- Apple iPhone 16 Pro - rutinvizsga
- Samsung Galaxy A56 - megbízható középszerűség
- Nothing Phone (3a) és (3a) Pro - az ügyes meg sasszemű
- One mobilszolgáltatások
- Mi nincs, grafén akku van: itt a Xiaomi 11T és 11T Pro
- VoLTE/VoWiFi
- Mobil flották
- Xiaomi 15 - kicsi telefon nagy energiával
- Google Pixel 8a - kis telefon kis késéssel
- Samsung Galaxy S25 - végre van kicsi!
-
Mobilarena
Kérdés előtt olvasd el az alábbi téma összefoglalót!
Új hozzászólás Aktív témák
-
l miki
csendes tag
válasz
janaman01 #1512 üzenetére
ezt értem, de mivel tudja jobban értékesíteni a garanciát az eladó,akitől veszed, mint te magad? vagy ennyit számít a tapasztalat, az hogy már több tucat ilyen eseten túl van és esetleg jobban "szót ért" a kínai ügyfélszolgálatosokkal?
azért értetlenkedek, mert szerencsére nekem még nem volt és remélhetőleg nem is lesz ilyen problémám
-
purpledonkey
tag
válasz
janaman01 #1476 üzenetére
így már tökéletesen érthető. Nálam rendben működik, a számhoz tartozó képet jeleníti meg és azt is hívja.
Azért te rendesen rászabtál ezzel a telefonnal, sajnálom...
honorbuy-os pici óccó csapat meg székeljen farfekvéses süncsaládot, mert tuti, hogy nem bontatlan telefont kaptál. Sáomiforszél-ről rendelt telefonokkal még nem voltak ilyen gondok, amiket felvetettél. -
#56573440
törölt tag
válasz
janaman01 #1441 üzenetére
minden telefonból van szar. még vertuból is. csak drágábban szar, amit tömeggyártanak ott előfordulhat hiba. megértelek én mondtam, de elvárni hogy egy hétfő esti levélre kedd délután válaszoljon egy helyről ami 6-7-8 óra eltolásban van, az elég hogyismondjam... te dolgod, én is próbáltam segíteni, de jól láthatóan több az ideg és az izom már mint a nyugalom, és a türelem. azzal meg sokra sajnos nem lehet menni.
az ajánlat továbbra is áll, pm-ben szívesen segítek, a melóm felében supportot abajgatok verseny szinten kína irányába
-
-
#56573440
törölt tag
válasz
janaman01 #1434 üzenetére
nem. viszont egyértelműbb lenne ha látnák hogy natív fhd felbontásban egy screen recorderrel felvett videón is megvan a hiba, ez esetben simán gpu vagy annak a memóriája döglődik és nincs mese... bár ezt csak 3x tippeltem be, és pl a színátmeneteknél is perdöntőbb lenne...
az meg hogy tegnap írtál nekik este és ma délutánig nem válaszoltak, az tényleg példa nélküli kínából, főleg hogy ők dealerek, tehát vélhetően tovább is dobták az anyagot a gyártó szervizesének további elemzésre, vagy épp nyitottak egy ticketet hogy akkor most te visszakaphatnád e a lét vagy sem, vagy csak nem jutottak a 21.ei kupac végére még...
ha kell segítség fordításban, akkor pm-ben küld el hogy mit írjak hátha gyorsabbal lezárul ez a pokoljárás, mert ez a felgyújtom, elégetem, átmegyek rajta kocsival ez már...
-
interstart
tag
válasz
janaman01 #1431 üzenetére
Szerintem ott bukott a történet, hogy garanciát vállaltak rá amikor megrendelted, hogy kicserélik a cuccot...ehelyett le akarják tudni egy jelképes összeggel, hogy nesze ne sírjál, kapsz egy csokit, utána meg ne csesztesd őket. Megértem, hogy postaköltség meg 10ezer levél naponta nekik, sok user-errorral, hogy nem működik a kütyü...stb, amúgy meg nincs semmi baja; de asszem ezen már túl vagy a videók sorozatával.
-
Robez88
tag
válasz
janaman01 #1363 üzenetére
eddig csak read-only-ban voltam, de ha esetleg még nincs meg a válasz, szerintem ez hatásos lehet:
"I did not installed other rom because bootloader is not open (you can not install a new rom to meizu mobiles). In the left upper and right lower corner white pixels flashing during screen refresh. It is easy to see on the video what i send / uploaded to You. On unified, natural black background this phenomenon imperceptible. Additional problem is the colorful lines on gradient screen (also easy to realize).
I can not accept $15 what You offer, please be honest and provide to me a new device or i guess all value of this device. I have the box and all accessories and they are in original status (factory new).Please answer as soon as possible. I am hope your positive attitude. Thank You for Your cooperation. Best regards:"
Majd írj, ha jött válasz, szorítok
-
Goose-T
veterán
válasz
janaman01 #1363 üzenetére
if you can not accept it,how about return it back,and then we change a new one to you?but you must confirm that there is no any damage for the phone,and the box of the phone is still intact
waiting for your reply.Ez azt jelenti, hogy ha sértetlen állapotban visszaküldesz mindent (doboz, töltő, telefon stb.) nekik, akkor küldenek egy új telefont helyette.
-
eladogeppc
veterán
válasz
janaman01 #1352 üzenetére
Nem vagyok szakértő, de itt szerintem egyáltalán nem az LCD hibájáról van szó.
Ha LCD hiba lenne, az máshogy jelentkezne.
Ritka a "zajosodás" amiről egyik itteni kolléga írt, és az általánosan össze-vissza jelenne meg.
Inkább GPU, vagy GPU memória hiba, mint az asztali PC-knél. -
interstart
tag
válasz
janaman01 #1330 üzenetére
Először jussatok 1ről a kettőre, egy refundot nyomjál szerintem ha nem válaszolnak egyáltalán. A telefont meg ne törd össze még véletlenül sem, ha az alaplapot nem is, de a kijelzőt, hátlapot, kamerát, akksit tudod értékesíteni, mert még ebayen sincs alkatrész a telefonhoz. Abból meg ha úgy van, vissza tudod hozni a pénzt. De! cseréljék ki, vállalták a gariztatást, videót is kaptak, ha ez se jó, akkor majd a paypal dönt
-
interstart
tag
válasz
janaman01 #1326 üzenetére
Annyi talán a különbség, hogy a Xiaomiforsale szervízközpontja tudtommal az EU ban van (asszem lengyel vagy csehország, valahol írták), így az Áfával nem kell ezesetben foglalkozni. A szállítási költséget viszont nem tudom, hogy hogy oldják meg...volt itt a fórumon valaki akinek az ügyében indult garanciális intézkedés, majd hátha ír, hogy nála hogy zajlottak a dolgok.
-
cinemazealot
addikt
válasz
janaman01 #1288 üzenetére
Nem mondom, csak tippelek. Egyébként halovány gőzöm nincs, mi lehet a konkrét ok, csak agyalok.
Egyébként nem kisebb a gond, ha "csak" a GPU a hibás, sőt, talán még rosszabb is, mintha a kijelző volna. Mert a kijelző, viszonylag egyszerűen cserélhető. A GPU viszont része az SoC-nak, tehát az egy komplett alaplap cserét jelentene. Hangsúlyozom, még mindig csak tippelek, és lehet, hogy hót badarságokat hordok itt össze.
-
cinemazealot
addikt
válasz
janaman01 #1285 üzenetére
Kipróbáltam, de nekem nem csinálja. Viszont könyörgöm, ez az él meg mi a rák Nálad?!?!
Létezne, hogy megsérült a GPU vertex shader-ének és pixel shader-ének memóriája? Mert hogy akkor előbbi miatt volnának a keresztbe csíkok, utóbbi miatt meg a "kosz" és a prostituált pixelek (tudod, amik a sarkon vannak)?
-
janaman01
addikt
válasz
janaman01 #1273 üzenetére
és még egy....egyre durvább.....
-
AllTheBest
őstag
válasz
janaman01 #1270 üzenetére
Tudom...
Szerintem biztos a telefonnal van a baj, csak az a gond, hogy valószínűleg a honorbuy nem nagyon akarja majd neked gariztatni és rámondja, hogy biztos csak a fájl sérült, reméljük sikerrel jársz, viszont ha nem akkor összefoglalóban kiemeljük, hogy honorbuy-tól nem érdemes rendelni....
-
cinemazealot
addikt
válasz
janaman01 #1259 üzenetére
A fókusz fixálására (ha szoftveres megoldás nincsen) az is megoldás lehet, ha a kamera látóterébe a sötét háttér elé becsúsztatsz egy fehér papírlapot, éllel függőlegesen. A fókuszmezőt a fekete-fehér élre kell irányítani, így az ott le is parkol és nem fog állandóan keresgélni.
-
cinemazealot
addikt
válasz
janaman01 #1247 üzenetére
Először is nyugi!
Másodszor javaslom, hogy állj Hulk módjára a helyzethez (hengereld le őket "like a pro") és profiként mutasd meg nekik, hogy mi az, amit nem látnak. A videofelvételed tényleg elég ratyi, nekem is meresztenem kellett a szemem, de én a fényképed alapján tudtam, mit és hol keressek. A videót mindenképpen olyan eszközzel csináld, aminek a fókusza fixre van állítva, mert a folyamatosan kereső autofókusz nagyon zavaró. Érdemes a videofelvételt úgy elkészíteni, hogy amikor felvillannak a lázadó pixelek, a képet kimerevíted és rá-zoom-olva kinagyítod, esetleg bekarikázod magán a videón, hogy jobban lássák, majd ismét lejátszani, hogy folyamatában is látható legyen minden.
Szívesen segítenék, mert van pár kamerám és megvágni is tudnám a videofelvételt. Én helyileg Pest megyében a 10-es út vonzáskörzetében mozgok, Te merre szoktál járni?
(#1250) AllTheBest, (#1256) blackrulz
A screenshot nem fog segíteni, mert alakjukat nézve szerintem ezek a kis pixelek nem a videomemóriából valók (de legalábbis nem abból a rétegből, amiről az OS tudna), hanem a kijelzőből valamilyen elektromos zavar által, esetleg a kijelző hardveres vagy vas-közelibb szoftveres vezérléséből. -
#56573440
törölt tag
válasz
janaman01 #1249 üzenetére
Napi szinten kuzdok supporrtal szervizes vagyok. Normalis hangnemmel es segitokeszseggel messzebb jutsz. Egyebkent a nyil helyett karikazd be hogy mirol beszelsz.
En pl mindig bekezdesekben valaszolok, tagolva hogy ertsek... Vagy az o uzenetuk ala pirossal, akarmi. De ne egyel meg, a support dolga hogy kizarjon minden mast, mindenhol ilyenek. Kicsit ertetlenkednek de ha normalisan osszeszeded mi a baj egyertelmu a kep akkor onnan nem kene gond legyen..
-
cinemazealot
addikt
válasz
janaman01 #1190 üzenetére
Megnéztem a videót, és nálam is előjönnek a kocsibéli párbeszédnél azok a színes zajcsíkok. Viszont különös, hogy csak ennél a filmnél, és ennél a jelenetnél mindig (MX Player-rel, VLC-vel, BS Player-rel, saját videó lejátszóval lejátszva egyaránt), míg más filmnél egyáltalán nem. És most figyelj! Mindez HW dekódert használva. Ha átkapcsolom SW dekóderre (MX Player), akkor sokkal intenzívebben látható.
Szerintem ez egyértelműen annak tudható be, hogy sz@rul (hanyagul) van kódolva a film és a lejátszónak mind a hardveres, mind a szoftveres dekódere túlérzékeny, nincs olyan kifinomult hibajavító eljárása, mint pl. a VLC-nek Windows alatt. Én úgy gondolom, hogy a telefonnak nincsen semmi baja, de a képernyő sarkában felvillanó fehér pixelek ügyében továbbra is tanácstalan vagyok.
A színes csíkok kapcsán viszont azt javaslom, hogy kerítsünk valakit, akinek van egy ugyanilyen (vagy ugyanígy Cortex-A53-as MTK) SoC-val ellátott gépe és azon megnézni, hogy ezekkel a videólejátszókkal (és ezzel a filmmel) produkálja-e a jelenséget. Ha igen, akkor lehet, hogy csak a videólejátszó programok ezen SoC-ra optimalizált dekóder-változatai bug-osak, ez viszont már nem a Meizu hibája. Ha viszont nem (tehát más ugyanilyen SoC-vel hajtott gépen ez nem jelentkezik), akkor a Flyme vagy az MTK SoC-ra portolt Android API-k kavarhatnak be, de akkor az továbbra sem kizárólag a Meizu hibája. Persze ennyire azért nem értek a dologhoz.
Egy szó mint száz, a jelenség több tényezős, és nem egyedül a Meizu okolható érte... szerintem.
-
eladogeppc
veterán
-
eladogeppc
veterán
válasz
janaman01 #1208 üzenetére
Hát akkor valami tényleg nincs ott rendben. Főleg, hogy alul szól. Nem ez lehet a baj ?
THX rendszer tuti nincs benne, de szerintem G2 / G3 sem szól jobban, sőt egy csomó telefon baja, hogy ugyan hátra rakják, de amint asztalra kerül a kütyü, szar lesz.
Z2 , Z Ultra se. -
South Velen
addikt
válasz
janaman01 #1166 üzenetére
Ezt már máshol is olvastam, hogy az honorbuy szarik a vásárlókra, tehát ott kb nincs garancia.
Még szerencse, hogy a PP véd, bár én biztos minden publikus fronton elmesélném a sztorit róluk.
Persze ha szoftveres hiba, akkor nem garanciális eset, márpedig nem elképzelhetetlen, hogy a Meizunál szoftveres hiba legyen. Full triviális dolgokat nem bírnak hónapok óta javítani...
-
cinemazealot
addikt
válasz
janaman01 #1173 üzenetére
Szerintem ezt tapasztaltam én is nemrég, de most mintha nem látnám. Szerintem eseti és valószínűleg szoftveres hiba lesz. Nem hinném, hogy garanciális problémaként fogják kezelni, inkább fogják azt mondani, hogy használd a feltelepített videólejátszót az általa meghatározott formátumokkal.
-
Goose-T
veterán
válasz
janaman01 #1156 üzenetére
Gondolom mert egyrészt ez a legolcsóbb telefonja a Meizunak, nincs akkora haszonkulcsa, mint a többinek, így alacsonyabb prioritással fejlesztenek rá. Másrészt hardveresen is jelentősen eltér a többi Meizutól, valószínűleg nem annyira kiforrott még a kódbázisuk rá, mint a többi modellhez.
Szerk.: te keveset fizetsz, az MX4 tulajok sokat, nyilván őket részesítik előnyben. Ennyire egyszerű.
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
- Linux kezdőknek
- Könyvajánló
- Bambu Lab 3D nyomtatók
- Apple iPhone 16 Pro - rutinvizsga
- TCL LCD és LED TV-k
- Argos: Szeretem az ecetfát
- RAM topik
- Intel Core i3 / i5 / i7 / i9 10xxx "Comet Lake" és i3 / i5 / i7 / i9 11xxx "Rocket Lake" (LGA1200)
- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
- Vicces képek
- További aktív témák...
- Samsung Galaxy S22 Ultra 512GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával
- Apple iPhone 15 128GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával
- Honor 200 Pro 512GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával
- Apple iPhone 14 PRO - 128GB - Deep Purple - 85% akkumulátor
- Samsung Galaxy S22 Ultra 128GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával
- Dell D6000 univerzális dokkoló USB-C/ USB-A, DisplayLink & Dell WD15 (K17A) USB-C + 130-180W töltő
- LG 65C2 - 65" OLED evo - 4K 120Hz 1ms - NVIDIA G-Sync - FreeSync Premium - HDMI 2.1 - PS5 és Xbox!
- Samsung Galaxy A06 128GB Kártyafüggetlen, 1Év Garanciával
- Apple Macbook Pro 13 2020 - M1 - 8GB/256GB SSD - Touch Bar - 102 Ciklus - 99% Akku - Ezüst - MAGYAR
- AKCIÓ! Apple Mac Studio M1 MAX 2022 32GB 512GB számítógép garanciával, hibátlan működéssel
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: CAMERA-PRO Hungary Kft
Város: Budapest