- 200 megapixeles zoomkamerát sem kap az S26 Ultra?
- Realme GT 2 Pro - papírforma
- Friss koncepciót hoz a Nothing Phone (3)
- Nothing Phone (2) - több, mint elsőre látszik
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Átlépi végre az iPhone az 5000 mAh-t?
- Nothing Phone (3a) és (3a) Pro - az ügyes meg sasszemű
- Garmin Forerunner 255 Music - nem csak futóknak
- Xiaomi 12 - az izmos 12
- Motorola Edge 60 és Edge 60 Pro - és a vas?
Aktív témák
-
Oliverda
titán
-
badd
tag
válasz
-Mike- #45157 üzenetére
Szerintem, ha Kimi-nek végre normális hétvégéje lesz, vagyis normális időmérő, meg semmi büntetés, akkor ő is ott lesz, plusz ha a Lotus a fejlesztésekben tudja tartani a tempót( plusz Kimi végre kényelmesen érzi már magát - mert most nem komfortos neki és így is nagyon megy), akkor én megkockáztatom azt is hogy sokáig ott lehet a vb csatákban. Nálam most a Lotus már a Merci előtt van, vagyis harmadik legjobb autónak gondolom. De lehet tévedek az egészben.
-
#56474624
törölt tag
válasz
-Mike- #44960 üzenetére
Így folytatja, év végére összejön egy nagydíjnyi táv.
(#44947) Zso2:
Domenicali lefejezését várom már nagyon. Persze Massáét is, mert most már kapott türelmi időt rendesen ő is, nem tudott élni vele. Lehet már egy Saubertől is elküldték volna, ha ennyire elmarad a csapattárshoz képest, hogy a Ferrarinál miért nem hozzák meg a megfelelő döntés(eke)t?
-
szeva000
addikt
válasz
-Mike- #44324 üzenetére
Én ezt vissza is fordítanám picit...Olyan emberek ülnek hatalmon ebben az országban,akik dilettánsok...Sajna ez nagyrészt így van minden területen.
Na,jó...Én csak a Gyulaival nem voltam tegnap megelégedve...Amúgy minden mással igen.Ő ért a kajakhoz,ezt nem is vitatom,sőőőt a legnagyobb versenyzők egyike volt.Le a kalappal előtte.
Node...inkább várjuk a kettős meki győzelmet
Igaz Alonsot tettem meg a fogadáson,mert 23X-os szorzója volt....Adtam esélyt az időjárásnak és így neki is
-
szab.tam
nagyúr
válasz
-Mike- #44208 üzenetére
ez előttem mindig magas volt, hogyan is lehet betartatni.
(kb, mint a bevallásra és a pénztárgépek "fekete dobozára" építeni az adózást...)
ok, biztos kitalálták rá az ellenőrzési protokollt, de valahogy akkor is fura.(#44151) emre
na ez az. kicsit messi, ronaldo effektus. amikor lőnek 3 gólt, az már uncsi és sablonos. amikor nem megy úgy nekik, akkor rögtön izgalmasabb a meccs... -
DemonDani
addikt
-
callmeakos
veterán
válasz
-Mike- #43465 üzenetére
Nem tudom nekem azon kívül hogy elvoltak a Ricciardo nevével meg elmondták párszor a sportközpontot nem nagyon tűnt fel. A hanghiba annál inkább. De lehet hogy túl sokat várok el az M1-től...
De azért öröm az ürömben hogy a kommentátori munkával abszolút meg vagyok elégedve. Amennyire rosszra számítottam annyira élvezhető lett. a Dani fiú nagyon oda tette magát. Minden apró részletre is kitért. Azon besírtam mikor megemlítette a Kovalainen Angry Birdös sisakját
-
-
jpm
senior tag
válasz
-Mike- #42429 üzenetére
CSatlakoztam!
más: Megnéztem a Senna c. filmet nos ment a fényezése rendesen Prost ellenében....ennél a résznél kb. 2 percig anyáztam. amit/akit hiányoltam az az egyik ha nem a legnagyobb barátja Gerhard Berger egy szó sem esett róla. pedig együtt rendes kis bulikat csaptak. .. amúgy érdemes megnézni. -
Pá
addikt
válasz
-Mike- #42429 üzenetére
Gyönyörűen bepromoztad.
Aki szeretne csatlakozni (és ezek után ki ne szeretne??), de nem tudja miről van szó, itt olvashat többet a dologról, a postban a liga link már nem aktuális, de a többi igen.
-
hunnylander
őstag
válasz
-Mike- #42393 üzenetére
Úgy tudom a pilóták gyakorolhatnak a pályán, mehetnek több kört és a legjobb idő kerül a táblára. Nyilvánvalóan van több autó is, mert fogyóeszköz, elromolhat, mikor épp forgatás van és a sztárvendég is ráér.
Tehát több körből vágták össze a videót, hogy érdekesebb legyen. Ez önmagában nem is baj, csak egy ennyire népszerű és a BBC fejőstehene műsornál több profizmust várna az ember e téren is.
-
#70869248
törölt tag
válasz
-Mike- #42058 üzenetére
erről ez a videó kattan be
youtube/zseniálisSonoma-ban bajban lennének a nagy vasak ha nem lenne fék
-
Xirtam
veterán
válasz
-Mike- #41928 üzenetére
-Mike-A legjobban úgy tudom ezt neked szemléltetni, hogy csináltam egy képet. Ez csökkenő sorrendbe van állítva. F2012 (2012) > F150 (2011) > F10 (2010) > F60 (2009). Azért csináltam és azért fentről vannak ábrázolva az autók, mert az egyik legszembetűnőbb változás így vehető észre.
2009 volt a változás nagy éve, hiszen rengeteg új változást talált ki az FIA? volt akinek sikerült elkapnia jól a változásokat. pl.: Brawn GP (Honda), Red Bull, Toyota és voltak akiknek a régi hagyományokkal nehezebb volt szakítani. McLaren, Ferrari, Renault. Ezek voltak azok a csapatok akik az akkori formulát tökéletesre fejlesztették míg a másik 3 csapat sehol sem volt.
McLaren és a Ferrari folyamatosan szenvedett. Mind a 2 csapat legszívesebben kitörölné a történelméből azt a bizonyos 2009-es évet. A Brawn GP (Honda) #Az autó már kész volt mikor Brawn megvette a csapatot# gyorsaságát a dupla diffuzornak köszönhette. Ezt a Red Bull ügyesen lemásolta szinte csak nekik sikerült megfelelően. De ezt 2009 végén betiltották. Csak időközben a Red Bull már dolgozott a fúj diffuzoron.
Egy szó mint száz, 2009 óta folyamatosan radikális szabály módosítások vannak az F1-ben. 2009 előtt nem voltak évről évre, melyek az autó teljesítményét ilyen mértékben változtatták volna.
Red Bull jól elkapta a fonalat. Mert 2x is olyan tényezőkre építették az autót ami piszkosul gyors lett. Az látszódik a képemen, hogy a Ferrari nem mert radikális lépéseket elérni. Folyamatosan arról szólt a Ferrari VB címe, hogy tényleg FORMULA autókat gyártott évről évre. Viszont azért 2009 óta változtak ezek a dolgok, nem elég csak teleaggatni az autót aero elemekkel. AMIT BETILTOTT A FIA. Egyre jobban trükközni kell. Na most pont ez látszik a képen. Hogy a tavaly augusztusi csapat változások eddig (külsőre) jó hatással lettek az autóra. Hiszen egy teljesen más koncepció az idei modell. Persze egy ilyen radikális változás után nehéz egy autót kiismerni. Hiszen teljesen máshogy viselkedik a pályán míg az F10/F150 szinte egyformák voltak, ami az autó hátsó traktusát illeti. Így ha nem is maximálisan de a SETUP-ok fele és az adatok egy része megegyező volt, hiszen az autó meglehetősen együtt mozgott előző társával.
Azért itt a telemetrya adatokon kívül rengeteg dolgot tárol és összegyűjt az autó. Hiszen nagyjából 2km kábelt tartalmaz egy autó. Na most egy teljes világbajnoki szezon alatt megközelítőleg 1 TB bőven meghaladó mennyiségű adatot képesek a csapatok összegyűjteni. Ha volt egy koncepciód. RB6/RB7/RB8 amit folyamatosan finomítgatsz. Akkor az előző autók adatait nagyobb %-ban vagy képes felhasználni. Általában egy nagyobb konstrukcióban 2-3 évet szoktak jósolni.
Na így, hogy regényt írtam. Tény eddig az autó nem azt produkálta amire számított a csapat. Vannak részei az autónak amik jól teljesítenek és 2 éves problémát képes volt küszöbölni. Még pediglen a gumimelegítést. Természetesen a PR-nek ez egy jó indok arra, hogy megmagyarázzák a gyenge szereplést. Viszont Luca ezt már nem türi tovább. A szezon végén a Ferrari volt az első aki hazament. Hatalmas fejmosást kapott az egész csapat.
Sokan akik nem látnak bele úgy a dolgokban úgy gondolják Domenicali tehet erről az egészről. Meg, hogy nem elég motivált a csapat. Tudnotok kell, hogy Luca már kiválasztotta az új csapatfőnököt. Stefano helyére. Így Massa és Stefano-nál is rezeg a léc az idei évben. Ezek közül talán Stefano az aki már 100% . Csak utóbbiról nem csámcsognak az újságok. Mert nem lett még kikürtölve.
[F2012 (2012) > F150 (2011) > F10 (2010) > F60 (2009)]
Ha néhol nem értelmezhető, vagy nagyok a téma váltások azért van mert folyamatosan megzavartak.
-
rocket
nagyúr
válasz
-Mike- #41832 üzenetére
Red-Bull elonye iden az lesz, hogy mar az elozo szezon felenel kristaly tiszta volt, hogy VB-t nyernek, igy mar az uj autora oszpontosithattak, mig a Ferrari es a McLaren a fejlesztesekkel a tizedeket uldozte 1-1 osszesegeben semmit nem ero futam gyozelemert.
Most meg itt a Red-Bull B kaszni ami a korai fejlesztes elkezdesenek eredmenye, a McLaren meg Ferrari meg talan az europai rajtra elkeszul vele, de mivel a Red-Bull se alszik addig, igy ismet nem fognak tudni felzarkozni VB eselyes alakulattoka, de majd lehet fejleszgetni megint a tizedekert ami esetleg futam gyozelmet hoz, mig a Red-Bull mar a 2013-as autojat tervezi a szezon feletol.
Az elozo szezon masolta lesz az idei.
Persze jo lenne nem lenne igazam, dehat semmi jel nem mutat arra, hogy nem Red-Bull alazas lesz a csokossal, es a csicskaval -
Xirtam
veterán
válasz
-Mike- #41662 üzenetére
Akkor ezt is érdemes megnézni: Alonso Ferrari 458 Italia Fiorano
-
Xirtam
veterán
válasz
-Mike- #41644 üzenetére
Sajnos ez ilyen.
A visszapillantó tükör felületének legalább 150mm szélesnek és 50mm magasnak kell lennie, és a tükör sarkain lévő lekerekítések rádiuszai nem haladhatják meg a 10mm-es méretkorlátot. Az autó középpontjától a tartókonzolnak 250-500mm között kell lennie. És a cockpit hátsó részétől 550-750mm között kell elhelyezkednie. Az FIA 2012-es szabályzatában így van megfogalmazva.
SandormasterHa nem is Felipe Massa-nak fog segíteni, de az mindenesetre látszik, hogy az F2012 olyan elvek alapján készült hogy már pedig VB-t kell nyerni. Mondjuk Pat Fry elmondta, hogy anno a McLaren-nél is dolgoztak a pull-rod első felfüggesztésen. Ami utoljára a Minardi használt viccesen épp Alonso első versenyautója. Csak amikor még a McLaren-nél dolgozott akkor jött a KERS és nem kedvezett volna a súlypontnak.
-
#70869248
törölt tag
válasz
-Mike- #41508 üzenetére
Mindig tetszett ahogy Alonso vezet, most is.
Nálam az a helyzet, hogy szinte minden pályán van egy vagy két rész ami jó..ez is olyan.
Van az eleje ami döngetés, jó nagy lassítóval...ez lenne az előzéses rész.
Aztán elkezdődik a lassú rész..na ez még így onboard-ból nézve is kínszenvedés, nagyon törni kell az autót, gázelvétes kanyarrafordulás, nincs egy jó vigyorgós kigyors.
ha azt hiszem hogy tudok elemezni és megpróbálom akkor:
1: célvégi elfordulás, első kenyar: nagyon szimpla, lassú sebességről kanyarból nyitó bőgáz kigyors egy nagy egyenesre.
2: a következő (jobb) kanyar jó, szép ahogy átesik az enyhe balra rázókövére...ezt lehet élvezni, pont jó a fordulat.
3: az ezt követő jobbos jó lassító, kicsit el is úszott a hátulja mert bukkant kicsit fékre...szal a fékje az odafigyelős, de egyébként összességében ez is szimpla nálam.
4: a nagy döngetés után kicsit hasonló a helyzet mint előbb, de enyhébb, a kigyorsa mindkettőnek túl szűk ahhoz hogy igazán rá lehessen nyitni.
5: utána jön a 'technikás' rész...ami az is, látszik...de élvezni nem igen lehet sztem.
De a közepétől (visszafordító közepe és kigyorsa) megint egész jó, látszik ahogy emelkedik a tempó.
6: a vége, a célrafordulás megint nagyon szimpla sztem.Nem rossz egyébként, de sztem ennél Brno is jobb lenne az F1-nek, ott is lenne nagy szenvedés a középső szakaszban
Viszont ott az első kanyar sztem jobb, a középtől kijöve, a lejtős kisegyenestől meg már állat
szerk:
olyan hülye 'egér pályák' ezek, odaérjen mindenhova a mentő meg a daru, meg jól kamerázható legyen, de valahogy olyan izzadságszagúak, itt az előzési lehetőség nesztek, itt az aero rész nesztek, és van persze egy mechanikából megoldandó rész is hogy kompromisszumot kelljen kötni a beállban, és persze valahova tegyünk egy 'valamilyen jellegzetességet'.
kicsit szigorú vélemény, de ezt gondolom, nincs sok nagyvonalúság. -
Nowhereman
őstag
válasz
-Mike- #41481 üzenetére
Nos, ebben az a baj, hogy a versenyzők a nagy fizujukért elvétve szokták ismerni a szabályokat. Gondoljunk arra, amikor Sumi monacoi SC utáni utolsó körös előzésére, vagy Vettel magyarországi boxutca áthajtásos hisztijére(azért ha valaki elolvassa a szabályokat, normális ego-val...-no igen a PR és a valóság) A sárga zászlót nem említem, mert azt szerintem a versenybírák sem tudják, hogy micsoda...
Szóval maradhat ott még néhány akna... -
Aktív témák
Hirdetés
- Építő/felújító topik
- NVIDIA GeForce RTX 4080 /4080S / 4090 (AD103 / 102)
- Mibe tegyem a megtakarításaimat?
- Eredeti játékok OFF topik
- Bittorrent topik
- Háztartási gépek
- Sorozatok
- 200 megapixeles zoomkamerát sem kap az S26 Ultra?
- Realme GT 2 Pro - papírforma
- iPhone-t használók OFF topikja
- További aktív témák...
- DDR5 GAMER: Új RYZEN 7 8700F/9700X/9800X3D +RX 6600/6700XT/6800/9060XT +Új 16-64GB DDR5! GAR/SZÁMLA!
- EliteBook 640 G11 14" FHD+ IPS Ultra 5 125U 16GB 512GB NVMe ujjlolv IR kam gar
- Csere-Beszámítás! Asus Rog Thor II 1200W 80+ Platinum tápegység! Olvass!
- Prémium! Felsőkategória! Asus Rog Strix Maximus Z790 Hero Wi-fi Alaplap!
- iPhone 11 Product RED Független 64GB
- BESZÁMÍTÁS! MSI B450M R7 5700X 16GB DDR4 512GB SSD RTX 3060 12GB Rampage SHIVA Chieftec 600W
- Konzol felvásárlás!! Playstation 5, Playstation 5 Pro
- Realme 7i 64GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával
- AKCIÓ! Apple iPad Pro 11 2024 1TB WiFi + Cellular tablet garanciával hibátlan működéssel
- Üzleti Fujitsu Lifebook u7510 15,6" FHD IPS 2021/08. havi gyártás
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: CAMERA-PRO Hungary Kft
Város: Budapest