- Hivatalosan is bemutatta a Google a Pixel 6a-t
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- Friss koncepciót hoz a Nothing Phone (3)
- Xiaomi 15 Ultra - kamera, telefon
- Íme az új Android Auto!
- Samsung Galaxy S25 Ultra - titán keret, acélos teljesítmény
- Xiaomi 15 - kicsi telefon nagy energiával
- iPhone topik
- Azonnali mobilos kérdések órája
- Yettel topik
Aktív témák
-
hunnylander
őstag
válasz
AMD Power #22147 üzenetére
Ez egy irdatlan gubancos téma, és jelenleg is zajlik egy jogi perpatvar és hatalmas hatalmi és érdekháborúk a háttérben.
Kezdőknek; van Group Lotus és Team Lotus, a kettő nem ugyanaz. A (maláj kézben lévő) Group Lotus az autógyártó, amelyik nem versenyzett az F1-ben csak szponzor volt egykor, és van a Team Lotus, az egykori F1-es csapat, amit Colin Chapman alapított.
A Team Lotus jogok David Hunté (és még valakié, akinek a neve nem ugrik be) lettek, voltak, amíg a kihasználatlanság miatt szűkülni is kezdtek. Teljesen még nem fogytak el, de nagyon ingoványos, hogy jelenleg mit ér a tulajdona. De az tény, hogy a csődbemenő Team Lotus jogai és hagyatékát ő vette meg (meg a társa, akinek a neve nem ugrik be).
Tony Fernandes a Team Lotus jogokat akarta megvenni vagy meg is vette és a tényleges Team Lotus jogi utódja és folyománya akart lenni. Csakhogy ez a Group Lotusnak nagyon nem tetszett és ők is akcióba lendültek a Lotus név versenyeztetésért illetve mások akadályozásáért.
A Group Lotus nem tudna Team Lotus névvel az F1-be jönni, mert nem rendelkezik az ehhez szükséges joggal, de folyamatban van, hogy kisajátítsa azokat is, amelyeket David Hunték elvesztettek és ment a jogi parlagra, amiatt mert senki se használta a Team Lotus nevet autóversenyzésre a kilencvenes évek elejétől kezdve.
Tegnap a Group Lotus bejelentette, hogy indul 2012-től az IndyCarban; motorszállító és aerokit gyártó lesz.
-
-
7600 GS
addikt
válasz
AMD Power #21029 üzenetére
Igen, énis annak örültem volna legjobban!
Remélem valami hasonlót megy, mint a 2006-os futamja.
-
MPowerPH
félisten
válasz
AMD Power #20740 üzenetére
Szerintem ez hülyeség... Hamilton mindig is az agresszív stílust képviselte, és ebben benne van az ütközés esélye. Én inkább azt kérdezném, hogy a Meki miért van papírból? Mert akibe belement, az vígan ment tovább. Lásd Fernando -t hogy eltalálta Barrichello Spa-ban, és kutya baja lett z autónak. A Meki egy olyan után szétesett volna.
-
MPowerPH
félisten
válasz
AMD Power #20659 üzenetére
Én is Alonsora. Ha megtartja ezt a 7 futamos formáját akkor nyerni fog. 1 dolog miatt. Ha Interlagosban tényleg jó lesz a Ferrari, és Massa is ott tud lenni, és Webber lassú lesz vagy bénázik, akkor már ott meglehet. Az a 'mázli', hogy Webber az, akinek reálisan van esélye befogni Alonso -t, márpedig Webbo nincs csúcsformában.
-
D.Orion
veterán
válasz
AMD Power #19515 üzenetére
Bocs, de Hami-nak is volt pár ilyen szituációja... Szabályokat hágott át és nem kapott érte megfelelő büntit. Erre mondják azt, hogy egyszer fent másszor lent. A sors idővel kiegyenlíti az esélyeket és a végén egyensúlyba kerül a mérleg. Lehet, hogy Hamilton Fortuna szériája az idén fogyott el. Eddig nagyon sok versenyen a lehető legjobban jött ki vesztes helyzetekből, most már elfogyott neki a szerencséje.
Minden versenyzővel így van ez, adok-kapok, nyerek-vesztek.
(#19522) Flashcash Hát igen, ezek a "GP2"-es (autók)pilóták elég gázok. Kivétel persze Trulli, akinek már van bőven F1-es tapasztalata.
-
proof88
addikt
válasz
AMD Power #19065 üzenetére
egyik köre sem volt tiszta, egyik körének 3. szektorát már elvette mert túl közel volt előtte valaki, ott már tuti hátrányban lett volna miatta a parabolicában is, szóval ott elvette, aztán a következő mért körét meg elrontotta az 1. sikánnál, elment a kocsi háta ... én ezt a két dolgot láttam, nem jött össze neki a Q3, van ilyen ... Fura érzés, de nem csodálkoznék, ha Alonsoval gond lenne és Massa hozna pontokat holnap, végül is elkaphatja Massa nagyon jól a rajtot, Alonsoban valahogy nem bízok ilyen téren, remélem nem lesz csatt a rajt után mert nincs kedvem megint ahhoz hogy élmenő pilótákat lássak kiesni mások sületlensége miatt ...
-
#70869248
törölt tag
válasz
AMD Power #19065 üzenetére
nem volt elég tapadása a kanyarokban az kiderül....semmi gond, be kell hozni az autót egy jó stratégiával ha lehet dobogóra, és akkor lehet örülni hogy élesben ment Fcsatorna nélkül,..mindennek van haszna, ha kihasználják és végigmegy a versenyen.
Ezek is beérkező adatok...és az hogy két ennyire eltérő aero-t tesztelnek jó alaposan, az kell hogy profitáljon....viszont a gumija az oda lesz, Button megmondta hogy eleve azért maradt az Fcsatornánál mert kell a jó tapadás, és mellé még tud is vigyázni a gumijára...
Szal Lewis bajban lesz holnap.
Button-nak meg kell egy jó rajt...legalább ne veszítsen helyet, és akkor bármi lehet...még meg is nyerheti a stílusának köszönhetően. -
-
venember83
nagyúr
válasz
AMD Power #17826 üzenetére
Fenyegetőzni lehet, de MS se ment vele sokra, útilaput kapott. Amúgy meg nézze meg, hány pontja van neki, és hány a csapattársának. Értem én, hogy szopóágra került mostanság elég gyakran, de ilyen az élet, vagy fogadja el vagy tegyen ellene valamit (a síráson kívül). Személyes véleményt olvasott a tisztelt fórumozó.
-
rocket
nagyúr
válasz
AMD Power #16552 üzenetére
Jokat lehet azert rohogni nehany kommenten
Hamiltont megbuntettek ez a lenyeg, teljesen erthetetlen, hogy miert meg mindig o a tema, es miert nem a sportbirok.
Ha atert volna a vonalon a Safety Car elott, akkor meg tutira veszem az lenne a Hamilton "fanklub" temaja, hogy elotte szandekosan lasitott es centizte ki, hogy Alonsonak mar ne sikeruljon aterni
-
ronaldo
őstag
válasz
AMD Power #16444 üzenetére
Nem a büntetését kapta meg, hanem kapott egy büntetést ami végülis olyan, mintha ki sem szabták volna.
Igazából ha az idézetek helytállóak, remekül összefoglalta az egészet. Valóban nem érdemes tovább rugózni a sztorin, mindenki látta amit látott. Abból a szempontból remek a személy kiléte, hogy kiválóan passzol az imidzsébe.
Emberként se érhet többet.
A futamhoz, Oliverdának: az új Ferrariról annyit, hogy versenytempóban minimum tartotta a mclarent, de inkább gyorsabb volt. Persze egy ilyen gombfocipályán (főleg f-csatornás ellenféllel szemben) 2-3 tized időkülönbség nem sokat ér.
Aki Alonso agresszivitását hiányolta: a nagy világbajnok Button Kobayasit képtelen volt megelőzni. Jó, rendben van hogy tudta, hogy ki fog előle majd jönni, de ezek szerint akkor a mindig győztes mentalitású bajnoknak tökéletesen elég volt egy 3. hely? Pedig hamilton ott volt lőtávolban... sőt, a büntetése után ha közben megelőzi Button Kobayasit, akkor elé is került volna. Ehhez képest a Force Indiák jó versenytempót tudtak, hiába volt gyorsabb Alonso, egyszerűen nem tudta megelőzni. Ahogy a mindig elborult agyú Kubica sem tudott semmit kezdeni Barichelloval.
Motionnak meg annyit, hogy legközelebb ne kiabálja el, hogy végre valós erőviszonyokat látunk.
-
tjokai
senior tag
válasz
AMD Power #15911 üzenetére
1. Webber
2. Vettel
3. Alonso
4. Hamilton
5. Massa
6. Kubica
7. Button
8. Petrov
9. Barichello
10. SutilA pontszerzők helyét én így rangsorolom tippre, tesztidők és a kvalifikációs idők alapján!Aztán ha a technika ördöge ismét nem alszik vagy baleset lesz, akkor bármi lehet!Bár Petrov 8. helyében én sem vagyok ennyire biztos, mert szegénynek nem sok szerencséje volt eddig
Már nagyon várom a futamot
-
TESCO-Zsömle
titán
válasz
AMD Power #14168 üzenetére
Elég karcsúak a számok. Főleg a RedBull-é, bár rúluk tudjuk, hogy nagyon jó "hatásfokkal" költekeznek. Ha ezek tényleg hitelesek, akkor vagy van még valamilyen bevétel, ami ehhez hozzájön, vagy tényleg bejött a huszáros költségcsökkentés...
Hispánánál az a 0.5m már-már vicc kategória. De tényleg... Ennyi pénzért az ember egy komolyabb szurersportautót nem tud fenntartani, de a felső-házban még venni se.
-
Oliverda
titán
válasz
AMD Power #12376 üzenetére
Nem kell minden ökörségnek bedőlni amit palik és gyula mond.
Büntetéseket pedig konkrét szabályok megszegéséért adhatják itt pedig ilyen nem történt de a palikféle hipnotikus hülyeség megint sok embernek belemászott a fülébe. Paliknak fingja sincs hogy pontosan miért lehet adni és miért kell adni büntetést gyula meg szerintem nem mer ellenkezni vele.
Alonso-nak is 10es stop and go-t akart adni pedig jump start-ért csak drive through jár.
-
Aktív témák
Hirdetés
- Dell Latitude 7410 Strapabíró Ütésálló Profi Ultrabook Laptop 14" -80% i7-10610U 16/512 FHD IPS MATT
- Eladó Lian Li O11D MINI-X gépház
- Lenovo ThinkPad P17 Tervező Vágó Laptop -50% 17,3" i7-10750H 32/512 QUADRO T1000 4GB
- FSP DAGGER PRO ATX3.0(PCIe5.0) 850W Sfx tápegység
- Eladó PNY GeForce RTX 4070 Ti SUPER 16GB OC XLR8
- QNAP TS-870U-RP 8 lemezes Rack NAS
- HGST HUH721010AL5200 10TB 7.2k SAS HDD, DELL branded, nettó 38000Ft + ÁFA, 1 év garancia
- AKCÓÓÓ!!! Panasonic CF-XZ6 AIO all-in-one laptop tablet 2k touch i5-7300u speciális ütésálló
- Csere-Beszámítás! RTX Számítógép játékra! I5 13400F / 32GB DDR5 / RTX 4070 Super / 1TB SSD
- LG 45GS95QE - 45" Ívelt OLED / 2K WQHD / 240Hz 0.03ms / NVIDIA G-Sync / FreeSync Premium / HDMI 2.1
Állásajánlatok
Cég: CAMERA-PRO Hungary Kft
Város: Budapest
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest