Hirdetés
-
Jövő hónapban érkezik Apple eszközökre az Assassin's Creed: Mirage
gp Az előzetes információk szerint a játék első 90 perce ingyen elérhető lesz bárki számára, a teljes verzióért természetesen fizetni kell.
-
Az átlagnál vaskosabb ventilátorok kandikáltak ki a Corsair vitorlája mögül
ph Az amerikai cég legfrissebb szériája kétféle méretben választható, és fél évtizedes jótállással kecsegteti leendő gazdáit.
-
Súlyos adatvédelmi botrányba kerülhet a ChatGPT az EU-ban
it Egyre nagyobb probléma az AI hallucinálása – most az osztrák adatvédelmi hatóság veheti elő a ChatGPT miatt az OpenAI-t, alapvetően a GDPR megsértése miatt.
-
Mobilarena
Magyar Telekom (Mobilszolgáltatások)
Infók a MultiSIM szolgáltatással kapcsolatban: [link]
Új hozzászólás Aktív témák
-
lugosi
MODERÁTOR
válasz MaxxDamage #46340 üzenetére
Akkor viszont erős gyanú hogy igazad van!
Mellesleg a 98 akárhány ezer 24-gyel osztva nem is egész szám, nem valószínű hogy úgy kijönne.
Tényleg kb a kezdőrészlet nincs meg. Úgy van lepapírozva, mintha nulla befizetéssel hoztad volna el -
válasz lugosi #46352 üzenetére
Keverik a kakit rendesen... mind1 , írtam a lakóhelyemhez közeli "Békéltető Testületnek" üzenetet azt majd megoldják.... /vagy nem, azt fizetem úgy ahogy.../
L
◄►Clevo® X170SM-G "DTR" Laptop *i9-10900K @ 5GHz (AIO Water System)*4x16GB=64GB 3200MHz CL20 RAM*RTX 2080 Super 8GB MXM 200W+ *4x2TB=8TB M2 SSD -_- LG® V30+ ThinQ DS 4/128GB "Blue"►Samsung® S20 Ultra 5G◄SM E80 3.5mm Jack►"Szép, a kinek esze nincs, de még szebb, a kinek van."◄►
-
lugosi
MODERÁTOR
válasz MaxxDamage #46354 üzenetére
Én most már értem, hogy igazad van. Szerintem ezt így prezentálod a T-nek, ők is látják. Egyértelmű, pont a kezdőrészlet hiányzik. Ha nincs róla bizonylatod, az se gond, mivel rajta van a papíron amit letöltöttél.
Szerintem - nem vádaskodni akarok, csak ez a legegyszerűbb megoldás, ami eszembe jut - az ügyintéző rosszul rögzítette a vásárláskor, nincs berögzítve szerintem a kezdőrészlet."B" terv! Mondd, hogy küldöd Vangelist!
[ Szerkesztve ]
-
ggyula
tag
Sziasztok!
iPhone 4S készülékemet már 4x cserélték (sim-kártya is volt cserélve) jótállási időn belül, minden készüléket ugyanazzal a hibával vittem vissza! Ma mondtam nekik hogy nem szeretnék még egy ilyen cseredarabot, azt mondta az ügyintéző-főnökével történő konzultációja után- hogy 50 ezerért "visszavásárolják"! A készülék ára 89.900.-Ft volt!! Megtehetik ezt? Nem az eredeti vételárat kell ilyenkor figyelembe venni? Ha jól tudom, a jótállási idő alatt nem számolhatnak amortizációval... -
kali
legenda
válasz ggyula #46358 üzenetére
nem életszerű, hogy minden készülék azonos hibával bír, inkább máshol keresném a probléma forrását, nem csak a sim kártya, hanem a hálózat...stb is okozhatja.
azonos sim kártya más típusú telefonokban hibátlanul működik mindig?
hivatalosan; kijavítás < kicserélés < árleszállítás < elállás
sem kicserélés, sem pedig elállás során nem vagy köteles értékcsökkenést fizetni, ha az rendeltetésszerű használat következménye.
nem vagy köteles továbbá más típust elfogadni kicseréléskor, ha az amely adottságai tulajdonságai tekintetében a jelenlegitől eltér, illetve levásárolnod sem kell a készülék árát.[ Szerkesztve ]
-
válasz lugosi #46355 üzenetére
Az lesz, jó hogy mondod!
Mit szólsz hozzá Vangelis?
/Nekem a dokumentum van mint bizonyíték... hiába törölték a rendszerből... /L
◄►Clevo® X170SM-G "DTR" Laptop *i9-10900K @ 5GHz (AIO Water System)*4x16GB=64GB 3200MHz CL20 RAM*RTX 2080 Super 8GB MXM 200W+ *4x2TB=8TB M2 SSD -_- LG® V30+ ThinQ DS 4/128GB "Blue"►Samsung® S20 Ultra 5G◄SM E80 3.5mm Jack►"Szép, a kinek esze nincs, de még szebb, a kinek van."◄►
-
Vangelis
nagyúr
válasz MaxxDamage #46360 üzenetére
Természetesen meg kell lennie a rendszerükben.
Az is tuti látszik, hogy ki és mikor törölte.A telekom rendszere elég jónak tűnik (szerencsére néha nem). Ha a telenornál kellene valamit előkeríteni az már nem biztos, hogy menne. (hoppáá... sorry! szolgáltató) Ott sok dolgot nem találnak, mintha egy tákolmány lenne.
Lényegtelen.
kaptál már valami hivatalos választ? Vagy még semmi... mert én azt megvárnám és aztán lépnék a következő szintre!
@@@@ https://armegoszto.hu/deals/new
-
ggyula
tag
Én sem hiszem hogy csak a hozzám került készülékek a hibásak... de náluk is produkálták a készülékek a hibát, mivel volt mikor elvették és egy hét múlva hívtak h mehetek az "új" készülékért ill. a kölcsönkészülékek nem produkálták a fent említett hibát!
Ma beleegyeztek a pénzvisszafizetésbe, de csak 50.000 ajánlottak! Ezek szerint kötelesek az eredeti vételárat (89.900) visszatéríteni ill. másik készülék árába beszámítani?! -
StLui
veterán
válasz ggyula #46362 üzenetére
Ez kizárt, hogy 4 készülék ugyanazt produkálja, szerintem te ugyanazt kapod vissza, de gondolom ez egy sufni gsm, mert rendes boltban ez az 50eFt-os ajánlat fel sem merülne. Itt tulajdonképpen úgy csinálnak mintha csak megvennének tőled jófejségből egy használt készüléket.
Könyvelőirodába önállóan dolgozni tudó könyvelőt, bérszámfejtőt keresek Dunakeszire
-
kali
legenda
válasz ggyula #46362 üzenetére
elállás esetén a vásárlás előtti állapot állítandó vissza, tehát készülék és pénz - a számlán szereplő, ténylegesen kifizetett vételár - vissza, és a visszakapott pénzből bármit vásárolhatsz náluk, de nem vagy köteles.
hűséges szerződés esetén nem ilyen egyszerű persze, de törvényesen kell megoldaniuk, illetve úgy papírozzák le.
kérdezz rá, hogy mi alapján akarnak kevesebb pénz visszaadni, mert ez döntő lehet!
hivatalos nagy t-pont üzletben intézted? -
-
ggyula
tag
milyen kanyarra gondolsz? még csak programokat sem töltöttem az utolsó 2 készülékre! A mostanit 10-én kihoztam, még töltőn sem volt, estére ugyanazt csinálta...
a papirokon is rajta van, hogy minden készülékkel ugyanaz a gondom... mikor átveszik szervízre az első dolguk h legyalulják és mégis adnak "ujat"... azaz hibásak voltak...[ Szerkesztve ]
-
zoetsa
tag
válasz MaxxDamage #46354 üzenetére
A Békéltetőben nagyon ügyesek és lelkesek, rólam sikeresen levakarták a upc-t A t sem lehet nehezebb
-
szabogabor10
veterán
Tolna megye --> Tolna: LTE. Dombóvár: LTE. Szekszárd: 3G. Tolna és Dombóvár jóval nagyobb települések, mint Szekszárd, tényleg. Fura elképzeléseik vannak a fejeseknek a fejlesztési prioritásról.
iPhone 14 Pro Max -- iPad Pro -- tv 4K -- Watch — Mac — AirPods Pro 2nd gen
-
XOTK
csendes tag
Sziasztok!
Ma voltam bent 2 Telekom üzletben, és lenne egy kérdésem.
Történt ugyanis hogy lezsíroztam magammal a díjcsomagváltósdit, átváltanám a mostani mozaik L-t Next M aranytárskártyára, és 10 rugóval, meg 1 csoda telefonnal boldog lennék náluk, DE
Elbizonytalanodtam, mivel buta ember vagyok, és elolvastam azt a részét a díjcsomag leírásának hogy (Arany vagy platina szintű mobil- vagy otthoni előfizetés MELLÉ). Gondoltam majd úgyis rákérdezek, de platinás vagyok, simán át kellene váltaniuk. Egyik üzletben azt mondták hogy ez nem így van (ergo fizetem a 15 rugós nem aranytárskártyás árat) a másik üzletben azt mondták hogy átválthatom.Fel tudnátok világosítani hogy melyik verzió az igaz?
-
zoli62
addikt
Tetszik, hogy a nap szinte bármelyik szakában a telefonos ügyfélszolgálaton most már egyre kevésbé képzett ügyintéző, hanem a "nullás csoport" jeles képviselője veszi fel a telefont, akinek addig terjed a kompetenciáka, hogy továbbkapcsol. Gondolom velem együtt más is szeret fölöslegesen várakozni...
-
válasz Vangelis #46361 üzenetére
Dokumentum részletei nem kerültek elő... (hogy hova is veszett el vagy valami) már kaptam emailes és leveles (postai) választ is! /bekéne mutatnom a pénztári bef. bizonylatot/
L
◄►Clevo® X170SM-G "DTR" Laptop *i9-10900K @ 5GHz (AIO Water System)*4x16GB=64GB 3200MHz CL20 RAM*RTX 2080 Super 8GB MXM 200W+ *4x2TB=8TB M2 SSD -_- LG® V30+ ThinQ DS 4/128GB "Blue"►Samsung® S20 Ultra 5G◄SM E80 3.5mm Jack►"Szép, a kinek esze nincs, de még szebb, a kinek van."◄►
-
-FreaK-
veterán
Sziasztok!
Telefont szeretnék rendelni a honlapon és az utolsó lépésnél, amikor már a fizetés jönne, akkor azt írja:Hiba történt a kérés feldolgozása közben
Kérjük, a vissza gombbal lépjen az előző oldalra, és ismételje meg a műveletet. Újabb hibaüzenet esetén hívja ügyfélszolgálatunkat a 1430-as számon, és kérje ügyintézőnk segítségét!
Ezt akkor írja már ha megpróbálok rámenni a kosár tartalmára, tehát törölni sem tudom a benne lévő terméket.
Sokadik próbálkozásra is ugyan ez. Mi a teendő? Felhívom a 1430-at , de van egy olyan sejtésem hogy semmit nem fognak tudni tenni.
[ Szerkesztve ]
-
glaci
őstag
válasz MaxxDamage #46380 üzenetére
Milyen módon fizetted be azt az önerőt?
Ha üzletben, akkor van bizonylatod is, mert mindig mindenről adnak!
Ha interneten a webáruházból bankkártyával, akkor pedig van bankszámla kivonatod, amit kiküld a bank, vagy kérhetsz tőlük, ha nem, ill. általában le is töltheted, ha webbankos vagy!
Pénzmozgásnak mindig van nyoma! Keresd meg! Bemutatod, aztán kész! Felesleges ezen ennyit szenvedni!
Ha nem akarod kétszer kifizetni, akkor ennyit Te is megtehetsz!
(Nem akarom védeni Őket, de tudjuk milyen a rendszerük! Segíts magadon! Kb. 5 perc, és perdöntő! Ennyi!)Majd írok ide valami okosat. (Majd ...) ;)
-
félisten
üdv! mi a menete a függetlenítésnek telekoméknàl? tehermentes BlackBerry telefon. thx!
-
erdoke
titán
Ha nincs vezetékes Telekom szolgáltatások, akkor az egyik Dominót lehetne előfizetésre cserélni. Durván 2e Ft körül vannak a legolcsóbb, de már használható havidíjas előfizetések. Ha eddig is elment kb. ennyi a feltöltésére, akkor bónuszként jön még egy kis mobilnet is hozzá, pl. Move XS-ben.
(#46385) SymbianOS
Beballag az eredeti tulajdonos igazolványokkal, papírokkal, és kicsenget 15e Ft-ot.[ Szerkesztve ]
A legjobb aláírás a héten
-
g0dl
addikt
Domino univerzális egyenlegéből ha jól tudom ugyanúgy tudok vásárolni lottót, autópálya matricát stb.
De tudok-e másik mobil domino előfizetésre feltölteni? Illetve szed-e ezen valami sápot a telekom ( tehát 3000 feltöltés 3000+ sáp levonását jelenti az én egyenlegemből)
-
zoli62
addikt
válasz lord.lakli #46381 üzenetére
Inkább arról van szó, hogy erős létszámleépítés volt, csak ezt a dicspécserszolgálatot igyeke6znek okosan indokolni azzal, hogy a várakozó ügyfelek kényelmét szolgálja, mert nem tévednek el az IVR menürendszeráében. Persze ez nem igaz.
-
djculture
félisten
válasz zoli62 #46379 üzenetére
Én nem panaszkodom 2-3 éve még a vezetékes részlegnél úgy működött a dolog hogy felhivtam az üfsz számát, otána kihangosítottam és fél 1 órát elzenélt közben x percenként bemonta hogy várjon a kezelőre minden munkatárs foglalt. Közben néztem a tv-t mikor hallottam hogy belehallózott valaki akkor nyomtam ki a hangosítást ... Ehhez képest a mostani rendszer egy isten király császár!
-
Nem olyan egyszerű a dolog..
Magát az önerőt nem fizettem be (azt kaptam mint "kedvezményt") , de le is szedték magát a dokumentumot... nem tudom mi legyen, de valamit intézekL
◄►Clevo® X170SM-G "DTR" Laptop *i9-10900K @ 5GHz (AIO Water System)*4x16GB=64GB 3200MHz CL20 RAM*RTX 2080 Super 8GB MXM 200W+ *4x2TB=8TB M2 SSD -_- LG® V30+ ThinQ DS 4/128GB "Blue"►Samsung® S20 Ultra 5G◄SM E80 3.5mm Jack►"Szép, a kinek esze nincs, de még szebb, a kinek van."◄►
-
djculture
félisten
válasz ggyula #46395 üzenetére
Te meg kikéred a vásárlók könyvét és beleirod majd elvándorolsz a fogyasztóvédelemhez és bejelented. De általában elég a beirás nagyon ritkán szeretnék hogy békéltetőig menjen el az ügy, mert ott már egy állásfoglalást kapsz és azzal simán lehet pert nyerni a biróságon minden költséget behajtva rajtuk.
[ Szerkesztve ]
-
djculture
félisten
[link]
Nfh elérhetőségek.
Új hozzászólás Aktív témák
Ez a Telekom mobil szolgáltatások topicja
- Hír A Telekom elindította az ország első szabványos 5G tesztállomását Zalaegerszegen
- Hír Egy előfizetés, több SIM a Telekom új ajánlatában
- Hír A Magyar Telekom bejelentette az eSIM támogatását
- Hír Készülék nélkül csak egyéves hűség köthető
- Blogbejegyzés Új alapokra kerül a Telekom árlistája
- Hír Modulárissá lettek a Telekom mobilos csomagjai