- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Bemutatkozott a Poco X7 és X7 Pro
- Yettel topik
- Apple iPhone 16 Pro - rutinvizsga
- MIUI / HyperOS topik
- Hivatalos a OnePlus 13 startdátuma
- Huawei Watch Fit 3 - zöldalma
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- iPhone topik
- Mindenki Z Fold7-et akar
Hirdetés
Talpon vagyunk, köszönjük a sok biztatást! Ha segíteni szeretnél, boldogan ajánljuk Előfizetéseinket!
Aktív témák
-
válasz
TayRol #50177 üzenetére
jah jah... Attila r1- t próbáltam ki.. semmivel sem haslósabb mint az enyém
... én valszeg bírnám is csak a hátsó személynek nem kívánnám azt kínt ...
Amúgy Attilával azóta voltam túrázni többször is és igen hozta a kis oldal táskát az r1 re
200 felett azért lifeg rendessen
-
Daywalker
addikt
válasz
TayRol #49646 üzenetére
Áh, kawánál dettó ugyanez megy. Nekem is meg .mf-nek is egy hónapig jöttek a cuccai
Más téma:
Nah, megvolt a Lime PartySajnos csak én mentem a pályán, betegnek mennie kellett, .mf-nél meg nem volt rendes nadrág, de így is öröm volt velük találkozni.
No, amúgy jó volt a hangulat, begulyásoztunk és ittunk, mert rohadt meleg volt.
Na de a lényeg, a ring...háááát, furcsa volt, nagyon szélesnek tűnt euroring után, ami nem csoda. Ami nagyon furcsa volt, hogy csúszott. Vagy a friss aszfalt az oka (már ahol) vagy az, hogy nagyon fel volt gumizva, vagy nem tudom. A 4-es kanyarban sikerült az első körben besokallni (hideg gumival nem csoda), két kerékkel csúsztam, aztán kiengedtem a bukóba és elfordultam az aszfalton, vissza a pályára. Igazából nem találtam önmagam, rossz íveken mentem, rossz helyre néztem, fejben nem voltam ott, de fáradt is voltam. Mondjuk így nem is lehet, hogy csak 15 perc van az egészre, mert nem ismerem a pályát annyira (kupás Astrával mentem rajta egyszer kb. 6 kört, meg sajáttal kb. 3-at), szóval furcsa volt. Második körre már megmelegedett a gumi - addig kanyar kijáratában finom kigyorsításnál is ideges volt - sokkal jobb volt a tapadás, de fejben továbbra sem voltam ott. Minden féktávon a para volt bennem, szóval célegyenesben átléptem a vonalat kb. 200-210 km/h körül (lehetett volna több is, de röhejesen nem tudtam jól ráfordulni a célegyenesre és a fokozatokat sem forgattam le, 10e-nél elváltottam 12,5 helyett) és már lassítottam inkább, de így is kaptak a fékek rendesen. Szóval ennyi. Kb. 4-5 kör fért bele...
Tanulság? Van! Egy pályázástól nem lesz senki a pálya ördöge (ezt tudtam akkor is, amikor felmentem). A másik, hogy rengeteget kell gyakorolni kisebb pályán. A harmadik pedig, hogy új gumi kell, mert ez kegyetlenül fos már. Euroringen kisebb tempóhoz még jó, de ide már nem.Ennyi, kérem kapcsojjjja ki
-
Integra
titán
válasz
TayRol #49269 üzenetére
azt az első idomot biztos óccsóért lehet majd javíttatni
áááá, kéne...
na nem csöpögök, mert persu még lehányja a monitort, ha ezt olvassa...daywalker: sajnos az euro norma, a súlycentralizálás miatt ez van. szerintem is minden ilyen motor leggyengébb darabja a szemnek, de ezzel együtt tudnék élni. asszem.
nekem bejön a felni is és tetszik, hogy végre ahol a térddel támasztod a tankot, ott nem fényezett, hanem kopásálló műanyag, vagy gumírozott, ezt már korábban is megcsinálhatták volna! a műszerfalban meg valóban nincsen traction controll kijelző, van sebesség, villantó, átlagfogyasztás, óra meg fordulatszám és sebesség, de tcs-t én nem láttam. -
Daywalker
addikt
válasz
TayRol #49227 üzenetére
Jah, sorry, én autóban próbáltam...azt meg ugye sűrűbben használja az ember (én legalábbis biztosan). Az egyik kiégett vagy egy-másfél év után, a másik meg kb. 3-4 hónappal többet bírt. Úton sok különbség nem volt...nem volt sokkal világosabb, de távolra sem vitt jobban. Ellenben hamar kiégett a Tungsramhoz képest. Direkt összehasonlítottam sötétben a garázsajtónál állva: bal lámpában nightbreaker, jobb oldaliban sima h4. Nem dobtam hátast tőle
-
Daywalker
addikt
válasz
TayRol #49223 üzenetére
Nálam a Nigthbreakernek kb. fele sem volt az élettartama, mint a normál izzónak. Gyorsan hozzátenném még, hogy annyival pedig nem adott több fényt. A garázsajtóra világítva közelről lehetett látni a különbséget, de az úton este rohadtul nem számított. Kicsit parasztvakításnak érzem.
-
Integra
titán
válasz
TayRol #48834 üzenetére
igen, azt. nem vagyok kész vele még, de a végső fázisban van. ma fejezzük be a szilózást a nappaliban, aztán már csak a háló van hátra, le kell legyártani a nagy tolóajtós szekrényt, ha az bent van, akkor szegélylécezés és kész. meg az ágyam kell még szinterezni és elhozni (ez is szép történet..). de most már legalább lakható lesz 1-2 héten belül. mindegy, anyámék háza is tök üres, mert ők is külföld, úgyhogy most ott tanyázok, nem gond. csak tényleg semmire sincsen időm, minden este 8-9 körül fejezem be a dolgaim. ilyen esti euroringezésről csak álmodozom jelenleg.
-
Integra
titán
válasz
TayRol #48741 üzenetére
ha időben hazaérek, mehetünk este
feltéve, hogy faterom hagyta a tehén papirjait itthon, mert az enyémet még mindig nem csináltam meg.. bár lehet, hogy a holnap lenne jobb, mert ma szintén lakásoznom kéne, meló után azonnal annak szeretnék neki esni. most már tényleg csak rajtam múlik, mikorra takaritok ki, hogy elkezdhessek átcuccolni, mert kész van végre az összes piszokkal járó meló..
-
Daywalker
addikt
válasz
TayRol #48723 üzenetére
Ott a pont. Az a szar az egészben, hogy nem csak az emberek voltak buták, de a manipuláció volt, ami a háttérben folyt, na az a durva. A bankok tudták ezt, csak erre valahogy elfelejtették felhívni a figyelmet. Egyébként meg szerintem az egész spekuláció, szándékosan erősítik a frankot ennyire azok a befektetők, akik már odahordták a pénzüket.
Na ez a szomorú.Egyébként pontosítok, a mi lakásunk euróra van, nem is ingadozott 5 ezernél többet az elmúlt két évben (kopp-kopp). Édesanyámék háza frankos, de azt is fizetem részben (hogy miért, az egy hosszú sztori, de nem azért, mert nem tudják fizetni).
-
emvy
félisten
válasz
TayRol #48708 üzenetére
Ott allt, nem akartam vinni sehova, azt akartam, hogy erte jojjon valaki, adja oda a penzt, es vigye el, nullat kelljen vele foglalkoznom. Lehet, h megy egy szazast ki lehetett volna huzni belole, de nem erdekelt ennyire. (Raadasul biztositas nelkul allt egy elvileg nyilvanos teruleten, ami egy ideje mar tilos itt, szoval siettem.)
-
válasz
TayRol #48263 üzenetére
olyan olyan nagyon kib. rendben van ez a motor! Finom, erős, álom a hangja és van egyénisége. Sőt, annyira van, hogy csak nagyon okosan szabad hozzá közeledni
Még barátkozunk, szokjuk egymást, de nagyon boldog vagyok!
(erről van papír, hogy 190 pacis. És most már tudom, hogy az fzr-ben is benne volt a 140. Pedig végig ki voltam akadva, hogy miért olyan gyengus.) -
doc
nagyúr
válasz
TayRol #47937 üzenetére
itt kapasbol van csak King Tonybol hat kategoria
fingom sincs nekem melyik kell...
na jo, ami max 40 NM-t tud az eleve kiesik, az a 10-200 Nm pl eleg jol nez ki
de gondolom ehhez kulon kellenek meg bele a cuccok is, vagy erre siman felhuzhatom az ithoni keszletben levo 'fejeket'? -
Topiccsendőr
addikt
válasz
TayRol #47784 üzenetére
Ez tényleg jó lesz nekem is tetszik, de a Marco Simoncellis vélemény egy bullshit.
A mai srácok bőven tudnak úgy motorozni, nem értem ezt a hozzáállást. Ráülne egy ilyen múmiára, generátorfedélen menne végig a pályán, ráadásul gyorsan is. Kár isteníteni egyébként ezeket a régi superbike-okat, utcára jobbat kapsz manapság. Meg erősebbet is. Ez a nagy melegség inkább. Túlhaladtuk régen ezeket a dolgokat. Respekt és tisztelet, de ez van... -
#25954560
törölt tag
válasz
TayRol #47726 üzenetére
Rosszul csinaljatok
mi lejottunk csutortok reggel Foldvarra, kerestunk szallast, majd part. A legnagyobb hosegben csavargunk (nyehe, kabrio
), ugyis a strandon is olyankor vannak a legtobben, elotte-utana meg part. Pl tanulok vitorlast vezetni. Katamarant, mert az cool, amikor nagy szelben csak az egyik hajotest van vizben
aztan majd hetfon este haza. Jajj, de nehez az elet
-
Integra
titán
válasz
TayRol #47677 üzenetére
én nem szeretem az extra dobokat, de komolyan mondom, ezen annyira semmi a dob, hogy lecseréltetném vele.. és álló helyzetben valami idióta kuruttyoló, buborékoló hangja van, nagyon gáz
viszont végre kipróbáltam az új szilikon füldugókat, odaver az alpine-nak rendesen!!! mind zaj-szél csillapításra, mind kényelemre.
-
Integra
titán
válasz
TayRol #47675 üzenetére
ugye? hihetetlen egy motor, kétszer akkora mint az enyém, és szinte ugyanolyan könnyen terelhető, csak pislogtam.. nem megy úgy, nem olyan gyöngyszerm mechanikában (bár a blokk egy külön történet), ez sokkal macsósabb, keményebb, ez érezhetően egy kemény vas, baromira tetszik
viszont ami feltűnt, ennek nem húzódnak le, az rr-nek meg igen. gyanítom a retro fejidom miatt, meg az ultragigapöcshangúsemmilyen kipuff miatt -
válasz
TayRol #47639 üzenetére
az már régen volt.
Most anélkül nem ülök motorra, hogy ne öltöznék be. Ma a 30 fokban is. Kétszer annyi volt a ruha és a bukó, mint a motor. Igyekeztem mindenből a legjobbat venni és ésszel motorozni. Néha komolyan mondom, hogy a forgalomban mennék lassabban is, csak nem azt várják az autósok. Az meg még veszélyesebb, ha nem vagyok kiszámítható. Mindig igyekszem a legveszélytelenebb környezetben motorozni, pl. két konvoj között. A rendszámom nincs felhajtva és látható [link]a motor az én nevemen van. Mit mondjak. Azt hiszem nem fogom elveszetni a fejem
Aktív témák
- Bomba ár! HP EliteBook 840 G4 - i5-7GEN I 16GB I 256GB SSD I 14" FHD Touch I Cam I W10 I Garancia!
- MacBook felvásárlás!! MacBook, MacBook Air, MacBook Pro
- Microsoft Surface Pro 9 i5-1245U 16GB 512GB 1év garancia
- Telefon felvásárlás!! Samsung Galaxy S25, Samsung Galaxy S25 Plus, Samsung Galaxy S25 Ultra
- DELL PowerEdge R730xd 16LFF 160TB+400GB 2U rack - 2xE5-2683v4 (16c/32t),256GB RAM,2x10G NET,HBA330
Állásajánlatok
Cég: FOTC
Város: Budapest