- A Z Fold7 lesz végül a legvékonyabb hajlítható?
- Google Pixel 9a rapidteszt
- iPhone topik
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- Angwatt CS1 - akár jó is lehetne
- Motorola Edge 40 - jó bőr
- Samsung Galaxy S21 FE 5G - utóirat
- Samsung Galaxy Watch4 és Watch4 Classic - próbawearzió
- Xiaomi Mi 11 Ultra - Circus Maximus
- Honor Magic5 Pro - kamerák bűvöletében
-
Mobilarena
Yettel topic
▼ Kérdés előtt olvasd el az összefoglalót, légy szíves! ▼
Aktuális:
Yepp - korlátlan belföldi net kötöttségek nélkül
Yettel Full - kombináld rugalmasan a kedvezményekért
Új hozzászólás Aktív témák
-
horseface77
tag
Sziasztok! Hűséget hosszabítanék készülékvásárlással. Nem tudja valaki, hogy a részletfizetési konstrukció mennyire rugalmas? Én úgy gondoltam, hogy kifizetném a készülék árának felét a többit részletre. Lehet vajon ilyet? Köszönöm szépen.
-
axioma
veterán
válasz
axioma #33402 üzenetére
Ma reggel jott [ujra] kozponti sms, hogy javitas(?!?) elkeszult, mehetek az uzletbe. En azert inkabb felhivtam oket, es termeszetesen a statusz nem valtozott: csak akkor menjek, ha ok hivnak, mert me'g mindig nem tudjak leadminisztralni. Vicc...
Az sms-t mi alapjan kuldik vajon, jelenti azt hogy valami tortent az ugyben (adatbazisban a munkalapon), vagy van egy automatikus x naponta szolunk, ha a statusz alapjan csak az atvetelre var a keszulek? Azt gyanitom, hogy peldaul a 15 napra torekves miatt a 14. napon kuldott "meg nem keszult el" az megy minden folyamatban levo ugyre... de ez me'g csak nem is pontosan egy hete volt (18-an ertesitettek az atvehetosegrol eloszor, meg ma). -
Prien
addikt
Szokott még küldeni egyedi ajánlatot a Telenor a hűség lejárta közeledtével vagy már ez is nosztalgia kategória?
-
válasz
Ace owner #33419 üzenetére
Ace owner:
Amennyiben a hűséged jár le július elején, akkor már most is vehetnél készüléket -a hűség lejárta előtt 3 hónappal már cserélhetsz készüléket..
Ahogy látom, a T-Mobile valóban elég jó áron adja az 5C-t hasonló havidíjú csomaggal, ennyi kedvezményt még nagy havi költésű előfizetőknek sem ad a Telenor.zseko:
Nemidiótavolt az ügyintéző, csak nem került még olyan kártya a kezébe, ami pont ugyanazokkal a jellemzőkkel romlik el, mint ha letiltottátok volna a kártya PUK-kódját is.
Ilyenkor csak a kártyaolvasóba téve derül ki, hogy a SIM-kártya nem letiltásra került, hanem tényleg elromlott. -
zseko
veterán
válasz
Geller72 #33417 üzenetére
Én egyszer csak annyit csináltam, hogy áttettem másik telefonba a kártyámat, mert az exem szólt, hogy azt írja a telefonja hogy nincs benne kártya. Az ő kártyája működött az enyémben - az enyém meg tönkrement az övében. Visszacseréltük a kártyákat, az övé működőképes maradt, de nekem nem csak a pin hanem a puk kód is tönkrement!
A Telenorban mondták ezt, hogy a puk kódot is elnyomkodtam, mondtam hogy te hülye vagy, majd hasra bepróbálkozok 13x mi?
Idióta.(#33418) pietrasko nálam elég volt másik telefonba áttenni, mindkettőben ki volt kapcsolva a PIN kód kérése.
-
Ace owner
addikt
Üdv!
A 2 éves rabláncom júli elsején lejár. Smart tarifa extra 2 (5500ft körüli havidíj) volt eddig. Azon gondolkozom hogy átmegyek a T-hez, most aránylag emberi áron adnák az Iphone 5c-t. A kérdésem viszont az lenne hogy lehet-e kapni bármilyen kedvezményt telenornál hogyha náluk maradok, esetleg aláírok valamelyik csomagra megint 1-2 évet. Elsősorban 5C érdekelne részletfizetéssel.
-
dptrsk
addikt
válasz
Geller72 #33417 üzenetére
NEM, amikor a PIN kérést kikapcsolod, akkor a régi PIN marad tárolva csak nem kéri bekapcsoláskor.
A PINt a régi PIN megadásával a PIN módosítása menüben tudod változtatni.Olyan nincs, hogy egy SIMen nincs tárolva PIN.
Ha megpróbálod bekapcsolni/módosítani a PINt, akkor ha rosszat adsz meg csak egy üzenet fogad, hogy hibás PIN, majd 3 után letilt.
Ha 2 után beletörődsz, hogy rosszat adtál meg majd egy év múlva újra bekapcsolnád a PIN kérést(tehát a telefont a SIMmel gond nélkül használtad 1 évig), de elrontod, akkor egyből letilt, mivel 2ről 3ra ugrjk a sikertelen számláló.Nálad ez történhetett.
-
Geller72
veterán
válasz
dptrsk #33390 üzenetére
-Nem volt előtte rossz a PIN megadás, mert:
-Ha rossz PIN-t adtam volna meg, akkor a PIN kód deaktiválását sem tudtam volna megoldani. HA viszont utoljára beléptem (mert ugye csak akkor tudsz belépni, ha UTOLJÁRA jó PIN-t adtál meg) akkor ugye törli az előző számlálót, azaz nulláról indulsz. Tehát van ismét 3 lehetőséged. Nekem egyből lezárta, ezt nem értem. És azt sem, hogy ha deaktiválom a PIN kérését, akkor ugye a legközelebbi pin kérés aktiválásánál KELL egy ÚJ kódot megadnom - ergo - e nem lehet semmilyen kód szar.
-
Geller72
veterán
válasz
Viktor0610 #33394 üzenetére
1220-at innen elég nehéz lesz, max francia sim lenne..arról meg..szem igazolványom van nálam.
-
ntomka
nagyúr
-
tothjozsi96
addikt
Nem ragaszkodom hozzá, egyáltalán nem...
Csak én azt hittem hogy új szám stb...
Köszönöm!Nem az én SIM kártyám, szóval ezért is lenne fontos.
-
#79335424
törölt tag
válasz
tothjozsi96 #33406 üzenetére
Tehát. Két éven túl, díjmentesen cserélik. Két éven belül csak akkor, ha hibás (pl. nem megy rajta a 4G elérés). Miért ragaszkodsz ahhoz a kártyához? Tetszik a színe? Mert a számod nem változik az ilyen kártyacserénél. Leadod a régit, berakod az újat és csókolom. Mentsd le a SIM -en levő adatokat és kapcsold ki a telón a Pin kód kérést (nem lenne muszáj, de biztos, ami tuti)!
-
Varszegig
veterán
válasz
tothjozsi96 #33406 üzenetére
Miért ragaszkodsz ehhez a sim-hez? Ez egy darab műanyag meg egy chip.
-
tothjozsi96
addikt
válasz
dptrsk #33405 üzenetére
De nekem ez a SIM kártya kell, tehát nincs ilyen eszközük ami kitöri belőle a felesleges részt?
Szóval nincs időm rá hogy majd valamikor kicserélik.
Miért hivatkozzak erre a 4G eléréses dologra, anélkül nem ingyenes?Igazából ez a SIM kártya 6 éves, szóval erre még Pannon van írva amúgy..
Mindegy, maximum kinyomtatom azt a sablont aztán körbe vágom.. -
dptrsk
addikt
válasz
tothjozsi96 #33404 üzenetére
Ha még nem kitörhető SIMed van, akkor hivatkozz arra, hogy 4G elérés miatt szeretnéd kérni a cserét, s akkor ingyen kicserélik.
De szerintem 2 éve is kitörhetőt kaptam, úgyhogy alapbol is ingyenes a csere mert 2 évnél idősebb
-
tothjozsi96
addikt
Egy kérdésem volna.
Ha bemegyek a Telenorba akkor nekem a rendes SIM kártyát át tudják alakítani Micro SIM-re?
Nekem nem olyan a SIM kártyám hogy ki tudom belőle törni.
Tudom van ez a megoldás hogy kinyomtatom a sablont és kivágom úgy, de én inkább szeretném biztonságosan megoldani.A Telenorban megcsinálják ezt?
-
axioma
veterán
válasz
axioma #33349 üzenetére
Folytatodik a teleregeny, me'ghozza olyan modon, ami szerintem a Telenor, es nem masvalaki sara.
Szombaton ugye a normalis ugyintezo mondta, hogy akkor 4e rafizetessel Z3C, menjek haza a Z1C tartozekaiert mert csak azzal egyutt tudja atvenni es a masikat kiadni. Mar 2km-re voltam, mikor utanam telefonalt, hogy nem tudja me'gsem megcsinalni, mert a szervizes visszaigazolason az egyetlen szam az IMEI, es kene valami szervizes azonosito ahhoz, hogy ki tudja adni. Majd hetfon hiv.
Hetfon hivott is, azzal, hogy me'g mindig nem oldodott meg...
Ma hiv azzal, hogy megirtak neki a kozpontbol, hogy hogyan kell ezt megcsinalnia, mehetek a keszulekert. Odaerek, elkezdi, de nem tudja egy pontnal tovabb vinni, mert a 4 helybol (keszulek doboza, garjegy, munkalap, es a telenoros program amiben adminisztralniuk kell) az egyik, nevezetesen a programban egy szamjegyben eltero IMEI szamot tud. Nyilvan elirtak felrogziteskor. Es ezt me'g kicselezni se tudja. Probaltak olyat is, hogy atveszem, majd ujra felveszik, es a regi lapra csere de akkor mar az uj (jo) berogzitett IMEI-re, de azt se lehetett.
Ugyhogy immar 3x voltam ott szemelyesen, miutan eleve 2-3 het tok folosleges idohuzas volt (sajna nem kerult a kezembe a szerviz papirja, legkozelebb megprobalom meglesni rajta a datumot), de utaztattak a tok kuka telefont a szervizbol a kozpontba, a kozpontbol Bkalaszra. (Persze az uvegfoliat leszedtek es a muanyag zacsira kivulrol raragasztottak, most kerdezte mit csinaljon vele... mondtam kuka telefon melle beteheti a leszedett, nyilvan koszolodott foliat is, en mar nem tudok mit kezdeni vele.)
Nagyon sajnaltam az ugyintezot, de ezt mar nem hagytam szo nelkul, es beirtam a Vasarlok konyvebe, de direkt kiemelve, hogy a m.tars segitokesz es probalja megoldani, de a Telenor programja miatt nem tehet semmit. [Egyebketn szegeny fe'lt attol is, hogy ha rossz imei-vel lekonyveli hogy kiadta es utana ezt kiszurjak, akkor majd rajta verik le ezt a penzt... de mar megcsinalta volna, mert tenyleg erezte o is, hogy ez mar kisse sok, amennyit szivatnak engem.]
Amit ebben me'g nagyon nem ertek: azt mondja, hogy a hattercsoportnak csak email elerhetosege van (ezert tartott masfel napig me'g ha a szombati emailt hetfo reggelinek tekintem is, mire a szervizlap-kod probleman atleptek), es ezert legfeljebb par ora mulva tud ha mazlink van megoldast. De ha az elobbibol indulunk ki, lehet hogy csak holnap, vagy holnaputan... -
Ateszpapa
addikt
Beindult a hipernet
-
josik
aktív tag
És ma visszahívtak! Kétszer is, mert elsőre nem tudtunk megegyezni.. Másodjára már jobban ment. A két elöfizetésünk kb 600ft- al emelkedett vona havonta. Az egyik hűsége szeptemberben, a másik jövő áprilisban jár le. Az emelésböl nem lett semmi. Smart2- böl áttesz SmartExtra2- be, változatlan áron jövő áprilisig mindkét elöfizetésre. Ez kicsit több adatot ad, +deezer(ez a gyereknek "fontos"). Amit még hozzátennék: Emberi hangon beszélni!!! Határozottan, de nem követelőzve, és lehetőleg tudni miért mikor mire hivatkozunk... Egyből máshogy intézkednek. Én ennyit tudtam kihozni az emelésböl, nem vagyok elégedetlen. Az értékelés kérő sms még nem jött, pedig most biztos jó értékelést adok az ügyintézőnek.
-
darvinya
titán
Hát ez egyre jobb.
Nem mozdulok, ülök egyhelyben:
-4G 1csík
-H+ 2csík
-H 2csík
-E 2-4csíkRendben ne legyen 4G, mert alig van térerő, dehogy szép sorba megyek lejjebb a hálózatokon.
-
zoli62
addikt
válasz
Viktor0610 #33394 üzenetére
Még itthon is gáz lenne az ügy, ebből a szempontból telefonon intézve talán nincs is különbség a tartózkodási hely miatt. Esetleg annyiban, hogy személyesen intézve elég a saját adatok megadása.
-
válasz
Geller72 #33389 üzenetére
Eléggé veszett ügy.
- A 1220 segíthet, ha tudod a személyi igazolvány számodat, bár előfordulhat, hogy PIN-kódot nem adnak ki, csak jelszó ismeretében.
- Meghatalmazással csak kártyapótlás kérhető (5100 Ft a díja), és az itthoni megbízottad kiküldi, mint azt asdf_ is javasolta. -
asdf_
veterán
-
asdf_
veterán
válasz
Víz Elek #33388 üzenetére
Mivel aki teged felhiv, annak fingja sincs, hol vagy a vilagban, igy ertelemszeruen a magyar mobilrol magyar mobilra hivas dijat fizeti, ha csoporthivas es igy nulla forint, akkor annyit. Te meg a maradekot, a 19.58-at percenkent. Te 74-ert hivsz onnan kintrol magyar szamot (ez persze kikerulheto egy megcsorgetessel, es majd visszahivnak).
-
dptrsk
addikt
válasz
Geller72 #33389 üzenetére
Az utolsóelőtti helyes PIN megadás, akkor volt, amikor bekapcsoltad a telefont, hogy kikapcsold a PIN kérést.
Az utolsó helyes PIN megadás, akkor volt amikor kikapcsoltad a PIN kérést.
Ha be akarod kapcsolni a PIN kérést vagy meg akarod változtatni a PINt, meg kell adni a PINt, ha rontasz beleszámít a 3ba. És nem nullázódik restarttal vagy az idő mulásával, csak ha helyes PINt adsz meg.
Annak semmi nyoma, hogy valaki megpróbálta bekapcsolni a kérést vagy megpróbálta átírni, de nem sikerült neki, mert nem tudta a mostani PINt.Olyan nincs, hogy nincs PINje a SIMnek, csak olyan lehet, hogy bekapcsoláskor nem kéri a PINt, de ez az eset nem helyes megadás.
PUK vagy telefonos üfsz segítségével vagy a SIM plasztik megkeresésével lehet meg.
végső esetben személyesen, de ez külföldről nehéz. -
Geller72
veterán
válasz
dptrsk #33386 üzenetére
Van egy logikai hiba abban, amit mondasz. Ha utolsó kettő rossz próbálkozásom lenne, akkor most nem használtam volna a simet. Ha meg ugye használom, akkor az utolsó valószínűleg jó volt. Mivel használom. Akkor meg nem áll a három rossz, amiről amúgy tudok és abban igazad is van, hogy 3 EGYMÁS UTÁNI rossz PIN megadást követően zár a SIM. De it ilyen nem volt. Csak egy. És az sem rossz PIN megadás volt, hanem default nem volt ugye PIN megadva, most akartam egyet megadni.
[edit] Látom, már a kolléga is felvetette a problémát. A kérdésem, hogy a rendelkezésre álló információk alapján hogyan lehetne a PUK kódot innen nekem megoldani?
-
Víz Elek
senior tag
Sziasztok!
Olyan kérdéssel fordulnék hozzátok, hogy Romániába utazok néhány napra, üzleti előfizető vagyok (flottás), és az érdekelne, hogyha engem hívnak Magyarországról, akkor a hívott félnek nem kell fizetni, csak nekem a hívásfogadásért, igaz?
Az itthoni szám alapból ingyen hív, akkor elvileg ilyenkor is ingyen hív?
Illetőleg még az lenne a kérdésem, hogy a romaingdíj a hívásoknál mindenkinek ugyanaz, vagy üzleti előfizetőknek eltérő lehet a díjszabás?Híváskezdeményezés Magyarországra vagy adott országon belül (Ft/perc) 74,40 Ft
Hívásfogadás (Ft/perc) 19,58 Ft
Válaszaitokat előre is köszönöm!
-
dptrsk
addikt
Három egymást követő, ez azt jelenti, hogy ha megadod a jót, akkor nullázódik a számláló...
Ha te vagy valaki próbálra bekapcsolni x hónapja, de nem sikerült a jó kódot megadni, akkor 2 hibás jelzés maradt, s most, hogy bekapcaolnád elrontottad harmadjára is, s letiltott. -
dptrsk
addikt
válasz
Geller72 #33382 üzenetére
A SIM 3 darab egymást követő hibás PIN megadás után zárja le magát, az, hogy a 3 próbálkozás évek vagy percek alatt történik nem számít.
Lehet régebben kétszer elrontottad, mikor be akartad kapcsolni, s most 3. alkalommal.
Amikor előfizetésesre váltottál szerintem új SIMet kaptál, annak a kódja az új plasztikon van.
Vagy felhívod a Telenort valahogy, s megadod a személyi számod meg amiket kérnek, s akkor talán kiadják neked.
Ha ez nem járható út, akkor csak személyeeen lehet. -
tatabike
őstag
válasz
Sayuar #33372 üzenetére
Nem tudom, nekem bejött. A vége felé már csak annyit mondtam az aktuális ügyifogyinak, miután megadtam a számot és a kódomat, hogy tetszik látni az előzményeket, ugye? Hát igen, hűha, látom volt már itt minden... De azért még megkérdezte, hogy próbálta újraindítani a készüléket...?
Nem bameg, ez eddig egyik kollégájának a 30-ból és az 5 technikusnak sem jutott eszébe, akikkel eddig beszéltem. Milyen okos kislány...
Általában jobban felhúztam magam a hülyeségeiken, mint a tényen, hogy szar a hálózat...
-
Geller72
veterán
Üdv mindenkinek. Remélem nagyon, hogy olvassa egy telenoros/illetékes, mert elég nagy szarba kerültem. Amolyan 22-es csapdája.
Röviden:
Amikor külföldön vagyok, akkor bekapcsolom a PIN kód kérését, egyéb esetben a telefon SIM kártyája NEM KÉR PIN kódot. Tegnap jöttem ki, ma reggel be akartam állítani ismét. Ugye fontos, hogy előtte NEM VOLT PIN kód. Abban a pillanatban, hogy beírtam egy kódot, a SIM lezárt és azonnal kérte a PUK kódot (10 lehetőséggel ugye)
Kérdéseim:
-Hogyan lehetséges az, hogy (korábban soha nem fordult elő ilyen) ha alapértelmezésben nincs pin kód, akkor miért zárna le az ELSŐ pin kód beírása után? Ha jó, ha nem jó. Ugye nem beszélhetünk hibás pinről, ha előtte semmilyen pin kód nem volt/nem kért.
Átraktam másik telefonba, de ugyanúgy zárva a sim.A problémák:
Az online ügyfélszolit (is) ritkán használom, mert az APP-on keresztül intézem az ilyen jellegű ügyeimet, ahova a telszám megadása után SMS-ben kapott kóddal léphetek be. Mivel a SIM nem él, így az SMS is zsákutca lenne. A webes ügyfélszolinál nem tudom a kódom. Küldene, de ugye sms-ben.. A végeredmény ugyanaz. Az ügyfélszolgálatra sem jutok be, innen meg ezzel a zárt simmel megint csak nem.Nincs nálam a PUK kód, lehet hogy otthon sincs, mert ez egy anno SPAR-ban vett sima, feltöltős SIM volt, amit később előfizussá tettem. Ergo: tköm sem tudja, hogy nem e kidobtam akkor a kártya dolgait, mivel akkor csak átmeneti megoldásként vettem. De ha otthon lenne sem számít, mert én 1500 km-re vagyok jelen pillanatban.
A fő kérdés:
Ilyenkor milyen lehetőségek vannak arra nézve, hogy nekem ez a problémám megoldódjon. De nagyon gyorsan, mert innen legelőbb másfél hónap múlva megyek csak haza.
Minden megoldás érdekel.
Köszönöm. -
ntomka
nagyúr
-
zoli62
addikt
A tarifánként és előfizetés tipusonként eltérő megengedett maximális letöltésisávszélességrőll tavaly év elején még volt egy összefoglaló táblázat a Hipernet aloldalon, de idén ez már eltűnt. Megvan ez valahol, vagy nem véletlenül nem látom sehol? Az ÁSZF díjtáblázatban szerepel, de én a Telenor oldalán kerestem.
-
darvinya
titán
Az a gond, hogy esztelen profit hajhászás megy.
Nehogy sebesség tarifák lennének, ami kiküszöbölné a hálózat túlterhelést.
Hálózat típusokra osztva a sebesség tarifákat, és csak videó/YouTube/torrent -re lenne adatkeret mennyiség, ami elfogyás után lelőnék/plusz keret mennyiség lenne.
Persze ilyenkor kibukna, hogy mennyire nincs lefedettség és tré a gerinc hálózat. -
tomp
félisten
válasz
#79335424 #33366 üzenetére
Elég volt nekik a fapados is. Azaz idő, oldal. Amikor megállt az LTE-m még a bixet sem tudtam pingelni amit elmondtam nekik. Sőt annyira megpusztult az LTE, hogy ha hívtak akkor nem váltott át a telefon 3G-re. Nem érkezett meg a hálózati kérés sem.
Sayuar
A másik varázs szó azaz a mágikus négybetűs: NMHH
Én nem mondtam a kötbért. Csak egy ügyintézőt és egy technikust küldtem el melegebb éghajlatra. Szegény ügyintéző hölgyet a végén egy kicsit megsajnáltam mert el-el csuklott a hangja. De már meguntam akkor a dolgot. "pofátlanság és undorító amit művelnek. Ezt szolgáltatásnak nevezik?" Csak egy kis részlet a több perces veszekedésből. Miután sikerült a javítás pár nap elteltével szépen be is jelentettem a kötbér igényt. Fizettek mint a katonatiszt. :-D
Azóta máshogyan állnak hozzám. -
darvinya
titán
Mostanában eltünedezik LTE, azaz összef…ssa magát és emiatt visszatér H+.
-
Víz Elek
senior tag
Sziasztok!
Ez a mobilnet jonak mondhato?
-
Sayuar
senior tag
válasz
tatabike #33369 üzenetére
Én megtapasztaltam, hogy a "kérem szépen" és a ha a "b..szátok meg a xar szolgáltatást" egyaránt sehova se nem vezet.
A varázsszó: az ászf xyz pontja szerint a mai nappal kezdődően kötbér igénnyel élek
Eddig 3x próbáltam, érdekes módon szép/csúnya szavakkal 168 óra alatt nem sikerült javítani adott hibát, de a kötbér szóra sikerült fél óra alatt... -
tatabike
őstag
Ezt velem is eljátszották. Hogy cseréltessek simet, meg vigyem be a zsebwifit, biztos rossz, és majd a kollégák megnézik, hogy jó-e. Meg figyeljem a hálózatot, és ha hirtelen kieséseket tapasztalok, akkor azt jegyezzem fel, és akkor az időpontok alapján majd a műszakis kollégák...aha, mi vagyok én, tesztelő...?
Elmondanám, semmit nem csináltam. Nem cseréltettem simet, a készüléket sem vittem be, és a hálózatot sem figyeltem. Hanem a jó kis ruszki-tévé javító módszert alkalmaztam (rossz az adás, b@zd oldalba), vagyis mikor szarakodot a hálózat, felhívtam az ügyfélszolgálatot, és lekiabáltam annak a haját, akit épp kapcsoltak. Tudom, van akinek ez nem tetszik, de ez volt célravezető. Aztán kiemelt ügyként kezdtek el kezelni, aztán egyszercsak minden jó lett. Sőt, mint már említettem korábban, 2x-es a le és feltöltési sebességem, mint amit a csomagom elvben engedne. -
tomp
félisten
Nahát nekem is ugyan ez volt a reagálás. Kétszer cseréltettem SIM kártyát, harmadjára már nevettek az üzletben ezen inkább csak frissítést végeztek. Aztán ki próbálva másik telefonban is. Ezek után ráfogták, hogy az oldallal van a baj ahonnan jönne az adat. Igen persze. Pont akkor áll le az oldal amikor telenor lte-n akarom elérni. De a föld összes oldala pont akkor áll le. Aztán ráfogták, hogy elfogyott az adatkeret... Ez ment 3hónapig majd miután újra kérték az adatokat, hogy mikor állt le, milyen oldalnál, elküldtem a nőt a francba. Már elcsuklott a hangja. Aztán pár nap múlva egy férfi hívott, hogy nahát megvan a hiba. Reakcióként őt is elküldtem a francba.
Probléma megoldásuk nincs. Nem akarják beismerni, hogy hulladék a hálózat. Erősködtek, hogy minden tökéletes. Hát nem. Kötbéreztetsd őket ha újra előjön. Rögtön észhez térnek, hogy nem csak a fizetést kellene felvenni hanem javítani is.
-
zseko
veterán
Jött levél a telenortól, hogy 'kivizsgálták' a panaszomat, és a technikus kolléga tájékoztatott, hogy náluk semmi probléma, szar a kártyám (amit 3 nappal előtte cseréltettem le újra!!!) vagy szar a telefonom, csináltassam meg. Ez aztán a problémamegoldás...
Tegnap újra bekapcsoltam a 4G-t tesztelésre, érdekes módon 24 órája megy és semmi hiba... A samsung biztos telepátiával, gondolatolvasással és 'távgyógyítással' megjavította a telefonom, mivel még nem szóltam nekik...
Ha rosszmájú lennék akár azt is mondhatnám, hogy ez alapján úgy tűnik egyszerűbb eltussolni a hibát és 'suttyomban' javítani, mint beismerni hogy szar a hálózat. -
dokee78
félisten
válasz
Viktor0610 #33360 üzenetére
köszi
-
-
dokee78
félisten
Egy rokonnak akarok befizetni számlát,személyesen.
Kell hozzá számla szám vagy valami?
Vagy csak bemegyek és mondom a nevét? -
Sayuar
senior tag
megtaláltam. Eszembe nem jutott volna, hogy a határozott idejű előfizetői szerződések között kell keresni.
Link
A közlöny oldalszáma szerint 3517, pdf oldalszám szerint 199A szolgáltató a szerződés újabb feltöltés nélküli megszűnésekor az előfizető – az Eht. 143. § (2) bekezdése szerinti elévülési időn belül előterjesztett – kérésére elszámol. Semmis az előfizetői szerződés azon rendelkezése, mely szerint a fel nem használt egyenleg elvész, vagy az előfizetőnek nem jár vissza.
Ebben hol van szabályozva, hogy számhordozás esetén is visszajár a kártyán lévő egyenleg?
Új hozzászólás Aktív témák
- Meta Quest 3 128gb - Garanciás 2025.10.16-ig
- Eladó! Azonnal indítható Sugar Daddy társkereső az angol piacra Készen áll a pénztermelésre
- Apple Watch Nike S6 44mm Space Gray LTE, ajándék új szíjakkal, üvegfóliával és ütésálló tokkal!
- BenQ MW523 3D DLP Projektor, 3000 ANSI lumen, 143 óra üzemidő + 2db 3D szemüveg + Ingyen posta
- 16" macbook pro m1pro.
- Bomba ár! Lenovo ThinkPad T510 - i5-520M I 8GB I 160GB I 15,6" HD+ I Nvidia I Cam I W10 I Garancia!
- Referencia Weboldallal Világítós bill+laptop bill magyarítás. Rania 3M -is! Touchpadok is.Posta ok
- BESZÁMÍTÁS! Gigabyte H610M i5 12400F 32GB DDR4 512GB SSD RTX 3060Ti 8GB Rampage SHIVA Be Quiet! 730W
- Kaspersky, BitDefender, Avast és egyéb vírusírtó licencek a legolcsóbban, egyenesen a gyártóktól!
- HDMI 2.1 8K 60Hz - 10 méter hosszú (ELKELT)
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest