette, körbeautózta az ideális ívet, és így szűken érkezett a balosra.
Vannak körülmények és helyzetek ahol ez fizethet, a mai ilyen volt.Sutil pedig azért ment testesen hogy az egy tengelyen mérhető kerékfordulási sebesség különbsége minél alacsonyabb legyen.
Ez kevesebb ledifferálást ezáltal jobb és stabilabb kigyorsot, valamint kímélőbb gumikezelést hoz a konyhára.
szerk: ilyen tapadási viszonyok között term. Mert ideális tapadáson nem oszt le a diffi ilyen íveken és sebességen. -
MPowerPH
félisten
válasz
madstunt #11307 üzenetére
Jah, azért. De szemmel láthatóan nem működik rendesen a gumi vagy.... A Ferrari az esőre vár, akkor csak wet gumiért kell kijönniük, míg akik már kint voltak mehetnek be. Szóval nem rossz a taktika, csak jönne már az eső. Most vigyáznak a gumikra, ez nyílvánvaló, Alonso azért nem is csatázott Buttonnal.
Aggregátor: De ez nem változtat azon, hogy milyen disznó munkát csinált már megint. És büntetlenül.
-
kozmi55
tag
-
#27441408
törölt tag
válasz
madstunt #10032 üzenetére
Szerintem ez is tiszta marhaság én bevezetném a legalább 2 órás időtartamot.
7Heads Drago
Pont ettől félnek azok akik most kongatják a riadót.... hogy majd lesznek üres lelátók nem ülnek le a tv elé stb.... Akkor börni mit csinál?
üres lelátók idén még nem hinném hogy lennének mivel én is úgy tudomsokszor1 vgy fél évre előre elfogynak a jegyek, ergó aki rá költötte a pénzt az gondolom csak kimegy....
hanem ugye jövőre mikor azt mondják az emberek hogy nem érdemes erre költeni.
-
TESCO-Zsömle
titán
válasz
madstunt #8932 üzenetére
Nem is azért írtam, csak amolyan eszmefuttatás volt.
Nem tudom mi lessz így a Forma1-ből. Már most sem igazán Forma1, csak a neve az...
Vajon az utolsó gyári csapat kiugrása után alakít-e valaki bajnokságot a régi F1 mintájára?
Volna-e rá kereslet? Vagy csak én látom, mekkorát bukhat ezzel az FIA?
Az a baj, hogy akármit is húznak meg, sehogy se jó... Ebből már nem tudnak jól kijönni...
-
TESCO-Zsömle
titán
válasz
madstunt #8928 üzenetére
A kiscsapatos témához annyi hogy szerintem nem meglepő, hogy itt vannak,
Nem hát! A költségvetés-nyírbálás miatt kivonuló gyári csapatok helyét fel kell tölteni valamivel...
Ha Schumiék nem virítanak, a Merga év közben otthagyja őket és kivonul a F1-ből. Akkor már csak ketten lesznek a Renault meg a Ferrari.
Az a probléma az FIA taktikájával, hogy a F1 lényegét veszik el. A hatalmas pénzekből folyó bődületes fejlesztések azok, amik azzá tették ezt a sportágat, ami. Ez különbözteti meg a többi forma-bejnokságtól és a széria-bajnokságoktól. Ha elérik azt, ami akarnak, hogy minden csapat egyenlő eséllyel indul, a többi nagy is itt fogja hagyni a versenyt, és akkor lesz egy mezőnnyi "kis csapat", meg egy F1-nek nevezett valami, aminek már semmi köze nem lesz az igazi F1-hez...De ne legyen igazam...
-
Peat;)
veterán
válasz
madstunt #8928 üzenetére
Alonso nem csak a rönyónál bizonyított. Ha már Minardi, akkor többek között Alonso is náluk debütált, nem is rosszul. Ezért kapott tesztpilótai állást Brióstól, majd ilyen évek után (izzadós) megérett a vb-re együtt a csapattal. Szerintem máig ezért néznek fel a csapatok Alonsora (ő meg Briósra), mert ez azért elég ritka, meseszerű történet.
És ne feledjük hányan utálják Brióst, meg a Minardis fickót(Paul ha nem tévedek)!Alonso és Webber, a legagresszívebb pilóták (nincs sok) közül kettő, nekik köszönhetően van itt. Szerintem is kellenek kis csapatok. Kimi is egy privát csapatnál debütált.
Nekem a Virgin a legszimpatikusabb (újak közül)és ha sikerül megbízhatóvá tenni a gépet akkor nem hinném, hogy 5 másodperc lenne a lemaradásuk. Lotusnál többre tartom őket és van egy ember aki hajtsa őket ostorral.
Bár Lotus fekete bárány, én nem lepődnék meg ha jövő héten egy teljesen új areot látnánk tőlük az a kocka helyett, de Trulli nyilatkozata alapján nincs nagy esélye. (eléggé negatív volt..csak tudnám mit várt) De biztosan nem viccből szerződtettek két viszonylag nagy nevű pilótát.
Senna meg...na őket én nem tartom sokra egyelőre. Sem a pilótákat sem a csapatot.
-
#70869248
törölt tag
válasz
madstunt #5506 üzenetére
Azért sztem messze a McLaren által használt KERS rendszer működött a legjobban, nagy kár érte.
Fisichella is panaszkodott a megváltozott féktávra amikor átült a Ferrari-ba, és féktávos előzés is Hamilton-nál volt leginkább KERS-s autók közül.
Kobayashi meg amit művelt Button-nal az apám...hát rendesen megcibálta a bajszát, aztán végül megetette ahogy kell. -
-
bajuszati
tag
válasz
madstunt #3192 üzenetére
tényleg jó lenne már valami izgalom is az F1be...dögunalom a futám a legtöbb esteben, nem mennek bele semmi csatába az élenállók, idióta cost saving....
gyula beszólásairól már had ne beszéljek
Kell az eső, akkor majd jön trulli, sutil, webber stb megkavarják a mezőnyt.
Aktív témák
Hirdetés
- Fortnite - Battle Royale & Save the World (PC, XO, PS4, Switch, Mobil)
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- Kerékpársportok
- iPhone topik
- Metal topik
- Autós topik
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 9***(X) "Zen 5" (AM5)
- Elemlámpa, zseblámpa
- Kormányok / autós szimulátorok topikja
- Gitáros topic
- További aktív témák...
- Mini pc (I5 8250u - 16Gb ddr4 ram - 128Gb nVme ssd + 500Gb hdd)
- Gigabyte B450M S2H + Ryzen 5 1400 kisebb-nagyobb hibával
- Nokia 105 4G (2023) charcoal, Nokia 110 4G (2023) midnight blue
- ASRock B550 PG Velocita + Ryzen 5 3600 + 32GB (4x8GB) DDR4 3600Mhz CL18
- Philips 58PUS8505 Smart LED Televízió,146 cm, 4K Ultra HD ,Android, Ambilight, HDR10+ KIJELZŐHIBÁSAN
- ÁRGARANCIA!Épített KomPhone i5 14600KF 32/64GB DDR5 RAM RTX 5070Ti 16GB GAMER PC termékbeszámítással
- BESZÁMÍTÁS! LG UltraGear 27GL850-B 144Hz QHD 1ms monitor garanciával hibátlan működéssel
- Azonnali készpénzes AMD Radeon RX 5000 sorozat videokártya felvásárlás személyesen / csomagküldéssel
- ÁRGARANCIA! Épített KomPhone Ryzen 5 7600X 32/64GB RAM RTX 5070 12GB GAMER PC termékbeszámítással
- ÁRGARANCIA!Épített KomPhone i5 14600KF 32/64GB RAM RX 9070 16GB GAMER PC termékbeszámítással
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest