- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Bemutatkozott a Poco X7 és X7 Pro
- Yettel topik
- Apple iPhone 16 Pro - rutinvizsga
- MIUI / HyperOS topik
- Hivatalos a OnePlus 13 startdátuma
- Huawei Watch Fit 3 - zöldalma
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- iPhone topik
- Mindenki Z Fold7-et akar
Hirdetés
Talpon vagyunk, köszönjük a sok biztatást! Ha segíteni szeretnél, boldogan ajánljuk Előfizetéseinket!
Aktív témák
-
Daywalker
addikt
válasz
Topiccsendőr #50229 üzenetére
Jaja, én is inkább olyat vennék, ami a nyaknál emeli...picit drágább összességében véve, de a sportmotoron árulnak olyat is. Egy hátsót tuti veszek, de szerintem egy első is be fog ficcenni
Ponyvára kéne vmi jó tipp...néztem gyárit, de eléggé drága -
Integra
titán
válasz
Topiccsendőr #50188 üzenetére
van az a kenblock video amikor rr-t terel a faszi túra kormánnyal a bója pályán... förtelem ahogy kinéz, én nem értem ezt, csinálja egy hornettel vagy normális kormánnyal.
-
TayRol
nagyúr
válasz
Topiccsendőr #50188 üzenetére
jolvanna.
pedig en anno gondolkoztam sv 1000s-n, amire egyenes kormanyt tettem volna.
lehet ütni.
-
TayRol
nagyúr
válasz
Topiccsendőr #50184 üzenetére
valakinek tetszik az r6/r1/akarmelyik sportmotor formaja/feke/futomuve/etc, az álmai motorja es ezeket a tulajdonsagokat semmilyen mas nakedben nem talalja meg, ezek mellett tápos vagy valami mas miatt nem kenyelmes neki a sportmotoros ulespozicio akkor jonnek ezek az oszverek.
szerintem semmi gond nincs veluk. -
yodamastah
őstag
válasz
Topiccsendőr #50184 üzenetére
MOndjuk en ugy vagyok vele hogy a spormotoros ules pozicio szerintem hosszu tavon kevesbe kenyelmetlen. SOkkal farasztobb, de ha jol ulsz a motoron akkor eloszlik a terheles annyira, hogy egesz nap motorozas utan se fog fajni semmid.. egyszeruen csak el leszel faradva. Persze van akinek az a kenyelmeten az ha dolgoznak az izmai. Azzal nem lehet mit csinalni az uljon csak a seggen 800km-t
Volt tura motorom azon mindig szejel ultem a seggem. Gixxerrel meg a muanyag ulessel se volt ilyen gondom hosszu turakon.
-
yodamastah
őstag
válasz
Topiccsendőr #50171 üzenetére
Pedig sztem van letjogosultsaga ezeknek. Pl tuono. Kar hogy kevesen csinalnak hasonlot. Valamelyik nap raultem egy turamotorra. Valami 600as hamaha volt. Megloktem az elejet , es b*z 4-et lengett fel le mire megallt. Na en ilyennel soha nem akarok mar motorozni
Persze allitani a futomuvon meg semmit nem lehet... mintha ez olyan luxus lenne
-
válasz
Topiccsendőr #50171 üzenetére
aham szvl lehetséges csak felejtsem el a f@szba
tetszik a sport motor r1 et is vennék én szívesen, de kéne egy túra motor is... nincs mese bankot kell rabolni
Tayrol :
én inkább egy dl1000 mint banditba gondolkozom ... ültem mindkettőn a dl1000 kényelmesebb és inkább túrásabb szerintem mint egy bandita pl ,de ha nagy leszek akkor egy 1200gs sem lesz
-
Integra
titán
válasz
Topiccsendőr #50171 üzenetére
na, ilyet láttam én, csak nem rr-en, hanem intruderen... az se nézett ám ki rosszul
-
Integra
titán
válasz
Topiccsendőr #50152 üzenetére
c vitamin túladagolás és algopirin.
jobbulást! -
ALI_G
veterán
válasz
Topiccsendőr #50152 üzenetére
Esetleg mehetünk vasárnap is, ha szombaton zárt nap lesz kecsóringen.
Már ha rendbe jössz. -
#25954560
törölt tag
válasz
Topiccsendőr #50151 üzenetére
es akkor mit erdemes nezni, ha az ember kicsi nagymotort akar?
-
ALI_G
veterán
válasz
Topiccsendőr #50148 üzenetére
Figyu már, mielőtt lyukra megyünk...[link]
-
válasz
Topiccsendőr #50142 üzenetére
Amikor tönkremegy... Már amikor...
Nekem egy fesszabi durrant el a 3 év alatt. Angliából meg van hozzá alkatrész. Főleg a 400asokhoz. -
yodamastah
őstag
válasz
Topiccsendőr #50111 üzenetére
Igen sajnos en is penz hiany miatt hagytam abba. Az volt a terv hogy iden megnyerem de oda meg tobb penz kellett volna, de idenre meg kevesebb volt mint tavaly. Sajnos mar tavaly is a tobbiek ledobalt gumiaival mentem, ennel lejjebb meg mar nem tudom adni
MIndegy jo moka volt, ha lesz zseton akkor meg megyunk ujra. A hring ott lesz 20 ev mulva is, nem szalad el
-
yodamastah
őstag
válasz
Topiccsendőr #50092 üzenetére
Valtozo, de nem annyira gyilok mint mondjuk a koztarsasag kupa. Iden nemtudom mit valtozott a versenyzok hozzaallasa, en csak tavaly mentem. Nekem a T2 sokkal neccesebbnek tunik, mert amit a rajnal elrontotam abbol 3-4 helyet midig a T2ben hoztam vissza, mert az egy igen jo kifekezos kanyar. Itt van egy video az egyik tavalyi rajtrol [link] Ezt a felsved vette fel. Itt jol latni hogy ugy beragadtam mint az allat. En a piros feher ruhaban rajtoltam az elso sorbol 2. helyrol, es meg a 4. sorbol is volt aki megelozott
Viszont a tempom jo volt, a verseny vegere 2. helyig vissza tudtam kuzdeni magam. MIndenesetre atom gaz volt tavaly minden rajtom. Az meg hagyjan hogy -40 Le, de nagyon rosszul indulok el. kb 80ig 1be kene csusztatnia kuplungot 10e fordulat kornyeken. De ezt sosem gyakoroltam. Ugy indultam a rajtokon mint amikor a piros lampanal lindulok csak nyel gazt huztam miutan megfogott a kuplung... hat ennyit szamit egy jo rajt... marha nehez az itt elveszett pozicikat a versny kozben visszaszedegetni... de legalabb izgalmas volt minden futam
-
boogie84
veterán
válasz
Topiccsendőr #50105 üzenetére
Senkit sem érdekel hogy néz ki a motoron! De azt látod h a bukón kívül csak a szája védi meg a haláltól? Az is csak akkor ha leszaxizza a halált h ne vigye magával. (Vagy éppen a bokasérüléstől.)
(#50108) persuader: Miből gondolod h nem tud? Inkább csak marhára felelőtlen!
Neki csak az számít h minél többen nézzék meg az utcán. Lehet h egyszer úgy fog járni mint Tüzi, h megnézi h ki nézi és benéz vmi autó egyik szélvédőjén.
-
yodamastah
őstag
válasz
Topiccsendőr #50061 üzenetére
Hat igen jellemzo
En utoljaara akkor csinaltam ilyet amikor 2005ben megvettem az elso gixxert. Irany az autopalya aztan 0-rol vegsebessegig nyel
Meg is untam ott helyben a dolgot
Viszont amugy nem art neha gyakorolni a 0-200 gyorsulast. En tavaly halalra szoptam magam amikor a roadandrideon 2szer 1. helyrol 1szer meg 2. helyrol rajtolva legjobb esetben 10.nek fordultam az 1. kanyarban
Igaz ezresek ellen mentem, de akkor is kurva gaz volt a helyszinen rajonni hogy hiaba vagyok gyorsabb mint a tobbi, ha nem tudok rajtolni oda a 10 koros sprint verseny
-
válasz
Topiccsendőr #50061 üzenetére
a kanyart még nem tanították a tapló órán
-
doc
nagyúr
válasz
Topiccsendőr #50044 üzenetére
muszaj volt, a V4 alacsony fordulaton nagyon rangat, olyan gyorsan meg nem tudtam/mertem menni hogy a visszafordito vegen meg a 'hasznalhato' tartomanyon belul legyek
remelem hogy jovore is eljutok oda, parezer kilometerrel tapasztaltabban, kivancsi vagyok akkor hogy megy majd -
Djuree
félisten
válasz
Topiccsendőr #50031 üzenetére
jó hát én csak leírtam amit mondott, én nem tudok mit mondani hozzá, nincs ilyen gumival tapasztalatom.
-
Gaboman
nagyúr
válasz
Topiccsendőr #50010 üzenetére
Lényegében igaz amit mondasz, bizonyos sebességig tudsz velük lépést tartani.
Nyomatékrugalmasságod lehet sokkal jobb az én általam említett dolgok végett.
Személy szerint én ezt tartom fontosabbnak, kanyarból való kigyorsításkor vagy előzésnél visszaváltás nélkül mondjuk. -
zsoltee10
addikt
válasz
Topiccsendőr #49962 üzenetére
hát de akkor is.
-
válasz
Topiccsendőr #49955 üzenetére
egyből felkaptam a fejem!
de mi a péló ez?voltam ma zx12-es talin! király volt. 3x kellett tankolnom. az már nem annyira
de lemértem, 8,5 liter a fogyim
-
#25954560
törölt tag
válasz
Topiccsendőr #49955 üzenetére
kicsit messze van a csiga a blokktol, de zordul mehet. es vicces hangja lehet valtaskor
-
ALI_G
veterán
válasz
Topiccsendőr #49942 üzenetére
Katt fórum->new topic: "Motoros topic"
nekem is mindjárt megjön a kedvem venni egy házat és felújítani xDbtw, brembo fékbetét bent. Egyelőre annyit mondok hogy trendi piros
A teleszkóp olaj csere 5 év után érződik, mint újkorában, jó kemény. Legalább is annál keményebb lett minthogy placebo hatás legyen.
5k szerviz díj, hülyének is megéri!Mikor próbáljuk ki?
-
Integra
titán
válasz
Topiccsendőr #49942 üzenetére
én már végeztem, bár ha leírnám a mai kovácsoltvas ágyas sztorim...
-
válasz
Topiccsendőr #49942 üzenetére
írjak inkább az új sisakomról tapasztalatokat!? érdekel vkit?
-
doc
nagyúr
válasz
Topiccsendőr #49916 üzenetére
most me', aki nalam lassabban megy, az toketlen mazsola, aki gyorsabban az szaguldozo idegbeteg. errol nem en tehetek
-
Djuree
félisten
válasz
Topiccsendőr #49913 üzenetére
captain gyökérarc?
-
yodamastah
őstag
válasz
Topiccsendőr #49865 üzenetére
Na nekem se jo a hetvege ugy nez ki.... hetvegen tudom csak megcsinalni a motort.
-
Daywalker
addikt
válasz
Topiccsendőr #49819 üzenetére
On-Off-Res van neki is. De először on módban próbálta indítani, ha jól értettem, aztán rakta át res-re.
-
Integra
titán
válasz
Topiccsendőr #49798 üzenetére
ha már papírkutya...
sajnos egyszerűen fizikai képtelenség egyszerre két helyen lennem -
Daywalker
addikt
válasz
Topiccsendőr #49798 üzenetére
Én igyekszem időben lelépni és ott találkozunk, mert mi ketten megyünk most (hozom az asszonyt, lásson ilyet is).
-
válasz
Topiccsendőr #49781 üzenetére
De nem összehasonlítom, hanem mint tényt figyelembe veszem, hogy egyébként a gumi tud tapadni. OK, hogy utcán más, nem is várom el, hogy bárhol lapon menjen. Nem is akarok! Csak kérdezem, hogy mi a tapasztalat, normális dolog-e, hogy már "félúton" is csúszik!?
-
zsoltee10
addikt
válasz
Topiccsendőr #49751 üzenetére
nem tök mindegy?
azt mondta, hogy pályázni marad a mostani, akkor meg miért kellene a varának pályán jól teljesítenie?
-
Daywalker
addikt
válasz
Topiccsendőr #49750 üzenetére
Persze! Teljes az egyetértés köztünk
Keress vissza, hányszor írtam le, hogy én városban is 1-2-3 max, mert nem arra való, hogy papás tempóban, alacsony fordulaton erőltessünk egy felső fordulatszám tartományra kihegyezett gépet. A Totalbike féle őrülettől, "hogy 50-nél hatosban is használható" dologtól hányok. Ott is akárhányszor leírják, beszólok nekik
Nem, nem használható b+...főleg azért sem, mert utálom, ha nincs motorfékem, márpedig ott már rohadtul nincs, mert majdnem alapjáraton pöfög.
Asszony bátyja használja úgy a busát néha, hogy 6 alapjárat városban...hát egészségére, nekem a motorozás többet jelent
A fentit csak megjegyzésként írtam, hogy azért a mindenhol használható, az nem jelenti azt, hogy megy is. -
#25954560
törölt tag
válasz
Topiccsendőr #49631 üzenetére
En nagyon szerettem. Elvezetes h mennyivel pontosabban adagolhato, biztosra tudod h mekkorat fekezel, illetve szinte ragondolsz es valtozik fekero eros fekezesnel (a szoritasod legkisebb valtozasara is). A gumi fekcsoveknel ehhez kepest saccolosdi van. Viszont en csak utcan hasznaltam.
-
ALI_G
veterán
válasz
Topiccsendőr #49631 üzenetére
szóval erősebbet nem lehet vele fékezni (miért is lehetne). Sebaj, megmarad okostojásnak a gyerek
ez elég fail: [link], nem mondom, hogy amatőr, hisz senior-ba bekerülni csak páran
tudnakmernek, de kamerából nézve meglehetett volna, ha nem a gumifalat bámulja első keréken -
yodamastah
őstag
válasz
Topiccsendőr #49609 üzenetére
Ja erre gondoltam en is, de power commander szintu cucc nelkul azt se lehet rendbe rakni. A meres meg olyan amilyen. Annyit mernek egymahoz kepest osszevissza, hogy nem is erdemes hasonlitgatni. Az afr-t finomhangolni van ertelme padra rakni, de csak ugy meregeni az max poennak jo.
Skhizo: A te motorodban elvileg tobb km van mint az enyembe, de a tiednek olyan hangja van mint az ujnak az enyemhez kepest. Ha gondolod en barmikor kicserelem veled a blokkot
-
Daywalker
addikt
válasz
Topiccsendőr #49576 üzenetére
Hát egy jó túra...utána átugrani a szlovákokhoz egy jó ebére, aztán vissza
-
Daywalker
addikt
válasz
Topiccsendőr #49574 üzenetére
Vidd el a Prop-tech-hez...5k-ért megmérik
Vagy az sok?
-
shiNIN
tag
válasz
Topiccsendőr #49566 üzenetére
Jaja. Nekem az utolsó munkahelyemen ennyi volt a gyaloglás. Nem szerettem, mert Budapest belsőbb, forgalmasabb részeire esett a vége. Plusz nekem 2 óra gyaloglás esik jól, nem három. Na az ugyanannál a cégnél volt másutt, évekig. Ülőmunka mellett, saját kert nélkül igen jól esett mászkálni a zöldben, átvágni a temetőn...
Van, aki azt mondja, hogy neki átmenni délben a szemközti pékségbe vagy étterembe elég, hát, nem irigylem pár év múlva, amikor nem tud mozogni, hisz nem gyakorolta... -
ALI_G
veterán
válasz
Topiccsendőr #49567 üzenetére
tudnád mennyire dög unalom olvasni már ami itt megy
onoff-ba?és csak 2 napja nincs munkám.
A cikkek se jönnek már a magazinokbaA Twist of the Wrist II-t kellene olvasni.
-
shiNIN
tag
válasz
Topiccsendőr #49542 üzenetére
S ha lenne is valami mindentudó szuperzseni is, csak arra jöhetne rá, hogy nincs megoldás, ha az emberiség így nő, fejlődik, zabálja két pofára az olajat és áramot.
A Földnek normálisan, fenntarthatóan túl sok az emberiség, ez a fura faj, ami technológiailag sokkal fejlettebb, mint amilyen bölcs...
Az elektromos járműveket kell már fejlesztgetni, így is koppanás lesz, amikor kezd elfogyni a benzin. Tény, hogy így, hogy nem megújuló erőforrásokat használnak a készítéséhez és működtetéséhez, annyira sok értelme nincs, de a jövőben valszeg vagy elektromos lesz, vagy semmilyen...
Érdekes évtizedeknek nézünk elébe. Mi mindenesetre ott veszünk házat, ahonnan be lehet járni biciklivel is, ha nagyon, nagyon muszáj... S egyéb téren is megtesszük, amit tudunk. -
Daywalker
addikt
válasz
Topiccsendőr #49542 üzenetére
Akkor átfogalmazom
Én is hasonlóan gondolom, mint ők. Ezért is írtam azt, hogy nem tudni mi az igazság, hiszen ki tudja, hogy valami eldugott laborban vagy haditechnikában esetleg nem használnak-e valamit a jövő technikáiból. Nyilván egyikünk sem atomfizikus, de már dolgozunk rajta
emvy kolléga viszont képben van, őt lehet kérdezni
-
válasz
Topiccsendőr #49519 üzenetére
Miért, a villanyautó nem az? Lehet hamarabb kitalálták mint a belsőégésűt, csak utóbbiban nagyobb a biznisz... egyelőre.
Nem tudom mire vagytok oda a villanyszirszarral. Amíg szén, meg fatüzelésű erőműből jön az áram, és nem deutérium-fúziós, vagy szingularitás-erőműből, addig kurvára semmi értelme a villanyautónak. Csak még fokozottabban merítjük a Föld réz-líthium-stb erőforrásait.
Ugyan ez a napelem is. Nagyon szép, meg nagyon jó, csak mire összerakják, és elér hozzád, pont megbaszhatod az egészet, mert kb addigra hozza ki az "öko-lábnyomát" 0-ra mire tönkremegy.
De tőccsé' rá hangot...
amúgy meg inkább ülök egy belsőégésű szaron, mint egy elektromos szemétdombon, ami az egyelőre nem is ismert (publikált) elektromos erőterek miatt ki tudja milyen hatással van az elektromosságon alapuló testünkre. Mert ugye pont a segged alatt vannak az akksik, mennek a 4-600 voltos kábelek ide-oda... Mondhatni, pont a f.rkaddal ülsz ezeken.
Na mindegy, nem fejtem ki a véleményem, nektek az tetszik, nekem ez. Nincs ezzel semmi baj. -
Integra
titán
válasz
Topiccsendőr #49523 üzenetére
ok, ezt el is fogadom, én meg marhára nem vagyok semmilyen tanár sem, egyet látok, egy helyben megy a toporgás. és nem pár éve. pár baszott nagy cég van amelyik tényleg nyomul az akksik terén, és itt is már a kinaiak mennek a németek mellett, de semmi. természetesen ahhoz képest ami 5 éve volt, óriási lépés volt. de alapvetően ugyanolyan analógia van az akksiknál is mint az otto motornál. belső égésről váltunk elektro motorra, jelenlegi akksiról mire váltunk? nem tudja követni az akksi egyetlen egy szektorban sem a technológiai fejlődést. nem csak itt, elektronikában sem. egyértelmű lassitó tényező.
tehát olyan ez, mint amit a porsche csinál a 911-gyel, gyönyörű evolúció, csiszolás, fejlesztés, de az alap ugyanaz. lehet hogy kitolják a jelenlegi akksik tároló kapacitását még 50%-kal, de az alap koncepció, működés tök ugyanaz marad. és ehhez hozzá kell adni a global footprintet az egész folyamatra, a gyártástól, a felhasznált energiáig, működtetésig és újrahasznositásig.
bizakodó vagyok, mert az irány jó, de reálisan látva, hiányzik az igazi technológiai szemlélet váltás az igazi változáshoz. -
Integra
titán
válasz
Topiccsendőr #49510 üzenetére
igen, én is szeretném már látni, és autóban is
csak hát az akksi.... kőkorszak még mindig és úgy tűnik még jó ideig az is marad -
válasz
Topiccsendőr #49510 üzenetére
Te, ne mondjál már ilyeneket hallod-e. Rsv hangokat meg majd jutubon hallgatod 2kw-os mélynyomóval mi? titokban, amikor nincs körülötted senki
Meg dukati hangot.
Nekem kurvára hiányozna a v4 hangja.
Taxiba, buszba, munkásautóba, stb elektromotor, de a v4 motorfékes hörgését, meg a subaru bubuját nem adom.explosión 2 tiempos
-
alvaro
senior tag
válasz
Topiccsendőr #49510 üzenetére
Én szintén teszek magasról a hangra, füstölni meg ne is füstöljön a belsőégésű se, nem az a dolga.
Az elektromossal még mindig a "tank" a probléma persze, a hatótávja, meg a feltöltési ideje. Ha ezt megoldják, utána már "csak" a hálózat megfelelő kiépítése van hátra -
Daywalker
addikt
válasz
Topiccsendőr #49510 üzenetére
Nem volt akkora balhé, csak jól felfújták (a média, ki más) szokás szerint, mert épp nem volt min csámcsogni. Inkább hívják vissza, mint gusztustalan módon eltusolják az ügyet. Megoldották, csúszott egy hónapot, na bumm...
-
Integra
titán
válasz
Topiccsendőr #49501 üzenetére
szerintem sose fogják kiadni azokat az adatokat ezek, hétpecsétes titok, de azért pukkadjanak meg
szerintem a kawa egész egyszerűen mázlista volt, mert becsúszott még a recesszió előtt az új modellel, nekik már nem érte meg lállítani, pont így jött ki nekik. és ugye volt náluk is a zx10-zel balhé az elején, nem is kicsi. azóta meg pont eltelt egy év.
na az tényleg gáz lenne ha ebben a kategóriában ezt meglépnék. aki megteszi, az megszívja azonnal, talán ez még úgy ahogy visszatartó erő lehet. de hát a fene tudja, aztán majd netán jönnek a hibrid motorokkal, hogy az nekünk milyen jó lesz. -
Integra
titán
válasz
Topiccsendőr #49498 üzenetére
igen, hondánál egy évvel később van a váltási (mind frissítés és generációs) ciklus, így ilyen általános, nem honda specifikus dolgok mindig "késve" fognak megjelenni. de szerintem amúgy sem kapkodósak, főleg most
gyanítható, hogy ez az egész recesszió betesz nekik is fejlesztésben és biztosra mennek inkább. ha valóban 2012-13-ra egyáltalán kijön az a v4 valami, akkor az kész csoda lenne. nem nagyon hiszek benne. még azon se csodálkoznék ha idővel mind a wsbk és mind a motogp blokkjuk azonos alapokból építkeznének a költséghatékonyság/csökkentés miatt. pont ma olvastam egy üzemanyag fogyasztás/hatékonysági cikket nakamoto-tól.
a 600rr is már tavaly generáció váltásra érett lett az eddigi ütemterv szerint, semmit sem csináltak rajta. szóval pc43 az ablakban. nincsen igazi fejlesztés valszeg sportgépek terén jelenleg.
-
Djuree
félisten
válasz
Topiccsendőr #49435 üzenetére
"ha a gumi tapadási tortájából csak a kanyarodáshoz veszel ki egy nagy szeletet a nagy fékezés helyett."
ejj de szépen mondtad -
.mf
veterán
válasz
Topiccsendőr #49435 üzenetére
Ja, van benne valami. Az, hogy mindkét gumi csúszott, kicsit kizökkentett... ahhoz, hogy a hátsó csúszik, már hozzászoktam, de hogy az első is... utána beütöttek a védelmi reflexek / ösztönök, hogy függőlegesben tartva a gépet meg tudjak állni; s tényleg inkább kanyarodnom és bedöntenem kellett volna. Most már mindegy, talán legközelebb jobban kapcsolok.
Tudom, hogy nem kéne tükörbe néznem, de legalább csak a tudat, hogy ok, most már megint utolértek, hagyjak mindkét oldalon annyi helyet, hogy meg tudják biztonságosan oldani. Amikor erre nem figyeltem, volt, hogy rázókövön előztek, amiből azért könnyebben lehet baj.
-
válasz
Topiccsendőr #49449 üzenetére
Kartelba? Már megint a drog meg a maffia...
-
válasz
Topiccsendőr #49444 üzenetére
Akkor most véletlenül elmegyek reggelizni
-
doc
nagyúr
válasz
Topiccsendőr #49444 üzenetére
veletlenul gyilkolta uresben tiltason folyamatosan?
ez egy vadbarom es kesz -
Djuree
félisten
válasz
Topiccsendőr #49402 üzenetére
tényleg a benzincsapom is szar, levettük a tankot és folyik akkor is elég rendesen ha el van zárva. az is cserés lesz...
-
.mf
veterán
válasz
Topiccsendőr #49396 üzenetére
Ok.
Boogie: jól hallható a hang, nem sisak, hanem a motorból jön, s tegnapelőtt még nem csinálta.
-
Djuree
félisten
válasz
Topiccsendőr #49398 üzenetére
igen, de az a fura, hogy nem is áll sokat. van hogy már másnap alig akar indulni, de máskor meg 2 hét után is pöccre indul. gyertya esetleg? nem tudom mikor voltak cserélve, milyen időközönként kell azt cserélni?
-
Integra
titán
válasz
Topiccsendőr #49379 üzenetére
ennyire nem vagyok perverz
-
bajnokpityu
félisten
válasz
Topiccsendőr #49353 üzenetére
én meg a tuonoval vagyok így..
de ettől meg ma is jó volt az f4... -
válasz
Topiccsendőr #49353 üzenetére
Szerinted nem vágom? De azt vágod, hogy direkt csinálom?
Totál szar kedvem van.
illetve volt.tessenek megnézni a bikepics.com -ot
-
runner 125
nagyúr
válasz
Topiccsendőr #49347 üzenetére
Nem tudom átment-e az irónia, de akkor legközelebb triplázom a smiley-kat.
-
válasz
Topiccsendőr #49345 üzenetére
"Minek két munkahenger, meg az a sok alumíneum, meg karmantyú, meg minden?"
Akkor miért kerül ennyibe?
-
bajnokpityu
félisten
válasz
Topiccsendőr #49346 üzenetére
pláne elképzelhetetlen,h ilyen döntés egyetlen emberen múlna.
-
runner 125
nagyúr
válasz
Topiccsendőr #49340 üzenetére
-
válasz
Topiccsendőr #49323 üzenetére
Valszeg erősebb, mert az enyém elhunyt 5 éve.
Btw, még mindig nem érted amit mondani szeretnék.
Nem azért jobb mert csak, mindegyik mellett van pro-kontra. Csak négy milláért ne a bovdent kelljen már nézegetnem, egy 5 forintot érő feszítővel... Bovden legyen a babettán, meg a relatíve olcsó motoron (ebből a mentalitástól lesz olcsó), de egy 4millás motoron elég gagyi.
Nem tudom átjön-e amit érzékeltetni szeretnék, de valszeg nem.
MV augustán, meg a ducatin, benellin, bimotán miért nem találsz bovdent? Tetszik érteni már?mod:
amúgy ja, méltatlankodási bajnokság van... és szerintem joggal. de mindegy is.mod 2 : [link]
-
TayRol
nagyúr
válasz
Topiccsendőr #49335 üzenetére
oks. adtak hozza meg anno egy celszerszamot de mar nincs meg. az volt a lenyeg, hogy le jon-e az oldala vagy anélkul kell kibányászni a plexit. koszi!
-
Daywalker
addikt
válasz
Topiccsendőr #49323 üzenetére
Múltkor kifolyt egy pici folyadék a kuplung tartályból a családban lévő busán (vagy nem lett meghúzva a csavar vagy nem tom) és amikor lemosták a motort, akkor szanaszét fröcskölte az elérhetetlen helyekre befolyt cuccot...a plexi azóta pöttyös belülről
Szóval csak egy a lehetséges gondok közül.
-
válasz
Topiccsendőr #49313 üzenetére
Semmi gáz nincs vele műszakilag. Felfogásilag annál inkább. Elkérnek egy valag pénzt egy olyan motorért, aminél lassan nincs meg már a látszat sem, hogy "nesze barom kapsz valamit a pénzedért, nézegesd"
Kivi vagyok hány olyan normális olajos kuplungról tudsz ami lelevegősödöttEllenben a bovden elszakadhat, koszolódik, kopik stb. Szerintem az összes normális olasz motoron hidraulikus van. MV-Ducatin biztos.
Semmi bajom nincs a bovdennal, félre ne értse senki, csak egy 3-4milliós motoron számomra már gagyinak hat. Én már csak ilyen hülye vagyok, ez van(ezért nem veszek s1000rr-t sem
)
-
TayRol
nagyúr
válasz
Topiccsendőr #49252 üzenetére
Mindenki a keddet szereti.
-
Daywalker
addikt
válasz
Topiccsendőr #49236 üzenetére
Ezzel nem értek egyet. Természetesen csökken a fényerő, de nem ennyire durván. Amikor beteszel egy új izzót, akkor lényegesen jobban világít, de hamar (pár -10- óra alatt) veszít a fényéből egy nagyobb adagot, utána meg szép lassan csökken. Szóval nem ennyire drasztikus a dolog, na meg a használat idejétől (mmint órában mérve) is függ a dolog, nem csak a kortól. Az említett suzukiban még mindig olyan erősen világít 10 év után, mint nálam bármilyen új izzó
Legalábbis én nem szoktam észrevenni...már csak azért sem, mert a régi opelek eszik az izzót reggelire (a jó fesszabályzó ellenére is), 3 évente cserélni kell mindenképpen. Ha otthon cserélek izzót lámpában, akkor a fentebb említett dolgot tapasztaltam mindig.Na, de teljesen mindegy
Cserélni kell akkor ha kiég, meg akkor is, ha szarul világít
Djuree: nekünk egy német cég nevét viselő garázskapu emelőben volt kínai izzó (mert hol máshol gyártották volna). Nem bírt fél évet sem...azóta vettem vele Tungsramot, 3 éve kiválóan működik
-
Djuree
félisten
válasz
Topiccsendőr #49236 üzenetére
igaz csak indexről van szó meg motorról, a tavalyi esésem után az egyik indexizzót ki kellett cserélnem, vettem egy nem is olyan noname francia izzót. összehasonlítottam a gyári asszem toshiba! izzóval, és hát elég érdekes volt. a toshibának tökéletes a kidolgozottsága, ez a francia cucc meg nem épp szimmetrikus
nem véletlen hogy a gyári indexizzók bírják 100 évig, ez a francia meg kíváncsi vagyok meddig fogja bírni, nem néz ki valami minőséginek...az autókban is a gyári bírja szarásig, de ha másmilyet vesz bele az ember akkor az már nem fogja...
-
Integra
titán
válasz
Topiccsendőr #49217 üzenetére
olvastam én is ma, hogy elhúnyt az öreg
-
Integra
titán
válasz
Topiccsendőr #49190 üzenetére
hm.. ez azt jelentheti, hogy a tárcsa deformálódott vagy a betétek nem fekszenek fel rendesen a tárcsára? vagy a tárcsa nincsen megfelelően rögzitve, hogy berezeghet? erre felé kell keresni a megoldást? már ha egyáltalán van..
-
.mf
veterán
válasz
Topiccsendőr #49178 üzenetére
Éjszakára még jól be is lázasodtam, azóta is csak szédelgek, tehát sajnos jobb, hogy nem mentem... kár
Vasárnap mz-vel mész? Na akkor duplán fogom szégyellni magam, hogy mennyire nem tudok menni, még az mz-vel is köröket versz rám -
Daywalker
addikt
válasz
Topiccsendőr #49179 üzenetére
Lecseréltetem előbb és megnézem, megint levegős lesz-e...ha igen, tavasszal az is csere...hogy baxa meg
-
Daywalker
addikt
válasz
Topiccsendőr #49176 üzenetére
Mod: látom fentebb írtad. Ja fém fékcső...
A karmantyúkat mondták a kawában is, darabja vmi kétezer forintJó minőségű utángyártottból meg 1000...
-
runner 125
nagyúr
válasz
Topiccsendőr #49137 üzenetére
Egy barátomnak volt olyan fél évig, aztán eladta és vett karbisat.
Nem viccelek, de 1000km alatt egyszerűen megette a gyertyákat. Már minden lehetséges hőértékűvel kipróbálta, de mégis. Jah és úgy, h már a harmadik szerelőhöz vitte el, akik egyenként jól lehúzták, h most már biztos jó..
..apropó, a gyertyakajálás mellé volt egy néha néha előtűnő rángatása is, amire szintúgy nem jött rá senki.
Egün van egy jó kis cikk a Morini blokkról, van benne pár infó. -
Integra
titán
válasz
Topiccsendőr #49078 üzenetére
alapvetően nem a blokk kopásra gondolok, hanem az egészre egységben. a kopás az adott használat függő. megy amig megy, kapja az olajat mindig, ahogy a teló is etc. arra gondolok, hogy amúgy nem rohad szét, nem reped, nem lazul ki, nem hullék szét az elektronika etc etc.
-
Daywalker
addikt
válasz
Topiccsendőr #49066 üzenetére
Gondolom a büfé miatt nem ivóvíz
A fene, akkor valamit vinni kell
Köszi.
-
Integra
titán
válasz
Topiccsendőr #49068 üzenetére
sajnos el is hiszem, globális trend. aztán mikor már minden mindig szétesik, akkor majd a lóerők helyett újra a megbizhatósággal kezdenek egymásra licitálni és a kör kezdődik előlről. de az nem hiszem, hogy most lesz.
-
Integra
titán
válasz
Topiccsendőr #49066 üzenetére
azon gondolkodom, hogy abban az egész épületben nincsen ivóviz? vagy csak a bufé fellenditése miatt kurbliznak picit a pénztárcánkon?
szerintem ilyen épületet nem is engedélyeznének felhúzni.
-
kpal
nagyúr
válasz
Topiccsendőr #49051 üzenetére
Ismertségi körömben sokan használnak Yamahat és nagyon jókat mondtak róla.
#49055) yodamastah : Biztos nem vitrinbe lenne ...
(#49059) Integra : Jó beválom hülyén fogalmaztam ... ennyi.
-
Integra
titán
válasz
Topiccsendőr #49051 üzenetére
ismerek csajokat akiknél ez számít
-
válasz
Topiccsendőr #49018 üzenetére
Pepest lehet, hogy beverte kicsit
legalábbis nekem fájni szokott amikor a heréimre ülök
-
válasz
Topiccsendőr #48968 üzenetére
Három éve láttam ezt a videót első ízben, már akkor is az állam keresgéltem. Az, amikor a kopterről veszik, és kanyar után dombnak felfele kilő, mint más lejtőnek lefele aszfalton, na az nagyon odabasz...
-
bajnokpityu
félisten
válasz
Topiccsendőr #49018 üzenetére
azért ezek a rugóstagok is megérik pénzüket.
-
Daywalker
addikt
válasz
Topiccsendőr #49022 üzenetére
oké
Kérdés: mennyire drága ott a büfé vagy van-e iható (nem olyan, mintha a vascsövet nyalogatnád) csapvíz, mert nem vinnék táskát és akkor külön vizet sem...utálok táskával motorozni
-
Daywalker
addikt
válasz
Topiccsendőr #49017 üzenetére
Ok, az simán jó, tartható is akár. Nem kell előre regelni? Azt írják a honlapon, hogy akkor olcsóbb (6K).
-
geree@bl
senior tag
válasz
Topiccsendőr #49018 üzenetére
Nagyon komoly döntések is vannak benne.
-
TayRol
nagyúr
válasz
Topiccsendőr #49018 üzenetére
ezt egy kicsit fájt meg nézni is.
-
TayRol
nagyúr
válasz
Topiccsendőr #48975 üzenetére
jovo vasarnap mar siofokon logatom a labam, de legkozelebb igyekszem menni.
iden eddig sajna nem sokat tudtam motorozni. -
#25954560
törölt tag
válasz
Topiccsendőr #48973 üzenetére
en is.
uj teloolaj, uj hatso fekbetet. elore az 1.43-ert -
Ferdzsoo
addikt
válasz
Topiccsendőr #48984 üzenetére
Szóval akkor magát a kopást elvileg nem is láthatom.
Én azt hittem a kopást ott kell nézni ahol a fogak vannak, és ha azok elvékonyodnak akkor gázos...
De ezekszerint belül a gázos...
De az a replace matrica meg olyan igénytelenül van a villán, bakker ránézésre ferde is, fele már lifeg is, simán el tudom képzelni hogy az már nem a megfelelő helyén van.... -
Prof01
veterán
válasz
Topiccsendőr #48968 üzenetére
Jól tolja!
Én is ezt szoktam alkalmazni, de nem túl jó megoldás. Nekem is be kéne szerezni vmi jobb sisakot. -
Integra
titán
válasz
Topiccsendőr #48983 üzenetére
jaj, hogy mono és nem moto.. benéztem
-
Integra
titán
válasz
Topiccsendőr #48977 üzenetére
tulajdonképpen a krossmotorokból is születtek a supermotok, nem? ha emlékem nem csal, akkor ezt a kis v2-es apriliát eredetileg viszont már supermotonak is tervezte a gyár.
Aktív témák
- Bomba ár! HP ZBook 15 G3 - i7-6820HQ I 16GB I 256GB SSD I Nvidia VGA I 15,6" FHD I Cam I W11 I Gari!
- Satechi 200w USB-C 6-port PD GAN - UK / Számla / Garancia /
- Prémium! Gamer PC-Számítógép! Csere-Beszámítás! R 9 9950X / RX 9070XT 16GB / 64GB DDR5 / 1TB 990Pro
- Gamer Notebook! Csere-Beszámítás! Asus Rog Strix G731GU! 17,3Col! I7 9750H / GTX 1660Ti / 16GB DDR4
- Telefon felvásárlás!! Samsung Galaxy A12/Samsung Galaxy A22/Samsung Galaxy A32/Samsung Galaxy A52
Állásajánlatok
Cég: FOTC
Város: Budapest