- iPhone topik
- Honor Magic6 Pro - kör közepén számok
- Milyen okostelefont vegyek?
- Prohardver app (nem hivatalos)
- Apple iPhone 16 Pro - rutinvizsga
- Redmi Watch 5 - formás, de egyszerű
- Azonnali navigációs kérdések órája
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- Milyen GPS-t vegyek?
- Megjelent a Poco F7, eurós ára is van már
-
Mobilarena
Tom Clancy's Ghost Recon Wildlands
Új hozzászólás Aktív témák
-
k-adi
nagyúr
válasz
s4hu|SyD^ #3484 üzenetére
Nem rossz játék ez de hamar unalomba fullad, mert u.a. kell csinálni kb. A taktikai része is sokszor rossz, a synch shot meg sokszor átmegy falakon is AI társakkal
A Fallen Ghost DLC eleje jó, ott legalább már tökösebb ellenfelek vannak. Szerintem túl sok a megye, nem igaz, hogy El Senonak nem tűnik fel, hogy van egy kisebb csapat aki szisztematikusan vadássza le a tisztjeit.
Vártam, hogy legalább lesz egy Ghostok ellen dedikált Seno deathsquad, de semmi... -.- csalódás. Az unidad is sokszor egy vicc, illetve sokszor még inkább segítenek is (pl. mikor jönnek gépágyús jeep-el, amit rögtön elveszel tőlük és onnantól kezdve van egy mini-tankod kb.
)
-
spank0309
tag
válasz
s4hu|SyD^ #3455 üzenetére
Na ja, nálam pont ezért volt az előrendelés, mert az Armát láttam benne, helikopterek, járművek, sok fegyver... Az első videókból azt gondoltuk ez kb. pont olyan lesz mint az arma altis life
, hát életünk legnagyobb tévedése lett. Pedig milyen jó kis koko szállítós dolgokat lehetett volna ebből kihozni, armával nagyon sokat toltam, altis life-ot, nagy csapat meg minden ment az illegális meló, jó kis adrenalin volt, de ez....
Egy nagy nulla a játék a grafikát leszámítva.
-
Kotomicuki
senior tag
válasz
s4hu|SyD^ #3348 üzenetére
De, ha már ennyire merjük feszegetni a dolgokat, akkor eljuthatunk addig is, hogy minden/bármely lövölde halál unalmas, hiszen csak azt az egyfélét kell benne végig csinálni...
...és csak a "mellékes" körítésben különböznek, ami vagy ad némi hangulatot nekik, vagy nem!Ha hibamentesítenék, (meg reszelnének egy "kicsit" az MI-n,) akkor ez sem volna oly rossz!
-
Kotomicuki
senior tag
válasz
s4hu|SyD^ #3341 üzenetére
[irónia on]
A wildlands-be azért nem kellenek ezek az idejétmúlt dolgok, mert itt 0 reakcióidővel, lézer pontossággal és kaptárközösségi tudattal harcolnak a legkisebb ellenségek is, ha a karakteredet engaged állapotba teszi a script, így amúgy se lenne időd ezeket szemlélni és ezeken elmélkedni, különösen akkor, ha már meg is látták, mert onnantól csak rá fókuszálnak...
[irónia off]A stalker-hez tudnám hasonlítani a wildlands-et (no, a hangulatban azért jócskán lemaradva attól): az adott korban a meglévő vasakon próbálják meg a legtöbbet kifacsarni magukból, hogy addig nem látott szintű játékot tegyenek le az asztalra - jó, az ubi itt túl lett dicsérve, nem is kicsit. Mindkettőnek megvoltak/-vannak a hibái, amit vagy tudtak javítani, vagy nem (akarnak, leginkább anyagi okokból).
Igaz, hogy a stalker-en több évig és 3 részen át reszeltek, mire a motorjában már elfogadható () szintre tudták csökkenteni a nagy terekből (az adott kor programozási- és hardverszintjéhez mérten) adódó akadásokat. Ezt az ubi majd talán a következő részre megoldja - vagy nem - , ahogy a többi hibát sem valószínű, hogy ebben a részben fogja kikezelni (pl. harcrendszer, animáció - ahol le kellett egyszerűsíteni dolgokat/mindent, csakhogy beleférjen a középkategóriás gépigénybe (az optimalizáció "esetleges" hiánya mellett is) a játék, ahol a táj látványvilágán van a hangsúly), mert ahhoz mindent át kéne írnia és újra összefésülni.
-
Kotomicuki
senior tag
válasz
s4hu|SyD^ #3305 üzenetére
Légvédelem, ugyan már...
Elkocogtam a P90-ért és ott tapasztaltam, hogy piszok szolid a helikoptertolvajlás, így, gondoltam, kipróbálom a repcsit is.
A felszállásnál a jobb szárnnyal legyalultam vmi lámpatartó vasat, mer' azt annyira a kifutóhoz kell tenni, a másik oldalon meg szikla, így arra sem tudtam kerülni, de felszálltam, csak kicsit nagyobb füstöt eregetve.
A leszállás most nagyon jól kijött - az a 10-ből 1x most volt - , a pálya is nyílt mezőn van, így le is tettem a gépet a pontra...
"Természetesen", mivel nagy a mező, ezért az apró kifutó szélére kell telepíteni itt is a megvilágítást, amit szintén a jobb szárnnyal koccoltam - másik oldalon megin' vmi akadály, hogy arra se lehessen kitérni... - és ezért(!!!) összetört a gép, pont a kijelölt ponton!
"Boldog" voltam...A P90, egyébiránt, az egyik legjobb géppisztoly: a legnagyobb átütéssel bír a kategóriájában, miközben alig hangosabb az MP7-nél, ami így a 2. helyre csúszott vissza nálam - tier one-ban a sebzést nem kell nézni, csak legyen legalább 100-100k-d, minden alapanyagból..., /fegyver!
Apropó, hangosság: a sevenfive-al elnémítok egy minigun mögött állót, erre fölugranak az egy háznyira lévő épületben a "gyerekek", mer' észlelték a zajt - hacsak a hálón nem láttak át!
Pedig az a pisztoly szintén a legcsendesebbek közé tartozik..., de tier one-ban minden megkavarodik!...
A ki milyen nehézségi szinten nyomjához:
Futtatok legkönnyebb és legnehezebb fokozaton is karaktert, de egyikkel sem könnyű az élet!
A társak csak a "szinkshotra" jók, de arra is csak immel-ámmal: ha én nem látok rá a célpontra, akkor ők se!
Mire felélesztenek (tárazni, hangtompítót igazgatni kell előtte), addigra a konvoj, vagy a célszemély messze jár - arról nem is beszélve, mire megint átvehetem az irányítást a karakterem fölött és az akcióra késszé teszi a fegyverét..., addigra megin' hajolhat fölé az egyik cimbi...
Aztán, ha az unidad is bekapcsolódik - tényleg, addig sehol, de ha akcióba lépek, akkor akár két oldalról is jönnek - , akkor aztán már keresném az "újra"-gombot, ami nincs, így ki kell várnom a 3x-i halálozást, hogy vége lehessen a szopatásomnak...
Ezek a barmok meg csak állnak ott, mintha filmet néznének: senki meg nem mondaná róluk, hogy ezek veterán elitkatonák -> alig bírnak el 1:1-ben egy mezei maffiózóval, az unidad meg már legyűrhetetlen nekik, ilyen feltételek mellett. Ha meg nem kapnak parancsot, akkor nem is imitálják, hogy lőnek, vagy nem mozognak, vagy rossz felé...
Ha meg kiadom a parancsot és azt nem tudom elég gyorsan visszavonni, akkor az amúgy bélésen tovalibbenő, unidad-os helire kezdenek el lőni, ami emiatt lesz ellenséges, az orruk előtt kószáló csempészek helyett...Ha minden jól alakul és úgy folynak le a dolgok, ahogy elterveztem és meg tudom őrizni az álcámat, akkor édes mindegy, hogy milyen fokozaton viszem a gémet. DE, amint hiba csúszik vmibe, akkor csak a legkönnyebben van némi esélyem - nem unidad-nál - "helyrehozni" a dolgokat, legnehezebb fokozaton legtöbbször megint meg kell közelítenem a célterületet, mert a main-nek kell szinte mindent csinálni, miközben csak vele foglalkozik az ellenfél, még a bázis túlfeléről is - a többi, mintha ott sem lenne, kis túlzással - , így meg elég nehéz talpon maradni.
-
Desy
tag
válasz
s4hu|SyD^ #3293 üzenetére
"...folyamatosan özönlő ellenfelek, meg a visszatérő ellenfelek a bázisokra" ezt a formulát másik játékok is használják sajnos. Ilyen a "Far Cry" őrültködés... is. Elsőre beborul az ember agyilag, de aztán rájön arra, hogy az egyszer megalkotott kód sokszori felhasználása olcsóbb, mint új intelligencia felépítése vagy egy záró blokk használatának kitalálása és a megfelelő módon történő alkalmazása. Amikor itt annyi helikopterrel végzek amennyi nem hogy egy országnak, de még egy földrésznek sincs, az bizony ingerlő.
Igen... a patt helyzetek eléggé furcsák. Itt a játékosra van bízva, hogy lehetőség szerint vagy távozzon és véget érjen a helyzetre vonatkozó riadó vagy maradjon és folytassa a küzdelmet. Ami persze teljesen értelmetlen.Imádom, amikor a leszálló terület majdnem kisebb vagy szinte egyenlő méretű mint a helikopter.
Feljebb írta valaki, hogy előbb vagy utóbb de leáll a riadó... ez nálam eddig nem történt egyszer sem amíg az adott területen voltam. Mikor távoztam, leállt. Ez azt igazolja, hogy újra használnak kódokat, amiket nem tudnak vagy éppen nem képesek felülbírálni az értelem igénye alapján.
Ha egy szerzőnek az a játék, hogy csapj oda és fuss... akkor nem utal nagyon másra, mint amit "néhány" állam művel idegenben felhasználva a jóhiszeműséget és a befolyásolási képesség teljes skáláját.
Újabban előfordul, hogy kiszúrnak velem úgy, hogy nem lövik le az egyik vagy másik kijelölt felet és evvel indul a riadó. Vagy fut az ember, vagy marad és harcol. Az utóbbi esetében esélyes, hogy bekerül a végtelen hurokba.... -
Kotomicuki
senior tag
válasz
s4hu|SyD^ #3291 üzenetére
Nagyon hiányzik a társak megrenoválása az ubisoft részéről, mer' így nagyon lutri, hogy elérik-e a céltalan parancskiadás után a haszontalan szintjét, vagy sem...
Ha a vadászat van kiadva nekik, akkor elindulnak egy irányba, vagy szétszélednek, amerre ellenség van. Ilyenkor imádkozni kell, hogy a másik, 2-3 irányból ne érkezzen erősítés, fel nem derített, mer' akkor vége a main-nek.
Gyakran 1 (azaz: egy) ellenfél legyakja, feltartóztatja mindhármat, néha meg hárman kipucolják, egymást föl-fölsegítve a földről, az egész bázist (ha minimum a tornyok "megkezeltetnek" a játékos által - ez nagyon nagy és legyőzhetetlen mumusuk).
Az ellenfél használ gránátot, a csapattársak nem... (de a sniper SMG-ként is tudja használni a fegyverét, csípőből - kár, hogy gyakran, ennek ellenére is, kevéssé hatékonyan)
Ha már az ellen nehézfegyvereket is bevethet ellenünk, akkor legalább ők is kaphatnának egy-egy gránátvetőt, vállról indítható rakétát, mer' kissé "egyhangú", hogy mindent a vezérnek kell elintéznie: csak ő tud helikoptert, járművet, 2-3 ellenfelet/1,5-2 sec leszedni - és ha ő halott, akkor vége mindennek.
Továbbá, nem volna hátrány, ha a nehéz-géppuskáknak, vagy egyéb, általuk legyűrhetetlen akadálynak, nem szemből akarnának neki menni, vagy egyáltalán: nem is óhajtanának nekimenni...Sajnos, tényleg nagyon érződik, hogy a grafika majd elviszi a hátán ezt a multit is hozzáállással ugrott neki az ubi ennek (is?)!
Pedig, nagy igény volna egy színvonalas single-re! -
Desy
tag
válasz
s4hu|SyD^ #3291 üzenetére
... van, ahol a hegyről kell levinni a helikoptert. Körbe van vége elhárítókkal. Csinál az ember egy csapást, majd próbálkozik a lehetetlennel. A gond, hogy nálam visszakerült 1-több addigra, mire felértem a géphez és megpróbáltam lemenni vele. Talán lehet valami idő zóna amit nem jelöl ez a vacak vagy mi.... lehet, hogy kell egy nagyobb kört repülni a géppel árnyékban? Majd megkeresem a megoldását... mert az élmény is fontos nem csak a győzelem. És ugye itt nem ad semmit az elpusztult portékára. Ezért maradt a gyűjtögetéshez a csapda állítás illetve a minden konvoj megtámadása amibe belebotlok.... stílus.
A történet tényleges folyama meg marad a teljes felderítés után. Azt nem tudom, hogy itt "random" -e a fegyverzet terítéke, de a legtöbb játék manapság ezt teszi előtérbe nem a fix pontokat. Az, ha valami állandó, eléggé unalmas, mert elég rárepülni a kívánt célra és elmarad a kutatás meg a játék öröme.Nálam maga a játék a lényeg és nem a történet az isten...
-
VincentVG
senior tag
válasz
s4hu|SyD^ #3272 üzenetére
Köszi neked is az infot.
Jó ezt tudni és szomorú is. Valahogy úgy voltam ezzel, hogy az AC sorozat és a Division után már azért van egy minimum szint amit hoz egy Ubisoft játék. Nagy csalódás volt a watch dogs (meg is vettem) és ez is.
És nem érdekel h ekkora a világ, akkor legyen fele ekkora de minimálisan optimalizálva.
Ultragáz h nincs olyan beállítás ahol nem drop-ol be... -
Kotomicuki
senior tag
válasz
s4hu|SyD^ #3251 üzenetére
Hát, akkor az tovább növeli a "játékidőt", ha még a légvédelmet is újra és újra le kell vadászni /belépés...
Pedig, reméltem, hogy legalább a pontok rájuk költése után "észhez térnek" a társak, mer' amúgy tényleg hajlamosak a semmittevésre és lazsálásra, mellélövésre, ellenfél meg nem találására... (bozótba és sziklák közé való, végleges beakadásra)
Az első részt még én is élveztem a legnehezebb fokozaton, de azóta eltelt egy kis idő és megöregedtem!
Ezért nem bánnám az annál lazább játékmenetet, ha nem volna benne ennyi gebasz és (fölösleges) ismétlés (konvojtámadás és lázadótámogatás - amik közül a tornyosakat meg sem tudom csinálni...), mer' a táj, annyira nem érdekel (nem kis túlzással: az má' jó volt az első részben is), ha egyszer a taktikai lövölde volna a fő dolga - amiben meg eléggé harmatos a gém.
Olyan "játéknak" jó lesz - persze, csak nagyon akciósan megvéve - , amit elő-elő vesz az ember, ha vmi másra vágyik, mint a mai MMO-k. Csak kár, hogy olyan nagy helyet foglal a lemezen! -
VTom
veterán
válasz
s4hu|SyD^ #3241 üzenetére
Közben megtaláltam, hogy ingyenes lesz, köszi
Tegnap toltam kb. háromnegyed órát, de eégsz értelmes emberekkel dobott össze, nem volt köztük rambo.
Meg is tetszett. De persze benne van, hogy jönnek a trollok. Mondjuk szerintem a multija miat nem sokan vogják játszani ezt a játékot, arra vannak jobbak. -
pruzsi
őstag
-
heihachi
addikt
válasz
s4hu|SyD^ #3190 üzenetére
A Fallen Ghost kb ugyanaz, mint az alapjáték, annyi, hogy vannak új ellenfél típusok (nehéz páncélos csókát csak fejen lehet kinyírni, drón zavaróval járkáló enemy, ami nem csak a drónt zavarja, de még a radart is, durva mesterlövészek, láthatatlan álcaruhások akiket csak akkor veszel észre, amikor már lő rád (kivéve a hőképet)), illetve mindenhol kizárólag lilák mászkálnak (ami tényleg fontos helyszín) nagyon nagy tömegben. A legjobb szerintem a zavarós ellenfél lett, nem működik a radar, nem használhatod a drónt, szóval nagyon óvatosan kell közelíteni, sokkal többet kell lopakodni, próbálni messziről felfedezni. A melléküldetések kicsit mások, mint eddig, de semmi extra, a fő küldetések meg teljesen ugyan olyan típusúak. Van pár új skill is, ugyanúgy gyűjtögetni kell rá a resource-ot, pár új fegyver, amiből az íj talán az egyetlen érdekes.
Összességében rendes iparos munka, de nem sokat tesz hozzá az alap játékhoz, leginkább annak fog bejönni, aki az alap játék végre nem unta még meg a játékot -
-
sirarcheer
senior tag
válasz
s4hu|SyD^ #3141 üzenetére
A rendszer az hogy a játék szerinti legközelebbi üres útra pakolja.
Engem az zavar hogy "újratermelődnek" az ellenfelek. Hiába pucolok ki egy rakat bázist, felrobbantok SAM állásokat. A következő halálnál kezdhetem előröl. Mad maxben és FC4ben ezt tök jól megoldották, hogy ha felszabadítottál vmit akkor a lázadók megjelentek ott és oda visszatérhettél mindig feltöltődni.
Így kicsit szélmalomharc, mert hiába van meg a fél térképnyi terület főnöke likvidálva, az ellen ugyanannyi mint amikor elkezdem. -
xPraetoriaNx
senior tag
-
Anonymus23
veterán
válasz
s4hu|SyD^ #3128 üzenetére
Akinek bejött az AC széria vagy a FC 3-4-Primal, annak ez is be fog jönni. A Division azért nem jó példa talán, mert az tunkolós, itt meg azért egy pisztollyal ki tudsz írtani egy egész bázist ha van rá időd (ami mondjuk nálam jó pont (lásd AC széria vagy FC).
Erre alapoz az Ubi, és be is jön neki, mert csak megveszi az ember, annak ellenére, hogy megfogadta, hogy nem fogja -
myckey
veterán
válasz
s4hu|SyD^ #3119 üzenetére
Azért ez nem csak más játékok összeollózása.
Azt sem találtam sehol sem hivatalosan, hogy mire fordították az idejük 90% -át a fejlesztők.
Azzal meg pláne lehet vitatkozni, hogy mikor kifejleszted a képességeket, felszereléseket legyőzhetetlenné tesz. Közel sem ezért kell fejlesztgetni.
Valamiért nem érzem magam legyőzhetetlennek, HUD nélkül és legnehezebb fokozaton. -
macy
addikt
válasz
s4hu|SyD^ #3049 üzenetére
Nálam legalább az egyiknek volt annyi esze, hogy ne menjen a sínre. Igaz miután elment a vonat, csak ott ácsingózott a két kifeküdt haverja mellett, nekem kellett őket felrángatnom.
Mintha egyre több bug lenne a játékban. Mikor emp-s drónnal megállítok egy autót, leáll a motor ugye, látom is ahogy szikrázik minden és lelassul a kocsi. Aztán mikor rohanok oda azt látom, hogy szépen elhúzza a csíkot a delikvesn. És ezt jópárszor eljátszotta már. Volt olyan is, hogy haver jött értem helivel, látom a helit közeledni, nem forog a rotorja, nincs hangja és nem ül senki a pilótafülkében. Meg ami még többször is előfordult, jön az erősítés kocsival, szétlövöm gránátvetővel, erre a hullák vagy derékig kilógnak az ablakon, vagy ott állnak a kocsi mellett és nézelődnek jobbra-balra. -
Anonymus23
veterán
válasz
s4hu|SyD^ #2997 üzenetére
Ööööö, mindig bealudtam az első részen, és így kimaradt nálam a Gyűrűk Ura sorozat. Rohadt unalmas volt nekem.
Úgy jártam mint gyerekkoromban a szállnak a darvakkal, akkor még csak fekete-fehér TV volt, szüleim megengedték, hogy megnézzük, elaludtam a főcímnél és a vége zenénél ébredtem fel -
morfondőr
addikt
válasz
s4hu|SyD^ #2963 üzenetére
Szerintem ehhez az akadásokhoz az is hozzá járul, hogy a játék az istenért sem akar 8 gb ramnál többet használni! A lag legtöbbször utazás közben van, ami közben elég rendesen töltöget a lemezről. Értem én, hogy a konzolokban is 8 gb ram van, de ezt a korlátot feloldhatnák PC-n. Aztán lehet nem ettől van az akadás, de biztos jobb lenne a teljesítmény, ha a ramból dolgozna többet, mint ha lemezről!
-
Anonymus23
veterán
válasz
s4hu|SyD^ #2961 üzenetére
Ez a random frame drop szerintem valamelyik grafikai beállításhoz kötődik.
Amikor elkezdtem játszani, akkor semmi ilyesmi nem volt, 75-90 FPS-em volt, de a játék az folyamatos volt, nem voltak ilyen kihagyások.
Pár nap múlva a GeForce Experienc-ben bekapcsoltam az optimalizálást, és utána 55-80 lett az FPS, de bejöttek ezek a random megakad pár tized másodpercre a játék dolog.
Nem a géppel van a gond, annak el kell bírnia a játékot. -
simonl
tag
válasz
s4hu|SyD^ #2893 üzenetére
Ha van kedved próbáld ki a következő kombót: én ezt használom, bár ritkán "sniperkedem", a tornyokban lévő snipereket elintézik a csapattársak.
Elsődleges fegyver sunyuláshoz: M4A1 Tactical - ezt Carl Bookhart Boss likvidálásával kapod meg.
Másodlagos fegyver ha elb@..tam a sunyulást: TAR21 GL + compensator
-
Danecay
addikt
válasz
s4hu|SyD^ #2865 üzenetére
Köszönöm a tippet és még mielőtt olvastam volna a hozzászólásodat magam is leellenőriztem a HUD beállításokat és valóban az Intel HUD ki volt kapcsolva. Na most hogy ezt én kapcsoltam ki esetlegesen korábban, mert nem tagadom, hogy én is játszottam egy kicsit a beállításokkal, vagy magától állítódott át nem tudom, de úgy néz ki ez volt az okozója a dolognak, ami így már nem feltétlenül BUG hacsak nem magától állítódott át. Na törölhetem le a több 100MB-nyi videóanyagot amiken archiváltam a korábban írt dolgokat
-
Danecay
addikt
válasz
s4hu|SyD^ #2862 üzenetére
Igazad van, egymást követően 3. szituációban is előjött és valóban annak a választási lehetőségnek a megjelenése hiányzott, hogy miről is akarok informálódni valójában és miután hasra ütés szerűen nyomtam egy '1'-est, megcsinálta és jött az infó, igaz nem feltétlenül amiről szerettem volna, hanem amit éppen az '1'-es alatti lehetőség rejtett. Ugyanez volt korábban is csak másik típusú kikérdezős szituációnál, ahol elkaptam az Intelt meg minden, csak éppen a játék azt felejtette el közölni, hogy nyomjam meg a "B" betűt a kihallgatáshoz én pedig ennek híján nem is gondoltam, hogy erről van szó, miközben akárhogyig nézzük ez és az aktuális problémám is egyaránt bug jellegű. Igen HUD használata mellett játszom, mert van, hogy 1 hét is eltelik anélkül, hogy lehetőségem lenne leülni játszani, és mivel korábban minden gond nélkül feljöttek ezek az infók valahol úgy gondolom, hogy jogosan állok értetlenül ezek mellett a dolgok mellett.
-
Madoc
veterán
válasz
s4hu|SyD^ #2854 üzenetére
Én az alapjátékkal teljességgel elégedett vagyok és nem is játszottam végig. 130 órám van benne és 90%ig van kész. Nem bántam meg a goldot de ez a kieg ez illuzioromboló lett nagyon, sehogy nem illik a képbe, olyan idegen ettől a játéktól. Ha valaki próbálta megérti mire értem ezt.
-
Dr_Senkihazi
aktív tag
válasz
s4hu|SyD^ #2854 üzenetére
"csak senki ne számítson maradandó élményre a tájon/látványon kívül."
ezt azért mások nevében ne jelentsd már ki pls...megjelenést követö héten ki volt maxolva a játék,és nagyon jo élményeket okozott,nagyon jo emlékeket.és nem csak nekem,akikkel coop-ban toltuk,mindnek ez a véleménye..
"animációkra, hibák javítására meg ilyesmikre nem jutott idő"
ez meg csak simán nem igaz.day1 óta rengeteget fejlödött,javult a játék,folyamatosan patch-elték,kapott vagy 12-15gb frissitést,és érezhetöen jobb lett folyamatosan.
"de a történet nem hoz lázba"
na kb ennek van értelme,erre azt mondom te érzed,de ez meg ugye szubjektiv,téged nem hozott lázba.másokat meg igen,ilyen ez...
-
Lac-coo
őstag
válasz
s4hu|SyD^ #2821 üzenetére
Nagy kar lett volna ezert a jatekert, ha gta -t csinalnanak belole !
Szerintem nagy hype se volt, en legalabb is alig tudtam rola valamit, kifejezetten ugy voltam vele, higy kell a halalnak.Aztan tok veletlenul neztem par videot es azonnal megvettem. Nem is emlekszem mikor raktak igy ossze utoljara jatekot. Nem erolteti ram a vackait , ha akarom realba is tolhatom, a gyijtigetes sem megy a jetekmenet rovasara, nem korlatoz milyen fegyvert hasznalhatok stb.Ilyennek kene lennie minden jateknak : mindenki ugy es arra hasznalja amit elvez !
-
morfondőr
addikt
válasz
s4hu|SyD^ #2810 üzenetére
Ez a DLC szerintem tipikusan arra készült, hogy szélesítsék a vásárlói réteget. Én sem látom az értelmét az autóversenyzésnek ebben a játékban, de a sok vérpisti biztos maga alá élvez majd, hogy monster truck-al lehet veretni Bolíviában. Egyébként az is lehet, hogy jól fogják elsütni és összhangban lesz a játék alapjaival! Várjuk ki a végét! A második DLC pedig survival lesz, ami már sokkal inkább érdekes és várós számomra is!
-
myckey
veterán
válasz
s4hu|SyD^ #2767 üzenetére
Nincs ezzel semmi baj.
Én pl. nagyon is szeretek járművel ide oda közlekedni, alig gyorsutazok.Valamint a bandát azt elküldték letolt gatyával Bolíviába, tehát a beépülés simán benne van a pakliban! A kartell hálózat felszámolásába belefér. Mivel addig is tevékenykedtek, míg össze nem szedte őket a CIA picsa....csak éppen akkor indult be a Kingslayer hadművelet.
Úgy fest, hogy:
-Kapunk egy fő Bosst a szállítmányozási szárnyhoz, kinek lesz 3 csatlósa.
-A 3 boss-nak bandáik lesznek eltérő jellemvonásokkal: Kamikazes, Jinetes Locos, Death Riders-Több mint 15 Story küldetés lesz elérhető.
-Valamint 4 új típust kapunk a mellékküldetésekből.
-Illetve lesznek versenyek is, ezek által pedig az elismerést és a hírnevet tudjuk duzzasztani. Így is közelebb kerülhetünk a bandavezérekhez.
-Kapunk akrobatikus repülést, Izomautókat, Choppert és Monstertruckot.
-Lesz 4 további öltözék és 9 lőfegyver is.Mindez Április 18-án! ( Standard és Deluxe kiadásosok 25-től beszerezhetik ezen tartalmakat )
-Mindezt megelőzi egy Frissítés ! Április 14-én PC re. ( 12-én konzolokra )
Ebben bevezetésre kerül a szezonális kihívásrendszer és új jutalmak.
-Az első szezon neve: The Rise and Fall of Unidad. Itt Unidados műveletek lesznek célkitűzésként.
-A kihívások az első szezonban, minden kedden frissülnek, egészen 6 héten át. Itt a játékosok 3 egyedi jutalmat érhetnek el, hetente.Ennyi, egyelőre.
Összefoglalót meg majd akkor frissítem, ha jön a hivatalos közlés, addig nem. -
myckey
veterán
válasz
s4hu|SyD^ #2722 üzenetére
Maga a hitbox kiterjed az egész járműre, igen. Ez lehetne reálisabb.
Ellenben a karosszéria sérülése szerintem rendben van, ahhoz képest egész pofásan amortizálható a kocsi.
Illetve a gumit ha kilövöd, azért az valamennyire befolyásolja az irányíthatóságot, fizikát.
Ez ennyit tud, ilyen.
-
Đusty
addikt
válasz
s4hu|SyD^ #2718 üzenetére
Szerintem ez a játék pont jó úgy ahogy van a bugoktól eltekintve. Persze van még benne lehetőség, de nekem pont nem könnyű pedig nem is extrémen jétszom. Itt nem a játékosok szívatására mentek rá hanem arra, hogy élvezzék, hisz van benne tartalom bőven 100 óra alatt úgy sem lehet megúszni egy kimaxolást. Szerintem ezek tanultak a többi játékból, legutóbb a far cry volt ilyen amin lehetett látni, hogy minden részben tanultak az előző hibáiból és egyre jobb lett. Itt a járművek irányítása nem sikerült, de többi nagyjából rendben van. Bár visszagondolva a demot 10 perc után abbahagytam, hogy ez egy sz@. aztán olvasgattam a fórumot adtam neki még egy esélyt. Fél óráig bírtam még mindig nem tetszett. Aztán ismét neki futottam mert jókat írtatok és ahogy egyre jobban kiismertem a játékot és megismerkedtem a lehetőségekkel megtetszett és le sem bírtam tenni. Kb. húsvétkor befejezem a kimaxolását
-
myckey
veterán
válasz
s4hu|SyD^ #2712 üzenetére
Van elég sok lista ,számos fórumon, elég nagy terjedelműek és egyik-másik nagyon príma munka.
Sok -sok dolog felmerül a játékosokban, van ami valós, van ami pusztán a hozzánemértésből fakad, de ez szokványos.Vannak rá reakciók is.
Újat itt már mi nem szoktunk mondani, de nem is befolyásolnánk semmit.
Nem minden ellenség a játékost lövi.
Ebben az esetben soha nem halna lázadó és AI társ. -
myckey
veterán
válasz
s4hu|SyD^ #2710 üzenetére
Dehogy vész el a csapat hasznossága.
Szinkron lövés nélkül is van élet.
De másmilyen.Számomra a csapat annyira hasznos, amennyire jól irányítom. A játékoson múlik elég sok dolog.
( Igen, van hogy beakadnak, az pont nem )Amúgy elég sokan kérik a jelölők és a térkép variálhatóságát, sztm lesz is belőle valami.
Nekem eddig hiba miatt csak akkor dőlt a küldetésem, ha beakadtam valahova, aztán utaznom kellett a helyszínről. Vagy meghalni.
De ebből is igen kevés volt.Semmi más nem volt még szerencsére.
A most vázolt " hiba" , helyzet pedig soha nem történt még meg, ilyennel hogy csak úgy odajön, minden előjel nélkül aztán lelő..
-
myckey
veterán
válasz
s4hu|SyD^ #2706 üzenetére
Érdemes a jelölőket is kikapcsolni.
Csak az érzékeire és a térképre hagyatkozhat a játékos. Ez megint egy másik szintre emeli az egészet......Illetve célt állítani magad elé a játék során .
Én a 100% taktikusságot és maximális realitást tűztem ki.
A megközelítésben, felderítésben, tervezésben és végrehajtásban pedig a változatosságot.
Mivel erre lehetőséget ad a játék.Co-op -ban és Solo-ban is teljesen más lesz a játékkép.
Solo-ban pláne oda kell figyelni.Egyébként engem, személy szerint érdekel a téma is, de inkább a részletek az egészben, a reális események, háttérdolgok és történetek, dialógusok....De ez már teljesen szubjektív, valakit vagy foglalkoztat vagy nem.
Ellenben sokkal inkább érdekel a játékélmény , amit tud nyújtani a program. Nem általános.
-Visszatérve a Storyra, annyival nem lesz teljesen befejezve, hogy 2db. szárnyvezető kiiktatásával eljutunk a nagyfőnökhöz....
-
-
scyllafren
senior tag
válasz
s4hu|SyD^ #2643 üzenetére
Nem feltetel a flasbang. En megcsinaltam ugy egy kuldit, hogy az elfogando szemely lott ram, odarohantam, elkaptam, behajitottam a kocsiba, es balra el
Aztan taborban ki, elvezettem ajtohoz, es kuldi meglett.
De erdemes minden cuccot minden skill-treeben legalabb egyesen kifejleszteni, ugyanis az a feltetele az elite skillnek.
-
Danecay
addikt
válasz
s4hu|SyD^ #2631 üzenetére
Igen, biztosan az, pont az a fajta Guns For Hire rebel support amiről lentebb mickey is ír, screenshot-om is van róla, de most nem tudom feltölteni. Belefutottam most du. egy másik ilyen vallatós szituációba, igaz csak véletlenül, konvojmegállítás közben és miután lövöldözés közben észrevettem, hogy menekülőre fogta a Sicario, utánaeredtem és próbáltam kivallatni sikertelenül, végül betuszkoltam egy autóba és C4-el jól felrobbantottam
persze ezzel sikertelen is lett a Side Mission. Nem figyeltem milyen jellegű feladatnak volt jelölve de mivel mickey írta, hogy vallatás csak ennél az egy fajtánál van (Guns For Hire), gondolom akkor az. Nem gondolnám, hogy kimaxoltam volna már ezeket mert még csak a második területnél járok és nem sok ilyet csináltam még meg. Ki lehet ezeket egyáltalán maxolni két területet magába foglaló játszótéren? Ja a HUD egyébként be van kapcsolva.
-
myckey
veterán
válasz
s4hu|SyD^ #2631 üzenetére
-Igazság szerint a kikapcsolt INTEL HUD, nem okoz hibát . Ez ilyen.
Ettől még a játék érzékeli a parancsot, tehát be tudod gyűjteni az információt az alkalmas gombokkal ( 1-2-3 )Én is így használom, ki is tapasztalható, mivel ugyan arra a gombokra teszi a típusokat.
Persze szerintem ajánlott benn hagyni, ez már csak az én agyszüleményem hogy nekem ne mutassa.-A Rebel Ops a térképen külön jelzéseket kap ( míg ki nem jelölöd, utána nyíl lesz-zöld ).
Egy fajta vallatós jellegű van, annak pedig egy fegyver a jele, ami váltakozik egy emberi fejjel.
Ezzel lehet erősíteni a Guns For Hire rebel support-ot.- De zavart már engem is, hogy nem láttam a konkrét gránát típust , vagy felszerelést ( kikapcsolt HUD mellett ). Haltam is már miatta. Ezért néha be is kapcsolom a fegyver és felszerelés megjelenítését, aztán az úgy is eltűnik.
Valóban lehetne erre egy opcionális valami, de őszintén szólva nekem a mostani is megteszi.-Robot pilóta, járműből csapatparancs lehetőség, vezetőoldalról lövés és drone használat.
Ezek mind kellenének, és van is róla elég sok szó itt ott. Visszajelzések is vannak ezen irányban. Remélem be is került ez vagy az.- Minden védelmi rendszert meg lehet semmisíteni fizikálisan, szétlőhető. Keresőlámpa, D.zavaró, generátor, sziréna, légvédelem, indirekt tűztámogatás.
(#2632) duvi
Jó is a HTI.
Bár én pont nem azt használom, hanem azt amivel a világon az eddigi legtávolabbi halálos találatot érték el.
L115A3. -
duvi
nagyúr
válasz
s4hu|SyD^ #2631 üzenetére
"EMP drón kéne, hogy kiiktassam itt-ott az elektromosságot, amúgy azt nem lehet fegyverrel kilőni? Meg a drónzavarót, légvédelmit?" Ha rálátsz a kapcsolókra, akkor fegyverrel is ki lehet iktatni ezeket. Légvédelminél elég ha a modult lövöd és felrobban.
"Kell új fegyver, hogy vadásszam a heliket."
HTI a barátod. Két lövés (utolsó előtti nehézségen) és pukkan a helikopter. A legdurvább sniper fegyó a játékbanTéglafalon keresztül szoktam kilőni vele a megjelölt célpontokat
-
myckey
veterán
válasz
s4hu|SyD^ #2624 üzenetére
Segít a képesség, mint egy lövedékálló mellény, de mértékletesen.
Valamint biztos hogy nem minden ellenfél csak a játékost fókuszálja, ha van ott más, vagyis ha olyan a helyzet.
De ha zavar a gyorsabb halálozás, a nehézségi fokozat adott, mindig minden helyzetre lehet variálni.(#2626) macy
Amennyiben bejön az ejtőernyőzés, kipróbálhatod hogy taktikába is beépíted. Elég jól be lehet vele a létesítményekbe lavírozni.
Sőt akár be egy konkrét ablakon is, egy épületbe. Erről fentebb mutattam is videót.
Egyébiránt én helikopterről szoktam felderíteni is Dronenal, bár körülményes! Talán lesz Robot Pilot rendszer, hogy ezt jobban lehessen használni. Volt róla szó.
Ahogy a bármely járműből történő parancsosztogatást is erősen kérlelik.(#2625) illest309
-Tactical akkor magas, ha kihasználod a játék adta lehetőségeket. Felderítés, csapat mozgatása, felszerelések és lázadók stb....
Ez nálam 100% jelenleg. 55 óra környékén. Extreme és HUD nélkül ( jelölő van a szinkron lövés miatt, de ha igaz ezen is variálnak majd ).-A Precision pedig a lövésed találati arányát mutatja.
Nekem ez elég alacsony, mivel a ballisztika és egyéb dolgok miatt millió lövedéket elhasználok a semmibe. -
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
- Honor X7B szép állapotban 6/128GB fekete / 12 hónap jótállással!
- SAMSUNG DDR4 REG ECC 32GB 2666MHz RDIMM szerver RAM modulok, nettó 15740Ft+ÁFA, 1 év gar., több db
- CarPlay / Android Auto adapter meglévő Android alapú fejegységhez
- KATONAI ÜTÉSÁLLÓ!!! Getac S410 i5-6300u, G3: i5-8365u, G4: i5-1145G7
- AKCIÓ! ASRock B85M Pro4 B85 chipset alaplap garanciával hibátlan működéssel
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest