- Google Pixel topik
- Samsung Galaxy Watch7 - kötelező kör
- Profi stratégiára vált a Galaxy S26
- One mobilszolgáltatások
- Samsung Galaxy S25 - végre van kicsi!
- Xiaomi 14T Pro - teljes a család?
- Mobil flották
- Xiaomi 14 - párátlanul jó lehetne
- Telekom mobilszolgáltatások
- Három új órát hozott a Samsung, a csúcson az Ultra
Hirdetés
Talpon vagyunk, köszönjük a sok biztatást! Ha segíteni szeretnél, boldogan ajánljuk Előfizetéseinket!
Aktív témák
-
Topiccsendőr
addikt
Kimegy az izzód, ami azért gyakori. Japppppán belpiacos az is. Itthon nem kaptam hozzá megfelelő teljesítményűt, a gyökér előző tulaj meg belecsattintott egy 55 W osat. Majdnem leégett az egész. Tudod milyen gányolások vannak ezeken a motorokon? És mind abból fakad, hogy itthon nem kapni hozzá semmit. Kuplungot sem. Mit csinál a gyökér? Belerak mégegy fémlamellát. Kopó alkatrészekkel is szarban van az ember, nem kell tönkremennie semminek. Én megnéztem azért párat.
Ezek régi motorok. A hátsó fékkar csapjától kezdve az öreg kiegyenlítőtartályig minden szar. Még működik, úgy ahogy, de szar. Le kéne cserélni a motor felét, hogy azt mondd oké, ez most egy motor. Most tisztán műszaki dolgokról beszélünk, esztétika szóba se jött. Arról nem is beszélve, hogy ha kimérnénk a hajtókarcsapágyakat, vezérműcsapágyazást, azért kerekedne a szemed, milyen jó is az az állapot. Menni megy. De nem jelenti azt hogy örökélet+ két nap, csak azért, mert az etz korszakban hallottad a csörömpölését a dugattyúnak, meg annyira elmehet a főtengely, hogy gyújtásproblémák is lehetnek belőle, de megy. Ez egyszer áll meg, akkor viszont nagyon, addig meg semmi jelet nem ad. -
.mf
veterán
Ma reggel mentem énnemistudomhol *térképet csekkol* Pétervására és Terpes között, gyönyörű vacsiúj aszfalt, csillogott is a szemem néhány elég gödrös út után (épp ma reggel kezdték a kátyúkat javítani Mátraballa Mátraderecske előtt vagy után, jó volt már ott is a már elkészült részen menni a még javítatlanhoz képest). De sajnos utána a Terpes - Sirok még a régi volt.
Eger-Lillafüred? Sajnos Egerből Szarvaskő - Mónosbél - Bélapátfalva irányba mentem tovább, úgy látom ez Eger - Felsőtárkány - Répáshuta - Lillafüred lett volna? Térkép alapján jól néz ki, jövőre ezt is megnézem. -
hát igen. még az "újdonság varázsára" fogom
vagy nem tudom, lehet, hogy darabos a jobb csuklóm, de... hogy is mondjam
- nem panaszkép írtam a 8,5-öt. Eddig is éreztem, hogy sokat eszik, csak most meg is mértem.
De nem tehetek róla!! A 12-es karavánban én voltam leghátul, nem én diktáltam a tempót! Csak ugye nem illik lemaradniHaza felé meg a pályán én voltam gyakorlatilag egyedül! Szó szerint tök üres volt, nem volt veszélyes a 240-280.
Ja! A németeknél volt mindez, ahol nincs sebesség korlátozás! -
Integra
titán
először is, ha figyelmesen olvasnál, olvashattad volna, hogy már korábban leirtam (igaz persunak cimezve), hogy az egész globális lábnyom is fontos. nem sarkitok semmit, sokkal nyitottabban és optimistábban látom a dolgokat, de ezt már tudjuk rég, ahogy azt is, hogy szerinted minden szar és rossz és az előző hsz-ed is kb csak ettől fröcsög, az aláirásod is jól tükrözi az egészet, ez van, ne szépitsünk ezen. ég és föld köztünk a diffi, ennyi van mindössze.
ezzel én nem tudok és nem is akarok mit kezdeni. saját magadnál kellene rendet tenni elsőnek, nem mindent leszarozni default. -
alvaro
senior tag
Kár pont a fúziós erőművet fölhozni, az pont úgy véges alapanyaggal bír, mint amilyen az urán. Legalábbis amíg nem sikerül a mezítlábas hidrogénizotópot rávenni a fúzióra, addig mindenképp. És a jelenlegi kísérletek akkora infrastruktúrával tudják a harmatos kis eredményeiket, amihez képest egy atomerőmű kismiska. Persze rendben, kiforratlan, lesz ez jobb. De a deutériumot-tríciumot megcélozni szerintem eleve hibás megközelítés.
Egyébként ja, pont hogy a fotoszintézist kéne majmolnunk minél jobban
-
-
emvy
félisten
Nem ertem, hogy egy CBR1000-nek mi ertelme van rendormotorkent.
Egy 280-al csapato motort/autot teljesen felesleges uldozni, akkor inkabb koordinalt utblokad, vagy valami hasonlo. Raadasul egesz nap egy 1000-es sportmotoron uldogelni...
(Foleg Sussex-ben, ami szinten tele van kamerazva...)
-
Djuree
félisten
fater így ment bele egy másik kocsiba egyszer
veszélyes dolog
de a cikkben miért női segg van? miért nem csak simán segg? egy nő is megnézheti egy férfi seggét (vagy egy másik férfi
) nem?? ne rekesszük ki a nőket kérem. mit látok ma? sétálok vissza a kútnál a motoromhoz, erre beáll mögém egy gixxeres csajszi
de kis dugó alakú volt, mármint a csaj
runner 125: széép.
-
Topiccsendőr
addikt
Azt vágod, hogy már rég nem a motorral van baj, hanem a nyomorodon pörgünkMod: tényleg rossz, hogyha nem tudja megvenni az ember az új motort. Én pl az RSV t nem tudom. De nem kell köpködni azt ami nem lehet a tiéd. Nyugodj meg, pénzzel nem foglalkozunk, az a legkevesebb.
-
Topiccsendőr
addikt
Semmi baj nincs ezzel a motorral.
Érdekes, hogy ez a véleményed, ha tudnád, hogy a bovdenesnél a kuplung maga szorít hajtás során a nyomólapon, a hidraulikusnál meg puha tud maradni a kar, nagyobbat tudsz vele emelni. Tehát azért, mert nem látod a kormányon a technikát, nincs értelme köpködni.
Minek két munkahenger, meg az a sok alumíneum, meg karmantyú, meg minden? Retro bringát kapsz még, ne félj.
Szóval nekem nem jön át. Ez sportmotor. Nem kell rá a krómléc, meg az egérmozi, meg a csecse.
999 en, RSV-n MV-n szopnak a tulajok az állandó levegősödés miatt. Egy durvább pályanap után fekete lesz az olaj az RSVn.
Ezeket a dolgokat nem azért írom, hogy mindenáron kötekedjek veled, de utánanézhetnél dolgoknak, mielőtt elkezdünk pörögni valaminha ennyire van véleményed.
Vicc volt, (félig) ez a topic nem a motorszerelő topic. -
Integra
titán
tuti a váláság miatt jegelik sajnos ezt az fvr projektet. nekem örök tüske marad, hogy sem sp-3, sem v5-ös utcai rcv... gyávák voltak hozzá.
autóból meg már nem veszek hondát, az intit is max s2000-re, vagy nsx-re cserélném, semmi másra. ez van, marad a nagy tohonya automata nem honda suv/terepjáró. motorokban még megtalálom a márkánál amit szeretek és keresek, de autókban már nem találnám.
soichiro meg forog a sírjában. -
Topiccsendőr
addikt
Sokszor az az ézésem, hogy simán fel akarsz háborodni, vagy valamilyen méltatlankodási bajnokság van.
Ki ne találd nekem most, hogy azért jobb az olajos, mert nem szakad el. Annak is van hibája, ha le se szarod, csak használod. És bezony tud levegősödni.
És az én apukám erősebb a tiednél. -
Integra
titán
mindig van egy-két kivétel, de te is tudod hogy 99%-ban nem ez van. ahol autóban meg rosszul áll a gyári xenon, ott az automata szintszabályzó tönkrement. enélkül nem véletlenül nem lehet amúgy xenon fényszórót használni. továbbá nem mindegy, hogy milyen lencsén keresztül világít a xenon. a hagyományos lámpatestek pl alkalmatlanok hozzá.
-
runner 125
nagyúr
Mielőtt hamar beleugranál egy olyan SR-be, azért robogós topikba rakd be. Egy részből a 2002-től kb '04-ig gyártott befecskendezős SR-ek Morini blokkal jöttek ki, ami iszonyú hulladék. Az újabb Piaggio-s injektorosokra már nincs panasz.
Más részből, tény, h ha hibátlanul szolgál eljársz 2 literből, viszont, ha gebasz van az ember gatyája is rámegy, nem beszélve arról, h kevés szaki van aki ért is hozzájuk.
..én 125-200ccm-ig szigorúan csak 2t és karbis robit vennék. -
Integra
titán
szivem sajog, de az is csak tucat japán
természetesen a presztizs, maga a szó definiálása is relativ, mert ha mondjuk megbizhatóságról van szó, akkor a japánokon túl más márka ebben a kérdésben nem nagyon rúghat labdába. de a köztudatban ugye teljesen más a presztizs, ott meg mai napig nem igazán tudtak felmutatni olyat, ami erre képes lenne.na de egy sp3!!!! (álmodik a nyomor
)
(prof: ez is tök relativ, mert pl amig némethonban egy x5-tel simán eljárkálhatok ha úgy szottyan kedvem és senki sem köp le érte vagy néz rám irigykedve, magyarhonban nem venném meg mert itt teljesen másként van az a dög definiálva, ide egy lexus inkább, jelen helyzetben a számomra definiált presztizse sokkal jobb)
-
#25954560
törölt tag
en meg megdobbentem, nem is tudtam h van 4wd pizso.
aztan rakeresve kiderult h mar a 205 turbo is osszkerekes es a mostani palettan a 4007 is az.
zsenialis felvetel. es azt kell mondjam h motoron en is ezt a megoldas alkalmazom vagy lehajtom/felrehajtom a fejemet h a sisak arnyekoljon.
najo, egyszer amikor a horvat tengerparton gurulva jott elo ez az effekt, siman megalltunk furodni -
boogie84
veterán
Győrben azt hiszem a Delta nevű boltban lehet kapni nemtom milyen márkájú sisakot, fényre sötétedő plexivel. A Lazer sisakom nem cserélném le, de én is elgondolkodtam vmi ilyesmi plexin. Ha egyáltalán lehet kapni ilyesmit a Lazerhez. Igazából azért nem kaptam szívrohamot h minél hamarabb írjak a pinkmotor-nak, mert szar idő van itthon. Sajnos egyre kevesebbet motorozom.
-
Djuree
félisten
igen, ezért nem jó sisakba beépített napszemüt használni, a legtöbb modellnél ez csak a piaci 700ft-os kategória (volt erről valami teszt is mikor megjelentek ezek), persze a drágábbakban biztos ér valamit. én inkább felveszem hozzá a szemüvegem külön, semmiből nem tart felvenni meg levenni
-
Topiccsendőr
addikt
Beugrott egy Knight Rider epizód gyönyörű költői kérdése, amikor K.I.T.T. teljesen beszart, hogy ütköznie kell a másik überautóval:
"mi történik akkor, ha egy ellenállhatatlan erő találkozik egy rendíthetetlen erővel?"
Nehogy elkezdjétek ezt megbeszélni, mert megsemmisül a kib...ott univerzum. -
Integra
titán
na, ha egy nap majd leveszed a politikai szemellenzőt és végre valahára levetkőzöd ezt a jó komcsi rossz komcsi agymenésed, akkor látni fogod, hogy bizony nem az általad favorizált szemét komcsik alapozták meg a chf-ben való eladósodást, hanem bizony viktor. amig erre nem vagy képes, addig esélyed sincsen legalább nagyban átlátni az egészet. addig megy ez a maszopozás meg dübörgő pannon puma meg a több felesleges, valós tartalmat nem hordozó butaság. nem összeesküvés elméleteket kell szőni, meg nyomatni ezt az elkopott politikai lemezt is, amit folyamatosan felraksz, hanem az egészet egyben látni. erre próbálj meg törekedni. mindjárt több értelmet fog nyerni az, amit irsz. mert amig erre nem vagy képes, csak a saját, személyes politikai fröcsögésed marad, ami el is homályositja a valós összefüggéseket. bár úgy tűnik, hogy te igy, ebben érzed magad biztonságban.
a bank valóban egy szemét mocsok, főleg az egyoldalúan módositható szerződéseivel, hogy visszaél a hatalmával, de amit te próbálsz szövögetni, az teljesen elrugaszkodott a valóságtól. itt mindenki bukik alapvetően. csak azok nem akiknek kellő tőkéjük van és nincsen hitelszerződésük, netán a tökéjükkel jól játszottak és jól fogadtak a frankra és az euróra, illetve a rövid lejáratú papirokba, amit emvy is mond.
ez a realitás, kipukkadt a lufi. megint. és a következő is már az ajtóban áll a pukkanásra az it szektorban. gyakorlatilag a jelenlegi rendszer öntisztulása megy éppen, amit már rég illene tudni mindenkinek, hogy ciklikus. -
emvy
félisten
Tenyleg nem megyek bele ennel jobban, de ha barki (pl. bank) latta volna, hogy ilyen CHF-erosodes lesz, akkor hagyta volna az egesz hitelezest a fenebe, es vett volna egy rakas chfeur forwardot, es hulyere kereste volna magat. De nincs errol szo, itt tenyleg majdnem mindenki bukik, es aki nem, az veletlenul nem. Eleg sok ralatasom van a dologra, probald elhinni ezt nekem.
-
boogie84
veterán
Te fosós? Amikor vittél haza Tapolcáról én már rég fékeztem volna, te meg még akkor kezdted el dönteni.
Azután picit magabiztosabban mentem hazafelé, de én inkább lassítok, nem akarom megmutatni h mekkora frankó vagány csávó vagyok, és ha beüt egy gixer akkor meg megyek a zsákba.
Inkább fosok tovább mint h vagányul vmi zacskóbank kössek ki. -
#25954560
törölt tag
lehet h en kolbaszolok ezresekkel varosban tul regota, de semmi bajom nincs vele. igaz h sokat kell csusztatni a kuplungot dugoban, es? amikor egyesben felengeded teljesen, onnan kezdve elvagy mar. a sulya nem problemas (nagy titok: egyensulyban kell tartani
) nyilvan nehezites, ha a v4-ek pruszkolnek alul. majd ha megszerzi persu a millert, megkerdezzuk ot is.
ertem en h nem oda valo, de ennyit nyavalyogni rajta sztem tulzas. nehez a kuplung? majd hozzaedzodik a kezed. nehez a gep? majd megszokod. -
bajnokpityu
félisten
40-50 alatt a CBRnek sincs.ugyanugy beindul a venti.
injektor folytószelepje volt szinkronolva valaha?
másra tényleg ne mtudok gondolni.
(PC-t fékpadon tették rá? egyébként semmi értelme sincs...)direkt mindig ki szoktam próbálni idegen motorokat,h mit művelnek alapjáraton,de semmi ilyen nem tűnt fel...
de a legurvább az a haver 954ese volt pc hangolás után.900 volt az alapjárat.nah,az kb 700tól elindult, mint a tank.
-
boogie84
veterán
Nem lenne szabad meglepődni ilyeneket ,mert nekünk számítani kell minden baromra. Ennek ellenére mindig meglepődök h éjjel megyek be Győrbe és a kis hülye gyerek este szemüvegben vakít vkinek és rám húzz a kormányt mikor megelőzöm. Sztem ő is Schumachernek képzelte magát az éjszakában.
-
Djuree
félisten
na igen, de ha a tengeren vagy éppen, akkor szopás van. vagy lábbal hajtod ki a partig?
volt pár ilyen eset, volt hogy egymást falták fel a hajón, mert 2 hónapig nem volt szél, nem haladtak semerre, kaja-pia nem volt már nekik. nem lehetett kellemes...
ismerősnek van ilyesmi hajója az adrián (van rajta motor is), majd egyszer elmegyek velük hajókázni, ha olyanom lesz éppen...
-
shiNIN
tag
Ez szép, tetszik
A nagycsöcsű buxák pedig szerintem nem kellemesek 2 hónapig, nincsenek ezirányú tapasztalataim ugyan, de bizonyára fárasztóak is tudnak lenni, ha az ember épp nem vágyik emberi társaságra. Minimum válogatni kell, személyiséget is figyelembe véve. Vagy hagyni őket a kikötőkben, max. rövidebb sétahajókázásra.
Aktív témák
- LG 27GX790A - 27" OLED evo / QHD 2K / 480Hz & 0.03ms / NVIDIA G-Sync / FreeSync / DP 2.1 / HDMI 2.1
- Fotó állvány eladó
- Azonnali készpénzes GAMER / üzleti notebook felvásárlás személyesen / csomagküldéssel korrekt áron
- Bomba ár! Dell Latitude E7440 - i5-4GEN I 8GB I 500GB I 14" HD I HDMI I Cam I W10 I Gari!
- BESZÁMÍTÁS! Asus A620M R5 7500F 32GB DDR5 512GB SSD RTX 2080 Ti 11GB Zalman M4 FSP 700W
Állásajánlatok
Cég: FOTC
Város: Budapest