- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Bemutatkozott a Poco X7 és X7 Pro
- Yettel topik
- Apple iPhone 16 Pro - rutinvizsga
- MIUI / HyperOS topik
- Hivatalos a OnePlus 13 startdátuma
- Huawei Watch Fit 3 - zöldalma
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- iPhone topik
- Mindenki Z Fold7-et akar
Hirdetés
Talpon vagyunk, köszönjük a sok biztatást! Ha segíteni szeretnél, boldogan ajánljuk Előfizetéseinket!
Aktív témák
-
bajnokpityu
félisten
válasz
Djuree #48184 üzenetére
csalóka ám.enyémről azt hittem 1mm nincs már.mikor beszereltem,láttam,h inkább 2.5mm van még.
no,nyilván nem raktam vissza,de előfordulhat,h 2nek látod,és még élettartama felénél jár.egyébként nálam fékerőt tekintve nagyon bevált az EBC HH.remélem tárcsát sem fogyasztja....
-
Topiccsendőr
addikt
válasz
Djuree #47958 üzenetére
Én az olajleeresztőnél sosem használtam nyomatékkulcsot, ellenben sok hely van, ahová kell. Ez a menetragasztós dolog ahogy te képzeled meg fasság. Oda kell, amelyik csavart biztosítani kell. Régen sasszeggel oldották meg. Nem azért van hogy ne húzd meg annyira. A csavart előfeszíted, mint egy rugót, amikor meghúzod.
Ha meghúzol 5000 szer egy csavart nyomatékkulcsal, érezni fogod, hogy mennyire kell, ezért nem látsz szerelők kezében nyomatékkulcsot gyakran. Ennyire ne legyünk egyszerűek.
-
Daywalker
addikt
válasz
Djuree #47958 üzenetére
Eh, én is érzésre húzom meg a gyertyát, mégis egyszer előfordult, hogy egy kilazult
Megállok, mondom mi az isten csilingel?!
(ez autó volt, nem motor). Tehát néha nem árt a nyomatékkulcs, mert a túlzott óvatosság meg azt eredményezi, hogy nincs jól meghúzva
Jó, turbina
Gondolom olyan agyagból van, hogy kézzel nem igazán tudod megszakítani a menetet
-
Daywalker
addikt
válasz
Djuree #47924 üzenetére
Bah, totál félreérted. Ki nem szeret barkácsolni? Ha nem szeretnék, akkor nem is akarnám megtanulni. Amit meg lehet otthon csinálni kis pénzből, azt érdemes megcsinálni. Egyszerűen vannak olyan dolgok, amiket oltári nagy szopás árán sem lehet otthon megcsinálni normálisan. Szerintem, ha szelepet kéne becsiszolni vagy gyűrűzni, akkor te sem állnál hozzá otthon. Ez nem a Wartburg korszak
Van olyan motor, amiből még a hengerfejet sem lehet anélkül kihalászni, hogy a blokkot ne kéne kivenni.
Mellesleg az isten mentsen meg attól, hogy olyanoktól vegyek motort, akik világ életükben csak sufniba jártak szervizbe, no offense
De, hogy mást ne mondjak, nekem nincs időm az otthoni szerencsétlenkedésre jelenleg. Még ha lenne minden szerszám, akkor sem. Hétvégén meg motorozni szeretek, nem egy koszos sufiban szívni, hogy miért nem tudjuk a fokozatkijelzőt bekötni, ugye?
-
Integra
titán
válasz
Djuree #47844 üzenetére
nagyon sok kőolaj van még.
és földgáz pláne. ezek az alternativ "megoldások" még jó ideig nem fogják jelentősen befolyásolni a kőolaj alapú társadalmat. ami az olajárat viszont jelentősen befolyásolja, az a spekuláns pénzpiac.
azt pedig ugye te sem gondolod komolyan hogy pálmaolaj majd megold mindent, meg akkora mennyiségben lesz kitermehlető mint a kőolaj.. a jelenlegi direktiva ahogy látom az, hogy a földgáz nyer egyre nagyobb szerepet a kőolaj mellett. lpg-lng-cng.
a "bioetanolt" meg hagyjuk, mert ha valami szétverte a mezőgazdasági és élelmiszer árakat, akkor ez az ordas nagy hazugság, amiről a bioetanol szól.. -
doc
nagyúr
válasz
Djuree #47777 üzenetére
azert a 'teszt' fazison meg tullepett az ipar, meg ha nem is ertek el a domping-fazishoz
pl ez is mai hir
most mar minden heten olvasni egy regi vagy uj gyarto elektromos mocijarol, egyre tobbet nezelodnek ebbe az iranyba, gondolom senki nem akar lemaradni a 'nagy villanymotorkerekpar biznisz'-rol, ami aztan vagy eljon, vagy nem -
shiNIN
tag
válasz
Djuree #47666 üzenetére
Pont olyan terepen jön jól a zene, ahol hosszú belátható egyenesek vannak s a forgalom sem valami erős. Olyankor lazán jut idő figyelni zene mellett is (s a háttérzenének nem is feltétlenül kell rontani a figyelmet, persze zenéje és embere válogatja), zene nélkül pedig esetleg bealszik az unalomtól, mondjuk én zene mellett is majdnem, szlovén autópálya 40 fokban, előzéseket kivéve max 110-zel (ha én lettem volna Teresával, nem bírtam volna olyan lassan menni
de ez extra eset volt, Alvaro 80-90 között megy autópályán, de oda kellett érnünk egyszer)... Rém unalmas volt, energiaital nélkül ki tudja, mi lett volna. Az felrázott.
Normál utakon persze nem kell zene. Néha vannak hülye ötleteim persze, plusz egyszer az Alpokban használtam valami főúton, hogy bátrabb legyek kicsit
Akkor jó volt, de azért én a motorozásra akarok koncentrálni. Ja meg egyszer a fejembe ültek a mozgalmi dalok
(Best of Communism, van pár gyöngyszem s túlhallgattam őket) és muszáj volt valami mást használni.
Azt a DJ akárkit én se ismertem, miért ismertem volna? De ez maradhat is így, hallottam a youtube-on 3 ütem tucot tőle.
Rohadt meleg van, holnap Bajára megyünk, viszünk vizet jégakkus flakonban. Éjjel jövünk haza, úgyhogy vasárnap ideális lesz egy kis Velence-tavi fürdőzés egy ott lakó haverral
Szerelő azt mondta a héten, másfél hét, míg megérkeznek az alkatrészek
A fene se gondolta, hogy 5 héttel a műtét után már nagyjából OK leszek... De azért van hova erősödnie a fejlődnie a csuklómnak, mégis egy Csepel-Vértesacsa táv, sokat kell húzni a kuplungot, ha nem is pulse and glide-olok, mint Alvaro. Gurulni azért szeretek, azért vannak a lejtőkBeteg: mi ugyan motorozás keretében visszük szervízbe a motorokat (szép arra a táj s az is jó, hogy 2 motor van 2 vezetővel), de nyilván van olyan, hogy a motor nem képes saját kerekein elmenni, s akkor a szerelő eljön trailerrel, annyi. Nem tudom, másnál ez hogyan van, mi se szerelünk, max. olajcsere meg apróságok, a szerelőnk intéz mindent, gumicsere a szokásos szervízkor, alkatrészrendelés, doboztartó hegesztés, egyszer még le is műszakiztatta az enyhén (kicsit sem veszélyesen, leginkább a műszakiztatók számára) problémás Teresát...
-
.mf
veterán
válasz
Djuree #47656 üzenetére
Talán ha értelmeznéd is a szöveget, feltűnne, hogy a navi miatt tettem be, egy év után először, a fülest; s kipróbáltam, hogy menet közben elviselhető-e ez a bugja, hogy zene mellett felhangosul.
A zene pedig jól jön, ha hosszú egyenes szakaszokon mész órákon át az ótópályán. A szélzajtól úgyse hallasz semmit, az épp csak hallható hangerőre belőtt zene ezen már nem ront.
Ilyen erővel autóban se hallgassál zenét. -
Kroni1
veterán
válasz
Djuree #47659 üzenetére
Mondjuk ha napi 8órát motoroznál nap mint nap ugyanarra akkor azt már szerintem te se tartanád izgalmasnak..
Viszont igy ha felülök a nagymotorra és elmegyek túrázni a hegyek közé a szerpentinekre akkor bárkinél jobban élrtékelem és évezem a kanyarokat, az új utakat és a változatos látványt!
-
Kroni1
veterán
válasz
Djuree #47656 üzenetére
Pedig nekem is volt BT fülesem, és mikor egész nap nyomod a motoron a futárkodást nagyon jó dolog rádiót hallgatni halk üzemmódban, a hosszabb - egyenes - unalmas részeken meg fel is tekered a hangerőt és wááh.. nagyon hangulatos tud lenni! Persze csak ésszel, mert ha nem hallod a forgalmat az már balesetveszélyes tud lenni eléggé!
szerk: és bizony az egyensulyérzékelésre is negativan hathat!
-
Integra
titán
válasz
Djuree #47656 üzenetére
elég vacak egy hasonlat ez, remélem érzed..
semmi baj szex közben a háttérzenével, jó az, motorozásnál se lenne gond amúgy, ha nem mozognál és nem torzitaná a hallásod és az egyensúly érzéked. persze, ha ülsz a motoron kikapcsolt motorral, akkor hallgass nyugodtan zenét, nem veszélyeztetsz vele senkit. -
shiNIN
tag
válasz
Djuree #47566 üzenetére
Én szívesen mennék többesben, mint ketten Alvaróval, max. hárman háromféle tempóval tévedünk el, legyen mindenkinél térkép
Ha kicsit gyorsabban mész, akkor én tuti megyek utánad, hacsak nem nagyon kanyargós az út, bár ha az, akkor Alvaro is jön, csak az egyenesekben lassít le, bárcsak ez lett volna már tavaly, kicsit nehezményeztem, hogy 75-80-nal vette a laza kanyarokat a Balaton északi partján, ráadásul óra szerint...
No meg persze meg is kell állni fotózni néha. Alvaro hobbyfotós lenne, de mostanság kissé elhanyagolta eme hobbyt, pedig kellemes gépe van hozzá.Bledbe tuti megyünk, de Horvátország is szimpatikus... Valamikor házvásárlás és -felújítás is lesz, remélem, most pedig ahogy Alvaro említette, nem tudunk túrázni, mert én nem vagyok hajlandó utasként, az csak a kötelező közlekedésnél vagy pici távoknál működik, van abból elég. Különben is rontanám Teresa fogyasztását, ha nem is annyira, mint egy oldalszél vagy eső.
Teresa kuplungját már be tudtam húzni, Cilinek jönnek az alkatrészek, fog ez menni hamarosan... Amikor másnak szedik le a gipszet, én már simán haza tudom hozni a kicsikét Csepelről (ha elkészül)... A tankja kicsit karcos lesz a harmincas szervízig, de egyébként csinos lesz
S kicsit szeles, plexi nélkül... De tesztnek jó, nem?
-
.mf
veterán
válasz
Djuree #47559 üzenetére
Valamikor én is tervezek egy párnaposat (hétvége +2 nap), sátrazósan gurulni. Valószínűleg július utolsó hétvégéjén még csak egy kisebbet, lehet, hogy csak Balatonig, amolyan reggel csavargás, délután strandolás jeligével; de nem kizárt, hogy aug. végefelé a horvát tengerpart felé is elgurulok, megnézem mégegyszer a Plitvicei tavakat, Karlovac után szerpentinezgetek a hegyekben, stb.
A tengerparton sátorleverésnek akadálya, hogy a vadkempingezést nem mindenhol nézik jó szemmel...
Feree, a bárhova verést pedig főleg nem
-
alvaro
senior tag
válasz
Djuree #47563 üzenetére
Majd ha tudok konkrétabbat, írom, akár priviben is, legyen az akár időzítés, akár útvonalterv... aztán kitalálod, tetszik-e. Előre figyelmeztetlek azért, hogy lassan megyek, főleg egyenesben (és így nehéz velem kibírni - de tőlem aztán mindenki úgy megy, ahogy akar), és időnként el fogok tévedni (tehát javaslom az előreszaladóknak, hogy ugyanúgy tévedjenek el, ahogy én
), de az benne a poén
Szóval mi van a horvátokkal? A tavaly beszerzett szlovén térkép másik fejezete horvát, és ott is vannak szimpatikus utak, pl. végig a tengerparton, egyszer azt is meg kéne járni...
-
alvaro
senior tag
válasz
Djuree #47559 üzenetére
Mi tuti át fogunk ugrani Bled környékére pár napra, amint shiNIN tudja mozgatni rendesen a kezét és összerakják a motorját is. Tengerpart az nem tuti, hogy lesz belőle, esetleg még átlógunk onnan az olaszokhoz egy kicsit, egy köpés a határ a hegyek között. Időpont egyelőre teljesen bizonytalan. Sátras túrát eleddig még nem csináltam, lehet, hogy egyszerűbb, mint szállást keresgélni, csak nemtom esetleg nem cseszegetnek-e érte
Hrvátokhoz egyébként beengednek személyivel? Még sose voltam ott -
bajnokpityu
félisten
válasz
Djuree #47370 üzenetére
nekem csak annyi bajom van ezzel a konstrukcióval,hogy az akksi tövébe érdemes tenni a biztositékot.ha véletlen baleset történik,és elnyiródik valahol a kábel,akkor nehogy felrobbanjon,kigyulladjon rövidzár miatt az akksi.
kép alapján az aljzatban van.ha igy van,akkor megtoldanám egy lengő biztositékdobozzal. -
yodamastah
őstag
válasz
Djuree #47029 üzenetére
En ugy gondolom hogy a palyamotorozasbol rengeteget(!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!) at lehet vinni kozutra. A 20-30km/h-s forgolodas a bolyak kozt nem fog megmenteni amikor 150-el benzel egy kanyart. Amikor elkezdtem rendszeres palyazni akkor jottem ra mennyire nem tudok motorozni. Termeszetesen az alacsony sebessegen vegzett gyakorlatokat nem akarom ezzel leminositeni. Azok sem hianyozhatnak egy jo motoros eszkoztarabol. De aki megtanul komoly temponal kanyarodni, fekezni, agresziven ivet modositani, az kozuton sokkal nagyobb esellyel indul a tulelesert. Szoval a versenypalyas gyakorlas nagyon jot tesz, hidd el
-
Integra
titán
válasz
Djuree #47029 üzenetére
nézd, elmentél, kipróbáltad, tanultál, ne nézd az anyagi oldalát, te döntöttél a hungaroringes mellett, hozd ki belőle a legjobbat, építsd be a legtöbbet és a legjobban abból amit tanultál, ne nézz vissza, csak előre
menjen rá a nyarad erre és majd jövőre mész másikra, hogy tovább fejlődj. -
Ferdzsoo
addikt
válasz
Djuree #46835 üzenetére
Nekem konkrétan ez van.
K4. ez a második éve.
Mire vagy kíváncsi?
Összességében elégedett vagyok vele, de szerintem ilyen árban lehet jobb sisakot is venni.
PL NZI.
Meg én vettem rá először sötétített, majd miután leesett, irridium plexit.
Az irridium sokkal jobb, elsőre ezt kellett volna vennem, mert ez poláros is szerintem, de mindenképpen kéynelmesebb a szemnek mint a sima sötétített.
Mostam már ki a bélését is de jövőre szerintem már el fog annyira kopni hogy vagy új párnákat kell vennem, vagy új sisakot.Nem túl halk, de szerintem nem is vészesen hangos.
Egy az ami iszonyatosan tetszik benne:
A formája és ahogy kinéz.EZ csúcs, nekem mindent ver. Szerintem kurv@jól néz ki. Főleg az irridium plexivel.
-
doc
nagyúr
-
yodamastah
őstag
válasz
Djuree #46565 üzenetére
Hat ha szarul van beallitva a keverek kepzes durrog is mint az allat. De mondjuk nekem is kepes durrogni, ha mondjuk sokat motorozok 25-30 fokban, beall a keverek kepzes erre a melegre, es hirtelen nagyon lehul az ido akkor egy kicsit durrogok amig utana nem allit az afrtuner. De ha beallitotta magat akkor utana mar nem nagyon van durrogas, pedig teljesen nyitott rendszer van a motoron.
-
emre
veterán
válasz
Djuree #46556 üzenetére
Én meg mindig elfelejtem, hogy csak nekem van 20 évesnél öregebb karbis gépem, ahol ez már annyira nem egészséges.
Mondjuk van egy K&RJ sport dobom az FZ-hez azzal durrogott rendesen. De akkor normális alapjárat sem volt. Nem rég visszatettem az eredeti két dobos cuccot, meg kapott egy kpl karbi tisztítást beállítást és megszűnt a dolog. Mondjuk nálam egy pár okos szerelő után addig fajult a dolog hogy a 2-es henger már csak néha ment.
Ugyanis a keverék csavart nem az égéshez állították, hanem az alapértékre, ami az elmúlt pár ezer km alatt megváltozott.
Nekem az a tanulság az egészből, hogy a karbit műszeres kontroll nélkül nem állítgatjuk.
Illetve új dob, új karbi hangolás, mert a kettő nem lesz dialektikus egységben, ami hosszú távon nem egészséges. -
TayRol
nagyúr
válasz
Djuree #46486 üzenetére
nem azzal neztem, csak amikor a hidon atmesz a 2-es kanyar elott, ott lehetett frankon fenykepezni, na ott bennt volt a fulemben.
idoben menetelrol: 11-kor indultam otthonrol, 11.15-kor kinnt voltam, pedig majdnem a foti Coratol allt a sor. kis boxutca es tarsai, es 11.50-kor ultunk le valahol a nezoteren.
-
Kígyó
senior tag
válasz
Djuree #46430 üzenetére
Ezen nem ertem mi a furcsa.
A VFR szerintem tipikusan az a motor, amit dobozol az ember. En most fujattam szinre a dobozom a gsx-f-en, de a kovetkezo motorom mar probalom majd 3 szinre fujt dobozzal venni, mert egy kicsit draga mire osszehozza maganak az ember. Dobozt mondjuk lehet hasznaltan venni, 3 db kb 80-100E(jo allapotu givik) plusz a tartok platnikkal olyan 76E ujonnan, ehhez mar nagy szerencse kell hogy talalj hasznaltan, de ugy se olcso. Szinre fujas 5E/ doboz. Tehat kb 130-190E Huf. 8-10 eves hasznalt motor vetelaraban viszont nem lesz ekkora difi a dobozok miatt, es nem kell vele veszodni se. Szoval a kovetkezo motorom majd par ev mulva kb igy fog kinezni.
Mas. Fuldogu.
Teszteltem ma kb egy orat a motosafe fuldugom az erosebb szurovel. Eloszor is elsore sikerult az egyiket rosszul beraknom, ezt persze rogton nem vettem eszre, hat eleg zavaro volt mikor elindultam. Gyorsan meg kellett allnom megigazitani.
Masodik nekifutasra mar rendben volt, tenyleg eleg jol eltunik a fulben, es lehet vele beszelgetni masokkal, a beszedhangerom csak kb 10% ugrik meg, tehat nem ordibalok es ertek mindent. Olvastam valahol hogy jobban hallatszodnak a motor zajai amikor benn van. Ezt cafolom, sot. Epp ellenkezoleg. Igy kepzelem el kb Integra hondajanak a hangjat.
A gond ott volt, hogy gyorsan hozzaszoktam, es ugyanolyan hangosnak gondoltam a szelzajt mint elotte. Hogy mennyit jelent, azt inkabb akkor veszed eszre, amikor kiveszed. Olyan hangja lett a motoromnak hirtelen, mint egy lepukkant Mz-nek, a szelzaj pedig mar varosi temponal is zavaro lett.
A legfobb problema a diszkomfot erzet volt. Irtak mindenhol hogy felveszi a hallojarat formajat, es egy ido utan eszre sem veszem, hogy benn van blablablaa.. Ez megen epp ellenkezoleg. Az elso perctol az utolsoig vegig ugyanugy nyomta a fulem, egy percre sem tudtam megfeledkezni rola.
Ezek az elso benyomasok. De ez csak egy gyors proba volt, ami alatt nem mentem 130 felett. Kivancsi leszek ra egy Szeged-Siofok alatt mit tapasztalok majd, illetve hogy a kozben beszerzett 50 forintos fuldugo mennyiben lesz mas.Szerk: PR3 fenn van. Mar ugy megszoktam a regi gumik kiporgeset es csuszkalasat, hogy szinte hianyzott.
-
válasz
Djuree #46405 üzenetére
Halihó!
Már egy hete nem motorztam
én is így vagyok vele, hogy holnap akár jégeső is eshet, vagy bármi, de megyek. De te Kapsovár és környéke, nem?
tök más, de annyira jó, hogy megosztanám Veletek!
Vettem ma egy Loxxtech Perforxxnce M X egeret, mert behalt az előző (MX Revo) és annyira, de annyira k. jó!!! Kb 500 egerem volt már életemben, és ilyet még sosem mondtam, hogy jó, de ez most olyan, mintha a világ legszarabb gumiját csélné le az ember a világ legjobbjára a motorján!Hihetetlen! Igaz, hogy 16 rugó, rohadjanak meg, de nagyon megéri!
Aktív témák
- Vivo Y76 5G 128GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával
- Telefon felvásárlás!! Xiaomi Redmi 9, Xiaomi Redmi 9AT, Xiaomi Redmi 10, Xiaomi Redmi 10 2022
- Bomba ár! HP EliteBook 840 G5 - i5-8G I 8GB I 128GB SSD I 14" FHD Touch I HDMI I Cam I W11 I Gari!
- ÚJ HP EliteBook 840 G8 - 14"FHD IPS - i5-1145G7 - 32GB - 512GB SSD - Win10 PRO - Garancia
- HIBÁTLAN iPhone 13 mini 128GB Pink -1 ÉV GARANCIA - Kártyafüggetlen, MS3050, 96% Akkumulátor
Állásajánlatok
Cég: FOTC
Város: Budapest