- Nem növel telepméretet a Galaxy S26 Ultra
- Apple Watch Sport - ez is csak egy okosóra
- Ezek a OnePlus 12 és 12R európai árai
- Milyen okostelefont vegyek?
- Redmi Note 12 Pro - nem tolták túl
- Kézbe fogták az ultravékony Z Fold7-et
- iPhone topik
- Magisk
- Telekom mobilszolgáltatások
- Samsung Galaxy A54 - türelemjáték
Aktív témák
-
Qorthral
őstag
válasz
[CS]Blade2 #49529 üzenetére
Ebből a 3ból 2 bőven főleg Kimi hibája volt. De az 5helyes is lehetett részben. Nyilván lehetne amúgy finomítani a listát, de se kedvem, se kapacitásom nincs rá. Szerintem így is épp eléggé rendben van (Kimi zűrjei minimum ki vannak egyensúlyozva a pontozással). Ha szerinted nincs, várom a részletesebb, reálisabb elemzésedet.
-
#70869248
törölt tag
válasz
[CS]Blade2 #49529 üzenetére
csak úgy röpködnek az önhibáján kívül dolgok. Pedig nem tudható hogy mennyi szerepe volt Kimi-nek abban hogy elfogyott alóla a gumi..elvégre Grosjean alatt nem fogyott el..
Ahgoy Grosjean hibája is persze magának köszönhető (), 'magának intézte el a dolgokat'
Pedig nem igazán..
De mindegy nem múlik rajta semmi, csak megmosolyogtató -
#70869248
törölt tag
válasz
[CS]Blade2 #49167 üzenetére
Ez meg nem elvárható...sajnos sztem az ok az a rajt volt...nem rajtolt rosszul (Hamilton-nál pl. jobban), de Alonso és MS jobb volt.
Kihúzódnia azért nem érdemes, mert elment volna Alonso és Massa is ez az ami biztos, de lehet hogy még rosszabb.
Fejben elég nehéz lekövetni mi történt, de ami biztos az a rajtolás, utána már Alonso ment és nem kérdezett..Hamilton nem rajtolt jól, Alonso hamar ráfutott és már támadta is volna...mondanám hogy Alonso volt aki elindította, de Alonso ilyen, piszok határozott és jól csinálja.
Grosjean meg fékezzen-húzodjon félre..tök mindegy Alonso szempontjából, Grosjean meg tartotta az autót, mert Alonso-nak nem volt meg az egy autó távolsága, nem számított rá hogy kihúzódik ilyen korán, kocc és kocc és vége....utazott a szituban.
MS szvsz tökéletesen csinált mindent, ennyi volt...jól rajtolt, behúzódva nem volt esélye támadni, látszott hogy benéz, ezért megpróbálta kívül...ami már rossz helyzet, de elvenni a gázt talán még rosszabb...jól csinálta a helyzethez képest, ha pole-ból rajtol akkor élen megy az ziher.
így viszont bukta volt.
Grosjean rajthelye már a qual után nagyon necces volt, tegye fel a kezét aki nem gondolt rá hogy Alonso lerajtolja -
JJános
addikt
válasz
[CS]Blade2 #49167 üzenetére
Szerintem Grosjean azért húzott be, hogy ne tudjon senki elmenni. Túl sok helyet hagyott.
-
Male
nagyúr
válasz
[CS]Blade2 #47726 üzenetére
Elég könnyen lehetne ezt ellenőrizni, mivel szerintem +/- pár ml-re meg tudják mondani mennyit evett volna az autó a levezető körön.... így számolható, hogy az üzemanyag miatt állt le vagy sem (ha eleve ilyesmi lenne a szabályban, akkor nem is lenne trükközés...).
-
#70869248
törölt tag
válasz
[CS]Blade2 #47679 üzenetére
Nem ki lehet menni..el lehet hagyni a pályát a baleset elkerülése végett..ennyi.
-
#70869248
törölt tag
válasz
[CS]Blade2 #47092 üzenetére
Sztem a probléma ott van, amit Schumacher is sérelmez(het), hogy azt amit az autókra kivetettek, az látszik most kibontakozódni a versenyzőkre is.
Az autók sem a maximumot teljesítik...mivel x váltó, x motor van egy idényre, ezért nem lehet fullra járatni.
Most ez figyelhető meg a versenyzőknél is, nem mehetnek a határon, hanem a határ alatt a gumik hőfokát és viselkedését figyelve egy endurance jellegű teljesítményt kell nyújtani.
Ez sztem sem jó, nem igazán tetszik.
Azt még benyelem, hgoy a technika nem a legjavát mutatja, de hogy a versenyzők sem használják ki a technikát teljes mértékben, hanem inkább 'beosztják'...az mellé nem sorakozok fel az egyetértésemmel. -
MPowerPH
félisten
válasz
[CS]Blade2 #47065 üzenetére
Mindenkinek megy? Akkor hajrá, kezdheted. Látom nem vagy otthon ebben, azért dobálózol így a szavakkal.
Aggregátor: Az már nagyon régen volt. Dieselnek beáldozott, megjöttek a benzines turbok.
toflehi: Az a baj, hogy ez nem előzés. Mansellnek, Prostnak, Sennanak, Schuminak nem volt ilyenre szüksége. Jó futamok is voltak, volt sok élvezetes csata. Egy olyan többet ér, mint itt 10 DRS-el való kikerülés. Előzésnek nem hívnám azért.
-
#65755648
törölt tag
válasz
[CS]Blade2 #47065 üzenetére
Minél több előzés, annál izgalmasabb a futam. Legalábbis a nézők nagyrésze számára. Ha Te a kisebbségbe tartozol az pech, de nem tragédia.
Amelyik előzés olyan könnyen megy DRS-el, az ment volna nélküle is, illetve van egy rakás + előzés ami DRS nélkül nem lenne. ÉS néznénk ahogy vonatozgatnak egymás mögött 30 körön keresztül, pedig a hátul haladó gyorsabb.(#47069) Dany007:
De hát könyörgöm, van legalább annyi, ha nem több olyan szoros, késremenő előzés is mint régen volt. Olyat is lehet látni eleget. Ezek az előzések DRS nélkül nem történnének meg (legalábbis jó részük), hanem a könnyűnek tűnő DRS-es előzések lennének ilyen nehezek.Összefoglalva: DRS-sel - pár laza előzés, sok normál előzés, pár nagyon szoros előzés
Ohne DRS - pár nagyon szoros előzésAzok a plusz előzések szúrják a szemeteket? Inkább vonatozzanak, hiába gyorsabbak?
-
barnam_
nagyúr
válasz
[CS]Blade2 #47065 üzenetére
Ma délelőtt akadtam az idei BTCC egyik futamának összefoglalójára: [link]
Ehhez képest az F1-ben olyan mintha hímes tojásokkal versenyeznének. Szerintem a költség csökkentésekkel és a mindenre kiterjedő szabályokkal azt érték el, hogy van 5-6 csapat akik szinte azonos technikai szinten vannak, ezért csak mesterséges beavatkozással tudják elérni hogy előzni tudjanak. Költsék a pénzt, égessék a benzint, fejlesszenek időt és pénzt nem kímélve. Az viszi előre a technikai sportot, nem a mesterséges egy-szinten tartás. -
giigz
veterán
válasz
[CS]Blade2 #47065 üzenetére
"Az mindenkinek megy, nyomni a gázt ész nélkül, meg rugdalni a féket."
Inkább nem mondok semmit...
-
Zso2
őstag
válasz
[CS]Blade2 #45310 üzenetére
Ebből 1 valami jön le, Alonso a legjobb
na meg Timo,de az nem számít
-
[CS]Blade2
addikt
válasz
[CS]Blade2 #45310 üzenetére
Motorhasználat eddig úgy néz ki, hogy a többség egyenlőre csak 1 motort vetett be, azzal menték le a két teljes hétvégét, kivéve őket: Button, Hamilton, Rosberg, Petrov, Glock, és Pic. Ők múlt héten megkezdték a 2. használatát is.
1 motor pukkant eddig le: Maldonado 1. motorja 2 komplett hétvége után.
-
leslieke
Jómunkásember
válasz
[CS]Blade2 #45310 üzenetére
Köszi a listákat.
-
shteer
titán
válasz
[CS]Blade2 #45310 üzenetére
pöpec
-
atila4
senior tag
válasz
[CS]Blade2 #45083 üzenetére
Hát a csapatrádiót Mezei nem is nagyon szokta fordítani..
Más:
Ami az M1-et illeti engem is idegesít az autók hangja a célegyenesben.. Nem hiszem el, hogy nem hangszigetelt az a szoba. -
#70869248
törölt tag
válasz
[CS]Blade2 #43485 üzenetére
Én tuti berágnék...vagy nagyon sok pénzt kellene fizetni azért hogy elviseljem ha valaki a szavamba vág,...elhiszem hogy a közvetítő szerepe kicsit pörgős és ezért ez olyan eseménnyel telivé teszi, meg ha folyton beszél....de a sokadik után én csak beszólnék hogy főzzek kévét vagy ilyesmi?
Egyébként nem volt rossz, nyilván a liftből egyszerűbb megoldani a hangtechnikát.
Meg én nem érzem szükségét hogy telidumálják a műsort...komolyan néha tök jó volt a csend
jó lenne nem stresszelni azon ha kussolunk...egyébként Szabó Róbert profi volt amikor felvette a fonalat...ő sem az a latin típus, de azért foglalkozik a témával. -
Frenky89
addikt
válasz
[CS]Blade2 #42309 üzenetére
-
Peat;)
veterán
válasz
[CS]Blade2 #42271 üzenetére
Hát az egyenesekre lőtték be a gépet na. Én sem emésztem meg hogy ezért mi a fenének mentek el a mclarenes szélcsatornába. Mondjuk ők igazán most kezdték az ipart, eddig kasztnit csak paintben tervezetek, mert az a jövő.
-
shteer
titán
válasz
[CS]Blade2 #42257 üzenetére
+1 előrelépés lenne massa leváltása is
-
Xirtam
veterán
válasz
[CS]Blade2 #42257 üzenetére
Jól mondod.
-
DemonDani
addikt
válasz
[CS]Blade2 #42206 üzenetére
Live Timingnak van mobilos alkalmazása is, bár tavaly még nem volt a legjobb, de remélem idén alakítanak majd rajta, bár biztos lesz jobb külsős alkalmazás (android)
-
Peat;)
veterán
válasz
[CS]Blade2 #42121 üzenetére
Tavaly folyamatosan azt nyilatkozta a vezetőjük hogy nem sok kellene és visszatérnének a nagy csapatok mögé/közé, még akkor is amikor már a pontszerzés is egyre lehetetlenebbé vált. Én nagyon meglepődnék ha az első négy csapat között lennének az év elején, persze legyen úgy. Egyébként a teszteken is a nagy csapatok próbálgattak új csomagokat, Ferrari-Mclaren-Red Bull, Mercedes alapból később jött ki az új autóval. Lotusnál ugyanakkor én (bár festés miatt nehéz) nem vettem észre nagy változásokat külsőre az első teszthez képest. Egyszerűen anyagilag messze nem úgy állnak mint azt sokan gondolják, ők már nem nagy csapat, hanem talán a legjobb háttérrel rendelkező középcsapat, tehát lehetőség lenne a javításra majd kiderül mi lesz. Az biztos hogy bárhol is lesznek csatázni kell nekik erősen, nekem kb ez a lényeg. Kiváncsi vagyok a csapaton belüli viszonyokra, a francia srác egyáltalán nem biztos hogy nem köp bele a finn levesébe.
-
Qru
MODERÁTOR
válasz
[CS]Blade2 #42121 üzenetére
Úgy legyen, én örülnék neki.
-
Nowhereman
őstag
válasz
[CS]Blade2 #42070 üzenetére
lehet, hogy azt már egy orosz mérnők tervezte, aki a jellegzetes kelet-európai útviszonyokban gondolkodott...
-
Motion_Blur
félisten
válasz
[CS]Blade2 #41982 üzenetére
15:06 Schumacher is losing about 2.5s in lap time across a 10 lap stint on a set of softs at present.
15:11 More good stuff from Lotus on track right now - Raikkonen pits after 15 laps on softs with a thoroughly reasonable 2s drop-off in pace across the stint.
A Lotus erőssége talán az lehet hogy kevésbé esik vissza a tempója az etapok végére.
-
Oliverda
titán
válasz
[CS]Blade2 #41976 üzenetére
Eddig nem nagyon sikerült nekik. 15 körnél tart Vettel.
Rai elég jó versenyszimulációt jön.
-
McCartman
őstag
válasz
[CS]Blade2 #41951 üzenetére
'..a gyengébb autóban ülő VB-k bedarálják a futamon.'
Ha belegondolok , hogy egy kanyaron múlt , hogy ő legyen a 6. VB a mezőnyben.
-
TESCO-Zsömle
titán
válasz
[CS]Blade2 #41951 üzenetére
Én drukkolok Kovalainennek, hogy csatázzon Massával.
-
Xirtam
veterán
válasz
[CS]Blade2 #41951 üzenetére
Akkor lenne jó szezon ha az utolsó futamon dőlne el a VB cím 3 pilóta között.
-
Motion_Blur
félisten
válasz
[CS]Blade2 #41886 üzenetére
Egyedül a versenyszimulációkra lehet adni szerintem. Bár ott se lehet tudni hogy az adott szett gumi zsír új vagy már használt. Egyébként szerintem a RB-McLaren páros megint elöl lesz, mögöttük a Merci-Lotus. A Ferrarit nem tudom hova tenni, de szerintem legjobb esetben is csak harmadik erő lesznek megintcsak..
-
proof88
addikt
válasz
[CS]Blade2 #41783 üzenetére
fogja érinteni asszem, majd az ömlesztett időrendi naptáramba megnézem hogy mikor van olyan hogy WTCC és F1 egy hétvégén van.
szerk.: esetleg talán a Wéber Gábor tud szponzorokat hozni ... nem tudom ... kéne valami.
-
Lazsa Boy
aktív tag
válasz
[CS]Blade2 #41746 üzenetére
-
!Overdose!
őstag
válasz
[CS]Blade2 #41761 üzenetére
Köszönöm.
-
Male
nagyúr
válasz
[CS]Blade2 #41752 üzenetére
Mivel cirill betűkkel lenne, így az adott nyelven leírják fonetikusan... ezért ilyen fura. Csak a közvetítésben megszoktuk az angol verziót.
-
[CS]Blade2
addikt
válasz
[CS]Blade2 #41746 üzenetére
Kicsit furán irták a nevét, vagy csak én nem láttam még így
Witali Petrow (Caterham) -
DopeBob
addikt
válasz
[CS]Blade2 #41746 üzenetére
Ehh, az utánégető nem tilos?
-
Apika
addikt
válasz
[CS]Blade2 #41619 üzenetére
Szép lett az autójuk!
-
proof88
addikt
válasz
[CS]Blade2 #41619 üzenetére
ejj
-
Peat;)
veterán
válasz
[CS]Blade2 #41560 üzenetére
Ricciardorol sokat még nem tudunk, ahogy Grosjeanról sem mert amikor lehetőséget kapott egy negatív környezetbe került, az elején volt hogy kb kettő teljes tized választotta el Alonsotól, de nagyon hektikus volt, majd egyre jobban lemaradt = vannak akiknek bizalom kell és akkor tudnak érvényesülni. (mintha maga Alonso is ilyen lenne, lásd mclarenes kizökkenés) Ők még akár jók is lehetnek.
Rendben van hogy leszóljuk a pilótákat ha nem bizonyítanak, szerintem sem egy őstehetség Buemi, Algersuari sem valószínű, bár a 22 vagy mennyi évével a franc tudja meddig fejlődött volna, egy évet talán kellett volna adni neki még.
Illetve a mai autók kicsit mások mint régen, könnyebben elérik a pilóták az autó határait, így nehezebb kiugró eredményt elérni, legalábbis ezt mondják, hogy nagyon kényelmes vezetni a régi(pár éves) autókhoz képest, főleg v8 meg új gumik óta. Az újoncok közül nekem Jean-Eric Vergne lesz a nagy kérdés, szerintem ő ütötte ki Algersuarit mert teszten olyan meggyőző volt. Illetve Perez is kérdéses fejlődik-e, pénzzel és fogpaszta reklám mosollyal rendelkezik, lehet rá marketinget építeni, így hosszan nézhetjük még az biztos.
-
rocket
nagyúr
válasz
[CS]Blade2 #41554 üzenetére
Red-Bull, es a Ferrari kizart, mert ott tartanak masodik szamu pilotat, es Hamilton Alonso vagy Vettel melle biztos nem megy annak.
Mercedes meg nem lenne elorelepes.Ugyhogy egyatalan nincs jo helyzetben, es jobb hijjan valoszinuleg ott ragad a McLarennel, akik evtizedenkent talan kepesek VB eselyes autot osszehozni.
#41561: Raneztem a naptarra, de nem aprilis 1. van rajta
-
AMD Power
titán
válasz
[CS]Blade2 #41554 üzenetére
Megnyeri a 2012 VB és marad.
-
Xirtam
veterán
válasz
[CS]Blade2 #41554 üzenetére
Ezzel a nincsenek szuper tehetségek a láthatáron vitatkoznék. Elég csak megnézni a McLaren academy-t vagy a Ferrari-t. Pont tegnap néztem végig a Ferrari Academy srácainak az edzését, és hogy ki hogy alakított. Főleg hogy az utolsó nap már az F2008-al is körözhettek Fiorano-ban. Szóval Blade nem akarlak bántani de legközelebb inkább szemezgess, olvass a dolgok után. Mert hülyeséget mondtál az előbb. Ha meg Massa repül is, akkor Perez az egyik legnagyobb esélyes a helyére. Alonso-ra épít a csapat. Muszáj is, hiszen 2 éve folyamatosan 150%-on teljesít.
A mostani mezőnyben is vannak olyan srácok akik nagyon tehetségesek, én nem csodálkoznék ha D. Ricciardo hamarosan RBR pilóta lenne. Grosjean is ügyes, csak anno túl korán ültették az F1-be. Ricciardo-nak nagyon jól jött, hogy a HRT-ben ülhetett. Algesueri se volt rossz. Nem is értem, hogy a RBR ha felneveli minek dobja csak így ki. Buemi-vel együtt.
Csak normálisan oda kellene rájuk figyelni.
Lewis-nek meg jól jönne a csapat frissítés véleményem szerint. Egyre jobban beszürkül.
Rosberg is hát, ha nem nyer hamarosan futamot én aggódok érte is. Egy pilótának muszáj a siker másképp beszürkül. Ott van Massa is, 1 futamot nyer újra onnantól akkora doppingot kap, hogy kb rá se ismernének az emberek.
-
Male
nagyúr
válasz
[CS]Blade2 #41546 üzenetére
Nem hinném, hogy sokat számítana... jópárszáz fok van ott, nem sokat számít már az a +20-25 fok annak a burkolatnak.
-
Xirtam
veterán
válasz
[CS]Blade2 #41546 üzenetére
Hát azért nem bánnám, ha idén nem fagynék meg a ringen. Sőt tavaly a pénteki szabadedzésen szó szerint odafagytam a Ferrari-hoz. Olyan orkán erejű szél volt.
-
TESCO-Zsömle
titán
válasz
[CS]Blade2 #41491 üzenetére
Mintha az FIA-t az motiválná, hogy minél több nézőt és csapatot kergessen el más versenyszériákba.
Mindent fordítva csinálnak... Lassítani akarják az autókat, így csökkentik a motor méretét és limitálják a maximális fordulatszámot.
Ahelyett, hogy a sebességet korlátoznák.Olcsóbbá akarják tenni a versenyzést, ezért egy csomó fejlesztést befagyasztanak és limitálják a tesztlehetőségeket.
Ahelyett, hogy gazdaságosabb versenynaptárt állítanának elő, korlátoznák a fejlesztésre fordítható összeget, és szabad kezet adnának, hogy a pénzből ki/mire költ.Zöldebbé akarják tenni a versenyt, ezért csökkentik az autók fogyasztását és bevezetik az időlimites KERS-t, amit jóformán csak versenykörülmények közt lehet alkalmazni.
Ahelyett, hogy engedélyeznék az állandó hybrid hajtást, megfelelő engedményekkel, ami eléggé csábító lenne, hogy a nagy gyártók és később a kicsik is alkalmazzák. Például első kerék meghajtás HUB-motorokkal.Rengeteg lehetősége lenne a F1-nek a fejlődésre, ehelyett az elmúlt években annyi korlátozást vezettek be, hogy már-már a sportágat fojtogatják vele...
-
Xirtam
veterán
válasz
[CS]Blade2 #41396 üzenetére
PR körökről beszélek.
Az már most látszik, hogy Force India meg a Sauber megint egymásra fog találni.
-
Pá
addikt
válasz
[CS]Blade2 #41322 üzenetére
Valószínűleg komolyabb fajta, állítólag Grosjean utcai ruhában flangál.
-
leslieke
Jómunkásember
válasz
[CS]Blade2 #41205 üzenetére
Mókás lenne, de erre sajnos nincs túl sok esély.
-
Apika
addikt
válasz
[CS]Blade2 #41205 üzenetére
Ez elég érdekesen nézne ki....
-
Pá
addikt
válasz
[CS]Blade2 #41099 üzenetére
Az a poén, hogy nagy valószínűség szerint ez a W02.
-
TESCO-Zsömle
titán
válasz
[CS]Blade2 #41099 üzenetére
Nem az a kérdés, hogy van-e törés, hanem hogy milyen.
A RedBull-nál is van törés...
-
Peat;)
veterán
válasz
[CS]Blade2 #41042 üzenetére
De azt is vegyétek bele, hogy nem azért gyengébb a rönyó mert ennyit tudnak, hanem mert más karakterisztika mellett tették le a voksukat, technológiailag nem valószínű hogy le lenne maradva, sőt. Maga a motorok önsúlya között is nagy eltérés lehet, más a vezethetőség (ebben megint magasan reanult motort dicsérik), illetve nyomaték ha mint olyanról itt lehet beszélni, de minimálisan abban is jobb állítólag. A hűtési igénynél is szeretettel dicsérik. Amikor ennyi csapat váltott rájuk én onnantól realizáltam ezt, meg gondoltam bele, pár éve még én is azt mondtam szegény Renault, miközben a fenéket.
A mai f1-ben, ahol a gumikra vigyázni kell és nem mindegy mennyi súlyt kapnak a futam elején, illetve a motor karakterisztikája milyen finom vezetést tesz lehetővé lehet hogy egy taktikusabb motor jobb választás mint pl egy Ferrari motor ami nem is a legerősebb csak majdnem, de legalább sokat is zabál. -
Apika
addikt
válasz
[CS]Blade2 #41042 üzenetére
Már nem is vagyok rá kíváncsi. Immáron mindent tudok, köszi!
-
sekli
addikt
válasz
[CS]Blade2 #41029 üzenetére
Tegyük hozzá, hogy ez a verseny első körére becsült előny. Onnantól folyamatosan csökken, míg az utolsó körben már nem jelent előnyt egyáltalán.
-
[CS]Blade2
addikt
válasz
[CS]Blade2 #40555 üzenetére
-
SG3rg0
őstag
válasz
[CS]Blade2 #40555 üzenetére
Mikor van a hivatalos bemutató?
-
Gabesz1019
senior tag
válasz
[CS]Blade2 #40001 üzenetére
efegylájv
-
TESCO-Zsömle
titán
válasz
[CS]Blade2 #40001 üzenetére
Nem volt már itt valami köznépi megállapodás, hogy arról a lapról semmit se lehet linkelni, ahogy Jóga Bi-tól sem?
Azoknak a cikkeknek ott a humor topic.
-
Motion_Blur
félisten
válasz
[CS]Blade2 #40001 üzenetére
"Mondjuk ez a lap kicsit kiszínezi a dolgokat, kb annyira, hogy lehet, hogy 1 szó sem igaz."
remélem én is hogy hab
-
proof88
addikt
válasz
[CS]Blade2 #40001 üzenetére
akkor igazából nem is azért tiltották be, hogy a red bullnak kedvezzenek, hanem hogy schumit szívassák
-
proof88
addikt
válasz
[CS]Blade2 #39819 üzenetére
eh
-
TESCO-Zsömle
titán
válasz
[CS]Blade2 #39819 üzenetére
Kép: Az ott necces terület, igen közel a nyaki érhez...
-
rocket
nagyúr
válasz
[CS]Blade2 #39524 üzenetére
Nala valoszinu a mak gyozelmek nem szamitanak a kepbe, ezert nem kerult be Button a top 3-ba
Ezekkel a szubjektiv velemenyekkel egy gond van, az hogy szubjektivek, igy igazabol nem ernek semmit se.
Attol meg mert valaki egy autos mediaban dolgozik meg onmagaban nem lesz szakerto, ez latszik jopar megkerdezett ember kommentjeben, inkabb az elfogultsag beszel beloluk. -
#70869248
törölt tag
válasz
[CS]Blade2 #38927 üzenetére
Ez sztem nem igaz
Nincs pénz, nincs szponzor...sztem szenzáció sem lesz, de ne legyen igazam. Mert a McLaren-s Kimi tetszett.
Kimi-nek elfogyott a pénze....mi másért jönne vissza a lesajnált F1-be? ...ugyan úgy kellenek a szponzori reklámok/pofavizitek/összejövetelek. ...és ugyan olyan minden.
Azt mondta hogy a rally sokkal jobb, tehát akkor azért jött el onnan, mert eddig volt pénze arra hogy saját magát versenyeztesse...teszem hozzá ezzel nincs egyedül, Solberg ugyan ezt csinálja csak sokkal jobban.
Kimi a pénzért jött vissza, támogatói valszeg nem pénzerősek (ezért meglepne ha Petrov menne).
Semmilyen nagy pénzeket nem hoz sztem Kimi érkezése....hozhat, mert még is csak világbajnok, de ahogy elment, nulla motivációval és halovány eredménnyel, most megspékelve a kihagyás miatti ritmusvesztéssel, sztem reálisan nézve nem jelent sokat.
Petrov-nál valszeg gyorsabb lesz, motiválni Kimi nem tud, hiszen maga sem volt az, és ha a pénzért jött vissza ahogy sejtem, akkor most sem lesz.
Viszont lesz 7 világbajnok....ami jó, és azért Kimi gyors és tehetséges, sokkal jobb mint Bruno. -
#16741888
törölt tag
válasz
[CS]Blade2 #38384 üzenetére
Hát nem tudom én kezdő szimulátoros vagyok, de azzal pontosan tisztába vagyok mit történik akkor ha az egyik kerék a füvön van és gázt adunk... az egy iszonyatosan nehéz szitu volt, nem is igazán értem hogy nem pördült meg...
-
JColee
őstag
válasz
[CS]Blade2 #38384 üzenetére
Persze, kanyarkijáraton, 310-nél a hülye is bemenne oda.
-
Sirpi
senior tag
válasz
[CS]Blade2 #38380 üzenetére
És amikor Vettel Monzában a füvön előzte Alonsot? Vagy tőle nem szabad példát említeni, mert ő nem tud előzni?
-
Xirtam
veterán
válasz
[CS]Blade2 #37572 üzenetére
Mért nem szeretnék elől látni?
-
JColee
őstag
válasz
[CS]Blade2 #37294 üzenetére
Ki mondta, hogy mindenki a saját országának a mintájára fog szavazni? Szerintem a kínaiak besegítettek (kölcsönadtak egy falut).
-
Motion_Blur
félisten
válasz
[CS]Blade2 #37125 üzenetére
Ja, hát mondjuk az ilyen 1-200 szavazatot simán lehetett volna überelni becsületesen is.
De úgy néz ki nem bízzák a véletlenre
-
PazsitZ
addikt
válasz
[CS]Blade2 #37024 üzenetére
A gyengébb képességűek kedvéért, elmesélem sokadszor:
Webber beszélgetését azért játszották be, mert ő volt a versenyző bizottság vezetője, aki végigment és megkérdezte a pilótákat. Többségi döntés volt, hogy nem alkalmas a pálya, ezt utólag is lenyilatkozta a legtöbb pilóta.
De hozzátenném még ezután sem ő döntött a dologról, hanem a vezetés.szóval ne fárassz már plz. a nem vállalja a kockázatot kényszerképzet hülyeségeiddel.
-
-Mike-
addikt
válasz
[CS]Blade2 #36994 üzenetére
Elég lenne egy olyan overált csináltatniuk, amin egy szép nagy magyar szerverszoba van kihímezve.
-
Male
nagyúr
válasz
[CS]Blade2 #36959 üzenetére
Igen, emlékszem... elég valószínű, hogy volt pár szavazó robot, ami nem éppen korrekt dolog, de ha ilyen hülye szabályokat csináltak, akkor ez van, és nem utólag kavarni, hogy az nyerjen, akit ők akarnak. (az más, ha valahogy megkerülték az 5 perces limitet is, csak az meg felveti, hogy miért is lehetett megkerülni... illetve hogyha tudják mikor honnan érkezett a szavazat, akkor simán megszámoltathatnák a szabálytalanok nélkül... de ezt valamiért nem akarják
)
Motion_Blur: Na igen
-
shteer
titán
válasz
[CS]Blade2 #36950 üzenetére
jah, nem volt éppen strandidő - a szombati nap délutánjára inkább gokartozást választottunk
-
Misi 007
őstag
válasz
[CS]Blade2 #36902 üzenetére
Én csípem a Palikot szóval örülnék ha visszajönne no de Lapaj nem hiányzik nekem.
-
TESCO-Zsömle
titán
válasz
[CS]Blade2 #36902 üzenetére
Szerintem meg Gundel+Wéber.
Gundi-t jó hallgatni, Wéber meg ért hozzá.
-
Motion_Blur
félisten
válasz
[CS]Blade2 #36621 üzenetére
"de egy valakit kihagyott. Rubens Barrichellot Rosberg helyére."
Naaaa, ilyet még viccből se!
-
SpongyaBob
veterán
válasz
[CS]Blade2 #36621 üzenetére
Gyorsabb.. időmérőn.. de ez nem elég
-
Motion_Blur
félisten
válasz
[CS]Blade2 #36525 üzenetére
Ezek a magyar csíterek..
-
bubuka71
aktív tag
válasz
[CS]Blade2 #36367 üzenetére
Az igaz de szerintem a ferrarival illett volna megelőzni a mercit . Legalább 10 körön keresztül volt mögötte 0.5 mp-re .
-
FireKeeper
nagyúr
válasz
[CS]Blade2 #35836 üzenetére
jaj azon én is röhögtem, utolsó kör kb, volt köztük x másodperc, y autó, és Gyula elkezd ordibálni hogy húúú Vettel megint beragad, holott Buttonnak köze nem volt, hogy megelőzze.
-
AMD Power
titán
válasz
[CS]Blade2 #35836 üzenetére
Engem tudod mi idegesít? Minden futamon eljátssza valamelyik csapat, főleg a McLaren ,hogy az utolsó 3 körben akarja megelőzni az elsőt... de az előtte lévő 20 körben tartja a 10ms hátrányt. Ilyenkor Gyula bekattan és visít mint egy malac.
-
SpongyaBob
veterán
válasz
[CS]Blade2 #35516 üzenetére
Ez se rossz!
-
TESCO-Zsömle
titán
válasz
[CS]Blade2 #35516 üzenetére
Ilyenkor hiányzik nagyon a Palik...
...meg úgy általában, amikor gyula kinyitja a száját...
-
Motion_Blur
félisten
válasz
[CS]Blade2 #35435 üzenetére
Gyanítom ez valamikor Kanada után lehetett
-
dokar
addikt
válasz
[CS]Blade2 #35003 üzenetére
Mondjuk állt ő már be a Redbull szerelőihez kereket cserélni
ott a pont
#35007: sose tudni
-
D.Orion
veterán
válasz
[CS]Blade2 #35003 üzenetére
Sose fogjuk már megtudni, hogy mi is volt valójában. Talán majd ha Button egyszer nagy dirrel-durral eljön a McLaren-től és kifakad, akkor kiteregeti ezt a napot is. De erre elég kicsi az esély.
Tudjuk be simán emberi mulasztásnak/kommunikációs hibának. A többin meg mérgelődjön Button amikor megnézi a kör/szektoridőket.
-
IreN!CuS
addikt
válasz
[CS]Blade2 #34990 üzenetére
Én úgy láttam hogy a 2. sectornál -0.112 előnye volt Vettel első top idejéhez képest.(Lehet rosszul láttam)
-
Motion_Blur
félisten
válasz
[CS]Blade2 #34990 üzenetére
"és ezt később sem tudtam behozni"
-
proof88
addikt
válasz
[CS]Blade2 #34990 üzenetére
vki hazudik, én Jensonnak hiszek
-
shteer
titán
válasz
[CS]Blade2 #34789 üzenetére
7végén még nem volt wide egyik sem
-
SpongyaBob
veterán
válasz
[CS]Blade2 #34760 üzenetére
Milyen lécet? Ettől még az elért eredményei megvannak és meg is maradnak..Az, hogy most nem 300-ból hanem majd 350-ből nyert 91-et az senkit nem fog érdekelni. Szerintem az becsülendő, hogy egyáltalán visszatért, mert azzal tuti tisztában volt, hogy megtépázza saját hírnevét..Ha más sportágakat is figyelembe veszünk még ez akkor is ritkaság.
-
7600 GS
addikt
válasz
[CS]Blade2 #34756 üzenetére
Statisztika...
Tudod Schumi a szememben azért is nagy, mert visszatérésekor tudta, hogy ezeken az arányokon rontani fog, mert ő is tisztában volt vele, hogy a Mercedes nem fog egy Ferrari szintű autót alá rakni.
Ennek ellenére vállalta ezt a kihívást.
-
MPowerPH
félisten
válasz
[CS]Blade2 #34692 üzenetére
Eddig sem volt olyan.
-
JColee
őstag
válasz
[CS]Blade2 #33729 üzenetére
Ezt a reklámot még nem is láttam.
-
Haart
addikt
válasz
[CS]Blade2 #33729 üzenetére
Hát valóban nagy kár hogy abbahagyta, nagy csetepaté lenne 6 ember között ha a mostani élmezőnyben pl Felipe Massa helyére tenném be áááááááá bele se merek gondolni
-
Oliverda
titán
válasz
[CS]Blade2 #33694 üzenetére
-
Pá
addikt
válasz
[CS]Blade2 #33652 üzenetére
Ha tényleg így volt, akkor idióták.
-
Pá
addikt
válasz
[CS]Blade2 #33650 üzenetére
Éppen ezért mindenképp Hamiltonnal cseréltek volna először kereket.
Aktív témák
Hirdetés
- Nem növel telepméretet a Galaxy S26 Ultra
- Xbox Series X|S
- Mr Dini: Mindent a StreamSharkról!
- Apple Watch Sport - ez is csak egy okosóra
- Milyen cserélhető objektíves gépet?
- Milyen belső merevlemezt vegyek?
- Miskolc és környéke adok-veszek-beszélgetek
- exHWSW - Értünk mindenhez IS
- Gitáros topic
- PlayStation 5
- További aktív témák...
- Bomba ár! HP ProBook 450 G6 - i7-8GEN I 16GB I 256SSD I HDMI I 15,6" FHD I Cam I W10 I Gari!
- Samsung Galaxy A33 5G 128GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával
- Apple iPhone 14 Pro Max / 256 GB / 88% akkumulátor / 1év Garanciával / Gyári Független
- AKCIÓ! Apple MacBook PRO 15" 2018 i9 32GB 500GB 560X 4GB notebook garanciával hibátlan működéssel
- Xbox Game Pass Ultimate kedvező áron, egyenesen a Microsoft-tól! - AUTOMATA BOLT
Állásajánlatok
Cég: CAMERA-PRO Hungary Kft
Város: Budapest
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest