Új hozzászólás Aktív témák

  • tatabike

    őstag

    válasz zseko #33362 üzenetére

    Ezt velem is eljátszották. Hogy cseréltessek simet, meg vigyem be a zsebwifit, biztos rossz, és majd a kollégák megnézik, hogy jó-e. Meg figyeljem a hálózatot, és ha hirtelen kieséseket tapasztalok, akkor azt jegyezzem fel, és akkor az időpontok alapján majd a műszakis kollégák...aha, mi vagyok én, tesztelő...?
    Elmondanám, semmit nem csináltam. Nem cseréltettem simet, a készüléket sem vittem be, és a hálózatot sem figyeltem. Hanem a jó kis ruszki-tévé javító módszert alkalmaztam (rossz az adás, b@zd oldalba), vagyis mikor szarakodot a hálózat, felhívtam az ügyfélszolgálatot, és lekiabáltam annak a haját, akit épp kapcsoltak. Tudom, van akinek ez nem tetszik, de ez volt célravezető. Aztán kiemelt ügyként kezdtek el kezelni, aztán egyszercsak minden jó lett. Sőt, mint már említettem korábban, 2x-es a le és feltöltési sebességem, mint amit a csomagom elvben engedne.

Új hozzászólás Aktív témák