Hirdetés
- Samsung Galaxy A54 - türelemjáték
- Macrodroid
- Samsung Galaxy Z Fold3 5G - foldi evolúció
- Samsung Galaxy Z Fold6 - ugyanaz, sarkosan fogalmazva
- Patikamérlegen számolgatják az iPhone 17 Air komponenseit
- Okosóra és okoskiegészítő topik
- Megjöttek az átcímkézett Alcatelek
- Honor 400 - és mégis mozog a kép
- Szívós, szép és kitartó az új OnePlus óra
- iPhone topik
-
Mobilarena
Yettel topic
▼ Kérdés előtt olvasd el az összefoglalót, légy szíves! ▼
Aktuális:
Yepp - korlátlan belföldi net kötöttségek nélkül
Yettel Full - kombináld rugalmasan a kedvezményekért
Új hozzászólás Aktív témák
-
forgat
tag
Telenor adat sim TpLink 6400 routerban működött egy pár napig aztán, már nem csatlakozott a mobil hálózatra. A Tp
link 4g menűjében van egy opció, hogy profil1 és profil2. Mi különbség kettő között? Átállítotam a másikra és most műkődik. Vajon milyen beállítások lehetnek a profil1 és profil2 mögött? -
ottoyes
senior tag
Több Telenor előfizum van,egy ügyfélszám alatt.Az egyiken lejárt a hűség,nosza rendeltem telót hűséghosszabbítással..csak lejárt a személyim..na azt átíratni kicsit olyan nyögvenyelős volt..a lényeg:gondoltam a többi előfizun is frissíti a rendszer a személyi számát.Hát nem!Fura..🤨
-
Depression
veterán
válasz
Viktor0610 #80096 üzenetére
Onnantól kezdve, hogy a telefonos ügyfélszolgálat nem engedélyezi, nem létezik ez az opció.
-
azbest
félisten
válasz
Viktor0610 #80096 üzenetére
hát itt ígérnek olyasmit [link]
Hm, ügyfélkapus aláírással még akár hiteles is lehet a csatolmány.
Ha meglesz az új személyim, akkor lehet kipróbálom -
-
azbest
félisten
válasz
Viktor0610 #80094 üzenetére
A veszélyhelyzet alatt elvileg nem jár le. Gyakorlatilag meg nem fogadják el sehol elektronikusan
Tipikus itthoni rendelethozás és alkalmazás - mármint nem a telkót, hanem a BM lekérdező rendszert illetőleg.
Azt mondjuk nem értem, hogy miért személyes némelyik ügyintézés telenornál, ami akár máshol is megy elektronikusan... az az értem. Upselling lehetőség
-
Az igazolvány érvényességét ellenőrzi a rendszer, de tudtommal csak feltöltőkártyás tranzakciók esetén.
(Ne kérdezd, miért van így.)Számomra az inkább fura, hogy elvileg elhangzott a rendelés leadásakor, hogy új az igazolvány, mégis a régivel került rögzítésre a szerződés. 🤔
-
asdf_
veterán
válasz
Viktor0610 #80089 üzenetére
A régi személyi igazolvány sokszor gond, ez igaz.
Pedig csak az okmány érvényességét is kéne rögzíteni szerződéskötéskor, így a rendszer tudná, hogy erre nem szabad netes rendelést felvenni, mert átvételnél úgyis elakad. Sőt, egyenesen a lejárat után két héttel még SMS-t is küldhetne az ügyfélnek, hogy nyilvántartásunk szerint szerződéskötéshez használt okmányának érvényessége lejárt, új okmányával jelentkezzen értékesítési pontunk egyikén. Esetleg az állam pár kivételezett cégnek (közszolgáltatók, bankok, biztosítók, telkók) egyenesen napi push XML-ben tolhatná, hogy 123456AB okmány mostantól 456789CD és ez aztomatikusan átvezetésre kerülne és se az ügyfélnek, se a szolgáltatónak nem kéne csinálnia semmit.
De ez túlságosan logikus lenne, ki is veszem a kezem gyorsan a biliből... -
Depression
veterán
válasz
Viktor0610 #80091 üzenetére
Nem ismerem a telenoros ügyfélszolgálatot, de lassan kezd kialakulni bennem egy kis antifeminizmus, és unom a kedves hölgyeket, akik semmit nem tudnak normálisan elintézni.
Hozzáteszem, hogy megvárom mindig a végét, és a hölgyeket nem pontozom le, de az elmúlt időszakban sose tudtam elintézni semmit, így kb. 4 1 2 (ügyfélszolgálatos, ügyintézés, sikerült-e megoldani (igen/nem) a vége. -
válasz
Depression #80090 üzenetére
Az úgy érdekes. 🤔
-
Depression
veterán
válasz
Viktor0610 #80089 üzenetére
Semmi baj nem lett volna, ha pénteken és szombaton is az egyeztetés alatt szólt volna a hölgy, hogy nem lesz jó. Mi külön szóltunk neki, hogy új személyi van, az új személyi igazolványszám is lett bediktálva 2x is.
-
válasz
Depression #80088 üzenetére
Sajnálom.
A régi személyi igazolvány sokszor gond, ez igaz. -
Depression
veterán
válasz
Depression #80054 üzenetére
Folytatódik a kálváriánk.
Szombaton visszahívott a hölgy, újabb adategyeztetés, rendelés, meg minden. Vasárnap aktiválták is a drágább csomagot.
Ma jött a futár, de a telefont nem tudtuk átvenni, mert a csomagot a régi személyigazolvány számmal küldték. Azonnal hívta a párom a telenort, de lerázták, mert személyigazolványt covid időszakban is csak személyesen lehet átiratni újra. Bementünk személyesen átiratni a az igazolványt, újra hívtuk a központot, majd ismét egy kedves hölgy, amikor elmeséltük, hogy nem tudtuk a csomagot átvenni, kérte a csomagazonosítót. Szerencsére a párom felírta, hisz semmilyen üzenetben ezt nem küldték el, csak a megrendeléskor elmondták.
Szóval megadtuk a csomagazonosítót, és tájékoztatott a hölgy, bő 10 perces zenélés után arról, hogy kiszállítás alatt van. (WTF?)
Szóval ismét elmeséltem kedvesen, hogy nem csoda, hisz ma nem tudtuk átvenni.
Az eredmény végül az lett, hogy várju k türelemmel, míg visszaérkezik hozzájuk a csomag, és majd azután felhívják a páromat, hogy akkor mit szeretne.
A bolt, ahova bevittük a személyigazolványt, meg elmondta, hogy ezt 10%-os kedvezményt, amit a hölgy mondott, valójában csak 1 évre kapjuk, de ezt ők is meg tudták volna adni, és 15 ilyen készülékük van raktáron. De mivel ők azt látják, hogy 2023-ig hűségünk van, így ők semmit sem tehetnek. -
Somatom
veterán
Én a bajnok bringaboltban vettem egy párat. Mindkettő gyorszáras, a hátsó két ponton csuklik, úgy lehet állítani a magasságát és a dőlését. Van benne egy kipattintható, akkus hátsó lámpa. De, nálam ez városi viselet. Ha terepre megyek, akkor lekapom, mert tuti beleakadna vmibe.
Basszus, csak a kérdést figyeltem, én sem vettem észre, hogy ez nem az a topik. -
XZoli
aktív tag
fully bicaj tulajok ti milyen sárvédőt használtok hátra
de nem érte meg kipróbálni a dagonyázást
a szép rikító sárga dzsekim kicsit koszos lett
-
4Grider
nagyúr
válasz
Szupercsirke #80083 üzenetére
MyTelenorban aktiválja a fogadott emelt díjas sms tiltás szolgáltatást.
Ha ott nem találja (nem mindenkinek van ott), akkor a telefonos ügyfélszolgálatot kéri meg, hogy aktiválja a tiltást. -
Szupercsirke
tag
Sziasztok olyan problémám lenne édesanyámnak hello data start csomagja van és 7 naponta levon 850 ft-ot vmi livefootball előfizetésre dimoco id-t is ír, de ő ilyen oldalra sose ment fel ez vírus lenne v hogy tudnám lemondani megszünetetni ezt válaszokat előre is köszönöm.
-
No.01
addikt
Sziasztok,
Buta kerdes, bar a mai fiatalok vegett talan annyira megsem...
Elofizetest szeretnenek, de aki kapna az nemigen tudja kezelni a dolgokat. Beszelni nem beszel sokat, de a neten mindent (is) nez.
Van arra mod, h a tarskartyan limitaljak az elofizetes osszeget, h tiltson le ha esetleg atlepne a limitet??Ha nem akkor van erre ilyen korlatozasra barmifele lehetoseg? (app vagy esetleg telefonon belul) Nem ertesites kell, hanem tiltas. Sajna a szep szobol nem ert egyaltalan.
Elore is koszonom!
-
#70635776
törölt tag
válasz
maross #80071 üzenetére
Ilyenek a "hiénák"...
Ez ellen csak egy védekezés van, én mindig azt alkalmazom: ha rám akarnak tukmálni valamit, akkor időt kérek a döntésre, hogy átgondoljam (esetleg ha olyan, amiben kevés ismeretem van átbeszéljem családtaggal/baráttal). Ha erre az a válasz, hogy most azonnal kell dönteni, akkor illedelmesen elutasítom az ajánlatot. -
maross
nagyúr
Üdv. Fél szemére vak, okostelefon nélküli apámra tavaly rásóztak egy Telenor XS előfizut (kártyás volt előtte) a gyöngyösi Telenor fiókban, úgy hogy kb havi 20 percet beszél és mondanom sem kell, hogy 1 byte adatforgalomra sincs szüksége. Kérdésem az lenne, aki képben van, hogy mennyi pénzbe fáj az előfizut lemondani, ha egyáltalán lehetséges és visszaváltani kártyásra? My telenor felületen nem sikerült semmit módosítanom, személyesen viszonylag macerás, mert 100km-re lakunk egymástól. Jó lenne ha max egy útból megúsznám, de ha eszetlen összegbe kerül, akkor kivárom a hűségidő lejártát, és csak akkor intézem. Hogy nézem még 3 hónap van hátra az egy évből, addig én szorgosan fizettem online felületen a számláit, mivel annyit nem tud kigazdálkodni. Sajnos bemenni se tud a fiókba, mert mozgásban is erősen korlátozott, és a telenor fiók bőven kívűl esik a 100 méteres hatótávján. Köszi.
-
snooze
veterán
ez nem lehet az emeltdijas sms-ekre? link
-
#70635776
törölt tag
válasz
PitLee #80064 üzenetére
Akkor itt a válasz a témával kapcsolatos kérdésemre, miért nincs ilyen "lehúzás" a Tkomnál, vodánál....
A mobilfizetési megoldásokkal foglalkozó Fortumo és a Telenor mobilszolgáltató magyarországi és bulgáriai leányvállalata új együttműködésének köszönhetően...Már csak Pap(p?) Tamással kellene együttműködést [link] kötnie a telenornak...
-
PitLee
őstag
2016-os cikk
Új mobilfizetési lehetőséget kapnak a magyar Telenor-ügyfelek
link42016-tól https://mobilarena.hu/tema/mobil_flottat_de_milyet/hsz_41201-41250.html
-
Somatom
veterán
válasz
Viktor0610 #80062 üzenetére
Most már direkt nem töröltetem. Ha kapok SMS -t, akkor szépen elmegyek a Tartsay Vilmos utcába és becsöngetek hozzájuk. Eleinte csak nappal, aztán fokozom a presszinget.
-
-
ZephX
senior tag
válasz
Viktor0610 #80059 üzenetére
Anya telefonjára ez az SMS szöveg érkezett miután letiltatta a Telenornál.
„A felnőtt böngészhető WAP/web távközlési szolgáltatásokhoz való hozzáférés lehetőségét töröltük.”
„Az Emelt díjas távközlési szolgáltatások hozzáférésének lehetőségét töröltük.”
„A felnőtt Emelt díjas távközlési szolgáltatások hozzáférésének lehetőségét töröltük.”Ez már így elsőkörben megoldhatja a dolgokat?
És egyébként mennyire biztonságos egy ilyen "szolgáltatónak" emiailt írni, mint a Fortumo?
-
#70635776
törölt tag
válasz
Viktor0610 #80059 üzenetére
Mivel ez a "csalási" forma a másik 2 szolgáltatónal nem jelent meg, ezért talán mégis a telenornak "illene" lépni valamit....
-
Ahogy valaki írta korábban itt, elsődlegesen az üzenet küldőjével érdemes felvenni a kapcsolatot. De persze, ha az egész fogadott emelt díjas SMS szolgáltatás tiltásra kerül, az is megoldás.
Ja, a másik.
Céges flottánál a kapcsolattartó tud kártyaszintű jelszót beállítani. -
ZephX
senior tag
Volt bent a Telenornál. Nem volt neki beállítva az emelt díjas sms szolgáltatás letiltása. Most már le van tiltva. Próbálták őt is elhajtani, hogy biztos játszott valamivel. (soha nem játszik). Ez, hogy most le van tiltva, ez megakadályozza azt, hogy újabb összeget emeljenek le a számlájáról? Vagy ez nem jelent végleges megoldást? Írni kéne ezeknek a supportoknak egy emailt?
asdf_ Sajnos vállalati flottásban van (önkormányzat) szóval nem is tudja ezt intézni. De az sms szolgáltatást mégis letilották valahogy.
-
ZephX
senior tag
Kedves Fórumtársak!
Sajnos édesanyám is kapott ma reggel 3 db sms-t (Fortumo piactér, Playwing Charge díj, PlayItAll) előfizetésre. Visszaolvastam a fórumot. Mi ilynekor a teendő? Most megy be a Telenorhoz és megnézeti az emelt díjas SMS tiltást. Ez az első lépés. Mi a második? Írni mindegyik cégnek egy emailt hogy utalják vissza a pénzt és tiltsák le a számot a rendszerükben? Sosem kattintott semmire és még névről sem hallottuk ezeket a szolgáltatásokat.
Előre is köszönöm a válaszotokat.
-
válasz
Depression #80054 üzenetére
Online nem lehet kisebb csomagra váltani, azt hiszem.
Örülök, hogy alakul a dolog. -
Depression
veterán
válasz
Viktor0610 #80053 üzenetére
A párom nem hagyta annyiban, megnyomta a hibabejelentőt, és kapcsolt a rendszer egy nagyon kedves hölgyet. Mivel a párom most M-es csomagban van (blue m), ezért nem választhat S-es csomagot (wtf?), de ő is elmondta, ahogy leírtad, hogy váltsunk kisebb csomagra, és utána lehetne az S-es csomagot választani, ami pontosan ugyanannyiba kerül, mint a mostani.
Végül telefonos megrendelésen keresztül kapnánk 10% kedvezményt a hypernet M csomagból, amit online nem tudunk érvényesíteni, de így elvész az 5000 ft online kedvezmény. (No comment)
Megbeszéltük a hölggyel, hogy ez így jó lesz, majd hosszas adategyeztetés, meg minden után közölte, hogy valamiért nem sikerült rögzítenie a megrendelést, és holnap visszahív.
A hölgyé minden elismerésem, mert tényleg nagyon segítőkész volt, de a rendszer, amiben dolgoztok, hagy némi keserű szájízt.
Remélem csak összejön, mert ennyiért ez a telefon minden hibájával együtt is nagyon j9 ajánlatnak tűnik. -
válasz
Depression #80052 üzenetére
Most nincs előttem, hogy lehet ügyintézőt kapcsolni, de az is megoldás lehet, hogy a 1220-on átváltatod azonnal a tarifát (miután eljutottál rgy ügyintézőhöz), majd utána -már az új tarifához- meg tudod venni a telót.
-
Depression
veterán
válasz
Viktor0610 #80051 üzenetére
Azt kértem, de mivel utolsó darabok, és azt írták, hogy 3 munkanapon belül majd jelentkeznek, hát...
-
válasz
Depression #80050 üzenetére
Kérj visszahívást, emlékeim szerint a netes vásárlás közben lehet kérni.
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
- Peugeot PHE200 Mont Blanc - kerékpár
- Sony FE 24mm 1.4 GM
- iPad 2025 (11. Gen) 11" 128 GB / 256 GB WiFi meg Cell - Minden szín - bontatlan - 1év garancia
- Samsung Galaxy Tab A9 Plus 5G 128GB Kártyafüggetlen 1Év Garanciával
- Új HP Victus 15-fa Gamer Tervező Laptop 15,6" -30% i5-12500H 16/512 RTX 4050 6GB 144Hz
- ÚJ- Hp Elitebook 840 G8 i5 11. gen 14" Magyar laptop / notebook- Win11
- Telefon felváráslás!! iPhone 15/iPhone 15 Plus/iPhone 15 Pro/iPhone 15 Pro Max
- AKCIÓ! GIGABYTE AORUS MASTER RX 6800 XT 16GB videokártya garanciával hibátlan működéssel
- Targus Universal USB 3.0 DV1K-2K Compact docking station (DisplayLink)
- Giant Talon 0 Sport - Hardtail Mountain Bike
Állásajánlatok
Cég: Liszt Ferenc Zeneművészeti Egyetem
Város: Budapest
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest