Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • _Volkovy_

    nagyúr

    válasz Adolfka_ #261 üzenetére

    Az, hogy mennyire tekeri vissza a kormányt, kizárólag egy beállítás kérdése.
    Van olyan autó, ami kikanyarodás után alig engedi vissza a kormányt, majdnem neked visszatekerni. Én azt szeretem, amikor villámgyorsan visszapörög egyenesbe, és csak a fordulatokat kell számolni, mikor fogd meg. Egyik kanyarból a másik befűzésnél jól jön.

    Szvsz pont fordítva van, kis sebességnél kell nagyobb erő az eltekeréshez, és ahogy nő a tempó, úgy csökken a szükséges erő. De ehhez kiskormány+nagykerék kell. Versenyautókon meg se tudod mozdítani álló helyzetben a kormányt. Még kis sebességgel tolva is alig. Egy utcain, kis kerék+nagy kormánnyal teljesen más, ott lehet állva is tekergetni könnyen.

  • bokrosolajos

    őstag

    válasz Adolfka_ #261 üzenetére

    DFGT-m van most. Nem használok profileres beállítást, iletve annyit, hogy 360°-on megy
    A problémádra lehet gyógyír a következők valamelyike, esetleg a kombinációja

    Steering lock: ha kisebb értékre állítod, sokkal precízebben irányíthatod az autód, kevésbé csúszkálsz és koptatod a gumid, cserébe egyenesben kóválygósabb lesz. Ha nagyobb értékre állítod, akkor sokkal határozottabb lesz hosszú, gyors egyenesekben, szinte azt érzed, hogy mindig egyenesen akar futni, és jelentősen felkeményedik, középre áll

    Vedd a Steering sensitivityt 100-ra, a Speed sensitivity-t 0-ra (ebben nincs összhang, van aki szerint 50 az alap, szerintem a nulla)

    Letölthetsz egy dinput8.dll-t ezzel a lagot csökkentheted

    Kiveszed a pipát az Allow game to use their own settings (vagy hasonló) szöveg elől a profilerből, ilyenkor teljesen mindegy, melyik játék, azt a beállítást akarja használni

    Beállítod az aktuális gépeden a futóművet ízlésednek megfelelően. Ehhez találsz segítséget itt
    (egyszer lenen időm, lefordítanám és közzé tenném, de lehet már valaki készített hasonlót)

Új hozzászólás Aktív témák